Sari la conținut

SAVAGE_GUY

EX+
  • Număr conținut

    19
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Locatie
    bucuresti
  • Carnet moto din
    2007
  • Numar Moto
    INCA NU
  • Club
    INCA NU

Informații profil

  • Motociclete detinute
    SIMSON

SAVAGE_GUY's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. unele moatoare cele de competitie erau facute cu suporti de cauciuc In the 1956, the Izh-56 (first pic, above) was launched, with an improved engine and a new swingarm suspension. From this bike, in the 1962, the new "Planeta 350" was obtained: the name was reprised from the USSR's successes in the aerospace industry. In the second pic above, one of the early "Planeta" models. This version remained in production until the late '80s! In the third and fourth pics, the pleasant "Planeta Sport" (1976), with an engine boosted to 32 hp (the normal version has 20 hp), 140 km/h. This version had many Japanese components (the Mikuni carburettor, the headlights and the ignition), separate lubrification pump, and the engine was mounted on rubber supports: a real dream for the young Russians of the Soviet era! The "Planeta" is almost unknown in the Western country, in spite of the fact that it was one of the most produced models in the history of the motorcycle (almost 1.200.000 exemplars only between the 1962 and the 1971...without the count of the following versions!!!) de pe site ul autosoviet.
  2. r bine dc cumpara dela armata elvetiana...aia nau fost in razboaie...si un preten si a luat un jeep de acolo.....super intrtinut.....
  3. asa faceti mi sange rau...vreau si io ij modelul ala din 49....... mamaaaaaa
  4. Aceasta este o motocicleta a armatei elvetiene...... http://home.mobile.de/SIDNu8meFAXQC5QhG1eT...111111141634119 iar aici gasiti numai si numai frumuseti http://home.mobile.de/cgi-bin/homepageSear...p;partnerHead=1 camioane, jeepu-uri si alte frumuseti.... Daca nu am postat bine....scuze da vroiam sa va arta la ca balosesc io printre altele...
  5. mersi la toti...eu ma refeream la faptul ca ij fara atas sa treaca si el pe acolo...asa mai incet mai batraneste... nu cu atas mai ales ala intr-un cilindru... deci fara atas sa speram ca are si el un cuvant de zis adica macar se tine dupa aia....
  6. Sa zicem ca intro calatorie trebe sa faci fortat si ceva offroad....ce ziceti poate sa faca un ij cilindru fara atas ce fac motocicletele astea ural, nipru....cu atas Exista bineinteles diferenta de putere...dar si de greutate..zic io ca au cam acelasi aport forta per kil...poate zic prost voi ce ziceti.... DIn greseala am mai postat intrebarea asta si pe celalat topic al meu....
  7. intrebare pt cei ce au ij cu 1 cilindru.....credeti ca are vreo sansa sa faca fara atas ce fac uralurile alea cu ata...adica light enduro..... ma gandesc ca o fi puterea mai mica, dar si greutatea e la juma fata de astea cu atas...voi ce ziceti....sa zic ca pleci intro excursie mai lunga si trebe sa treci si asa ceva.... --- Mesaj completat în 22 Aug 2007 19:36 ------------- hai tovarasi nu se gaseste si pt mine unu din 49.....va rog........
  8. Asa cum zice si titlul asta caut, va rog nu sunt milionar american si nu caut sa il iau sa il vand cu 5 milioane de euro in spania sau germania.... Deci... Caut ij 49, da mere si un 56 daca nu gasesc cel pe care il vreau, inmatriculat sau inmatriculabil, in stare ok, pentru ca de 2-3 ori am avut asa ceva si de fiecare data s-a intamplat ceva si nu il mai am, nu il vreau chopper sau nu mai stiu cum...dupa ce il cumpar caut piese la ea..... anunt io lumea. Daca cumva nu aveti voi dar are altcineva, un preten, o bunica...etc...va rog puteti s ama anuntati prin pm De asemenea o sa caut mecanic pt partea de mecanica. Daca cumva acest topic deranjeaza, sau nu este locul lui aici...va rog sa il stergeti. DACA NU GASESC SI NU GASESC..IMI PLAC MOTOARELE GEN IJ 49..PT CA ESTE UN MOTOR ONEST SE VEDE TOTUL ESTE STI; RAT BOBBOR PT MINE, DECI POATE IMI DATI IDEI SPRE ALTCEVA DE GENU ASTA!!!!! --- Mesaj completat în 21 Aug 2007 06:31 ------------- sau un bmw r 23...da stiu ca se cere pe el la bani de imi aduc aminte de mosu ala care mi - a cerut pe un fiat 500 10.000 d eeeeeeeeeurooooooooooo!!!!!! --- Mesaj completat în 21 Aug 2007 06:46 ------------- Sau orice motor in 2 timpi, un singur cilindru, vreau sa am cu ce s ama joc la iarna.....
  9. SAVAGE_GUY

