Sari la conținut

Concurentii romani la Paris Dakar 2005


ADMIN
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 731
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ba o descalifice cati e nevoie !

ei de abia asteapta sa scape de juma' din concurenti ca sa reduca costurile ! :blink:

1. La ei nu functioneaza principiul romanesc. . .lasa-l bah sa moara, ca ma costa mai putin inmormantarea decat hrana pe urmatorii ani!!

 

2. Fiecare participant si-a platit, cu varf si indesat participarea, deci toate costurile de asistenta, cazare, friptura cu orez, etc. sunt incluse in taxa platita de fiecare.

 

3. Mai sunt si sponsori, vreo 15 firme din care cel putin zece sunt mari firme.

 

4. Sa descalifici intr-o singura etapa jumatate din concurenti este o greseala de marketing fatala!!

 

5. Sa nu uitam: Ei sunt francezi nu fac tziganii dastea carpatine ala Transylvanian Bikers Party, for 400 "real bikers" only!! Acolo sunt multi bani in joc, nu se calicesc la niste mamaliga cu tocana la stana din Ouagadougou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ia cititi asta fratilor :

 

David FrĂŠtignĂŠ (FRA â YAM â Stage winner) - 012

It was very hard today. With all the camel grass, it was really tough to ride. We couldn't go very fast, and it was very difficult on a technical point of view. Just the camel grass was exhausting. I rode 500 km with Caldecott, Sala and Esteve Pujol, so I had to find a solution to grow a gap between them and me. I looked further in my road book and I saw that there was camel grass further. As I had good feelings and wasn't too tired, I rode at my maximum level on the camel grass and it worked. I had only one little fall, but the bike worked perfectly well, even though I didn't have the two wheel-drive system today, because my assistance hadn't the time to install it yesterday.

 

profesor !... :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. La ei nu functioneaza principiul romanesc. . .lasa-l bah sa moara, ca ma costa mai putin inmormantarea decat hrana pe urmatorii ani!!

......

pai de aia va intrebam mai devreme de regulament. se pare ca functie de situatie se pot lua decizii, deci e destul de permisiv si deschis la a da sansa sa termine cursa cit mai multi - deduc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. La ei nu functioneaza principiul romanesc. . .lasa-l bah sa moara, ca ma costa mai putin inmormantarea decat hrana pe urmatorii ani!!

 

2. Fiecare participant si-a platit, cu varf si indesat participarea, deci toate costurile de asistenta, cazare, friptura cu orez, etc. sunt incluse in taxa platita de fiecare.

 

3. Mai sunt si sponsori, vreo 15 firme din care cel putin zece sunt mari firme.

 

4. Sa descalifici intr-o singura etapa jumatate din concurenti este o greseala de marketing fatala!!

 

5. Sa nu uitam: Ei sunt francezi nu fac tziganii dastea carpatine ala Transylvanian Bikers Party, for 400 "real bikers" only!! Acolo sunt multi bani in joc, nu se calicesc la niste mamaliga cu tocana la stana din Ouagadougou.

raptore, cineva acolo la dakar...sus... se gandeste si la bani. si asta nu e scoasa de mine.

szolt mi-a spus ca asa se procedeaza !

 

si apoi ai o parere prea buna despre francezi. peste tot sunt tzepari si banditi. tu poti sa crezi ca eu am luat tzeapa de la o firma serioasa germana !?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai de aia va intrebam mai devreme de regulament. se pare ca functie de situatie se pot lua decizii, deci e destul de permisiv si deschis la a da sansa sa termine cursa cit mai multi - deduc

da asa e ! nimic nu e sigur la un rally. normal ca se schimba etapele in functie de conditii si neprevazut !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ia s-auzim.

