akruno Postat Iunie 5, 2012 Share Postat Iunie 5, 2012 (editat) nu e mai inalta decat cea inaintea injectiei(doar garda la sol),inaltimea ti-o poti regla in limite rezonabile din "Sag"(comprimarea sau decomprimarea arcului spate(dupa greutate))si o ajustare de 5 mm din arc se simte diferenta la sezut. plus ca mai ai variante din furca fata,asa ca-ti poti face mobra dupa placul tau(PS.eu sunt mai inalt). si apoi avem rider-itze printre noi,care au facut acelasi lucru. in schimb ,la mobrele astea ,plus minus toate au aceeasi inaltime,cu reglajele din fabrica. ulei...10w-40(motul,castrol,repsol) schimb intre 5-7 iesiri 1.3l. ciclistica,suspensii excelente,cuplu si putere linear si plin. bafta Editat Iunie 5, 2012 de akruno Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Iunie 7, 2012 Share Postat Iunie 7, 2012 (editat) Motocicletele astea cu cilindrul dispus orizontal , "mascheaza" vibratiile mai bine? sau tot iti vibreaza venele pe mana, ca la mono-urile dispuse vertical? Editat Iunie 7, 2012 de Bigfoot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
akruno Postat Iunie 8, 2012 Share Postat Iunie 8, 2012 he,he...a ajuns acolo din dorinta "stapanului" de-a se racorii... nu ma asteptam ca baltoaca sa fie asa adanca sa inot cu pestii prin ea...si la scos ehe... pe la spate,pe la spate...cu trei masculi(si o coarda) Motocicletele astea cu cilindrul dispus orizontal , "mascheaza" vibratiile mai bine? sau tot iti vibreaza venele pe mana, ca la mono-urile dispuse vertical? ..cu vibratiile,ce sa zic...nu m-a interesat prea tare,dar acuma ca m-ai intrebat,parca nu sunt asa pronuntate... who cares?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Iunie 8, 2012 Share Postat Iunie 8, 2012 he,he...a ajuns acolo din dorinta "stapanului" de-a se racorii... nu ma asteptam ca baltoaca sa fie asa adanca sa inot cu pestii prin ea...si la scos ehe... pe la spate,pe la spate...cu trei masculi(si o coarda) ..cu vibratiile,ce sa zic...nu m-a interesat prea tare,dar acuma ca m-ai intrebat,parca nu sunt asa pronuntate... who cares?? Ms Pe mine totusi ma intereseaza vibratiile alea . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grex Postat Octombrie 1, 2012 Share Postat Octombrie 1, 2012 ce diferente pro si contra ati gasit intre fe 450-550? eu am mers de curand cu un 450 2008 si mi-a placut ff mult. cum vi se par cele pe injectie cu motorul dispus orizontal? merita data diferenta de bani? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krong28 Postat Octombrie 1, 2012 Share Postat Octombrie 1, 2012 Cati crezi ca s-au dat....si dintre astia cati crezi ca au sesizat diferente intre modelele de 450 si 550cc!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stilgar Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 despre ce vorbim? adica la ce folosesti motocicleta? ambele au putere garla... chiar 550 prea multa. Injectia aduce cateva beneficii majore dar are si ceva minusuri. Diferenta dintre modelul 2009 si 2008 este f mare si merita banii in plus. Dar modelul pe injectie si hard enduro nu va iesi f bine decat daca esti tu f priceput. Ptr plimbari enduro este f buna insa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grex Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 motocicleta o folosesc la un nivel de hard enduro hobby. am incercat diferite modele si marci, imi place mult mai mult 450de la husa an 2008 decat ktm 450 din acelasi an, asa ca ma gandeam ca daca e sa-mi schimb motorul as alege husaberg. acum pe piata am gasit husa de 450, 550 ani 2007-2008, dar si modelul pe injectie 450 an 2009-2010. acum as vrea sa stiu cum este modelul pe injectie, este mai performant, mai bun ca cel din 2008? sau ma opresc la 2008 este si mai ieftin si destul pentru nivelul meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stilgar Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 acum as vrea sa stiu cum este modelul pe injectie, este mai performant, mai bun ca cel din 2008? sau ma opresc la 2008 este si mai ieftin si destul pentru nivelul meu. Doar tu iti sti nivelul. Eu can am trecut de la 450 2007 la 450 2009 am facut un pas inainte... iar cand am trecut de la 450 la 250 2t am facut un salt inainte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
