Jump to content
Sign in to follow this  
Enduro Braesti

Detinatori De Husaberg

Recommended Posts

Avand in vedere ca imi cam place "stilul smuls" as merge spre 550. Ma gandesc ca un 450 reprezinta un avantaj pe portiunile tehinice, comparativ cu 550, care cred ca te oboseste mai repede.

 

La 650 nu ma gandesc, poate una exclusiv supermoto sau modificata pentru rally raid, stiu ca e o bestie si cred ca nu ai ce face cu atata putere la enduro.

 

 

DACA AI TIMP TRECI PE LA MOTOTECH PT DETALII

Share this post


Link to post
Share on other sites

am vazut nemultumiri legate de felul in care porneste la pedala motocicleta, fiind oameni care se plangeau de acest aspect, dupa ce cedase electromotorul. As vrea sa stiu daca voi ati avut asemenea probleme.

 

Poate respectivii nu stiau sa porneasca la pedala ... sau aveau ceva probleme la aprindere / carburator.

 

Eu, la motocicleta mea (supermoto), i-am eliminat complet kitul electrostarter. Nici cit am mers pe strada cu ea nu mi-a facut figuri (nu m-am mai deranjat sa încarc bateria aia de vreun an :finger: ).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am si eu niste intrebari ...

In primul rand

1.Daca as vrea sa imi iau una buc. Husaberg de 550 sa zicem ... se poate inmatricula ???

Caci altfel nu prea are rost pt. mine....

 

2.Mai trebuie sa iau ceva jmecgherii, accesorii pt. ea ??? Sau e Born to Fight ?

 

3.Este si in Brasov reprezentanta ? Ca eu sunt din Mures si Bucurestiul e cam departe.

 

 

SEBI

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate respectivii nu stiau sa porneasca la pedala ... sau aveau ceva probleme la aprindere / carburator.

 

Eu, la motocicleta mea (supermoto), i-am eliminat complet kitul electrostarter. Nici cit am mers pe strada cu ea nu mi-a facut figuri (nu m-am mai deranjat sa încarc bateria aia de vreun an :rolleyes: ).

 

Ciudat e cum KTM-ul stiu sa-l pornesc dar Husa ba...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ciudat e cum KTM-ul stiu sa-l pornesc dar Husa ba...

Putin dau in minge sau in kick la fel cu ambele picioare. Putine motocicleta ponesc la fel - din cauza reglajelor sau dereglajelor diferite la carburatoare si aprinderi. Fara o atentie speciala o Husa va porni insa mai greu decat KTM, iar acesta din urma mai greu ca un XR sau DR. E perfect normal - asta este pretul platit pentru a avea un motor racing. Gandeste-te - cata benzina arunca (mai bin zis spritzeaza) un carburator racing. Daca nu gaseste o scanteie mare .... uda tot si al doilea kick venit pe o bujie uda incepe s-o euthanasieze....Conteaza prima impresie.... sau ca la pasarici....sa i-o dai bine din prima.

 

Apropos poate aflati de o husa furata.....

post-2175-1198524162_thumb.jpg

post-2175-1198524601_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ciudat e cum KTM-ul stiu sa-l pornesc dar Husa ba...

 

Am avut si eu un KTM de 520 si pornea perfect (la kick). Nu am intentia sa stirnesc flame pe tema KTM vs Husaberg. Tot ce vreau sa spun e ca imi pot porni Husabergul la pedala in slapi. Chiar si cu piciorul recent fisurat :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am avut si eu un KTM de 520 si pornea perfect (la kick). Nu am intentia sa stirnesc flame pe tema KTM vs Husaberg. Tot ce vreau sa spun e ca imi pot porni Husabergul la pedala in slapi. Chiar si cu piciorul recent fisurat :rolleyes:

al meu de 450 porneste perfect la pedala. l-am pornit dupa o perioada de 1 luna jumatate de nemers si stat in frig cu max 10 pedale. evident bateria era praf. l-am pus pe jos sa iasa benzina veche, i-am dat cateva pedale cu decompresorul tras si dupa aia in 3 pedale a pornit. trebuie sa ai grija insa sa nu uiti shockul tras cand e cald sau sa il tragi cand e rece, sa ai benzina pornita si alte kkturi de astea. la fel de usor porneste si exc-ul de 450 al prietenului meu...cred ca e vorba doar de reglaje si de putina stiinta sau obijnuinta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am avut si eu un KTM de 520 si pornea perfect (la kick). Nu am intentia sa stirnesc flame pe tema KTM vs Husaberg. Tot ce vreau sa spun e ca imi pot porni Husabergul la pedala in slapi. Chiar si cu piciorul recent fisurat :blbl:

 

haide bah ..ma lasi..da de cat e motoru de 39..cc???.....glumeam..eu cu piciorul proaspat fisurat nici la buda nu ma duc fara carje dar or fi unii mai smecheri de pornesc motoru cu kik.. :rock:

 

PS katemeurile mele sunt asa de reglate ca merg cu kik-ul in buzunar si cand ma apropiu la 1 m pornesc singure.... :rolleyes: :crack:

 

sper ca stiti de gluma...

