Sari la conținut

Concurentii romani la Paris Dakar 2005


ADMIN
 Share

Postări Recomandate

Misto poze, dar poate cineva sa-mi explice cum de apar diferente atit de mari intre timpi ?

  Aceeasi proba e parcursa de cel mai rapid concurent in 4 minute iar rezultatele variaza pina la o ora .. diferenta intre un concurent cu experienta si unul fara fiind de 17 minute.

 

  E de vina numai nisipul de pe plaja sau diferentele se vor pastra si in continuare ?

  Ce vor face ceilalti la o proba mai lunga in desert (tot pe nisip) care dureaza pentru cei mai buni sa zicem 1-2 ore ?

"Aceeasi proba e parcursa de cel mai rapid concurent in 4 minute iar rezultatele variaza pina la o ora .. diferenta intre un concurent cu experienta si unul fara fiind de 17 minute."

 

scuze, poti sa fii mai explicit cu intrebarea ?

la ce etapa te referi ?

diferenta poate fi de pana la o ora... da, si mai mult.

si de unde cele 17 minute intre un concurent cu experienta si unul fara ?... :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 731
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ma refeream la faptul ca in prima etapa primii 15 concurenti au avut timpi sub 5 minute iar 'reprezentantul Romaniei' are un timp de 21 de minute si 11 sec , iar ultimii 15 concurenti au timpi de peste 45 de minute.

 

In mod presupun ca unii au avut probleme tehnice, dar nu in cazul multora aceasta diferenta este determinata de diferentele de experienta.

 

Diferenta de 17 minute este 'variation time' in dreptul domnului Dunca.

 

.....

 

Intre timp a avut loc si o a doua etapa unde cel mai bun timp a fost de 7.57 iar concurentul care ne intereseaza a avut un timp cu 2 min mai slab. Aceasta diferenta de 25 % e mai normala fata de 300% in prima zi .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma refeream la faptul ca in prima etapa primii 15 concurenti au avut timpi sub 5 minute iar 'reprezentantul Romaniei' are un timp de 21 de minute si 11 sec , iar ultimii 15 concurenti au timpi de peste 45 de minute.

 

In mod presupun ca unii au avut probleme tehnice, dar nu in cazul multora aceasta diferenta este determinata de diferentele de experienta.

 

Diferenta de 17 minute este 'variation time' in dreptul domnului Dunca.

 

.....

 

Intre timp a avut loc si o a doua etapa unde cel mai bun timp a fost de 7.57 iar concurentul care ne intereseaza a avut un timp cu 2 min mai slab.  Aceasta diferenta de 25 % e mai normala fata de 300% in prima zi .

da..., totul este normal. chiar tu ti-ai dat raspunsul . poate a avut probleme tehnice, si apoi este incepator la dakar, poate a vrut sa se acomodeze, sa nu faca vreo prostie de la inceput ! :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intre timp a avut loc si o a doua etapa unde cel mai bun timp a fost de 7.57 iar concurentul care ne intereseaza a avut un timp cu 2 min mai slab.  Aceasta diferenta de 25 % e mai normala fata de 300% in prima zi .

Asta arata f simplu experienta pe care o are "reprezentantul Romaniei" cum bine te-ai exprimat. Pe nisip experienta 0, insa pe pamint stie ceva, lasind in urma vreo 70 de alti concurenti, FELICITARI!!!!. Oricum pe nisipul cu fagase facute de multimea care l-a precedat, trebuie chiar sa stii sa duci vaca aia de Ktm care are peste 200Kg, nici pt un avansat nu e simplu. Ce e mai haios e ca dupa etapa pe nisip ii erau in fata toate cele 3 femei participante, cea mai aproape fiind undeva la 3 minute in fata. Curios ca reprezentatu nu a catadicsit sa participe nici macar la o etapa de rally off-road, chiar asa amarit cum e cel national, ce sa mai vorbim de nisip. Singurii romani (din cite stiu) care au fost pe nisip african cu "motoretele" sint niste "baieti" care merg in campionatul de rally, din care unul chiar stie si ne-a spus ca pt a merge pe nisipul super fin al desertului tre' sa ai ceva experienta,cind sa-i dai si cind nu, daca bruschezi moto se ingroapa imediat.