akruno Postat Octombrie 27, 2012 Share Postat Octombrie 27, 2012 motocicleta o folosesc la un nivel de hard enduro hobby. am incercat diferite modele si marci, imi place mult mai mult 450de la husa an 2008 decat ktm 450 din acelasi an, asa ca ma gandeam ca daca e sa-mi schimb motorul as alege husaberg. acum pe piata am gasit husa de 450, 550 ani 2007-2008, dar si modelul pe injectie 450 an 2009-2010. acum as vrea sa stiu cum este modelul pe injectie, este mai performant, mai bun ca cel din 2008? sau ma opresc la 2008 este si mai ieftin si destul pentru nivelul meu. eu am avut-o pe cea de 550(2007)cu care m-am inteles f.ok,exceptand puterea un pik cam mare ptr zona Hard Enduro. am trecut la 450 modelul pe injectie cu putina strangere de inima din cauza diferentei de bani,realizand apoi ca a meritat din plin:ciclistica,suspensiile,injectia trage linear,pornirea din orice pozitie ETC,ETC...fata de orice alta marca(ptr mine)este cea ideala...cu care fac "hobby" hard enduro cat ma tin puterile si timpul liber probabil,urmand pasul lui "STILGAR" urmatoarea,miscare ma bate gandul la provocarea 2timpi-lor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stilgar Postat Octombrie 28, 2012 Share Postat Octombrie 28, 2012 @ akruno. Dca te hotarai mai devreme la un 2t ma batea un gand de schimb, asa a plecat 2012-le Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
akruno Postat Octombrie 28, 2012 Share Postat Octombrie 28, 2012 (editat) daca nu fost pe faza..ata ete.. Editat Octombrie 28, 2012 de akruno Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Secelean Postat Octombrie 30, 2012 Share Postat Octombrie 30, 2012 Salut , aveti cumva de rezerva si va puteti dispensa de un schimbator de viteza pt Fe 2008 (2005-2008) ? Sau stiti de unde sa iau? La importator mi se pare cam scump (310 lei) - e un aluminiu care se poate rupe oricand alta data - iar magazinele online nu au si nu pot aduce... Chiar nu ma gandeam sa nu gasesc o oferta suficienta pt. o piesa de schimb uzuala...Thks Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Postat Octombrie 30, 2012 Share Postat Octombrie 30, 2012 Nu merge de Ktm? Este 20-30 euro... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BigAir Postat Octombrie 31, 2012 Share Postat Octombrie 31, 2012 Salut Sunt Alex 24 de ani din Bucuresti, am un 450fe de 3 ani cumparat de la Mototech ai aunt mai mult decat multumit de serviciile lor. imi place garajul tau... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alfred Postat Octombrie 31, 2012 Share Postat Octombrie 31, 2012 Salut , aveti cumva de rezerva si va puteti dispensa de un schimbator de viteza pt Fe 2008 (2005-2008) ? Sau stiti de unde sa iau? La importator mi se pare cam scump (310 lei) - e un aluminiu care se poate rupe oricand alta data - iar magazinele online nu au si nu pot aduce... Chiar nu ma gandeam sa nu gasesc o oferta suficienta pt. o piesa de schimb uzuala...Thks 22 euro in 7 zile pedala de schimbator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krong28 Postat Octombrie 31, 2012 Share Postat Octombrie 31, 2012 Nu merge de Ktm? Este 20-30 euro... 90% din Husaberg e KTM! Fireste ca se potriveste de la KTM....insa tre' sa-si identifice piesa exact in catalogul celor de la KTM......dupa partsnumber...parca! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alfred Postat Noiembrie 1, 2012 Share Postat Noiembrie 1, 2012 Nu merge de la KTM, doar la husaberg 2T Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grex Postat Noiembrie 2, 2012 Share Postat Noiembrie 2, 2012 eu am avut-o pe cea de 550(2007)cu care m-am inteles f.ok,exceptand puterea un pik cam mare ptr zona Hard Enduro. am trecut la 450 modelul pe injectie cu putina strangere de inima din cauza diferentei de bani,realizand apoi ca a meritat din plin:ciclistica,suspensiile,injectia trage linear,pornirea din orice pozitie ETC,ETC...fata de orice alta marca(ptr mine)este cea ideala...cu care fac "hobby" hard enduro cat ma tin puterile si timpul liber probabil,urmand pasul lui "STILGAR" urmatoarea,miscare ma bate gandul la provocarea 2timpi-lor... de cateva saptamani sunt posesorul unui 450FE model 2010. dupa