Edited by atillas

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu va suparati, dar in garaj porneste orice cazatura.

Adevaratul test este dupa ce ai luat o tranta, stai in panta si esti sleit de puteri (si injuri de toti dumnezeii :crack:).Acolo se face diferenta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu va suparati, dar in garaj porneste orice cazatura.

Adevaratul test este dupa ce ai luat o tranta, stai in panta si esti sleit de puteri (si injuri de toti dumnezeii :crack:).Acolo se face diferenta.

 

:crack:

Share this post


Link to post
Share on other sites

E frumos cu e starter in astfel de memente, plus ca porneste si cand e in viteza

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am si eu niste intrebari ...

In primul rand

1.Daca as vrea sa imi iau una buc. Husaberg de 550 sa zicem ... se poate inmatricula ???

Caci altfel nu prea are rost pt. mine....

 

2.Mai trebuie sa iau ceva jmecgherii, accesorii pt. ea ??? Sau e Born to Fight ?

 

3.Este si in Brasov reprezentanta ? Ca eu sunt din Mures si Bucurestiul e cam departe.

SEBI

E-ul si SM-ul sint inmatriculabile si nu-ti trebuie nimic suplimentar.

Nu stiu daca este dealer in BV. Lorenzo ne poate spune.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare ! Am citit intr-un numar al revistei Motociclismo, un articol despre Husaberg ! Cele trei modele:450,550 si 650 ! Mi sa parut foarte tare cea de 650 ! Acolo scria ca in treptele 1, 2 si 3 nu se simte nici o diferenta, trage ca turbata ! Cred ca modelul de 650, este super tare pentru supermoto, mai ales ca are in jur de 115-120kg !

 

Insa altceva nu-mi explic ! :bigstar: Husa este suedeza, iar KTM-ul austriac ! Citeam pe undeva mai demult, ca in talonul celor cu Husa, scrie de fapt KTM ! Asa este ? Husaberg este al KTM-ului ? A fost candva ? Mai este ? Nu mi-ar convenii sa cumpar o Husa si in talon sa scrie KTM ! Nu ca as avea ceva cu KTM-ul, dar de la un timp aud numai lucruri bune despre Husaberg ! Mai ales FS650SM, cu 60CP la roata si 115kg ...... ma ling pe bot de fiecare data cand il vad ! :lol:

 

Apropo's,... se poate face un drive-test pe undeva prin zona Bucuresti cu acest 650SM ? Am fost la aceea prezentare a Husabergului, acum un an, de la Amkart, dar nu am avut tupeu sa ma inscriu la test ! :lol: Acum imi pare rau !

 

Intreb asta ca nu stii niciodata ce (motocicleta) iti rezerva viitorul !

 

Cu respect ! :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum BMW a cumparat Husqvarna, asa a cumparat si KTM Husabergul

 

La mine in talon scria motocicleta marca KTM tip Husaberg :bigstar: :P :lol:

 

La primavara poti sa faci un test cu a mea daca vrei (pe Amkart), dar nu e decit de 550 ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

post-9477-1199739605_thumb.jpg

Salutare ! Am citit intr-un numar al revistei Motociclismo, un articol despre Husaberg ! Cele trei modele:450,550 si 650 ! Mi sa parut foarte tare cea de 650 ! Acolo scria ca in treptele 1, 2 si 3 nu se simte nici o diferenta, trage ca turbata ! Cred ca modelul de 650, este super tare pentru supermoto, mai ales ca are in jur de 115-120kg !