Eu ii doresc SUCCES (cum o fi da' e de-al nostru'), sa-l tina conditia fizica in primul rind, apoi fierul, ca-n rest se descurca. :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut aseara la stirile sportive ceva despre echipajul nostru de la Dakar :blink:

Cam asta zice momentan pe pagina oficiala a rally-ului, iar eu cred ca e bine:

 

DUNCA

Romeo

Nationality: ROU

Born in: 29/05/1968

VEHICLE: 660 RALLY KTM

Type Make Group Class

SUPER PRODUCTION + DE 451 CM3

 

CHECKPOINTS

Start

06:33:30

Stage 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16

Standings 215 - 162 - - - - - - - - - - - - -

post-13-1104838667.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@floo: mai usurel.

deocamdata e primul si singurul pt moment de la noi. poate ca nu e interesat sa participe la raliuri locale. se da unde vrea el si cit vrea el - si se da crede-ma.

la Dakar poate s-a dus pt ca vroia sa sa aibe un pic de aventura si oricum e o chestie tare. nu am auzit sa-si fi propus nu stiu ce rezultate. doar sa termine cursa si e o victorie. apoi mai e si aspectul financiar. acei "baieti" de care zici au fost intr-un safari de tip turistic cu niste italieni parca, care se ocupau mai mult cu pozatul iar ai nostri s-au dat de chiar la greu. poate intr-o zi vor avea si ei posibilitatea sa mearga la dakar. eu le doresc asta. si cred ca multi daca ar avea bani suficienti ar merge just for fun (inclusiv eu).

Dakarul a fost creat pt amatori daca bine va amintiti, doar ca in ani s-au bagat echipele de fabrica cu asistenta si logistica beton. la ora actuala nu mai e o chestie cum a fost creata la inceput.

 

- la 15:43 (ora RO) Romeo a facut 426km din etapa de azi si mai are 228. este catre CP3 din proba speciala.

- la CP2 conducea Marc Coma

- Jordi Duran a abandonat dupa CP1 cu fractura de femur si umar

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ultimele:

15:19 Bikes â Caldecott wins special

 

Andy Caldecott (KTM â 23) clocked the best time of the day's special in a final time of 4h13'13". The Australian wins his first ever Dakar stage in two appearances (he was forced to withdraw after breaking a leg last year). Caldecott beats Marc Coma (KTM â n°6) by only 3" while Cyril Despres (KTM â n°2) is third at 3'30. Marc Coma takes command of the overall lead with a 42" advantage on Caldecott and 2'45". Former overall leader David FrĂŠtignĂŠ (YAM â n°12) finished the special over 10min adrift and is now at 9'34 from the new overall leader.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@floo: mai usurel.

deocamdata e primul si singurul pt moment de la noi. poate ca nu e interesat sa participe la raliuri locale. se da unde vrea el si cit vrea el - si se da crede-ma.

la Dakar poate s-a dus pt ca vroia sa sa aibe un pic de aventura si oricum e o chestie tare. nu am auzit sa-si fi propus nu stiu ce rezultate. doar sa termine cursa si e o victorie. apoi mai e si aspectul financiar. acei "baieti" de care zici au fost intr-un safari de tip turistic cu niste italieni parca, care se ocupau mai mult cu pozatul iar ai nostri s-au dat de chiar la greu. poate intr-o zi vor avea si ei posibilitatea sa mearga la dakar. eu le doresc asta. si cred ca multi daca ar avea bani suficienti ar merge just for fun (inclusiv eu).

