BigAir Postat Octombrie 31, 2012 Share Postat Octombrie 31, 2012 Salut Sunt Alex 24 de ani din Bucuresti, am un 450fe de 3 ani cumparat de la Mototech ai aunt mai mult decat multumit de serviciile lor. imi place garajul tau... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alfred Postat Octombrie 31, 2012 Share Postat Octombrie 31, 2012 Salut , aveti cumva de rezerva si va puteti dispensa de un schimbator de viteza pt Fe 2008 (2005-2008) ? Sau stiti de unde sa iau? La importator mi se pare cam scump (310 lei) - e un aluminiu care se poate rupe oricand alta data - iar magazinele online nu au si nu pot aduce... Chiar nu ma gandeam sa nu gasesc o oferta suficienta pt. o piesa de schimb uzuala...Thks 22 euro in 7 zile pedala de schimbator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krong28 Postat Octombrie 31, 2012 Share Postat Octombrie 31, 2012 Nu merge de Ktm? Este 20-30 euro... 90% din Husaberg e KTM! Fireste ca se potriveste de la KTM....insa tre' sa-si identifice piesa exact in catalogul celor de la KTM......dupa partsnumber...parca! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alfred Postat Noiembrie 1, 2012 Share Postat Noiembrie 1, 2012 Nu merge de la KTM, doar la husaberg 2T Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grex Postat Noiembrie 2, 2012 Share Postat Noiembrie 2, 2012 eu am avut-o pe cea de 550(2007)cu care m-am inteles f.ok,exceptand puterea un pik cam mare ptr zona Hard Enduro. am trecut la 450 modelul pe injectie cu putina strangere de inima din cauza diferentei de bani,realizand apoi ca a meritat din plin:ciclistica,suspensiile,injectia trage linear,pornirea din orice pozitie ETC,ETC...fata de orice alta marca(ptr mine)este cea ideala...cu care fac "hobby" hard enduro cat ma tin puterile si timpul liber probabil,urmand pasul lui "STILGAR" urmatoarea,miscare ma bate gandul la provocarea 2timpi-lor... de cateva saptamani sunt posesorul unui 450FE model 2010. dupa ce am probat cateva 450 si 550 model 2007 (pentru care aveam banii necesari) in momentul in care m-am urcat pe modelul injectie am zis "asta e". multe lucruri mi le iau la prima impresie(masina, motociclete, telefon) daca imi place in primele 5 minute aia e imi fac planul sa o iau, daca nu, nu. asa ca m-a cucerit in primele minute, am iesit cu ea intr-o curte(nici macar in teren), dar merge excelent si e ceea ce imi trebuie mie caracterizarea se potriveste descrierii lui "akruno" , nu are pedala de pornire dar nici nu-i trebuie butonul este de ajuns. daca ramai totusi fara baterie merge pornita lasa la vale in viteza 2 sau 3 si ajutata cu un pic de buton sa nu fie socul mare. pana la 2T mai e ceva timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stilgar Postat Noiembrie 3, 2012 Share Postat Noiembrie 3, 2012 @ grex.: primu lucru ce trebuie facut la aceasta motocicleta: suspensia. arcuri pe greutatea ta. Eu cand am trecut la injectie am capatat un plus ptr ca nu trebuia sa ma distrez cu pornirea. Insa centrul de greutate sus o face sa plonjeze destul de tare pe fata. Acum o luna am mers cu un 390 FE si neavand suspensia pe greutatea mea prima senzatie era ca nu o pot oprii,cand franam furca se comprimaaaaaa aproape de capat (vb de viteza si 100kg) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grex Postat Noiembrie 23, 2012 Share Postat Noiembrie 23, 2012 tot cautand consumabile (filtru ulei, placute frana, baterie, filtru aer) mi s-a intamplat sa nu gasesc pt husaberg, dar aveau pt ktm. stiti daca se potrivesc de la ktm(si de la ce model?) la husa? al meu este husaberg fe 450 2010. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LO550 Postat Decembrie 3, 2012 Share Postat Decembrie 3, 2012 tot cautand consumabile (filtru ulei, placute frana, baterie, filtru aer) mi s-a intamplat sa nu gasesc pt husaberg, dar aveau pt ktm. stiti daca se potrivesc de la ktm(si de la ce model?) la husa? al meu este husaberg fe 450 2010. Tate piesele de care ai nevoie le gasesti la FULLRACING Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
