Sari la conținut

Detinatori De Husaberg


Enduro Braesti
 Share

Postări Recomandate

motocicleta o folosesc la un nivel de hard enduro hobby. am incercat diferite modele si marci, imi place mult mai mult 450de la husa an 2008 decat ktm 450 din acelasi an, asa ca ma gandeam ca daca e sa-mi schimb motorul as alege husaberg. acum pe piata am gasit husa de 450, 550 ani 2007-2008, dar si modelul pe injectie 450 an 2009-2010.

acum as vrea sa stiu cum este modelul pe injectie, este mai performant, mai bun ca cel din 2008? sau ma opresc la 2008 este si mai ieftin si destul pentru nivelul meu.

eu am avut-o pe cea de 550(2007)cu care m-am inteles f.ok,exceptand puterea un pik cam mare ptr zona Hard Enduro.

am trecut la 450 modelul pe injectie cu putina strangere de inima din cauza diferentei de bani,realizand apoi ca a meritat din plin:ciclistica,suspensiile,injectia trage linear,pornirea din orice pozitie ETC,ETC...fata de orice alta marca(ptr mine)este cea ideala...cu care fac "hobby" hard enduro cat ma tin puterile si timpul liber

probabil,urmand pasul lui "STILGAR" urmatoarea,miscare ma bate gandul la provocarea 2timpi-lor...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 433
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salut , aveti cumva de rezerva si va puteti dispensa de un schimbator de viteza pt Fe 2008 (2005-2008) ? Sau stiti de unde sa iau? La importator mi se pare cam scump (310 lei) - e un aluminiu care se poate rupe oricand alta data - iar magazinele online nu au si nu pot aduce... Chiar nu ma gandeam sa nu gasesc o oferta suficienta pt. o piesa de schimb uzuala...Thks

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Sunt Alex 24 de ani din Bucuresti, am un 450fe de 3 ani cumparat de la Mototech ai aunt mai mult decat multumit de serviciile lor.post-43475-0-06369100-1306230006_thumb.jpg

 

imi place garajul tau...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut , aveti cumva de rezerva si va puteti dispensa de un schimbator de viteza pt Fe 2008 (2005-2008) ? Sau stiti de unde sa iau? La importator mi se pare cam scump (310 lei) - e un aluminiu care se poate rupe oricand alta data - iar magazinele online nu au si nu pot aduce... Chiar nu ma gandeam sa nu gasesc o oferta suficienta pt. o piesa de schimb uzuala...Thks

 

22 euro in 7 zile pedala de schimbator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am avut-o pe cea de 550(2007)cu care m-am inteles f.ok,exceptand puterea un pik cam mare ptr zona Hard Enduro.

am trecut la 450 modelul pe injectie cu putina strangere de inima din cauza diferentei de bani,realizand apoi ca a meritat din plin:ciclistica,suspensiile,injectia trage linear,pornirea din orice pozitie ETC,ETC...fata de orice alta marca(ptr mine)este cea ideala...cu care fac "hobby" hard enduro cat ma tin puterile si timpul liber

probabil,urmand pasul lui "STILGAR" urmatoarea,miscare ma bate gandul la provocarea 2timpi-lor...

de cateva saptamani sunt posesorul unui 450FE model 2010. dupa ce am probat cateva 450 si 550 model 2007 (pentru care aveam banii necesari) in momentul in care m-am urcat pe modelul injectie am zis "asta e". multe lucruri mi le iau la prima impresie(masina, motociclete, telefon) daca imi place in primele 5 minute aia e imi fac planul sa o iau, daca nu, nu. asa ca m-a cucerit in primele minute, am iesit cu ea intr-o curte(nici macar in teren), dar merge excelent si e ceea ce imi trebuie mie caracterizarea se potriveste descrierii lui "akruno" , nu are pedala de pornire dar nici nu-i trebuie butonul este de ajuns. daca ramai totusi fara baterie merge pornita lasa la vale in viteza 2 sau 3 si ajutata cu un pic de buton sa nu fie socul mare. pana la 2T mai e ceva timp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ grex.:

primu lucru ce trebuie facut la aceasta motocicleta: suspensia. arcuri pe greutatea ta.

