Hell_Rider_Edy Postat August 17, 2007 Share Postat August 17, 2007 va rog.. dka aveti preo idee ajutati-ma.. mai nou motorasu meu nu mai vrea sa incarca bateria... am verificat ce se putea.. si.. s pare k e in ordine. .dar.. cand ma verificat rezistenta la colectorii de p rotor nu arata niimc.. deci.. presupun k e intrerupt undeva.. adik arsa bobina rotorului... e posibil asa ceva ? ce ziceti. .sa iau alt rotor? si dak da... ARE CAREVA ASA CEVA D VANZARE???? pls.. sunt disperat.. nush ce sa ii fac.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat August 17, 2007 Share Postat August 17, 2007 stiu ca la Ij se cumpara separat rotoare si statoare. Verifica sa fi sigur si daca e asa, poti sa cumperi unul nou de la Gaspar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat August 17, 2007 Share Postat August 17, 2007 va rog.. dka aveti preo idee ajutati-ma.. mai nou motorasu meu nu mai vrea sa incarca bateria... am verificat ce se putea.. si.. s pare k e in ordine. .dar.. cand ma verificat rezistenta la colectorii de p rotor nu arata niimc.. deci.. presupun k e intrerupt undeva.. adik arsa bobina rotorului... e posibil asa ceva ? ce ziceti. .sa iau alt rotor? si dak da... ARE CAREVA ASA CEVA D VANZARE???? pls.. sunt disperat.. nush ce sa ii fac.. perii! locasul al perii... colectorul... un rortor ars , pute, are culoarea bobinajului schimbata, izolatia deteriorata pe ceva sectiune..... trebuie , sa ai vreo cativa ohmi intre cele 2 perii 2-3-4-6...depinde de rotor si de starea colectorului..statorul in jur de10-20 ohm Se poate arde daca releul de incarcare s-a defectat si au ramas lipite contactele la sectuinea de disjunctor, si in cazul acesta bateria a debitat pe rotor in regim de scurtcircuit... Prin telefon , mai greu cu diagnosticul.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
duke nunkem Postat August 17, 2007 Share Postat August 17, 2007 (editat) pana sa cumperi alt rotor vezi daca nu e in scurt din cauza ca are grafit intre piste. rotoarele nu se ard asa usor. dute cu el la elctrocasnice sa ti-l masoare cineva de meserie Editat August 17, 2007 de duke nunkem Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hell_Rider_Edy Postat August 17, 2007 Autor Share Postat August 17, 2007 perii! locasul al perii... colectorul... un rortor ars , pute, are culoarea bobinajului schimbata, izolatia deteriorata pe ceva sectiune..... trebuie , sa ai vreo cativa ohmi intre cele 2 perii 2-3-4-6...depinde de rotor si de starea colectorului..statorul in jur de10-20 ohm Se poate arde daca releul de incarcare s-a defectat si au ramas lipite contactele la sectuinea de disjunctor, si in cazul acesta bateria a debitat pe rotor in regim de scurtcircuit... Prin telefon , mai greu cu diagnosticul.. da.. nu are semne ..dar am masurat intre colectori.. si nu da absolut nimic... nu are continuitate.... nush ce sa zic.... k semne de ars nu are p el... --- Mesaj completat în 18 Aug 2007 00:47 ------------- pana sa cumperi alt rotor vezi daca nu e in scurt din cauza ca are grafit intre piste. rotoarele nu se ard asa usor. dute cu el la elctrocasnice sa ti-l masoare cineva de meserie dak era sa fie in scurt colectorii aia p care calca carbunii trebuia sa imi dea acul p 0 la ohmmetru.. dar asa nu da nimic.. nu misca.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat August 17, 2007 Share Postat August 17, 2007 e intrerupt... asa am patit si eu la alternatorul de nipru... pe exterior era OK , da' la masurat dadea exact 0....... DA' LAS CA M-AM SUPARAT RAU DUPA FAZA ASTA SI NU AM MAI CUMPARAT PIESA RUSEASCA , CI ALTERNATOR DE OLTCIT DE 40A , SI LA CARE GASESTI PIESE ORIUNDE SI LA PRETURI MAI MULT DECAT OK(asta daca pica ceva , da' nu cred) a fost mai greu da' l-am adaptat, si ce lumina am acum... zici ca-i altceva...(pacat ca nu prea vrea chiulasa din stanga sa arda benzina... o sa ma uit si la avans... DA' MIE O SILA..... ......de nu va pot explica...... vezi ca s-ar putea sa aiba GASPAR, cu toate ca tot piesa ruseasca e... ASTA E..... ALTCEVA NU PREA POTI PUNE... 0744472055=GASPAR DA' vezi sa-i explici LA GREU ceea ce vrei , ca azi i-a trimis unui amic de-a meu alte natii de cabluri de acceleratie... cu toate ca i-am explicat de 10 ori , ca e JAWA 350-TS , erau de altceva cand am primit pachetul..... bine ca macar sabotii de frana de spate erau ceea ce trebuie... DEH... ARE O VARSTA OMUL... DUPA 50 ...te cam ramolesti ... SPOR LA TREABA CA IZH-ul PLANETA5 e lucru , nu panarama ca motorul meu! ciao Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hell_Rider_Edy Postat August 17, 2007 Autor Share Postat August 17, 2007 frate.. ms.. si nu e 5 e 4.. si dak tu zici k dnepr e panarama.. as da la orice ora uj-u p un dnepr.. sincer... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat August 17, 2007 Share Postat August 17, 2007 hmm , e 4? astea nu stiu cum sunt... DA' 5-UL E MAMA LUI DE MOTOR! poate o fi bun nipru... numa ca nu prea mai imi place mie... stiu merit bataie da' eu as vrea ceva mai usor , si o tzara mai puternic(cred monocilindru in 2 timpi ar fi bun, eventual o Honda CR-250R model 2007 ) ciao! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.