akruno Postat Martie 5, 2013 Share Postat Martie 5, 2013 nu stiu ce mai faceti voi,dar "tacke care".. eu mai am 2 saptamani de umblat 4x4 cu bete ajutatoare in urma unei trante destul de zdravene,cu luxatie coxofemurala(luxatie dureroasa de sold),in urma unei cazaturi dif de nivel vreo 2m,mi-am intors capul dupa colegii mei... experienta moto vreo 20ani,Henduro vreo 4..care in acel moment s-au redus la 0(zero) asa ca invatati di experientele lu alti si aveti mare grija de voi prt ca sportul acesta ne scoate repede din circuit. PS.intr-o vineri(peste 2 sapt) las betele,sambata sau duminica daca e timp frumos plec la prima tura.. keep in touch nu stiu ce mai faceti voi,dar "tacke care".. eu mai am 2 saptamani de umblat 4x4 cu bete ajutatoare in urma unei trante destul de zdravene,cu luxatie coxofemurala(luxatie dureroasa de sold),in urma unei cazaturi dif de nivel vreo 2m,mi-am intors capul dupa colegii mei... experienta moto vreo 20ani,Henduro vreo 4..care in acel moment s-au redus la 0(zero) asa ca invatati di experientele lu alti si aveti mare grija de voi prt ca sportul acesta ne scoate repede din circuit. PS.intr-o vineri(peste 2 sapt) las betele,sambata sau duminica daca e timp frumos plec la prima tura.. keep in touch in urma eforturilor sustinute la sala de forta si a zecilor bazine de inot,deoarece dorinta acestui sport este foarte arzatoare,am reusit sa sap de unul din bete(carja),si saptamana viitoare doresc sa redeschid sezonul de moto cu o tura de rallye rayd pe meleagurile apropiate mie. ptr ca se deschide sezonul cu concursul celor de la H.E.C.A. Arad,cu multe nume mari ale acestui sport,voi fi prezent ca fan,staff,sustinator(mai putin rider.. ),va asteptam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Martie 8, 2013 Share Postat Martie 8, 2013 pai inotai cu carje? ))) p.s. insanatosire grabnica, nu forta prea tare, e doar un hobby pana la urma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krong28 Postat Martie 10, 2013 Share Postat Martie 10, 2013 Oameni buni...cat ulei imi trebuie ca sa schimb uleiul in furca unui Husaberg FE 450 din 2007? Furca e un WP de 48mm! Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alfred Postat Martie 10, 2013 Share Postat Martie 10, 2013 540-560 ml intr-o jamba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Postat Martie 25, 2013 Share Postat Martie 25, 2013 O pedala pornire FE 04-08 se gaseste pe undeva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Secelean Postat Martie 25, 2013 Share Postat Martie 25, 2013 Postare comerciala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krong28 Postat August 5, 2014 Share Postat August 5, 2014 Ce compresie ar trebui sa aiba un motor de fe 450 din 2007? Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovistein Postat August 5, 2014 Share Postat August 5, 2014 http://www.bikez.com/motorcycles/husaberg_fe450e_2007.php aici zice Compression: 13.0:1 . \ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krong28 Postat August 5, 2014 Share Postat August 5, 2014 Cum transpun 13:1 in ceea ce citesc pe manometru? Sau cu alte cuvinte: cate atm/bar/psi ar trebui sa apara pe manometru atunci cand determin compresia unui motor 450 FE din 2007? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 6, 2014 Share Postat August 6, 2014 13:1 e "comprimarea". Deci p=13*((niu*R*T)/V) Sau mai bine iei direct valoarea presiunii din manualul de reparatii. Manual pe care nu-l ai. Si nici eu.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krong28 Postat August 6, 2014 Share Postat August 6, 2014 Hai ca wikipedia m-a lamurit. Conform http://en.wikipedia.org/wiki/Compression_ratio, ar trebui sa am 36,2 bari.....si n-am! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 6, 2014 Share Postat August 6, 2014 (editat) Hai ca wikipedia m-a lamurit. Conform http://en.wikipedia.org/wiki/Compression_ratio ar trebui sa am 36,2 bari.....si n-am! Fara virgula Editat August 6, 2014 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krong28 Postat August 7, 2014 Share Postat August 7, 2014 Cum asa? Wiki zice cu virgula...! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 7, 2014 Share Postat August 7, 2014 ...fara virgula dupa link. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krong28 Postat August 7, 2014 Share Postat August 7, 2014 Presiuni de cca 55 bari se obtin doar la motoare diesel....benzina detoneaza daca ajunge la presiuni mai mari de 50 bar si nu vrem asta...cred! Oricum, concluzia e ca-mi trebuie o camasa de piston si kit piston! Dracia asta(camasa)se "bucseaza"? Unde? Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 7, 2014 Share Postat August 7, 2014 Sau alezat, honuit si piston la urmatoarea cota. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krong28 Postat August 7, 2014 Share Postat August 7, 2014 E prea deteriorata camasa ptr a mai avea ce aleza! Vreau sa cumpar kit piston nou(Wossner/Athena) dar camasa noua are pret prohibitiv! D-aia intreb de alternative! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.