    Yamaha Dragstar

    o asociatie internationala a posesorilor de yamaha v twins http://www.international-star-riders.com/
  10. SAVAGE_GUY

    Suzuki Savage 650

    atw, mersi mult de informatie...adevarul e ca daca stai si citesti ce scriu cei de pe suzukisavage.com iti vine sa nu iti mai iei acest motor....numai si numai probleme.....ma cam speriat, plus un prieten din germania care imi spunea ca nu are o reputatie grozava acest motor.....
  11. Ce spuneti despre acest topic care va fi f folositor celor care vor fiabilitate mare in acest domeniu, pentru ca sunt motoristi care nu vor sa fuga, nu vor sa arate nu stiu cum, nu sa aibe sute de cai sau sa schimbe toate piesele de pe un motor, ci vor doar ca sa aiba o motoreta care sa fie fiabila, sa mearga mult, sa se increada in ea...etc Foarte interesant ca fiecare sa spuna si de unde stiu aceste lucruri, experienta propie f importanta, ceea cu au citit, ce stiu...etc. Eu unul tac si ii las pe cei indreptatiti sa vorbeasca, mai ales cei de prin afara care au vazut zeci de motoare, care au zeci cunoscuti cunosc zeci de povesti etc desore folosirea indelungata a unui motor anume...etc. Se poate vorbi si despre marci in general, cu punctele lor forte, dar si despre modele. iarasi ar fi buna o enumerare a tuturor modelor din aceasta categorie....sigur este de folos celor care citesc pe acest site. Daca nu este o idee buna, daca s-a mai facut, puteti sa stergeti acest thread. Mersi.
  12. SAVAGE_GUY