Dakarul a fost creat pt amatori daca bine va amintiti, doar ca in ani s-au bagat echipele de fabrica cu asistenta si logistica beton. la ora actuala nu mai e o chestie cum a fost creata la inceput.

 

- la 15:43 (ora RO) Romeo a facut 426km din etapa de azi si mai are 228. este catre CP3 din proba speciala.

- la CP2 conducea Marc Coma

- Jordi Duran a abandonat dupa CP1 cu fractura de femur si umar

bine sc11 . asa cum as fi spus-o si eu !!!!!!! :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ SC11: mai usurel, adica ce? tot ce-am scris este real!

Este roman deci tin cu el, daca n-ar fi atunci....ma rog e o alta poveste.

"deocamdata e primul si singurul pt moment de la noi. poate ca nu e interesat sa participe la raliuri locale. se da unde vrea el si cit vrea el - si se da crede-ma. "

Pai sigur ca e singurul, citi motociclisti din tara asta dispun de atiti bani? din aia citi sint interesati de asa ceva. Ca nu e interesat de raliurile locale, corect e treaba lui, insa daca ar fi vrut cu adevarat sa faca ceva la acest Dakar si vreau sa spun prin ceva adica sa treaca linia de sosire la Dakar (eu sincer ii doresc si m-as bucura f tare!!!!!!), ar fi trebuit macar un sezon sa faca rally ca sa se abisnuiasca cu orientarea dupa trip-master si road-book, lucru care nu e deloc usor atunci cind ii si dai gaz. Daca mergi la plimbare atunci nu e nici o problema insa el s-a inscris la SUPER PRODUCTIE, adica la grupa mare! Scuze sint un idiot, ma leg de cineva care a avut curajul, nebunia , inconstienta, generozitatea, etc. sa mearga la Dakar si am tot respectul din anumite puncte de vedere, totusi ceva imi pare cam bombastic, cam prea "sa ma vada blocul ". Scuze dar cind vrei s-o faci pe bune, iar motocicleta cumparata si grupa la care s-a inscris asta spune, te apuci si faci antrenament specific cel putin un an inainte, inclusiv acomodare cu acea motocicleta. S-o duci nu in Tunisia, macar la mare ca este si acolo nisip suficient si sa te dai pe rupte macar o saptamina. Sa fi facut macar o Enduromania ce sa mai vorbesc de un Carpat Expess. Dupa cum vad esti un fan, asa ca stii ca nici pe departe nu e asa, chiar si decizia a venit pripit, am aflat pt ca tarisoara asta a noastra a vuit cind s-a auzit primul zvon.

Unul din "baietii" aia le-a facut pe toate astea si merge de rupe, "reprezentantul" mai are mult pina sa-i vina in apropiere, totusi cu modestie recunoaste ca nu stie daca s-ar incumeta la un Dakar. Ce sa mai vorbim de conditia fizica necesara, cine a mers macar o data intr-o cursa stie ce spun, primele zile mai merge insa dupa, incepe....

N-as fi scris nici un rind din cele de mai sus (pe undeva imi pare rau, chiar rusine pt ca e ROMAN) si as fi crezut din prima ca e just for fun sau din spirit de aventura insa toata organizarea tehnico-materiala vorbeste de altceva....din aventura mergi cu o motocicleta usoara pe care s-o poti ridica fara mare efort in urma multimii de cazaturi de care vei avea parte si te inscrii la alta categorie, nu cu un motor de SUPER PRODUCTIE, in aceeasi clasa cu Meoni, Cox, Cyril & Co....sa fim seriosi...din prima, e cam mult.

"Dakarul a fost creat pt amatori daca bine va amintiti, doar ca in ani s-au bagat echipele de fabrica cu asistenta si logistica beton. la ora actuala nu mai e o chestie cum a fost creata la inceput."

