Sari la conținut

Nu Porneste


Zanetti
 Share

Postări Recomandate

Kawa ZXR 400

 

pana sambata cand am bagat-o in garaj totul a fost OK. azi, luni, dau sa o pornesc si nu mai vrea. Ce poate sa aiba? Azi cand i-am dat prima oara drumul a pornit de cateva ori (2-3 ori) dar dupa cateva secunde a murit motorul. Ce poate sa aiba?

 

 

Mentionez ca sambata am spalat putin motoru dar pe carene. Nu am dat pe motor cu apa.Dupa ce l-am spalat l-am pornit si totul era OK. Sambata nu prea mai aveam benzina, chiar fff putina in rezervor. Da i-am pus cativa litri de benzina azi si tot asa face.E posbil din cauza asta ??

Langa teava esapament sub motor are un furtunash care e scos de undeva. Nu-mi amintesc sa-l fi scos de undeva... miroase a benzina dar nu curge nimic.

 

Nu ma prea pricep , cineva sa ma ajute , va rog. Va multumesc! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

furtunasul acela vine de la rezervor, este pt. supraplin

Furtunasul acela vine de la carburatoare, este supraplinul carburatoarelor. Stai linistit, ala acolo trebuie sa atarne si nici nu ar trebui sa curga ceva pe el, decat atunci cand ti se inunda carburatoarele.

Rezervorul nu are supraplin, nu exista asa ceva.

 

Primul lucru este sa verifici daca vine benzina de la rezervor la carburi, si asta o faci scotand furtunasul de alimentare cu benzina din carburator si vezi daca curge ceva. Daca benzina este, vezi bujii, ce culoare au etc, daca se uda sau nu... daca si alea sunt bine verifica partea electrica... si tot asa...

 

(de la rezervor vine un furtunas cu benzina spre carburatoare/tor - scoti capatul din carburator si apoi dai robinetul rezervorului pe ON/deschis si vezi daca se scurge ceva. Normal ar trebui sa curga benzina.)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator DARK-RIDER-82

pai mai ZANETTI , SCOATE-O LA O PLIMBARICA , FA-I UN PLIN SI DU-TE "UN PIC" IN LUME SA VEZI CUM SE COMPORTA :-L , LA CAPITOLUL ASTA TE POT AJUTA CU CEA MAI MARE PLACERE :lol: !

CHIAR ASA: DACA SUNT MOTOCICLISTI PE FORUM CARE AU MOTOARE SI N-AU PERMIS , CHEMATI-MA PE MINE :P , VA PLIMB EU MOTOARELE PANA LUATI PERMISUL! :cheers:

(glumesc... am un amic care are FZR-1000, si nu reuseste sa-si ia permisul...si de-asta zic) a inceput sa-mi placa :o

ciao! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@belbody

Multumesc de sfaturi, o sa verific ce mi-ai zis.

 

 

 

Eu am pornit mult motocicleta,,, adica am pornit-o mult in curte dar nu am scos-o pe sosea. Posibil sa fie bateria pe terminate?

Bujiile ar avea ceva?

 

se poate daca bateria e terminata sa nu aiba putere suficienta sa-ti invarta motorul cum trebuie sa si porneasca. (sau toata energia se duce pe demaror si nu mai da scanteie cum trebuie - nu stiu exact modelul motocicletei, dar e una din cauze) am vazut asta la o kawa gpz550 care nu pornea numai cu bateria, dar cu redresorul conectat pornea imediat. Incearca sa pornesti cu cu un redresor conectat sau dupa ce incarci bateria cateva ore sau cu o baterie de masina incarcata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Primul lucru este sa verifici daca vine benzina de la rezervor la carburi, si asta o faci scotand furtunasul de alimentare cu benzina din carburator si vezi daca curge ceva. Daca benzina este, vezi bujii, ce culoare au etc, daca se uda sau nu... daca si alea sunt bine verifica partea electrica... si tot asa...

 

(de la rezervor vine un furtunas cu benzina spre carburatoare/tor - scoti capatul din carburator si apoi dai robinetul rezervorului pe ON/deschis si vezi daca se scurge ceva. Normal ar trebui sa curga benzina.)

 

da' daca este robinet cu supapa pe baza de vacuum ar trebui sa curga?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

da' daca este robinet cu supapa pe baza de vacuum ar trebui sa curga?

