Sari la conținut

Concurentii romani la Paris Dakar 2005


ADMIN
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 716
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

E bine daca merg mai multi grupati, chiar si incet . . Asa te stimuleaza sa rezisti pana la finalul etapei, spiritul de echipa si intrajutorare.. .. Dar daca esti singur in desert, nici un punct de reper nici o lumina, obosit mort de incepi sa zici ca visezi nu mai faci diferenta intre realitate si imaginatie, pilotezi din reflex in virtutea inertiei, atunci e naspa. Mai ales ca trebuie sa fie foarte deprimant sa mergi pe bezna si furtuna de nisip.

 

PS. Sunt si nu sunt in grup compact. . .dunca, wolters, pavey si vulliet sunt la 5-10 minute distanta unii de altii.

 

Oricum vad ca nu au toti GPS la bord. Se pare ca GPS-ul lui Romeo nu mai functioneaza de vreo trei ore.

Editat de AK_Raptor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de unde stii ca nu-i merge GPS-ul? Poate transponderul... si de aceea nu mai poate fi reperat.

Poate ati remarcat ca la unii (Meoni, Coma, etc) din fruntea clasamentului nu le apare pozitia pe iritrak, numai timpii la CP-uri. Un comentator de pe sky sports spunea ca cei experimentati si care merg foarte tare nu isi pun transponder intentionat pentru a nu le putea fi detectata pozitia in timpul cursei dintre CP-uri.

 

In alta ordine de idei, ce dracu' are iritraku' asta ca imi vine sa ma urc pe pereti :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai ziceti si voi ceva... Nitescu nu mai stie nimic?

 

Inca 5 au terminat cursa:

29 127 MURATORI KTM 11h 41' 50" 2h 25' 24"

30 207 COTTET YAMAHA 11h 53' 11" 2h 36' 45"

31 153 BROUWER YAMAHA 11h 54' 47" 2h 38' 21"

32 131 QUINONERO KTM 11h 57' 43" 2h 41' 17"

33 029 VERHOEF KTM 12h 12' 51" 2h 56' 25"

Editat de cstelia
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

am impresia ca dupa CP2 e o gaura neagra:

urmariti in paralel pe romeo (175) si Denis MOUGEOT (121).

 

la CP2 au ajuns la distanta de 30 min

124 175 - DUNCA 17:51:29

125 074 - VULLIET 17:55:50

126 134 - WOLTERS 18:00:25

127 121 - MOUGEOT 18:23:06

 

(ceilalti intre ei nu au gps) si ambii se opresc din evolutie dupa CP2, singura diferenta e ca romeo are ultima pozitie comunicata la KTM

18:17 si mougeot la 20:12:17 - dar ca localizare sunt tot cam pe acolo

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- ati vazut pe undeva pe pagina regulamentul? ar trebui sa fie da nu gasesc nici unde.

- care va stiti: de ce e nasoala iarba camilelor? e mai nasol ca pe nisip?

- i-ati vazut pe francois si pe etienne? bou de comentator pe linga ca ia incurcat nici nu cred ca stie ca sint in echipa cu dunca. NIMIC nu s-a documentat asta.

Editat de sc11
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca in conditiile care au fost azi, de furtuna, o sa le dea mana sa descalifice 100 si ceva de concurenti. Or sa faca derogare. . alftel iese scandal mare.

ba o descalifice cati e nevoie !

ei de abia asteapta sa scape de juma' din concurenti ca sa reduca costurile ! :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Schimbari in prog. de maine:

 

NEWSFLASHES

 

21:38 CHANGES FOR STAGE 8, TICHIT-TIDJIKJA

 

 

 

Due to the very difficult weather conditions during stage 7 between Zouerat and Tichit in Mauritania that forced seven of the nine race helicopters to remain grounded at CP2 (km 397), the following decisions have been taken by the organisation:

 

Tonight's briefing at 21h00 is cancelled

 

The briefing will take place at 8h30 tomorrow morning

 

Stage 8 special between Tichit and Tidjikja will be shortened. It will now be 130kms long (the first 130kms of the normal stage). The remaining part will be covered as a liaison.

 

The first vehicles will take off later than planned for tomorrow's stage.

The first bike will start at 10h and the first car at 12h30

 

THE RACE ORGANISATION

 

Deci maine or sa alerge doar 130 km din 520 prevazuti initial. Adica va fi o mega-forja pentru cine va recupera cat de cat epuizarea de azi. Deci organizatia poate fi flexibila in situatii din astea. Sa speram ca nu descalifica pe nimeni pentru intarzierile masive. Dar in fond e normal sa fie flexibili. . .daca raman fara jumatate din concurenti la mijlocul raliului, catzi or sa mai ajunga la Dakar?! Nu conteaza pozitia. Si nu le convine sa piarda si alti posibili concurenti la anul, daca descalifica masiv . . vorba aia, pierd niste bani in plus la anul.

Editat de AK_Raptor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ba o descalifice cati e nevoie !

ei de abia asteapta sa scape de juma' din concurenti ca sa reduca costurile ! :blink:

1. La ei nu functioneaza principiul romanesc. . .lasa-l bah sa moara, ca ma costa mai putin inmormantarea decat hrana pe urmatorii ani!!

 

2. Fiecare participant si-a platit, cu varf si indesat participarea, deci toate costurile de asistenta, cazare, friptura cu orez, etc. sunt incluse in taxa platita de fiecare.

