cstelia Postat Ianuarie 8, 2005 Share Postat Ianuarie 8, 2005 Baga si mai recente Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Ianuarie 8, 2005 Share Postat Ianuarie 8, 2005 Eu mai am o neclaritate. Cum se cheama echipa noastra? Ca pe unele site-uri scrie Moto Verde Timisoara iar pe unele (de exemplu dakar.com) Redzone Timisoara... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nitescu Postat Ianuarie 8, 2005 Share Postat Ianuarie 8, 2005 La 23.30 ma uit pe eurosport sa vad ce zice aerianul ala... daca nu pomeneste nimic de Romeo il bag in P***a masii Pana acum Romeo e pe locul 100 in clasamentul general! Singura legatura a celui de la eurosport este Olariu de la federatie.Asa ca tampenii o sa mai spuna.Aseara l-a sunat Renatta (a fost cu mine la Barcelona) si i-a dat cateva informatii.Asa ca s-ar putea sa citeasca si pe aici pt documentare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin Smokey Postat Ianuarie 8, 2005 Admin Share Postat Ianuarie 8, 2005 dragi prieteni ai motorsportului, reprezentantul Romaniei (avem asa ceva?) in competitia destinata motocicletelor, centaurul romeo dunca a terminat cu bine etapa a 9-a a prestigioasei competitii bonifaciu sucks ma duc sa beau in cinstea lui romeo, cinste lui! zica carcotasii ce vor, chiar daca nu are experienta in competitii de gen, dar totusi sa nu uitam ca e motociclist 'made in romania', si e obisnuit cu 'iarba camilei' de pe soselele noastre, nu trebe sa mearga sute de km sa se antreneze! felicitari inca o data! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
corneltrica Postat Ianuarie 8, 2005 Share Postat Ianuarie 8, 2005 ROMEO a terminat etapa 9!!! Felicitari ROMEO!!!!! Bafta mare in continuare!! Eu personal sunt extaziat de participarea lui Romeo. Nu-l cunosc personal, dar gandurile mele sunt numai la el. Felicitari si pentru Zsolt care sigur este "calare" pe situatie si face tot ce trebuie pentru Romeo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
corneltrica Postat Ianuarie 8, 2005 Share Postat Ianuarie 8, 2005 Apropo de navigatie: Dupa etapa 9: Fabrizio Meoni (ITA â KTM â 2nd) - 004 I'm very angry. Now the navigation is not important on the Dakar Rally anymore. With the corridor rule (between GPS points), even the worst navigators are guaranteed to stay on the good track, because if you just leave that little corridor, the system shows you where to go to find it back. Of course, it's not good for me because navigation is my strong point, but it's not good for the show. For me the Dakar spirit is over. Anyway, the stage wasn't so bad for me. I joined the leading group after CP1, just before my trip system broke. I repaired it during the refuelling. Of course I'm glad to take first position of the overall standings, even though I'm frustrated, because the rally is no longer what it was. Marc Coma (SPA â KTM â 7th) - 006 It was a very hard day today with a lot of navigation on the first part of the stage. With all the wind, it was very difficult to follow the tracks. I understand Fabrizio's anger, but it's very hard for a rider to use all the monitors fixed on the bike. With the rocks to avoid, the roadbook to read and the trip system to follow, it's very hard to stay concentrated. And then, it's the same for everybody. Tomorrow we'll decide of our race strategy with our team manager, Jordi Arcarons. But for the moment, my first wish is to take a bath and have a rest. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin Smokey Postat Ianuarie 8, 2005 Admin Share Postat Ianuarie 8, 2005 care se pricepe, sa explice si pentru cei neinitiati cum e cu navigarea asta? daca ai GPS si harta e clar, dar am inteles ca nu e voie cu GPS, dar totusi au coordonatele GPS ale CP-urilor. Roadbookul e suficient pentru orientare in desert? Apropo, aveti un link cu un roadbook de la Dakar? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
corneltrica Postat Ianuarie 8, 2005 Share Postat Ianuarie 8, 2005 Romeo a terminat etapa 9 al 85-lea, iar in clasamentul general este fix pe locul 100 din 113 clasati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sc11 Postat Ianuarie 8, 2005 Share Postat Ianuarie 8, 2005 Singura legatura a celui de la eurosport este Olariu de la federatie. adica un comentator ce lucreaza pt eurosport in ziua de azi (anul 2005) nu a auzit de net. in cazul asta e un ZERO. acele info sint publice pe net. sa intre aci ca il instruim noi. parerea mea e ca i se rupe. nu-si face meseria cum trebuie. da pe noi ne intereseaza de fapt romeo nu papagalii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