NU.

dar asta ar trebui sa vada si singur - atunci ar trebui sa scoata si furtunasul de vacuum si sa traga aer pe el. Dar cel mai simplu in situatii dubioase e bine sa dai robinetul jos cu totul si sa vezi exact ce curge, pe unde curge, de ce curge, de ce nu curge, pe unde ar trebui sa curga... etc..

sunt lucruri simple, dar trebuie sa ai putin simt practic... sigur benzina nu curge din rezervorul de lichid de racire...

am mentionat mai sus ca nu cunosc exact modelul, vorbeam in pricipiu, trebuie sa verifice daca ajunge benzina la carb/uri, nu conteaza pe unde vine ea... hai sa ne certam...NU vrei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator DARK-RIDER-82

auzi ZANETTI? daca vrei sa ai bacteria incarcata tot timpul , trebuie sa nu o mai pornesti asa de-an poulea... si in momentul in care ai pornit-o sa te duci cu ea la plimbare si sa faci macar 40km , in felul asta o ajuti sa se recupereze dupa dat-ul ala la automat... iti nenoroceste bateria in timp... si mai ales la cum procedai tu... o sa o schimbi cat de curand...... la fiecare pornire se consuma foarte mult curent si alternatorul nu poate sa refaca curentul din baterie asa imediat... TREBUIE SA MERGI CU EA! EU CAND MERGEAM CU NIPRU , (CA NICI NU MAI PLECAM DE ACASA FARA MOTOR...) FACEAM MACAR 40 KM LA UN MERS CONSTANT , ma duceam la un amic de pe la tzara care are ceva scutere prin curte :ok: era vizita mea ZILNICA SI DE UN TIMP CHIAR NORMALA(daca nu veneam intr-o zi sigur aveam vreo problema...) SI MOTORUL DACA STA MAI MULT DECAT MERGE , IARASI SE "STRICA".... asta am auzit-o la un amic... n-as baga mana in foc pentru parerea asta a lui :P !

DAR MACAR PLIMB-O UN 50KM PE ZI , ca altfel nenorocesti si bateria si motorul!MOTORUL E FACUT SA MEARGA NU SA STEA :agree:

 

 

CIAO & asfalt uscat ca de ploaie... nici nu vreau sa ma mai gandesc :ok:

:smoke:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SI MOTORUL DACA STA MAI MULT DECAT MERGE , IARASI SE "STRICA".... asta am auzit-o la un amic... n-as baga mana in foc pentru parerea asta a lui :ok: !

DAR MACAR PLIMB-O UN 50KM PE ZI , ca altfel nenorocesti si bateria si motorul!MOTORUL E FACUT SA MEARGA NU SA STEA :agree:

:smoke:

 

foarte buna remarca Dark-Rider-82, asa e.

Am auzit la multi treaba asta, si nu numai despre moto ci si despre masini. Si mai ales de la mecanici.

 

Si se mai spune ca motocicleta/masina va merge asa cum o inveti - daca mergi cu ea cuminte va fi si ea cuminte si va raspunde la comenzi lent, daca mergi sportiv, o vei "invata" sa mearga sportiv si va fi mai naravasa... si asta chiar asa e.

Luati o dacie de pensionar si incercati sa-i dati in p___a... va fi super-puturoasa..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 6 months later...

Kawa ZXR 400

 

pana sambata cand am bagat-o in garaj totul a fost OK. azi, luni, dau sa o pornesc si nu mai vrea. Ce poate sa aiba? Azi cand i-am dat prima oara drumul a pornit de cateva ori (2-3 ori) dar dupa cateva secunde a murit motorul. Ce poate sa aiba?

Mentionez ca sambata am spalat putin motoru dar pe carene. Nu am dat pe motor cu apa.Dupa ce l-am spalat l-am pornit si totul era OK. Sambata nu prea mai aveam benzina, chiar fff putina in rezervor. Da i-am pus cativa litri de benzina azi si tot asa face.E posbil din cauza asta ??

Langa teava esapament sub motor are un furtunash care e scos de undeva. Nu-mi amintesc sa-l fi scos de undeva... miroase a benzina dar nu curge nimic.

 

Nu ma prea pricep , cineva sa ma ajute , va rog. Va multumesc! :burnout:

 

scoate bujiile , ardele si curatale, apoi incarca-ti bateria full sau puneo pe un redresor si va porni la cheie. la fel am patit si eu :wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...