 

3. Mai sunt si sponsori, vreo 15 firme din care cel putin zece sunt mari firme.

 

4. Sa descalifici intr-o singura etapa jumatate din concurenti este o greseala de marketing fatala!!

 

5. Sa nu uitam: Ei sunt francezi nu fac tziganii dastea carpatine ala Transylvanian Bikers Party, for 400 "real bikers" only!! Acolo sunt multi bani in joc, nu se calicesc la niste mamaliga cu tocana la stana din Ouagadougou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ia cititi asta fratilor :

 

David FrĂŠtignĂŠ (FRA â YAM â Stage winner) - 012

It was very hard today. With all the camel grass, it was really tough to ride. We couldn't go very fast, and it was very difficult on a technical point of view. Just the camel grass was exhausting. I rode 500 km with Caldecott, Sala and Esteve Pujol, so I had to find a solution to grow a gap between them and me. I looked further in my road book and I saw that there was camel grass further. As I had good feelings and wasn't too tired, I rode at my maximum level on the camel grass and it worked. I had only one little fall, but the bike worked perfectly well, even though I didn't have the two wheel-drive system today, because my assistance hadn't the time to install it yesterday.

 

profesor !... :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. La ei nu functioneaza principiul romanesc. . .lasa-l bah sa moara, ca ma costa mai putin inmormantarea decat hrana pe urmatorii ani!!

......

pai de aia va intrebam mai devreme de regulament. se pare ca functie de situatie se pot lua decizii, deci e destul de permisiv si deschis la a da sansa sa termine cursa cit mai multi - deduc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. La ei nu functioneaza principiul romanesc. . .lasa-l bah sa moara, ca ma costa mai putin inmormantarea decat hrana pe urmatorii ani!!

 

2. Fiecare participant si-a platit, cu varf si indesat participarea, deci toate costurile de asistenta, cazare, friptura cu orez, etc. sunt incluse in taxa platita de fiecare.

 

3. Mai sunt si sponsori, vreo 15 firme din care cel putin zece sunt mari firme.

 

4. Sa descalifici intr-o singura etapa jumatate din concurenti este o greseala de marketing fatala!!

 

5. Sa nu uitam: Ei sunt francezi nu fac tziganii dastea carpatine ala Transylvanian Bikers Party, for 400 "real bikers" only!! Acolo sunt multi bani in joc, nu se calicesc la niste mamaliga cu tocana la stana din Ouagadougou.

raptore, cineva acolo la dakar...sus... se gandeste si la bani. si asta nu e scoasa de mine.

szolt mi-a spus ca asa se procedeaza !

 

si apoi ai o parere prea buna despre francezi. peste tot sunt tzepari si banditi. tu poti sa crezi ca eu am luat tzeapa de la o firma serioasa germana !?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai de aia va intrebam mai devreme de regulament. se pare ca functie de situatie se pot lua decizii, deci e destul de permisiv si deschis la a da sansa sa termine cursa cit mai multi - deduc

da asa e ! nimic nu e sigur la un rally. normal ca se schimba etapele in functie de conditii si neprevazut !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ia s-auzim.

tzapari este peste tot aia e clar. chiar si in renumita elvetie dragii mei

pai pe scurt, mi-a fost recomandata aceasta firma de cealalta forma germana cu care lucram pt piese si care a avut probleme financiare si asa m-au pasat la ceilalti. iar astia dupa ce le-am facut o comanda si le-am trimis banii au dat faliment(am inteles ca a luat patronul bani din firma pt nus'ce nevoi personale(mari) si mie mi-au trimis p..a bani si p..a piese. :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu iau apararea neaparat la francezi, dar cand ai asemenea expunere in media, nu iti permiti sa iei masuri drastice, cand este evident pentru toata lumea ca din cauza vremii de cacao, ploii si etapei extrem de lungi, multi nu reusesc sa ajunga decat cu 5-6 ore intarziere. .Adica fac Fretigne, Coma si Despres cei 669 de km in 9 ORE si crezi ca organizatorii nu inteleg ca incepatorii vor avea intarzieri de cel putin 4-5 ore peste timpul liderilor?! Ei organizeaza raliul asta din 1979 si cunosc ce se intimpla. Si nu au interes sa descalifice pe motiv de intarzieri obiective. . .Si de moment ce au schimbat deja programul de maine si nu vor fi decat 130 km si restul de 400 km de liaison, si prima moto pleaca la ora 10 in loc de 7-8 parca, si masinile la 12, atunci astea, zic eu sunt destule semne ca pot fi toleranti.

 

PS. Meoni a mers cu 100 kmh si Romeo cu 40 kmh. . Zic asa, , ,la modul general. Nu e fizic vorbind, normal ca Romeo sa intarzie mult? Pe langa rataciri, mers in cerc, intors din drum, vine noaptea, mai ramaii intzepenit in nisip de cateva ori . . Uite tocmai a ajuns Marcant, Nr. 59, cu 5 ore 48 min. de intarziere. . . Cred ca te descalifica doar daca nu ajungi pana a doua zi, la ora inceperii noii etape. Nu cred ca exista limita de timp pentru sosire. Daca nu ai timp sa dormi pana la urmatoarea etapa, e problema ta. . . Nu cred ca te descalifica pentru ca nu ai dormit suficient sau nu ai mancat si garnitura la felul doi. Pe ei ii intereseaza sa te prezinti la startul etapei urmatoare, la ora stabilita.

Editat de AK_Raptor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...