tzapari este peste tot aia e clar. chiar si in renumita elvetie dragii mei

pai pe scurt, mi-a fost recomandata aceasta firma de cealalta forma germana cu care lucram pt piese si care a avut probleme financiare si asa m-au pasat la ceilalti. iar astia dupa ce le-am facut o comanda si le-am trimis banii au dat faliment(am inteles ca a luat patronul bani din firma pt nus'ce nevoi personale(mari) si mie mi-au trimis p..a bani si p..a piese. :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu iau apararea neaparat la francezi, dar cand ai asemenea expunere in media, nu iti permiti sa iei masuri drastice, cand este evident pentru toata lumea ca din cauza vremii de cacao, ploii si etapei extrem de lungi, multi nu reusesc sa ajunga decat cu 5-6 ore intarziere. .Adica fac Fretigne, Coma si Despres cei 669 de km in 9 ORE si crezi ca organizatorii nu inteleg ca incepatorii vor avea intarzieri de cel putin 4-5 ore peste timpul liderilor?! Ei organizeaza raliul asta din 1979 si cunosc ce se intimpla. Si nu au interes sa descalifice pe motiv de intarzieri obiective. . .Si de moment ce au schimbat deja programul de maine si nu vor fi decat 130 km si restul de 400 km de liaison, si prima moto pleaca la ora 10 in loc de 7-8 parca, si masinile la 12, atunci astea, zic eu sunt destule semne ca pot fi toleranti.

 

PS. Meoni a mers cu 100 kmh si Romeo cu 40 kmh. . Zic asa, , ,la modul general. Nu e fizic vorbind, normal ca Romeo sa intarzie mult? Pe langa rataciri, mers in cerc, intors din drum, vine noaptea, mai ramaii intzepenit in nisip de cateva ori . . Uite tocmai a ajuns Marcant, Nr. 59, cu 5 ore 48 min. de intarziere. . . Cred ca te descalifica doar daca nu ajungi pana a doua zi, la ora inceperii noii etape. Nu cred ca exista limita de timp pentru sosire. Daca nu ai timp sa dormi pana la urmatoarea etapa, e problema ta. . . Nu cred ca te descalifica pentru ca nu ai dormit suficient sau nu ai mancat si garnitura la felul doi. Pe ei ii intereseaza sa te prezinti la startul etapei urmatoare, la ora stabilita.

Editat de AK_Raptor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu iau apararea neaparat la francezi, dar cand ai asemenea expunere in media, nu iti permiti sa iei masuri drastice, cand este evident pentru toata lumea ca din cauza vremii de cacao, ploii si etapei extrem de lungi, multi nu reusesc sa ajunga decat cu 5-6 ore intarziere. .Adica fac Fretigne, Coma si Despres cei 669 de km in 9 ORE si crezi ca organizatorii nu inteleg ca incepatorii vor avea intarzieri de cel putin 4-5 ore peste timpul liderilor?! Ei organizeaza raliul asta din 1979 si cunosc ce se intimpla. Si nu au interes sa descalifice pe motiv de intarzieri obiective. . .Si de moment ce au schimbat deja programul de maine si nu vor fi decat 130 km si restul de 400 km de liaison, si prima moto pleaca la ora 10 in loc de 7-8 parca, si masinile la 12, atunci astea, zic eu sunt destule semne ca sa fie toleranti.

da, da ok, ai dreptate ! e clar ca nu se asteptau nici ei sa iasa asa urat etapa asta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si-au dat seama si nesimtitii si au bagat niste poze cu motoare si la etapa 6.

A fost coada mare la Fuji Center in Mauritania, la developat. Nu mai pridideau aia cu developatul tonelor de poze cu camile cu ghirlande si beculetze de Craciun legate de coada. Ca mauritanezii nu are bani de camere digitale si printere color. :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie nu imi vine sa ma duc la culcare pana nu ajunge Romeo. . .Cred ca am facut o obsesie cu iritracku asta astazi. . .

si io stau sa vad totusi ceva. dar cred ca mai bine urmarim lista de abandonuri si clasamentul ca trackul nu mai merge . la abandonuri nu a mai aparut nimic demult, la clasament se tot adauga probabil pe cum ajung. io estimez 2.30-3 ora noastra

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite sc11, ca tot s-a dus motomania la culcare, deci a "abandonat", ziceam despre sosirile la Dakar si de ce nu le pasa organizatorilor despre cand sosesc concurentii, atata timp cat iau startul dimineata din nou, la ora stabilita. Uite ce am gasit pe un forum despre raliul Dakar:

 

