Sari la conținut

chopperul SHINE


robychopper
 Share

Postări Recomandate

deci ca si mica introducere va spun ca rotile aqcestui chopper fara limite au fost evaluate in jurul al 28ooo euro ...nu mai zic nimic de restul va imaginati voi :laugh:

post-24-1102430915_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are cutia de viteze in 6 trepte coplet modificata pt a putea fii adaptata la transmisia pe frictiune cu arcuri a rotii din spate ...transmisia primara de fred kodlin,transmisie spate fred kodlin

post-24-1102431271_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

date tehnice.....

a fost facut anul acesta pt a fii prezentat la daytona...creat in orasul BORKEN..GERMANIA DE FRED KODLIN

...cadrul facut de f.k. suspensia furcii fata este sub rezervor tip basula.....

...roata fata ....cu rina incorporata in geanta fata...nu se vede...cauciuc avon de 130.70.18...

.....roata spate....cauciuc 300.35.18 tractiunea nu se vede ...este prin frictiune cu arcuri...cum este nici eu nu stiu asta am putut sa traduc ...nu dau ei mai multe detalii....

.......accesoriii ghidon...f.k.

manete...arlenn ness

far...f.k.

totul mai bine zis este facut de fred kodlin

nu stiu cum sa va spun dar sa stiti ca nu sunt date detaslii despre roti...si este chiar pacat...... :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea e ca ar trebui sa-i pupe talpilii lu nea' Billy ca a inventat sistemul asta, nu sunt sigur ca el e primul dar sunt sigur ca la el am vazut prima oara pe un chopper asa ceva acu doi ani. Dupa aia au facut si Amen iar acu Kodlin, Spuneau unii cas panarame de motoare, ca n-au rost, uite ca aveam dreptate ca astai designul din generatia noastra, roti goale si atat, chiar daca noua ne plac toate chopperele facute cu gust din toate timpurile trebuie respectat ce se face acum de monstrii constructori din lume.

Parerea mea: DACA tot au bani cu caru, sa faca incontinuare ca banii tot din asa ceva iau scos, noi romanii stam deocamdata si ne uitam si salivam, pana cand om ajunge sa facem si noi ceva tare ca sa punem Romania pe harta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

rabdare klaus ca toate vin la rindul lor...citiva anisor si o sa vezi ce cunoscuti o sa fie si rominii pe piata de afara......sunt putini care stiu ce se face in rominia...si din ce.....

te salut..... :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
:wave: Bai Robby,cu asta chiar ca-i pus capac.....Pe bune,ma uitam cu gura cascata.... Sa am asa ceva,ma culc linga ea,sa nu se apropie nimeni!! :huh:
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
:cheers: Robby...Ziceau ceva aia si de cit costa bijuteria asta?

pai ziceau doar ca rotile sunt evaluate la vreo 28000 de euro...si motor cred ca ar ajunge complet la peste 60000 de euro.....oricum este un show bike are transmisia la roata din spate prin frictiune...nu depaseste viteza de 100 km la ora

este un SHOW BIKE....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Roata goala este cam asa :

 

Imaginatzi-va ca avetzi un rulment maaare, cu diametrul interior sa zicem de 40cm si diametrul exterior de 60cm. Pe exterior vine presata janta, care are profilul necesar pentru a tzine cauciucul. Acuma... interiorul rulmentului este prins de ambele partzi de catre bascula (se vad cele 4-5 nimbusuri care se leaga direct la interiorul rotzii - acest interior este fix fatza de cadru). Buun. pana aici totul este perfect functzional, motocicleta poate fi impinsa, roata se invarte. O mica problema ar fi insa transmisia. Cred ca in cazul de fatza frictziunea se refera la frictziune directa intre un tambur de cauciuc si roata, de aici apare si limitarea la 100km/h. Totusi, se poate face si transmisie normala, pe lantz sau curea, montat pe o coroana cu dintzi normala, de diametru foarte mare si solidara cu exteriorul rotzii, insa tehnologia pentru realizarea acestei foi si materialele nu cred ca se preteaza, plus ca nu ar putea fi mascata elegant de tablaria de pe roata. Pentru transmisie, eu as folosi o coroana "interioara" - cam cum este coroana dintzata de pe volanta unui motor de masina, insa "intoarsa pe dos", adica cu exteriorul rotund si cu interiorul dintzat. Coroana asta ar veni presata/rigidizata pe partea interioara a unei extensii a exteriorului rulmentului si ar fi in contact cu un pinion montat solid pe bascula.

