Sari la conținut

Pan' La Urma?


Harley_X
 Share

Postări Recomandate

Referitor la speed-uri am auzit multe pareri pro si contra; dupa ce criterii tre sa-ti alegi in speed? Multi se documenteaza riguros, altii se iau dupa estetica etc. Pana la urma, daca as vrea sa-mi iau un speed, ce puncte de referinta ar trebui sa am? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai eu as zice ca un speed se alege dupa urmatoarele criterii: daca e nichelat, are furca fatza cit mai lunga posibil, spatar pt locul din spate, rezervorul lacrima, face zgomot ca de oale sparte (la fel ca la harley) si porneste la pedala. restul nu mai conteaza!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai eu as zice ca un speed se alege dupa urmatoarele criterii: daca e nichelat, are furca fatza cit mai lunga posibil, spatar pt locul din spate, rezervorul lacrima, face zgomot ca de oale sparte (la fel ca la harley) si porneste la pedala. restul nu mai conteaza!!!

Ce iti face ij-ul preparat :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai nitzescule uite ma gindeam ca poate sti si tu de unde imi pot cumpara un kit de curse pt ij. Crezi ca se potriveste ala de la fostul fzr al tau? daca da atunci spune-mi si mie un pretz.

Nu stiu daca de la FZR se potriveste dar sigur mierge cel de la Jawa de 350.De la FZR pot sa-ti dau aprinderea electronica. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Referitor la speed-uri am auzit multe pareri pro si contra; dupa ce criterii tre sa-ti alegi in speed? Multi se documenteaza riguros, altii se iau dupa estetica etc. Pana la urma, daca as vrea sa-mi iau un speed, ce puncte de referinta ar trebui sa am?  :)

importante sunt urmatoarele:

motorul-fiabilitate, performante

bicicleta- manevrabilitate,stabilitate

dimensiuni- daca esti mai scunda, sau mai inalta alegi diferit. r6-mica si rea:zx6r mare si rau

si numai dupa astea

culori, aspect si alte mofturi

bafta in a alege motorul care iti place!

eu as alege r6

zx6r este mare cat zx9r

dar daca esti si tu mai sprintena :angry: il dovedesti!

eu tot r6 as alege

sau cbr600rr-super!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai ma gindesc si eu ca ar trebui in primul rind sa poti ajunge cu picioarele pe sol fiind incalecat pe motor. Apoi daca-ti place acest tip de motor cred ca nu ar mai fi mari probleme in a-l alege, in afara de marca si caracteristici. Nu ma bag prea in amanunte ca eu prefer alt tip de motoare. Oricum bafta si felicitari pentru orice a-i alege!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alex as vrea un motor de viteza pe masura mea, d-asta si intreb pt ca nu stiu ce mi s-ar potrivi; mie imi place 636, dar asta nu inseamna ca e cel mai potrivit pt mine. Tu cum ai ales Busa? Dupa cate stiu eu, a fost primul tau motor? Nu ti-a fost teama?

 

 

Mada

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea personala este sa nu itzi iei motor sport ca prim motor. Cu posibila exceptie a lui Kawasaki EX250.

In nici un caz un 636. Aberatzie totala. Chiar si daca nu o trintesti [slabe sanse sa scapi] este un chin de condus pt un incepator deoarece trebuie sa fii comfortabil cu aplecatul motorului ca sa iei curbe strinse la viteza mica deoarece zona de bracaj [cred ca asa se numeste] este foarte mare deoarece gidoanele se misa foarte putzin de la stinga la dreapta. Apoi mai sunt si frinele puternice si gazu la care trebuie finetze mare si pozitzie relativ inconfortabila la drum lung

Daca vrei doar motor sa pozezi in fatza la cafenea iatzil dar daca vrei sa fii motociclista adevarata fii desteapta si incepe cu inceputu .

EX250, GS500, Bandit 400, KLR250 , DR350 [daca esti destu de inalta] Genul asta de motoare sunt perfecte

 

Uite si aicea http://www.beginnerbikes.com/.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pt harley X:

Eu as zice ca daca ai ocazia sa mergi pe motoreta aia care iti place, atunci baga si tu o tura si dupa aia vezi cam care e faza... Eu oricum tzi-as sugera un triciclu :)

Roaga-l pe Dragos :angry: (ca sa fiu putzin rau)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

parerea mea este ca daca ai capulbine infipt intre umeri (adica mai si gandesti) poti conduce orice. zx6r chiar nu este mare, am si eu una din 99 si pot sa spun ca este chiar ultra manevrabile avand in vedere cele 174 kg la gol. Am prieteni care au inceput pe gsxr de 600, tl 1000 s, cbr 1000f, si gsxr 750 modelul vechi (dulap).

totul este de fapt un mic razboi intre fiabilitate, performante, manevrabilitate, frane dar mai ales CREIER.

