Sari la conținut

Concurentii romani la Paris Dakar 2005


ADMIN
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 716
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • Admin

23h00 – Fuel distribution

Quite a few competitors were stranded close to Tichit with no more fuel left, the organisation therefore decided to send a vehicle with two barrels to help out. David Castera, a former biker, now working for the organisation took off with a local guide to find the way through the Tichit pass, extremely difficult to find and he helped out numerous vehicles including the truck of Gerard De Rooy, stopped 11kms from the bivouac.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Camel grass

 

As the name suggests, camels feed off this grass, which sends its roots deep into the sandy soil. When the tires come onto camel grass, the vehicle does not sink into the sand; instead the vehicle is suddenly thrust up as if it has hit a ridge. In West African desert, particularly in Mauritania, there is much camel grass. Where there is camel grass, the going gets bumpy and the vehicles have to go slow. Camel grass stages are generally uncomfortable and difficult, with the passengers being tossed about

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce porcarie, sa ramaii fara benzina, pentru ca org. nu au pus o a treia statie de re-alimentare:

 

De pe dakar.com:

 

1h10 â Gordon home

âI only have 1 litre of fuel left⌠, explained Robby Gordon when hoping out of his Volkswagen Race Touareg. The American was forced to drive very slowly for the whole last art of the stage. Winner of the two specials on the rally, Gordon also gave rather bad news on his team mate Juha Kankkunen: âHe is stopped and his front right wheel is completely destroyed after a shock in the camel grass.

 

Deci finalul etapei de ieri a fost mult mai naspa decat vb. azi noapte cu sc11 si motomania. . .etapa 8 anulata. . .concurenti ramasi fara benzina. . . ce picioare in dos isi ia acum organizatia Dakar Rally de la o lume intreaga. . . .si tot mai multa lume vrea ca cei doi care stau ca doua statui cu microfonul in mana pe webcam-ul ala sa se duca naibii acasa. Lumea vrea action images nu palavre in vant cu un mosh cu plete si un tinerel constipat, cu eternul Nissan parcat in spate. . . reclama zilnica.

Editat de AK_Raptor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- si astea sint doar alea ce le vedem noi pe situri. realitatea precis e si mai nasoala.

- oricum pe toate siturile e plin de critici la adresa organizatorilor si a eurosportului

- cum spuneam aseara: logistica e ceva ff complicat si greu de realizat la o astfel de manifestare, DAR de citi ani exista Dakarul? si sa nu uitam ca toata tehnologia vine in ajutorul logisticii si a concurentilor. nu mai sintem in anii 70. si totusi....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, au experienta de 25 de ani in organizarea raliului, dar fac tampenia de ieri. . etapa maraton, doua "statii" de benzina la 669 km (adica toarna un beduin benzina cu galeata) , topografierea lui peste prajit cu sos frantuzesc. . cica doar 100 km de camel grass conform org. dar vreo 400 km conform lui Luc Alphand, probabil ca de cand au facut ei evaluarea terenului a crescut de 4 ori mai multa iarba. . .mai ia si foc bucataria si sala (cortul ) de servit cina, de au mancat putinii concurenti norocosi ajunsi la Tichit sub cerul liber stand turceste. . . . ajung concurentii tractati cu rezervorul gol sau probleme tehnice majore si nu au voie mecanicii sa repare nimic. . si cine stie ce alte probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ia:

07/01/2005 16:03 - timendoesitright

 

 

im a dutchman lately I heard the shocking newas a biker in dakar was injured because he was being hit by a car!!! Thats what I call civilisation!!

 

ar fi culmea. asta ca sa puna capac. deh, nu zice nimeni ca nu iti asumi un risc mergind acolo, dar cind mai si crestem riscul in mod artificial.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

oare ce se mai intampla. daca astazi e doar etapa de legatura, s-ar fi putut odihni de dimineata, daca ar fi ajuns la timp in bivuac.