 

Sigur ca pt amatori a fost creat, imaginea care mi s-a parut ca vorbeste total in acest sens este cea de la inceputurile Dakarului cu un tip pe un BMW R60 total de strada, cu coburi pe laterale, el in costum de jeans, casca, cizme tip cowboy , mergind pe nisip. Sau bietul japonez de anul trecut ingropat in duna cu un biet de XT 250, sau francezul de 50 ani cu EXC 125 care la finele fiecarei etape isi schimba singur complect motorul si visa sa doarma o nopte intreaga, astia au mers la aventura. Fara masina de asistenta sau reprezentant Ktm pe tara in postul de mecanic....asa organizare nu mai e de amatori si in consecinta pretentiile sint altele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@floo: tu zici bine in principiu ce zici dar nu inteleg de ce esti asa pornit pe Romeo? pt ca nu a facut antrenemete serioase inainte ? (io sincer recunosc ca primul lucru la care m-as fi gindit in cazul lui ar fi ture puternice pe la mare) sau te deranjeaza faptul ca a pus la bataie o suma importanta pt un hobby de al lui? (sper ca nu intri in acea categorie de romani din "romania profunda"). nu fi rau. nu il cunosc dar omul e totusi de admirat ca s-a bagat in asa ceva. eu sper sa ajunga la final. hai sa incheiem aci ca transformam topicul in altfel de topic.

 

am uitat ceva: in legatura cu Zsolt si cu motoreta - tu dc puteai nu faceai asa? io faceam tot asa recunosc. in legatura cu antrenament un an inainte drept graiesti si io cam asa as vedea pregatirea pt un dakar - "parerea mea". dar poate omul s-a antrenat, nu stim noi cum s-a pregatit. speram ca atunci cind revine poate intra p'acilea si ne povesteste.

 

@aka: 129 pe ziua de azi. la total e pe 135. observ ca si tu bagi mare pe dakar.com

 

din fata calcu urmarind cu iriTrack-ul cred ca Romeo merge calculat (parere stric personala - astept si alte pareri) si nu risca aiurea. sa speram ca dc e asa asta il va ajuta sa treaca linia la final. am vazut portiuni pe care a mers cu 16km pe ora.

Editat de sc11
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@sc11

te deranjeaza faptul ca a pus la bataie o suma importanta pt un hobby de al lui?

Nu nici poveste, ar fi culmea, fac si eu acelasi lucru, desigur la o scara mult,mult,mai mica. Mare parte din banii mei (ca nu-s prea multi) merg in moto. Apreciez mult oamenii care au pasiuni, hobby-uri,indiferent de natura lor.

de ce esti asa pornit pe Romeo? pt ca nu a facut antrenemete serioase inainte ? .....nu il cunosc dar omul e totusi de admirat ca s-a bagat in asa ceva....

Sint pornit?... da se poate...insa nu impotriva lui ca persoana, nu-l cunosc personal, chiar daca am fost in aceeasi cursa am inteles ca n-a fost in stare sa treaca de prima portiune dificila asa ca nu l-am mai intilnit, el abandonind. Cred ca cel mai tare ma deranjaza ....reiese destul de clar din postul anterior, s-ar putea sa mi se para, insa din ceea ce am discutat cu altii cam la fel se vede si din alte punctulete de vedere.

in legatura cu Zsolt si cu motoreta - tu dc puteai nu faceai asa?

Nu stiu , poate, n-am asemenea bani, poate de aia mi se pare cam grandomanie toata actiunea asta, atit de multi bani si atit de putina pregatire, cu ce am nici sa visez la asa ceva nu-mi permit, insa am o consolare, poti sa ai toti banii din lume, stiinta si experienta (moto) nu poti cumpara, pt asta trebuie timp si antrenament si antrenament si antre........si la sfirsit sa mergi si la curse.

Precum bine spuneai cu astea fiind spuse sa incheiem acest tip de discutie sa nu degenereze topicul.

 

In alta ordine de idei vad ca si azi s-a plasat cam la mijlocul clasamentului, ceea ce cred ca e absolut meritoriu.

