Baiazid Postat Decembrie 4, 2004 Share Postat Decembrie 4, 2004 Trebuia sa imi iau un filtru de aer nou pt ca cel actual e mizerabil si nu mai merge suflat cu compresorul. Ma duc la ProMotor .. 40 euro. Sa imi pice fata nu alta. Desi la Louis e 12 euro. I-am luat dimensiunile si am plecat in cautare prin oras. Am gasit un filtru de trabant / skoda s100 asemanator. Dar un pic mai mare. Am inceput customizarea. L-am demontat complet si i-am redus dimensiunile sa fie ca al meu de honda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Decembrie 4, 2004 Autor Share Postat Decembrie 4, 2004 Nu va mai zic ca filtrul de trabi a fost 120.000 lei ... deci? Nu merita? Ca doar e la fel la hartie. Am restrans diametrul cu sficul (am taiat din metal) si inaltimea cu cutterul (am taiat hartia). Am izolat cu silicon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Decembrie 4, 2004 Autor Share Postat Decembrie 4, 2004 Imi trebuie totusi un capac la el: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Decembrie 4, 2004 Autor Share Postat Decembrie 4, 2004 Nu stiu de la ce a fost cutia asta dar se potriveste la fix. Initial ma gandeam la o carcasa de CD pe care sa o decupez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Decembrie 4, 2004 Autor Share Postat Decembrie 4, 2004 Ma pregatesc moral sa operez cutia laparoscopic: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Decembrie 4, 2004 Autor Share Postat Decembrie 4, 2004 Pregatesc cu silicon zona: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Decembrie 4, 2004 Autor Share Postat Decembrie 4, 2004 Se potriveste la fix Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Decembrie 4, 2004 Autor Share Postat Decembrie 4, 2004 Si produsul final de care sunt mandru (acum astept sa se usuce siliconul sa ii fac o proba). In prima poza se poate observa filtrul original honda vs filtrul de trabi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silverpistons Postat Decembrie 4, 2004 Share Postat Decembrie 4, 2004 Perfect! Felicitari! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Decembrie 4, 2004 Share Postat Decembrie 4, 2004 Io-te bre cu ce se ocupa otomanul de nu mai iesea din casa Felicitari domnu, inca o dovada ca un sezon pe comunista te invata multe Nu ar trebui sa fie vreo problema cu noul filtru,toata smecheria e sa nu-i i micsorat suprafata sa sugrumi motorul. La fel, poate sa difere porozitatea hartiei,etc.Oricum, daca il pui si merge bine motorul cu consum normal inseamna ca ti-a iesit figura... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orestte Postat Decembrie 4, 2004 Share Postat Decembrie 4, 2004 cum zicea si axa comunistele te lasa dar si te invata poate acum o sa sara lumea cu oferte..sau mai bine deschide o taraba cu filtre de aer "a la baiazid" totusi romanu e inventiv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Decembrie 4, 2004 Autor Share Postat Decembrie 4, 2004 Multumesc pt felicitari (suna cam aiurea fraza asta ) Il probez in 15 minute cand plec la Etrusco sa duc o jucarie (sper sa gasesc vreuna) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chopper Postat Decembrie 4, 2004 Share Postat Decembrie 4, 2004 Faina treaba,mai ales ca ai iesit asa ieftin. Daca ai ceva bani in plus,eu iti recomand insa sa dai 55 euro pe un filtru K&N.E refolosibil(1 milion miles warranty),cu conditia sa cumperi solutiile originale de curatat(15 euro),si permite trecerea aerului mult mai bine prin el.Poate o sa zici ca trebe sa fi cam sarit de pe fix sa dai atita ban pe un filtru,da daca te gindesti mai bine,nu e deloc asa.La mine,de ex.,XT-ul a fugit 160,cu un consum mediu mai mic decit inainte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Decembrie 5, 2004 Autor Share Postat Decembrie 5, 2004 Te cred dar io ma stresez sa stang bani pt kit de lant (pe asta nu pot sa il fac ) ... 55 iepuroi e mult pentru mine. Desi la ce ai relatat ... merita banii. Oricum nu intentionez sa tin motorul asta inca 2 ani asa ca ... merge foarte bine si cu filtrul de trabi. L-am probat aseara. Merge bine. Nu stiu la consum acum .. dar o sa vad. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vreau Postat Decembrie 6, 2004 Share Postat Decembrie 6, 2004 Ingenioasa modificare Felicitari. Dar totusi... ...la un filtru de aer e foarte importanta dimensiuneaa particulelor de praf care pot trece prin el. Nu toate filtrele sint la fel. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
young rider Postat Decembrie 6, 2004 Share Postat Decembrie 6, 2004 am intzeles eu bine , sau filtrele astea de aer kiar itzi da putere?daca da , cum trebuie sa fie filtrul ca sa itzi dea mai multa putere la motor??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Decembrie 7, 2004 Share Postat Decembrie 7, 2004 Un filtru "racing" iti da mai multa putere prin simplul fapt ca trece mai usor aerul prin el.Dar ca modificarile sa aiba un efect remarcabil odata cu filtrul schimbi si evacuarea completa,plus kitul de jiglere in carburatoare.Daca faci un calcul , mai ales pt un motor la mana a doua care valoreaza sub 3000 de euroi, iesi mai bine daca pur si simplu il vinzi si cu diferenta de bani iei unul mai puternic P.S.Din cate am auzit un filtru d-asta gen k&N lasa mai mult praf sa intre in motor, mai ales daca nu il intretii "regulamentar" , ceea ce mai ales la noi unde e praful de 2 degete pe strada , inseamna scurtarea vietii motorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
young rider Postat Decembrie 7, 2004 Share Postat Decembrie 7, 2004 mda.....am krezut shi io ka fac din cacao bici... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
young rider Postat Decembrie 7, 2004 Share Postat Decembrie 7, 2004 dar, pot sa ii fac nitzel tuning la motor , la un minsk???daca da , ce ii pot face? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.