 

Insa altceva nu-mi explic ! :bigstar: Husa este suedeza, iar KTM-ul austriac ! Citeam pe undeva mai demult, ca in talonul celor cu Husa, scrie de fapt KTM ! Asa este ? Husaberg este al KTM-ului ? A fost candva ? Mai este ? Nu mi-ar convenii sa cumpar o Husa si in talon sa scrie KTM ! Nu ca as avea ceva cu KTM-ul, dar de la un timp aud numai lucruri bune despre Husaberg ! Mai ales FS650SM, cu 60CP la roata si 115kg ...... ma ling pe bot de fiecare data cand il vad ! :lol:

 

Apropo's,... se poate face un drive-test pe undeva prin zona Bucuresti cu acest 650SM ? Am fost la aceea prezentare a Husabergului, acum un an, de la Amkart, dar nu am avut tupeu sa ma inscriu la test ! :lol: Acum imi pare rau !

 

Intreb asta ca nu stii niciodata ce (motocicleta) iti rezerva viitorul !

 

Cu respect ! :P

 

 

 

A FOST O INCERCARE DE CATRE CEI DE LA KTM SA O BOTEZE KTM DAR

AU RENUNTAT REPEDE DEOARECE TOTI IMPORTATORI NU AU FOST DE ACORD

HUSABERG ESTE O MARCA SUEDEZA,PROIECTAREA SI DEZVOLTAREA MODELELOR

SE FACE IN SUEDIA IAR IN AUSTRIA SE ANSAMBLEAZA

 

KTM A INVATAT MULT DE LA SUEDEZI SI INCA O SA MAI INVETE

Share this post


Link to post
Share on other sites

post-9477-1199739605_thumb.jpg

A FOST O INCERCARE DE CATRE CEI DE LA KTM SA O BOTEZE KTM DAR

AU RENUNTAT REPEDE DEOARECE TOTI IMPORTATORI NU AU FOST DE ACORD

HUSABERG ESTE O MARCA SUEDEZA,PROIECTAREA SI DEZVOLTAREA MODELELOR

SE FACE IN SUEDIA IAR IN AUSTRIA SE ANSAMBLEAZA

 

KTM A INVATAT MULT DE LA SUEDEZI SI INCA O SA MAI INVETE

 

Foarte revolutionar, modelul din poza ! O idee buna, plasarea motorului deasupra cutiei de viteze ! Arata bine spatiul creat intre roata fata si cadru ! Ma gandesc si la linia de admisie care ,,cade" in motor, asa ca la motoarele vitezanelor :P !

 

De ce se ansambleaza in Austria ? Oare ,,bicicleta" este produsa de KTM ? Este Husaberg ,,teren de testare" pentru KTM ? In marile rally-uri de ce nu este prezent si Husa ? ... sau este ?

Pun aceste intrebari pentru ca tehnologia suedeza mi sa parut mai evoloata ca cea germana(austriaca) ! Avioane, camioane, autoturisme, ....... tancuri ... firme ca SAAB, Scania, Leopard sunt ,,varfuri" pe plan mondial ! De exemplu tancul Leopard 2, face ,,muci" americanul M1A2 Abrams la toate capitolele (nu le enumar aici !) !

Spun toate astea pentru ca si Husaberg se afla intr-o ,,umbra" a ,,altora" !

 

Bafta ! :bigstar:

Share this post


Link to post
Share on other sites

"O idee buna, plasarea motorului deasupra cutiei de viteze ! Arata bine spatiul creat intre roata fata si cadru !"

 

Parerea mea e ca e centru de greutate mai sus=> e si mai greu de ridicat de la pamant

 

"tehnologia suedeza mi sa parut mai evoloata ca cea germana(austriaca) ! Avioane, camioane, autoturisme, ....... tancuri ... firme ca SAAB, Scania, Leopard sunt ,,varfuri"

 

ai citit tu asta in "Graiul Alexandriei"?

Edited by moz

Share this post


Link to post
Share on other sites

In marile rally-uri de ce nu este prezent si Husa ? ... sau este ?

 

au echipa solida la supermoto si sustin piloti la enduro

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

ai citit tu asta in "Graiul Alexandriei"?

 

... ce perspicace ?! :bigstar: ... sau 'ti se trage de la altceva ? :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Era o gluma, scuze daca consideri ca te am jignit in vreun fel, suntem off topic.

 

Chiar la super moto cine castiga in general?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Era o gluma, scuze daca consideri ca te am jignit in vreun fel, suntem off topic.

 

Chiar la super moto cine castiga in general?

 

Nu te impacinta ! Tot gluma era si a mea !

Am trecut de varsta la care trebuia sa ,,ma atac" ! :P

 

On-topic: ..... nu zice nimeni nimic de FS 650 SM ? Hai ca am vazut pe aici cativa posesori !

 

:bigstar:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca vine cineva la Bz la endureala sa-mi dati si mie de stire. Eu incerc sa ies in acest we.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...