 

Ei... ca sa faci treaba asta la noi trebuie intai sa treci de primul pas - de unde faci rost de un rulment de genul ala si cat costa.... apoi rulmentul e rulment, nu prea te potzi atinge de el cu sudura, ca nu tzine, trebuie numai pe presare/bucsare lucrat, cel mult filetare sa zicem. Problema "extensiei" se rezolva printr-o bucsare exterioara, care face o data interfatza cu janta si este si suport pentru coroana de transmisie. A doua problema apare la tipul de motor. Niprul nu prea se preteaza, deoarece are trenurile cutiei de viteze longitudinale, in perspectiva transmisiei pe cardan, deci coroana de care ziceam nu mai poate fi o coroana de tipul acela, ci trebuie sa aiba dintzii in plan vertical, ca sa poata fi antrenati de pinionul de atac (care acum sunt in grupul cardanic). Pe langa asta, raportul de transmisie e serios afectat, deci trebuie compensat cumva din interiorul cutiei...

 

Ce sa mai... oricat de spectaculoasa e roata aia, pana la urma e doar un rulment, iar "spectacolul" vine din cauza contrastului intre obisnuintza ochiului uman pentru ce inseamna "roata" si ceea ce vede in cazul asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

respectele mele pt ce ai postat mai scutit pe mine de explicatia care ai facuto :cheers: :banana: :banana: :what: :banana: imi place sa vad ca printre noi sunt destui care se si gindesc la cum a fost fabricata roata asta

te salut cu tot respectul meu :lol:

apropo cu transmisia pe lant este roata facuta de BILLY LANE priviti poza

post-24-1108039364_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Roata goala este cam asa :

 

Imaginatzi-va ca avetzi un rulment maaare, cu diametrul interior sa zicem de 40cm si diametrul exterior de 60cm. Pe exterior vine presata janta, care are profilul necesar pentru a tzine cauciucul. Acuma... interiorul rulmentului este prins de ambele partzi de catre bascula (se vad cele 4-5 nimbusuri care se leaga direct la interiorul rotzii - acest interior este fix fatza de cadru). Buun. pana aici totul este perfect functzional, motocicleta poate fi impinsa, roata se invarte. O mica problema ar fi insa transmisia. Cred ca in cazul de fatza frictziunea se refera la frictziune directa intre un tambur de cauciuc si roata, de aici apare si limitarea la 100km/h. Totusi, se poate face si transmisie normala, pe lantz sau curea, montat pe o coroana cu dintzi normala, de diametru foarte mare si solidara cu exteriorul rotzii, insa tehnologia pentru realizarea acestei foi si materialele nu cred ca se preteaza, plus ca nu ar putea fi mascata elegant de tablaria de pe roata. Pentru transmisie, eu as folosi o coroana "interioara" - cam cum este coroana dintzata de pe volanta unui motor de masina, insa "intoarsa pe dos", adica cu exteriorul rotund si cu interiorul dintzat. Coroana asta ar veni presata/rigidizata pe partea interioara a unei extensii a exteriorului rulmentului si ar fi in contact cu un pinion montat solid pe bascula.

 

Ei... ca sa faci treaba asta la noi trebuie intai sa treci de primul pas - de unde faci rost de un rulment de genul ala si cat costa.... apoi rulmentul e rulment, nu prea te potzi atinge de el cu sudura, ca nu tzine, trebuie numai pe presare/bucsare lucrat, cel mult filetare sa zicem. Problema "extensiei" se rezolva printr-o bucsare exterioara, care face o data interfatza cu janta si este si suport pentru coroana de transmisie. A doua problema apare la tipul de motor. Niprul nu prea se preteaza, deoarece are trenurile cutiei de viteze longitudinale, in perspectiva transmisiei pe cardan, deci coroana de care ziceam nu mai poate fi o coroana de tipul acela, ci trebuie sa aiba dintzii in plan vertical, ca sa poata fi antrenati de pinionul de atac (care acum sunt in grupul cardanic). Pe langa asta, raportul de transmisie e serios afectat, deci trebuie compensat cumva din interiorul cutiei... 

 

Ce sa mai... oricat de spectaculoasa e roata aia, pana la urma e doar un rulment, iar "spectacolul" vine din cauza contrastului intre obisnuintza ochiului uman pentru ce inseamna "roata" si ceea ce vede in cazul asta.