Eu cand am trecut la injectie am capatat un plus ptr ca nu trebuia sa ma distrez cu pornirea. Insa centrul de greutate sus o face sa plonjeze destul de tare pe fata.

Acum o luna am mers cu un 390 FE si neavand suspensia pe greutatea mea prima senzatie era ca nu o pot oprii,cand franam furca se comprimaaaaaa aproape de capat (vb de viteza si 100kg)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

tot cautand consumabile (filtru ulei, placute frana, baterie, filtru aer) mi s-a intamplat sa nu gasesc pt husaberg, dar aveau pt ktm. stiti daca se potrivesc de la ktm(si de la ce model?) la husa? al meu este husaberg fe 450 2010.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

tot cautand consumabile (filtru ulei, placute frana, baterie, filtru aer) mi s-a intamplat sa nu gasesc pt husaberg, dar aveau pt ktm. stiti daca se potrivesc de la ktm(si de la ce model?) la husa? al meu este husaberg fe 450 2010.

 

Tate piesele de care ai nevoie le gasesti la FULLRACING

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

nu stiu ce mai faceti voi,dar "tacke care"..

eu mai am 2 saptamani de umblat 4x4 cu bete ajutatoare in urma unei trante destul de zdravene,cu luxatie coxofemurala(luxatie dureroasa de sold),in urma unei cazaturi dif de nivel vreo 2m,mi-am intors capul dupa colegii mei...

experienta moto vreo 20ani,Henduro vreo 4..care in acel moment s-au redus la 0(zero)

asa ca invatati di experientele lu alti si aveti mare grija de voi prt ca sportul acesta ne scoate repede din circuit.

PS.intr-o vineri(peste 2 sapt) las betele,sambata sau duminica daca e timp frumos plec la prima tura..

keep in touch



nu stiu ce mai faceti voi,dar "tacke care"..

eu mai am 2 saptamani de umblat 4x4 cu bete ajutatoare in urma unei trante destul de zdravene,cu luxatie coxofemurala(luxatie dureroasa de sold),in urma unei cazaturi dif de nivel vreo 2m,mi-am intors capul dupa colegii mei...

experienta moto vreo 20ani,Henduro vreo 4..care in acel moment s-au redus la 0(zero)

asa ca invatati di experientele lu alti si aveti mare grija de voi prt ca sportul acesta ne scoate repede din circuit.

PS.intr-o vineri(peste 2 sapt) las betele,sambata sau duminica daca e timp frumos plec la prima tura..

keep in touch

in urma eforturilor sustinute la sala de forta si a zecilor bazine de inot,deoarece dorinta acestui sport este foarte arzatoare,am reusit sa sap de unul din bete(carja),si saptamana viitoare doresc sa redeschid sezonul de moto cu o tura de rallye rayd pe meleagurile apropiate mie.

ptr ca se deschide sezonul cu concursul celor de la H.E.C.A. Arad,cu multe nume mari ale acestui sport,voi fi prezent ca fan,staff,sustinator(mai putin rider.. :cheers: ),va asteptam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 1 year later...

Cum transpun 13:1 in ceea ce citesc pe manometru? Sau cu alte cuvinte: cate atm/bar/psi ar trebui sa apara pe manometru atunci cand determin compresia unui motor 450 FE din 2007?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

13:1 e "comprimarea". Deci p=13*((niu*R*T)/V) :) Sau mai bine iei direct valoarea presiunii din manualul de reparatii. Manual pe care nu-l ai. Si nici eu....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca wikipedia m-a lamurit. Conform http://en.wikipedia.org/wiki/Compression_ratio ar trebui sa am 36,2 bari.....si n-am! :-L

 

Fara virgula

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...