Sari la conținut

Cum se construieste un filtru de aer


Baiazid
 Share

Postări Recomandate

Trebuia sa imi iau un filtru de aer nou pt ca cel actual e mizerabil si nu mai merge suflat cu compresorul. Ma duc la ProMotor .. 40 euro. Sa imi pice fata nu alta. Desi la Louis e 12 euro.

 

I-am luat dimensiunile si am plecat in cautare prin oras. Am gasit un filtru de trabant / skoda s100 asemanator. Dar un pic mai mare.

 

Am inceput customizarea. L-am demontat complet si i-am redus dimensiunile sa fie ca al meu de honda.

post-42-1102144021_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu va mai zic ca filtrul de trabi a fost 120.000 lei ... deci? Nu merita? Ca doar e la fel la hartie.

 

Am restrans diametrul cu sficul (am taiat din metal) si inaltimea cu cutterul (am taiat hartia).

 

Am izolat cu silicon.

post-42-1102144167_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:baldy: Io-te bre cu ce se ocupa otomanul de nu mai iesea din casa :what: Felicitari domnu, inca o dovada ca un sezon pe comunista te invata multe :laugh:

 

Nu ar trebui sa fie vreo problema cu noul filtru,toata smecheria e sa nu-i i micsorat suprafata sa sugrumi motorul. La fel, poate sa difere porozitatea hartiei,etc.Oricum, daca il pui si merge bine motorul cu consum normal inseamna ca ti-a iesit figura...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faina treaba,mai ales ca ai iesit asa ieftin.

Daca ai ceva bani in plus,eu iti recomand insa sa dai 55 euro pe un filtru K&N.E refolosibil(1 milion miles warranty),cu conditia sa cumperi solutiile originale de curatat(15 euro),si permite trecerea aerului mult mai bine prin el.Poate o sa zici ca trebe sa fi cam sarit de pe fix sa dai atita ban pe un filtru,da daca te gindesti mai bine,nu e deloc asa.La mine,de ex.,XT-ul a fugit 160,cu un consum mediu mai mic decit inainte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te cred dar io ma stresez sa stang bani pt kit de lant (pe asta nu pot sa il fac :laugh: ) ... 55 iepuroi e mult pentru mine. Desi la ce ai relatat ... merita banii. Oricum nu intentionez sa tin motorul asta inca 2 ani asa ca ... merge foarte bine si cu filtrul de trabi.

 

L-am probat aseara. Merge bine. Nu stiu la consum acum .. dar o sa vad.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ingenioasa modificare :baldy: Felicitari.

 

 

Dar totusi...

 

 

...la un filtru de aer e foarte importanta dimensiuneaa particulelor de praf care pot trece prin el. Nu toate filtrele sint la fel.

 

:laugh: Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un filtru "racing" iti da mai multa putere prin simplul fapt ca trece mai usor aerul prin el.Dar ca modificarile sa aiba un efect remarcabil odata cu filtrul schimbi si evacuarea completa,plus kitul de jiglere in carburatoare.Daca faci un calcul , mai ales pt un motor la mana a doua care valoreaza sub 3000 de euroi, iesi mai bine daca pur si simplu il vinzi si cu diferenta de bani iei unul mai puternic :laugh:

 

 

 

P.S.Din cate am auzit un filtru d-asta gen k&N lasa mai mult praf sa intre in motor, mai ales daca nu il intretii "regulamentar" , ceea ce mai ales la noi unde e praful de 2 degete pe strada , inseamna scurtarea vietii motorului. :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...