" Mîncarea este oferită de o firmă franţuzească, nu ne putem plînge, masa se pune seara şi se ridică dimineaţa, pentru că tot timpul sosesc concurenţi, iar mecanicii şi persoanele din echipele de asistenţă nu prea mai apucă să doarmă noapteaâ. "

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e treaba organizata ca lumea, doar o fac de atitia ani. si logistica la asa o chestie nu-i lucru putin. nu cred ca vor descalifica concurentii. cum zicea moto? dc vin dupa 12? asta inseamna 7 ore peste cistigatorul etapei. ultimul in tabel e inregistrat cu 6 .16. sint 54 deci atitia ar ramine pentru mai debarte. ar fi chiar culmea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceva date despre costuri participare si dotari moto Romeo:

 

Cheltuielie de participare

motocicleta 20.000 euro

taxa de participare 30.000 euro

înscriere masina plus asistenta 26.000 euro

piese de schimb 5.000 euro

echipament navigatie 3.000 euro

echipament pilot 2.000 euro

pneuri 1.000 euro

----------------------------------------

TOTAL 87.000 de euro

 

Carecteristici ale motocicletei

Model KTM LC 4 660 Rallye '04

Cilindree 660 cmc

Viteza maxima 190 km/h

CP 135

Echipament:

road-book electric, GPRS, busola, senzori pentru semnalizarea celor care vin din spate, doua radioatoare, patru rezervoare de benzina (50 de litri), scut de carbon si teflon, doua rezervoare de apa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cheltuielie de participare

motocicleta 20.000 euro = si e a lui

taxa de participare 30.000 euro - cu care se acopera cheltuielile de organizare - o parte doar

înscriere masina plus asistenta 26.000 euro - ??? catre organizatori e taxa?

piese de schimb 5.000 euro - cumparate si pregatite de romeo de acasa?

echipament navigatie 3.000 euro astea le cumpara? nu inchiriaza aia pt perioada cursei?

echipament pilot 2.000 euro asta la cumparat el si ramine al lui

pneuri 1.000 euro consum

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce imi tuna mie prin cap la ora asta. . . Astia au voie sa se opreasca si ei pe traseu??! un pipilic acolo, mai cazi lat in fesh-fesh si rupi vreo 20 de minute de odihna sau faci niste cozonaci de nisip cu galetusha. . nu ma refer la aia care se bat pentru primele locuri. . dar sa nu-mi spuna mie nimeni ca piloteaza motoarele alea non-stop timp de 14 ore. . .

Editat de AK_Raptor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O parere despre etapa de azi:

 

A 21h00, entre ZouĂŠrat et Tichit, il y a encore 170 motos qui ne sont pas rentrĂŠes au bivouac. Il nây a que 5 voitures de rentrĂŠes, soit 150 qui sont dans la pampa et il nây a aucun camion. En plus, ils nâont pas vraiment les phares adaptĂŠes, ils ne voient plus les dĂŠnivellations. Ils sont dans le vent et le vent de sable. Câest vraiment lâenfer. On est donc dans un autre du dĂŠsert que celui quâon peut aimer sous les ĂŠtoiles, celui du Petit Prince. Câest maintenant un ĂŞtre menaçant oĂš chaque mètre que lâon fait est gagnĂŠ pour revenir sur une terre ferme, de sĂŠcuritĂŠ. Cela fait aussi partie du Dakar.

 

170 de motorete care la ora 21 inca nu ajunsesera la bivuac. . .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un video cu fratii Vuillet. . .daca aveti rabdare cu video streamuri. . daca mai vreti sa vedeti si alte video decat ce da Eurosport. . .Romeo nu apare in film, din pacate. . .treaba franceza 100%. . ca doar eu reportaj de pe canalul TF2.

 

http://dakar2005.francetv.fr/dakar_listevideos.php3#

Editat de AK_Raptor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

io sint sigur ca aia normali se mai opresc pe drum. forjatori poate si-au pus furtun de apa din rucsac si furtun pt pipi

 

DESPRES STAGE 7 REACTION: "We spent nine and a half hours on the bikes. It's like spending nine and a half hours in gym lifting weights, it was a very physical stage."

 

:blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...