Sher Postat Martie 25, 2013 Share Postat Martie 25, 2013 O pedala pornire FE 04-08 se gaseste pe undeva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Secelean Postat Martie 25, 2013 Share Postat Martie 25, 2013 Postare comerciala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krong28 Postat August 5, 2014 Share Postat August 5, 2014 Ce compresie ar trebui sa aiba un motor de fe 450 din 2007? Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovistein Postat August 5, 2014 Share Postat August 5, 2014 http://www.bikez.com/motorcycles/husaberg_fe450e_2007.php aici zice Compression: 13.0:1 . \ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krong28 Postat August 5, 2014 Share Postat August 5, 2014 Cum transpun 13:1 in ceea ce citesc pe manometru? Sau cu alte cuvinte: cate atm/bar/psi ar trebui sa apara pe manometru atunci cand determin compresia unui motor 450 FE din 2007? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 6, 2014 Share Postat August 6, 2014 13:1 e "comprimarea". Deci p=13*((niu*R*T)/V) Sau mai bine iei direct valoarea presiunii din manualul de reparatii. Manual pe care nu-l ai. Si nici eu.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krong28 Postat August 6, 2014 Share Postat August 6, 2014 Hai ca wikipedia m-a lamurit. Conform http://en.wikipedia.org/wiki/Compression_ratio, ar trebui sa am 36,2 bari.....si n-am! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 6, 2014 Share Postat August 6, 2014 (editat) Hai ca wikipedia m-a lamurit. Conform http://en.wikipedia.org/wiki/Compression_ratio ar trebui sa am 36,2 bari.....si n-am! Fara virgula Editat August 6, 2014 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krong28 Postat August 7, 2014 Share Postat August 7, 2014 Cum asa? Wiki zice cu virgula...! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 7, 2014 Share Postat August 7, 2014 ...fara virgula dupa link. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krong28 Postat August 7, 2014 Share Postat August 7, 2014 Presiuni de cca 55 bari se obtin doar la motoare diesel....benzina detoneaza daca ajunge la presiuni mai mari de 50 bar si nu vrem asta...cred! Oricum, concluzia e ca-mi trebuie o camasa de piston si kit piston! Dracia asta(camasa)se "bucseaza"? Unde? Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 7, 2014 Share Postat August 7, 2014 Sau alezat, honuit si piston la urmatoarea cota. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krong28 Postat August 7, 2014 Share Postat August 7, 2014 E prea deteriorata camasa ptr a mai avea ce aleza! Vreau sa cumpar kit piston nou(Wossner/Athena) dar camasa noua are pret prohibitiv! D-aia intreb de alternative! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Octombrie 29, 2014 Share Postat Octombrie 29, 2014 (editat) De curand mi-am luat si eu o Husa fe450e. Fostul proprietar a renuntat la termostat. Acum circuitul de apa e "pe direct". Mai stiu pe cineva cu acest model care nu are termostat. Se preteaza mai bine pe acest model circuitul de apa "pe direct" sau mai bine ar fi sa montez termostatul la locul lui? Voua cum vi se pare? Editat Octombrie 29, 2014 de zigzag Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 29, 2014 Share Postat Octombrie 29, 2014 Termostat si ventilator. Clar. Ce rost are sa mergi perioade lungi cu motorul neincalzit? Iar daca il forjezi in vreo baltoaca, tot va fierbe daca n-ai ventilator. Lipsa termostatului nu mi se pare ca aduce un mare castig pt racire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maffy Postat Noiembrie 1, 2014 Share Postat Noiembrie 1, 2014 Salut. De unde ne luam noi, detinatorii de Husaberg, acumulatori? Il am pe FE450 2005 de o luna si bateria a murit prima. De unde pot cumpara una? Multumesc, Mihnea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 1, 2014 Share Postat Noiembrie 1, 2014 De la Caranda. http://www.caranda.ro/moto.htm Cu gel. Cum adica a murit prima? Te mai astepti sa moara si altceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tedted Postat Noiembrie 1, 2014 Share Postat Noiembrie 1, 2014 Cum transpun 13:1 in ceea ce citesc pe manometru? Sau cu alte cuvinte: cate atm/bar/psi ar trebui sa apara pe manometru atunci cand determin compresia unui motor 450 FE din 2007? Trebuie sa ai 13 atm... asta e ideal. Daca ai peste 10 atm e ok.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Noiembrie 1, 2014 Share Postat Noiembrie 1, 2014 legat de acumulatori, in afara de yuasa eu n-as mai da banii pe altceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maffy Postat Noiembrie 1, 2014 Share Postat Noiembrie 1, 2014 (editat) De la Caranda. http://www.caranda.ro/moto.htm Cu gel. Cum adica a murit prima? Te mai astepti sa moara si altceva? Caranda, bun, cum de nu m-am gandit? dar de ce sa imi iau cu gel si nu una normala? A murit pentru ca era veche..si nici motoru nu prea incarca, problema e mai adanca si o sa sap mai departe in alternator.. Apropo, am roti supermoto de vanzare. Am cumparat-o cu tot cu roti..si am pt asfalt deja un burgman:) » Post actualizat in 01 Nov 2014 19:24 legat de acumulatori, in afara de yuasa eu n-as mai da banii pe altceva Yuasa e 150 de euro, iar eu nu am omorat pe nimeni sa dau 700 milioane pe o baterie Editat Noiembrie 1, 2014 de Maffy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 1, 2014 Share Postat Noiembrie 1, 2014 dar de ce sa imi iau cu gel si nu una normala? Pt ca nu curge atunci cand te dai peste cap cu mobra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Noiembrie 2, 2014 Share Postat Noiembrie 2, 2014 Yuasa e 150 de euro, iar eu nu am omorat pe nimeni sa dau 700 milioane pe o baterie ? http://www.piese-motociclete.com/electrice/baterii-moto/yuasa/baterie-yuasa-ytz7s-3821.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maffy Postat Noiembrie 2, 2014 Share Postat Noiembrie 2, 2014 (editat) ? http://www.piese-motociclete.com/electrice/baterii-moto/yuasa/baterie-yuasa-ytz7s-3821.html Pe wemoto.ro e 150 de euro:( Mersi pentru link oricum Editat Noiembrie 2, 2014 de Maffy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi007 Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Alaturi de gixer750 si exc400 ...de curand s a alaturat in garaj si un fe550 ...2005 ...supermoto dar si cu roti de enduro ...din pacate vremea nu mai permite sa l testez ...deci e la hibernat pana in primavara...asa ca astept pareri , sugestii , opinii , sfaturi ..legate de acest model ...care ii sunt bubele ...la ce sa ma astept de la mobra pe viitor ...cu precizarea ca nu ma dau profi ...la nici un capitol ...strada ..circuit ..enduro ....nivel hobby Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krong28 Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Sambata si duminica vremea iti va permite sa-l testezi....si ar fi o idee buna sa iesi sa-l vedem si noi...si sa-l comparam cu altele! Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.