 

nu mai actualizeaza nimic siteurile astea. la 5:30 e live pe eurosport

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ceva ceva: au fost sfatuiti sa doarma in desert si sa continue pe lumina. Romeo e inca in drum spre tichit (probabil s-a oprit pe timpul noptii). nu stiau sa-mi spuna unde este. mai departe pot cei ce ajung pina la 16.30 iau startul oficial cei ce ajung dupa pot continua direct spre tidjikja. asta nu prea am intales-o.

nu au primit la centru info despre eventual accident. asta e bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

16:53 The situation at 13h30

 

At 13h30 (GMT), the arrival CH line was officially closed. 107 bikes had made it to Tichit. 15 of them made it after 24 hours of racing and should be given a 1 hour time penalty. Those who make it to Tichit now have the possibility to start the liaison stage to Tidjikja. They will be given a 9 hour penalty but need to make it within half an hour after the starting time of the last biker for stage 9. As it stands, the 107 bikers that crossed the finish line of stage 7 are currently in the liaison to Tidjikja.

In the car race, 75 vehicles arrived before 13h30 and 8 were given a time penalty.

35 trucks had also made it to the end of the stage including one that should get a penalty.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
In afara de acestia, la Dakar pleaca trei oameni de asistenta:

- Michel Servet - el va conduce masina de asistenta, un Nisan Patrol;

- Helvic Cristian - director Iveco Romania, va face toate demersurile pentru a putea tine legatura cu media (din romania mai ales);

- subsemnatul - voi incerca sa tin motoarele in viata si mai ales sa fac managementul intre Echipa de la KTM - Organizatori - Concurentii Romani

nu putem lua legatura cu cei de la asistenta?

 

cei de pe forumul EuroSport sunt extrem de critici la adresa organizatorilor:

 

Well it looks like this event is descending into chaos. Despite 27 years experience, we have riders stuck in the desert without food or shelter, many having not been supplied enough petrol to complete the stage. Disgraceful.
cred ca tipul e de la revista engleza Two Wheels Only.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

se pare ca sunt probleme in continuare.

I hear guy's are still stuck out on stage 7 and have run out of water!!! SORT IT OUT!!!

 

totusi, de ce atata lipsa de comunicare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

situatia tinde sa iasa de sub control. evident a aparut o mica criza in desfasurarea evenimentelor si se pare ca organizatorii gestioneaza greu situatia. pun pariu ca nu se asteptau la asa ceva si nu sint prea bine pregatiti sa faca fata. urmeaza panica, deciziile pripite si gresite. - "parerea mea" - citat exact

 

oare fenomenele meteo nu puteau fi prevazute? sau s-a stiut dar s-a mers la risc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

probabil ca se puteau prevedea o gramada de posibile probleme, nu doar din cei 25 de ani experienta, ci si din experienta celorlalte raliuri organizate in desert. 'problema benzinei' mi se pare o chestie de balta ... si nu pot sa cred ca cineva nu s-a gandit ca se pot pierde concurenti in desert

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Francois e bine in sensul in care tre sa stea doar o luna imobilizat si nu are nevoie de alte interventii. A povestit asa in mare cam cum a fost ieri in etapa si zicea ca mai cazuse cu vreo doi kilometri innainte de accident dar nu a fost mai nimic si la a doua cazatura de fapt a cazut motorul pe el si de acolo accidentarea asta asa serioasa. A mai zis ca acest incident il obliga sa revina in competitie si la anul viitor. Cica cel mai greu a fost faptul ca, ieri a batut foarte tare vintul si i se parea ca mai degraba urca pe munte decit ca merge cu motorul, si ca e tare groaznic de greu sa mergi pe vint cu rafale si nisip. De baieti nu prea stie nici el nimic si-i injura mai in barba pe cei cu organizarea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Posted by AK_Raptor : "...si tot mai multa lume vrea ca cei doi care stau ca doua statui cu microfonul in mana pe webcam-ul ala sa se duca naibii acasa. Lumea vrea action images nu palavre in vant cu un mosh cu plete si un tinerel constipat, cu eternul Nissan parcat in spate. . . reclama zilnica."

 

hahah!! da, si io am zis la fel. Incearca http://dakar.francetv.fr/ si "la video du jour" si "images & sons" este totul in franceza si nu inteleg mai nimic, dar are mai mult action decat eurosport.

 

daca uni din tre voi gasiti niste imagini sau videouri mai bune cu Dunca, sau americani Walsh si Blais, va rog - post it here!

Editat de DaniSilvian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...