daca vei judeca drumul dupa cam cu cat merge motocicleta vei da gres.

secretul este de fapt in a-ti vedea propriile puteri si de a judeca drumul dupa cat poti merge tu

existe posibilitatea chiar sa nu-ti placa un speed ci un touring sau un enduro-cruiser (de exemplu).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am inceput cu un fzr600 si pot sa-ti zic ca orice se invata. nu sunt chiar maestra dar invat destul de repede. si chiar virajele nu-s asa greu de luat tare cum am crezut la inceput. incet, incet, le faci pe toate. si-mi place foarte tare ca am sub mine un motor puternic. unul mai slab nu m-ar mai aranja acum. e bine sa poti sa-i dai gaz cum trebuie atunci cand vrei sau cand trebuie (mai ales in depasiri). dureaza un timp pana te obisnuiesti cu toate, cu frana puternica, cu acceleratia, cu blocatul rotii din fata.....

acum cel putin ambreiajul e cel mai bun prieten al meu desi ne-am mai si certat pe la inceputurile noastre

succes!

hai, ca poti!

si, oricum, daca pot ei putem si noi. :) :angry: :angry:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Spidere am mai auzit varianta ta, dar si pe a lui Raul; inca nu am apucat sa vad un 636, cica s-ar aduce in tara la sfarsitul lunii :angry: Cred ca nu e imposibil,dar e periculos :angry: Ma gandesc la o faza: sa nu ma obisnuiesc cu motoare mai mici, si apoi cand trec de pe una pe alta sa tot fiu intr-o continua adaptare; intr-adevar, invat multe din acest traseu, dar daca nu o sa mai am curajul sa ma urc pe un 36? :angry: Sunt tare nedumerita si nu stiu ce sa fac; e un fel de gri in capul meu, d-asta si va cer ajutorul in cel mai serios mod. Apoi am picat si poligonul cand am dat in mai de A, acum mie scarba de examenu' ala :) si cand ma gandesc ca nu l-am picat din vina mea iar imi vine sa-i sparg capu' lu' ala :angry: Mai vb...

 

 

Mada

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu sunt chiar maestra dar invat destul de repede. si chiar virajele nu-s asa greu de luat tare cum am crezut la inceput

da Pati.. de aia are Fzr`u carenele sparte ? :) :angry: :angry:

 

si-mi place foarte tare ca am sub mine un motor puternic. unul mai slab nu m-ar mai aranja acum

are 100 cp... un 40 cp e de ajuns. Parerea mea!

 

gata nu mai zic nimic ca ma zici lu` Sabin... :angry:

 

ciao

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Banditule aia e prea mare, muuuuuult prea mare pt mine, si apoi GSurile mi se pare simpatice de cand am vazut o gramada la Sibiu; cu banditele tre sa ma mai obisnuiesc, in rest e ok :angry: la tine? :angry: Te mai stresez azi la Arc :)

 

 

Mada

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

parerea mea este ca daca ai capulbine infipt intre umeri (adica mai si gandesti) poti conduce orice. zx6r chiar nu este mare, am si eu una din 99 si pot sa spun ca este chiar ultra manevrabile avand in vedere cele 174 kg la gol. Am prieteni care au inceput pe gsxr de 600, tl 1000 s, cbr 1000f, si gsxr 750 modelul vechi (dulap).

totul este de fapt un mic razboi intre fiabilitate, performante, manevrabilitate, frane dar mai ales CREIER.

De acord cu tine Spidere, dar am si eu ceva de adaugat aici:

 

Can m-am suit pe ZX6R, dupa primi 10 Km cand vroiam sa ma opresc am picat cu el. E prima motocicleta cu care pic aiurea, si s-a intamplat numai din cauza ca am subestimat-o.

 

I-am subestimat franele, eu eram invatat cu VFR-ul meu, si cand am pus frana pur si simplu am blocat roata, cu toate ca stiam ca tre sa pun frana mai incet decat la VFR-u.

 

Motoarele de viteza sunt mai greu de controlat daca esti incepator, sunt multe lucruri pe care nu le poti afla din teorie. Trebuie multa practica si mult Creier cum ai spus si tu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu mi-am inceput "cariera" pe un zzr de 600 de care imi e si acuma dor cand ma kinui pe r1 :angry:((....am cam dat gres cu alegerea asta....mi-am luat-o ca e frumoasa si ca trage tare, dar acuma as da-o fara sa ma uit dupa ea....asa ca grija mare la "dragostea la prima vedere" :angry: :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Coxanele, nu ca vand eu Kawa, dar ZZR600 e cel mai echilibrat motor cu care am mers pana acum. Nu numai ca are cai exact cat iti trebe in Romania si nerv mai mult decat suficient pentru un touring-sport, dar cel mai mult imi place pozitia foarte confortabila.

 

Singurul lucru care nu-mi place e cauciucul spate .... puteau sa-l bage si astia mai lat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...