    Xvs 650 Vs. Vt 600 C

    poate gresesc da parca unele honde au 4 viteze, altele 5, deci ai grija.....si dragu are 5 mai mereu daca nu pica vreuna. .....
  13. Bun. Va multumesc mult de tot, la toti, pentru raspunsuri. E bine ca am gasit electrician, si persoane care lucreaza in piele. Va fi fun caci motorul meu va fi adus de catre Bogdan si Cristi din Germania, ei sunt in concediu si se reintorc pe 1.09....eu ma voi intoarce in tara tot prin septembrie, sper, si motoru va intra direct in lucru, deci la primavara voi vedea si io ce si cum. Apropos, dupa ce am citit comentariile tale SorinAvram, am vorbit cu niste prieteni care mi-au confirmat si ei ca baietii care ti-au adus tie motorul sunt k si ramane sa gasesc eu un motor in germania si sa mi-l aduca dupa ce ma intorc si eu si ei la treaba. Bun, acum ramane de gasit cineva sa lucreze tinichigeria care se reduce la refacut un rezervor sau facut unul de nou, si persoana care sa faca verificarea si intretinerea la motor, precum si de cumparat pielea. Atasez aici ce fel de piele caut piele de vita, cu o grosime de 0,5-10 mm precum si culoarea ei...un maro natur cu finish roscat daca vedeti asa ceva de vanzare.....ma reped zilele astea cat mai stau in tara si cumpar. Si cred ca pasii la motor ar fi intr-adevar sablare, dupa care smirghel dupa care vopsire cu vopsea rezistenta la temperaturi...dar mie frica ce inseamna in Romania tot procesul acesta....demontat motorul, duse partile la sablat, stat cu ei acolo sa vad ce si cum sa nu sableze si interiorul......mie tare frica de mecanicul pe care inca nu l-am gasit care sa faca reglajele...etc.
  14. salut. motoru e in vine, nu el e problema, si nici banii de dupa.Savage e un motor ieftin, roblema ar fi ca nu gasesc oameni cu adevarat sa se priceapa la ce zic.Ma lovesc de acest lucru la cele 2 servicii si la hobby-uri.Crede-ma, sunt domenii mai simpliste decat acesta, in care tot nu gasesti specialisti ci doar carpaci si etc. Acum 2-3 luni de zile, intr-un alt domeniu de activitate sa i zicem asa, mi-am luat adio de la ceva la care tineam fff mult doar pt ca cineva care trebuia sa aranjeze acel lucru, l-a facut praf.Dupa ce suma care mi-o ceruse pt treaba era enorma, a mai si dat -o in bara si mai vroia sa fie si platit pt ce stricase...deci de cacao! De aceea caut pe cineva sa lucreze.Daca nu poate sa nu se bage sa strice.Sincer acum se intoarce un preten din state si puteam sa imi iau ff simplu acel kit complet pt savage...stii de ce nu la-m luat? cine sa baga sa-l faca???am intrebat la aia d ela suzuki motors..ce crezi ca imi zic? habar nu au, nu vor, ca sa nu fac....bla bla bla.Nici macar nu stiau despre ce este vorba...dar vroiau sa imi vanda alte cacaturi de ale lor....deci asta e romania! AM citit multe alte topicuri si nu am gasit ce vreau de aceea am pus aceste intrebari si vreau ceva profi, nu accept nimic mai putin decat visul insusi., si da vreau ceva de genu ce vad si io ca omu ca se intampla la televizor, prin alte pari adica state.In franta si germania,am incercat nu am reusit..oare ce vad pe discovery gen occ no fi adevarat...adica te duci la unii si le spui vreau asta, le arati desene si poze si o fac? Daca nu gasesc, asta e! Dar daca ma ajuta coneva cu raspunsuri concrete, va multumesc in feluri umede si reci? Sau cine este mai vechi, si cunoaste, poate sa ma indrume chiar si doar cu un link tot un pas inainte!
  15. Stie cineva in bucuresti sau pe aproape cine face urmatoare operatii la motoare, (mai ales la un suzuki savage )dar de fapt la orice motor mere asa ca... -acoperiri ceramice ale tobelor...o solutie muuuuuuult mai buna decat infasurarea tobelor zic unii, se face asa ceva in romania??? ceva pe la o fabrica comunista trebuie sa fie....neaparat procedeul este vechi... -tinichigerie: taiat de aripi, refacut, un alt rezervor ceea ce vreau nu este nimic complicat doar ca trebuie cineva care se pricepe....etc de ce intreb acest lucru ...n anunturi ca facem dregem, dupa care ori nr de tel nu e bun, ori nu mai fac, ori sunt in celalt capat al tarii - cine lucreaza pielarie de vita pentru motoare,.... dar la the next level pentru o idee bizara de a mea sa pun piele pe anumite parti ale motorului -a vazut cineva pe undeva piele de vita maro diverse nuate de cumparat? Sunt innebunit caut de imi vine rau si nu gasesc si calitate, si culoare si nici sa nu aiba vreu pret astronomic gen 100 euro metru2. Problema este ca persoana care face tinichigerie si cel care va lucra pielaria trebuie sa se intalneasca cel putin macar o data cu mine amandoi pentru a pricepe ce si cum impreuna.... De asemenea caut pe cineva care sa faca bine mecanica primara, intretinere, un electrician sa faca o verificare a unui sistem electric, sa masoare chestii trestii ...etc. Acum am o intrebare..vreau sa vopsesc un cilindru cromat si nichelat cu vopsea neagra rezistenta la temperaturi inalte....trebuie sa dau jos cromu inainte dar cum? perie cu sarma, smirghel....cum? Apropos, cine mai cunoaste chopere intr-un singur cilindru asa cum este savage????As vrea sa mai caut ce si cum Inca o data salut pe toata lumea! PS Am incercat sa scriu cat mai corect,, iar informatiile care mi se vor oferi vor fi de folos la toata lumea!
×
×
  • Creează nouă...