corneltrica Postat Ianuarie 8, 2005 Share Postat Ianuarie 8, 2005 (editat) care se pricepe, sa explice si pentru cei neinitiati cum e cu navigarea asta? daca ai GPS si harta e clar, dar am inteles ca nu e voie cu GPS, dar totusi au coordonatele GPS ale CP-urilor. Roadbookul e suficient pentru orientare in desert? Apropo, aveti un link cu un roadbook de la Dakar? Au niste "aparate GPS" care sunt puse la dispozitie de organizatori (din cate stiu intra in pret in taxa de participare), mai mult ca sa poata fi urmariti concurentii prin desert de catre organizatori, si mai ales pe etapele de lagatura care sunt in general pe drumuri normale si unde toti trebuie sa mearga in regim de trafic normal adica sa respecte semnele de circulatie si mai ales limita de viteza. Acestea aparate pt. concurent arata doar coordonatele CP-urilor si deci directia de urmat, adica 1, 2 sau 3 puncte in desert, sau cate CP-uri sunt in etapa respectiva plus punctul de sosire, pe care concurentul trebuie sa le atinga. Deci teoretic ei merg in linie dreapta de la un punct la altul dar practic trebuie sa mearga pe unde se poate merge numai sa nu iasa din "coridorul" lat de 3,3 km care uneste cele doua puncte... Editat Ianuarie 8, 2005 de corneltrica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sc11 Postat Ianuarie 8, 2005 Share Postat Ianuarie 8, 2005 ok pina aci cornele, dar cum le zice scula ca ies din coridor. coridorul e marcat electronic inteleg. are ceva avertizoare ca ies din zona? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin Smokey Postat Ianuarie 8, 2005 Admin Share Postat Ianuarie 8, 2005 aha! aparatele astea sunt mai 'chioare', in sensul ca functioneaza ca o busola, indicand directia catre urmatorul punct? sau afiseaza si harta cu locatia curenta si cea a urmatorului punct? ce se intampla cand intre doua puncte traseul e sherpuit? de unde stiu ei ruta corecta, astfel incat sa nu iasa din cei 3.3 km? meoni zicea ca punctul lui forte e navigatia, si ca noile regulamente il afecteaza. cum asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
corneltrica Postat Ianuarie 8, 2005 Share Postat Ianuarie 8, 2005 Evident probabil ca au un beculet rosu sau un avertizor care le arata ca au depasit coridorul. Ideea e ca probabil depasind coridorul poti da de portiuni de drum mai bune pe care poti merge cu viteza mai mare, deci chiar daca de fapt faci mai multi km., ii faci mai repede si deci reintrii in coridor inainte de CP, si ai timp mai bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
corneltrica Postat Ianuarie 8, 2005 Share Postat Ianuarie 8, 2005 Deasemenea chestia cu coridorul este si pentru siguranta, mai ales pentru elicopterele de asistenta care nu mai trebuie sa-i caute pe rataciti prin tot desertul ci numai in interiorul coridorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
corneltrica Postat Ianuarie 8, 2005 Share Postat Ianuarie 8, 2005 meoni zicea ca punctul lui forte e navigatia, si ca noile regulamente il afecteaza. cum asta? Pai tocmai ti-am spus cu iesitul din coridor pentru o viteza mai mare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sc11 Postat Ianuarie 8, 2005 Share Postat Ianuarie 8, 2005 bai da iarba aia (io ca ala cu castravetele - tot scolo ma intorc) cum e asa nasoala? sint neste smocuri ce cresc in nisip. nu-s tufisuri. chiar asa sare fata peste ele? floo unde esti? hai ca tu te stii mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin Smokey Postat Ianuarie 8, 2005 Admin Share Postat Ianuarie 8, 2005 bai da iarba aia (io ca ala cu castravetele - tot scolo ma intorc) cum e asa nasoala? sint neste smocuri ce cresc in nisip. nu-s tufisuri. chiar asa sare fata peste ele? floo unde esti? hai ca tu te stii mai bine. vezi ca am pus un post ieri despre iarba asta, cauta vreo 5 pagini in spate iarba asta e o iarba (logic, nu) care are radacinile adanc infipte in nisip. in jurul radacinilor cica nisipul se solidifica, formand un bloc compact, un soi de iceberg-bolovan. can vin baietii in viteza, cu rotile afundate in nisip, se izbesc de chestiile astea subterane si li se rupe directia. probabil ca e ceva asemanator cu soselele reparate de la noi, cand incepe o noua portiune asfaltata, si dai de bordura aia nasoala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