ce am probat cateva 450 si 550 model 2007 (pentru care aveam banii necesari) in momentul in care m-am urcat pe modelul injectie am zis "asta e". multe lucruri mi le iau la prima impresie(masina, motociclete, telefon) daca imi place in primele 5 minute aia e imi fac planul sa o iau, daca nu, nu. asa ca m-a cucerit in primele minute, am iesit cu ea intr-o curte(nici macar in teren), dar merge excelent si e ceea ce imi trebuie mie caracterizarea se potriveste descrierii lui "akruno" , nu are pedala de pornire dar nici nu-i trebuie butonul este de ajuns. daca ramai totusi fara baterie merge pornita lasa la vale in viteza 2 sau 3 si ajutata cu un pic de buton sa nu fie socul mare. pana la 2T mai e ceva timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stilgar Postat Noiembrie 3, 2012 Share Postat Noiembrie 3, 2012 @ grex.: primu lucru ce trebuie facut la aceasta motocicleta: suspensia. arcuri pe greutatea ta. Eu cand am trecut la injectie am capatat un plus ptr ca nu trebuia sa ma distrez cu pornirea. Insa centrul de greutate sus o face sa plonjeze destul de tare pe fata. Acum o luna am mers cu un 390 FE si neavand suspensia pe greutatea mea prima senzatie era ca nu o pot oprii,cand franam furca se comprimaaaaaa aproape de capat (vb de viteza si 100kg) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grex Postat Noiembrie 23, 2012 Share Postat Noiembrie 23, 2012 tot cautand consumabile (filtru ulei, placute frana, baterie, filtru aer) mi s-a intamplat sa nu gasesc pt husaberg, dar aveau pt ktm. stiti daca se potrivesc de la ktm(si de la ce model?) la husa? al meu este husaberg fe 450 2010. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LO550 Postat Decembrie 3, 2012 Share Postat Decembrie 3, 2012 tot cautand consumabile (filtru ulei, placute frana, baterie, filtru aer) mi s-a intamplat sa nu gasesc pt husaberg, dar aveau pt ktm. stiti daca se potrivesc de la ktm(si de la ce model?) la husa? al meu este husaberg fe 450 2010. Tate piesele de care ai nevoie le gasesti la FULLRACING Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
akruno Postat Martie 5, 2013 Share Postat Martie 5, 2013 nu stiu ce mai faceti voi,dar "tacke care".. eu mai am 2 saptamani de umblat 4x4 cu bete ajutatoare in urma unei trante destul de zdravene,cu luxatie coxofemurala(luxatie dureroasa de sold),in urma unei cazaturi dif de nivel vreo 2m,mi-am intors capul dupa colegii mei... experienta moto vreo 20ani,Henduro vreo 4..care in acel moment s-au redus la 0(zero) asa ca invatati di experientele lu alti si aveti mare grija de voi prt ca sportul acesta ne scoate repede din circuit. PS.intr-o vineri(peste 2 sapt) las betele,sambata sau duminica daca e timp frumos plec la prima tura.. keep in touch nu stiu ce mai faceti voi,dar "tacke care".. eu mai am 2 saptamani de umblat 4x4 cu bete ajutatoare in urma unei trante destul de zdravene,cu luxatie coxofemurala(luxatie dureroasa de sold),in urma unei cazaturi dif de nivel vreo 2m,mi-am intors capul dupa colegii mei... experienta moto vreo 20ani,Henduro vreo 4..care in acel moment s-au redus la 0(zero) asa ca invatati di experientele lu alti si aveti mare grija de voi prt ca sportul acesta ne scoate repede din circuit. PS.intr-o vineri(peste 2 sapt) las betele,sambata sau duminica daca e timp frumos plec la prima tura.. keep in touch in urma eforturilor sustinute la sala de forta si a zecilor bazine de inot,deoarece dorinta acestui sport este foarte arzatoare,am reusit sa sap de unul din bete(carja),si saptamana viitoare doresc sa redeschid sezonul de moto cu o tura de rallye rayd pe meleagurile apropiate mie. ptr ca se deschide sezonul cu concursul celor de la H.E.C.A. Arad,cu multe nume mari ale acestui sport,voi fi prezent ca fan,staff,sustinator(mai putin rider.. ),va asteptam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krong28 Postat Martie 10, 2013 Share Postat Martie 10, 2013 Oameni buni...cat ulei imi trebuie ca sa schimb uleiul in furca unui Husaberg FE 450 din 2007? Furca e un WP de 48mm! Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alfred Postat Martie 10, 2013 Share Postat Martie 10, 2013 540-560 ml intr-o jamba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.