SAVAGE_GUY Postat August 21, 2007 Share Postat August 21, 2007 Sa zicem ca intro calatorie trebe sa faci fortat si ceva offroad....ce ziceti poate sa faca un ij cilindru fara atas ce fac motocicletele astea ural, nipru....cu atas Exista bineinteles diferenta de putere...dar si de greutate..zic io ca au cam acelasi aport forta per kil...poate zic prost voi ce ziceti.... DIn greseala am mai postat intrebarea asta si pe celalat topic al meu.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat August 21, 2007 Share Postat August 21, 2007 frumoase filmuletzele, dar cum nai..bva merg aia cu atas?! eu am ajuns in sant cand am incercat o data.... super tare tipul pe zapada Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat August 21, 2007 Share Postat August 21, 2007 alea sunt ural gear-up, masini de razboi facute recent, dupa 2000, Motoare 750cc aprinderi electronice, carburatoare japoneze, etc. Nu poti compara ijul cu atas cu astea pt simplul fapt ca uralele din filmele de mai sus au TRACTIUNE PE ATAS Stai linistit, si ijul se descurca foarte bine pe camp, nu ai probleme cu el, dar nu face ca in filmele astea. Vezi intalnirea de atase a lui aleko, ca acolo o sa vezi asa ceva in actiune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat August 21, 2007 Share Postat August 21, 2007 IZH PLANETA 5 E SUPER BUNA PE OFF-ROAD!(PRIN CELE MAI IZOLATE LOCURI DE PRIN RUSIA , GASESTI PLANETA 5!) SI O REPARI SI REPEDE, DACA PICA CEVA! E CU ADEVARAT IDEALA!(PACAT CA EU AM NIPRU ) CIAO! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hell_Rider_Edy Postat August 21, 2007 Share Postat August 21, 2007 ma ..eu am ij-u asta cu atas.. .si merg si cu atas si solo.. si sincer.. trage.. adik.. performante ar avea... acu.. un am mers p un ural sau p un nipru.. si cred k sunt undeva mai sus de ij.. dar.. nici ij-u nu face impresie proasta... am vazut.. ij..offroad.. cu atas dupa el.. la intrunirea de communiste..si sincer.. mergea destul de frumusel.. il testam si eu p al meu ..dar din pacate n-am avut pedala d pornire.. m-a lasast tocmia acolo... in fine. .sa nu deviez.. k e si tz si is mort d somn...si ma duc tot in garaj sa lucrez la aprindere... eu zic.. k si ij-u scoate ceva performante... si cred k se poate tine undeva aproape de un ural...undeva aproape in urma lui.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SAVAGE_GUY Postat August 22, 2007 Autor Share Postat August 22, 2007 mersi la toti...eu ma refeream la faptul ca ij fara atas sa treaca si el pe acolo...asa mai incet mai batraneste... nu cu atas mai ales ala intr-un cilindru... deci fara atas sa speram ca are si el un cuvant de zis adica macar se tine dupa aia.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat August 22, 2007 Share Postat August 22, 2007 mersi la toti...eu ma refeream la faptul ca ij fara atas sa treaca si el pe acolo...asa mai incet mai batraneste... nu cu atas mai ales ala intr-un cilindru... deci fara atas sa speram ca are si el un cuvant de zis adica macar se tine dupa aia.... cu ijul intr-un piston razi de toti aia de acolo daca nu ai atasul am mers eu offroad la greu. inclusiv zapada Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hell_Rider_Edy Postat August 22, 2007 Share Postat August 22, 2007 k bine zici zidule.. draptate tie... merge merge savage guy.. nu iti face griji.. perge p unde nu iti inchipui k ar putea merge un ij... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hexstatic Postat August 22, 2007 Share Postat August 22, 2007 (editat) Aleko Inainte sa ma dedic boxerelor am avut un Ij P5 care mergea cand solo cand cu atas. Ijul Planeta 5 solo fata de Nipru sau Ural solo este mai potrivit pentru mozoleala si mers repede pe drum accidentat. Asta fiindca 1. este mai usor si transmisia pe lant nu este asa de brutala in demaraj ca la boxerele cu cardan. Un mare avantaj al Ijului este gama larga de pinioane (15-21) sau de foi care schimba comportamentul motocicletei simtitor in functie de ce ai nevoie la momentul respectiv. Recomand oricarui posesor de Ij sa aiba toate pinioanele si eventual lanturi la lungimea potrivita. 2.are o suspensie fata-spate progresiva, cel putin modelul "deluxe" cu furca pe aer-ulei care era f buna (nici cea clasica nu e prosta deloc). 3. Ijul are o pozitie in sea mai apropiata de una enduro decat boxerele, care sunt dedicate atasului si fiind mai grele tre sa folosesti antebratele din plin, deci o pozitie mai aplecata pe ghidon. 4. daca pica de obicei Ijul sparge semnalele si in cel mai rau caz indoaie un pic ghidonul. De obicei iti si salveaza picioarele. Foarte folositor este crash-barul original, bulletproof. Cu atas aleg boxerele din multiple motive. Cu toate ca si Ijul cu atasul lui usor isi face treaba. Editat August 22, 2007 de hexstatic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SAVAGE_GUY Postat August 22, 2007 Autor Share Postat August 22, 2007 asa faceti mi sange rau...vreau si io ij modelul ala din 49....... mamaaaaaa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.