Hai romane, tine-te tare! sa ajungi la Dakar fara nici un accident!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai baieti, nu va mai disputati pe spinarea lui Romeo. . Are nu are experienta de Dakar, asta e (da cine a avut vreodata la primul raliu Dakar?). . .pana una alta a rezistat 5 etape, si e la mijlocul clasamentului. Daca trece si de dunele desertului atunci va dovedi ca talentul si norocul pot compensa lipsa de experienta in desert.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@sc11

te deranjeaza faptul ca a pus la bataie o suma importanta pt un hobby de al lui?

Nu nici poveste, ar fi culmea, fac si eu acelasi lucru, desigur la o scara mult,mult,mai mica. Mare parte din banii mei (ca nu-s prea multi) merg in moto. Apreciez mult oamenii care au pasiuni, hobby-uri,indiferent de natura lor.

de ce esti asa pornit pe Romeo? pt ca nu a facut antrenemete serioase inainte ? .....nu il cunosc dar omul e totusi de admirat ca s-a bagat in asa ceva....

Sint pornit?... da se poate...insa nu impotriva lui ca persoana, nu-l cunosc personal, chiar daca am fost in aceeasi cursa am inteles ca n-a fost in stare sa treaca de prima portiune dificila asa ca nu l-am mai intilnit, el abandonind. Cred ca cel mai tare ma deranjaza ....reiese destul de clar din postul anterior, s-ar putea sa mi se para, insa din ceea ce am discutat cu altii cam la fel se vede si din alte punctulete de vedere.

in legatura cu Zsolt si cu motoreta - tu dc puteai nu faceai asa?

Nu stiu , poate, n-am asemenea bani, poate de aia mi se pare cam grandomanie toata actiunea asta, atit de multi bani si atit de putina pregatire, cu ce am nici sa visez la asa ceva nu-mi permit, insa am o consolare, poti sa ai toti banii din lume, stiinta si experienta (moto) nu poti cumpara, pt asta trebuie timp si antrenament si antrenament si antre........si la sfirsit sa mergi si la curse.

Precum bine spuneai cu astea fiind spuse sa incheiem acest tip de discutie sa nu degenereze topicul.

 

In alta ordine de idei vad ca si azi s-a plasat cam la mijlocul clasamentului, ceea ce cred ca e absolut meritoriu.

Hai romane, tine-te tare! sa ajungi la Dakar fara nici un accident!

frate floo... uite ce stiu eu :

romeo a mai fost pe la raliuri pe la noi dar nu au fost mediatizate.

nu este relevant nici acest lucru in principiu. ideea este ca omul se da pe munti si pe coclauri de multi ani impreuna cu francois vulliet, sunt prieteni buni, si acesta din urma ia propus dakarul. si vorbind ei prieteneste ca doi enduristi care pierd zilele prin paduri sau hotarat ca asta e aventura vietii lor si sa o faca. perfect normal si plauzibil !!!!!!

romeo merge f bine astfel incat sa creada si sa spere ca va termina dakarul.

apoi a avut si banii sa faca asta pt ca are o firma mare si ii merge bine, si atunci chiar isi cheltuie banii pe un vis pe care doreste sa-l realizeze.

in legatura cu motorul:

superproductie este denumirea de uzuna a ktm pt motoarele de dakar.

il poate achizitiona oricine are 20000 euro.

el vrea sa termine si de aceea a cumparat un asemenea motor . poti sa te duci si cu altceva dar ramai prin desert dupa doua etape si ai pierdut si banii si frumusetea parcurgerii dakarului.

daca iti iei orice alt model cum ai vazt ca sunt, suzuki, bmw, honda etc, nu scapi fara 10000 euro ca sa o pui la punct si sa te tina la dakar.

deci concluzia este ca nu sa dat in barci , ci ca a luat un bun necesar si mai ales ca si-a permis ! :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Reprezentantul" Romaniei este o denumire folosita aiurea in cazul de fata. Dakarul este o competitie la care participa persoane / echipe PRIVATE, cu sau fara sprijinul unei uzine, cel mult echipe "de uzina" si nicidecum persoane / echipe "reprezentante" ale unei tari. Nimeni de la Dakar nu are bani guvernamentali investiti in ei.