newton Postat Ianuarie 8, 2005 Share Postat Ianuarie 8, 2005 problema nu e iarba, ci radacinile ei, care fac ca acolo unde e iarba, sa ai o zona dura , iar acolo unde nu e, ai nisip. problema si mai mare e ca uneori iarba e mancata de camile si la suprafata nu ai nimic, dar radacinile raman si te trezasti ca iti sare ghidonul din mana, sau roata fata e prin aer sau mai rau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sc11 Postat Ianuarie 8, 2005 Share Postat Ianuarie 8, 2005 (editat) am vazut postu da tot n-am inteles. acuma insa ai fost mai explicit. e clar. vezi ca io is greu de cap ca-s mai batrin. aha, uite ca si newt se stie. merci. vad ca te-ai abonat acuma de raliu la forum. Editat Ianuarie 8, 2005 de sc11 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin Smokey Postat Ianuarie 8, 2005 Admin Share Postat Ianuarie 8, 2005 maiine am inteles ca e ziua de pauza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragosKTM Postat Ianuarie 8, 2005 Share Postat Ianuarie 8, 2005 GPS: sunt aparate "manarite" cu softul scris special. Ele achizitioneaza continuu pozitia curenta, de la sateliti, pozitie pe care o transmit prin transponder (cine are) inapoi la organizatori, pentri IriTrack, localizare, etc. Dar pe ecran nu-ti arata nici un fel de harta, decat directia spre urmatorul CP Navigare intre CP-uri: pe baza de road-book Iarba camilei: La noi in gol alpin, de exemplu in Baiului, dai peste campuri cat vezi cu ochii de musuroaie de 30-40 de cm, toate inierbate, asa ca nu le vezi prea bine. Dupa 2-3 kilometri esti gata, mainile te dor, picioarele la fel, moto face ca toti dracii. Daca saracii de ei au mers 400 km prin asa ceva, cred ca a fost inuman. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
corneltrica Postat Ianuarie 8, 2005 Share Postat Ianuarie 8, 2005 (editat) Apropo de coridor si iarba camilelor: iata o declaratie a lui Meoni dupa etapa 6: Fabrizio Meoni (Ita â KTM â 8th) â N°4 - 004 To prepare a race during a year and do such a mistake is ridiculous⌠I just forgot to watch the direction and GPS points, because I'm not used to this is new rule. Between, two GPS points, it was importznt to remain in the good direction, but with the camel grass, you had to go left and right, and it's very easy to lose the good way. I wasn't lost, I didn't earn winning time, but the organiser wanted to set an example to be sure everyone understood this new rule. I was just hoping to have more time to understand the rule. Apart of that, the race is going well, the bike works well, I'm in good shape, but because we rode as a bunch, we couldn't go a lot faster. Acum s-a refreshat si sit-ul dakar: desi Meoni initial dupa etapa de azi(9) a intrat pe locul 1 la general, a primit penalizare de 10 min. (impreuna cu alti cativa din frunte) si a ajuns pe 4 la general: Iata-i doar pe primii 15: 1 002 DESPRES KTM 23h 44' 27" 00' 00" 2 006 COMA KTM 23h 46' 23" 01' 56" 3 003 COX KTM 23h 47' 56" 03' 29" 4 004 MEONI KTM 23h 51' 32" 07' 05" 10' 00" 5 007 ESTEVE PUJOL KTM 23h 55' 41" 11' 14" 05' 00" 6 005 ULLEVALSETER KTM 23h 58' 56" 14' 29" 05' 00" 7 012 FRETIGNE YAMAHA 24h 02' 02" 17' 35" 05' 00" 8 023 CALDECOTT KTM 24h 03' 21" 18' 54" 17' 00" 9 014 SALA KTM 24h 29' 20" 44' 53" 05' 00" 10 025 DE AZEVEDO KTM 24h 48' 01" 1h 03' 34" 11 022 BLAIS KTM 24h 48' 30" 1h 04' 03" 05' 00" 12 010 CZACHOR KTM 25h 41' 38" 1h 57' 11" 13 011 DABROWSKI KTM 25h 41' 40" 1h 57' 13" 15' 00" 14 009 BRUCY KTM 25h 43' 17" 1h 58' 50" 10' 00" 15 021 WALCH KTM 25h 44' 47" 2h 00' 20" 05' 00" cu rosu este ecart-ul, cu albastru penalizarea Editat Ianuarie 8, 2005 de corneltrica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENDUROSTORE Postat Ianuarie 8, 2005 Share Postat Ianuarie 8, 2005 bai baieti io azi am aflat ca romeo e pe felie din nou ! extraordinar !!! raptore, ma inclin, ai avut dreptate ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENDUROSTORE Postat Ianuarie 8, 2005 Share Postat Ianuarie 8, 2005 se pare ca romeo a dat gata si etape 9 ! gata sunt sigut ca termina dakarul ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENDUROSTORE Postat Ianuarie 8, 2005 Share Postat Ianuarie 8, 2005 bai nu cred ! imbecilii astia nu au bagat poze cu motoare la etapa 7! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.