 

Deci Romeo Dunca este acolo pentru ca asa a vrut el, si nu "reprezinta" Romania in nici un fel. Si e treaba lui daca se face de cacao sau nu, si e treaba lui daca s-a dus acolo cu sau fara pregatire. Si poate nu a avut timp de pregatire, ca trebuia sa munceasca sau sa alerge pe la sponsori ca sa stranga bani.

 

Si nu e treaba noastra sa-l criticam pentru nust'ce

 

Poate doar cei cativa sponsori care au bagat ceva bani in el, ar avea oarece drept sa-l critice, dar nu noi. De acord, floo?

 

Cred ca singurul drept pe care il avem noi este sa-i tinem pumnii, din simpatie pentru ca intamplator s-a nascut si traieste in aceeasi tara cu noi. Sa-l criticam mi se pare total deplasat si nepotrivit.

 

Multa bafta, Romeo!! La Dakar te duci ca sa participi; daca reusesti sa termini deja e un mare succes. Daca te si clasezi undeva in clasament, e mai mult decat putem spera. Suntem alaturi de tine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Reprezentantul" Romaniei este o denumire folosita aiurea in cazul de fata.

mi-ai luat vorba din gura. chiar vroiam sa intreb cine a lansat lozinca pt ca eu nu stiu ca federatia, guvernul sau io stiu ce autoritate sa fie implicat in asta.

 

acum e cam pe la CP1 din etapa 5

 

ce ziceti de asta:

13:26 Bikes â Caldecott in trouble

 

At km 340, Andy Caldecott (KTM â n°23) was still expected far far behind the bike leaders. Race leader Coma was still leading ahead of Despres and Meoni. The best bikers were seen at speeds close to 180km/h.

 

180 pe nisip????

Editat de sc11
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Romeo aproape a ajuns la Zouerat. .inca 34 km. . Bravo lui ca a reusit sa-si mentina aproape aceiasi pozitie ca si ieri (131 azi fata de 129 ieri) si este pe poz. 129 la overall standings. . .cu atat mai mult cu cat azi a fost prima zi de dune in desert. . . care mai zice ca trebuia sa se dea pe plaja la mare pentru training?! Uite ca a reusit sa ajunga la Zouerat. Bafta in continuare, Romeo!!! Chiar daca nu reprezinti Fed. Romana, tot Romania o reprezintzi, ca doar nu Mauritania sau Burkina Faso.

post-13-1104948233_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:blink: Smokey cum ti-ai dat seama ca s-a invartit putin prin jurul la CP3?! Tot dau replay la iritrack dar nu ma prind. . .Oricum vad afisat 65.5 kmh. . . Mai bine mai lejer si constant decat forje exagerate si intzepenit in nisip. . .Aha, m-am prins. . .daca moto la un moment dat face inainte-inapoi o secunda doua. . .Probleme de navigatie probabil. . Oricum a mers si cu 150 kmh la un moment dat.

post-13-1104948303_thumb.jpg

Editat de AK_Raptor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
:blink:  Smokey cum ti-ai dat seama ca s-a invartit putin prin jurul la CP3?! Tot dau replay la iritrack dar nu ma prind. . .Oricum vad afisat 65.5 kmh. . . Mai bine mai lejer si constant decat forje exagerate si intzepenit in nisip. . .

Daca te uiti pe acul de jos, dupa CP3 oscileaza stanga-dreapa, chiar in dreptul literei O de la ZOUERAT

 

Important e ca a terminat cu bine etapa :P

Stage 6 - SMARA - ZOUERAT

Stage standing: 131

Overall standing: 129

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...