:cheers: :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 11 months later...

roby, fratele meu, hai sa facem delimitari intre ce e un show-bike si un chopper. tu stii, stiu si eu care ii diferentza dar vine pe forum "gigi duru" si vede custom-ul siii zice chopper. stiu ca ai scris ca e show-bike, da' pune si titlul ca atare, sa nu crezi ca vreau sa impart firu-n4 dar dak vrem sa stie lumea diferentza intre felurile de motociklete, tre' sa auda de la aia care stiu cu ce se mananca macaroana, asha ca io propun sa incercam sa le spunem lucrurilor pe nume

L&R kata

p.s. vezi ca tzi-o ajuns rezervorul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

roby, fratele meu, hai sa facem delimitari intre ce e un show-bike si un chopper. tu stii, stiu si eu care ii diferentza dar vine pe forum "gigi duru" si vede custom-ul siii zice chopper. stiu ca ai scris ca e show-bike, da' pune si titlul ca atare, sa nu crezi ca vreau sa impart firu-n4 dar dak vrem sa stie lumea diferentza intre felurile de motociklete, tre' sa auda de la aia care stiu cu ce se mananca macaroana, asha ca io propun sa incercam sa le spunem lucrurilor pe nume

L&R kata

p.s. vezi ca tzi-o ajuns rezervorul

 

kata. ok vom face un topic in care se va explica conceptul de SHOW BIKE ok

 

off topic... . super ca ajuns rezervorul

 

L&R roby

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Roata goala este cam asa :

 

Imaginatzi-va ca avetzi un rulment maaare, cu diametrul interior sa zicem de 40cm si diametrul exterior de 60cm. Pe exterior vine presata janta, care are profilul necesar pentru a tzine cauciucul. Acuma... interiorul rulmentului este prins de ambele partzi de catre bascula (se vad cele 4-5 nimbusuri care se leaga direct la interiorul rotzii - acest interior este fix fatza de cadru). Buun. pana aici totul este perfect functzional, motocicleta poate fi impinsa, roata se invarte. O mica problema ar fi insa transmisia. Cred ca in cazul de fatza frictziunea se refera la frictziune directa intre un tambur de cauciuc si roata, de aici apare si limitarea la 100km/h. Totusi, se poate face si transmisie normala, pe lantz sau curea, montat pe o coroana cu dintzi normala, de diametru foarte mare si solidara cu exteriorul rotzii, insa tehnologia pentru realizarea acestei foi si materialele nu cred ca se preteaza, plus ca nu ar putea fi mascata elegant de tablaria de pe roata. Pentru transmisie, eu as folosi o coroana "interioara" - cam cum este coroana dintzata de pe volanta unui motor de masina, insa "intoarsa pe dos", adica cu exteriorul rotund si cu interiorul dintzat. Coroana asta ar veni presata/rigidizata pe partea interioara a unei extensii a exteriorului rulmentului si ar fi in contact cu un pinion montat solid pe bascula.

 

Ei... ca sa faci treaba asta la noi trebuie intai sa treci de primul pas - de unde faci rost de un rulment de genul ala si cat costa.... apoi rulmentul e rulment, nu prea te potzi atinge de el cu sudura, ca nu tzine, trebuie numai pe presare/bucsare lucrat, cel mult filetare sa zicem. Problema "extensiei" se rezolva printr-o bucsare exterioara, care face o data interfatza cu janta si este si suport pentru coroana de transmisie. A doua problema apare la tipul de motor. Niprul nu prea se preteaza, deoarece are trenurile cutiei de viteze longitudinale, in perspectiva transmisiei pe cardan, deci coroana de care ziceam nu mai poate fi o coroana de tipul acela, ci trebuie sa aiba dintzii in plan vertical, ca sa poata fi antrenati de pinionul de atac (care acum sunt in grupul cardanic). Pe langa asta, raportul de transmisie e serios afectat, deci trebuie compensat cumva din interiorul cutiei...

 

Ce sa mai... oricat de spectaculoasa e roata aia, pana la urma e doar un rulment, iar "spectacolul" vine din cauza contrastului intre obisnuintza ochiului uman pentru ce inseamna "roata" si ceea ce vede in cazul asta.

mshu'

daca pui un pinion din ala care zici tu pe interior nu o sa ajungi nici macar sa mergi sa-ti iei tigari de vre-o doua ori cu motoru' ala si asta datorita frecarii fara lubrifiant intre cele doua pinioane.

oricum conceptul de roata fara spite e foarte interesant dar va ramane doar un concept datorita problemelor cu transmisia.

Eu daca as avea banii lor as incerca sa introduc in rotile astea o propulsie electromagnetica (perna magnetica) care sa functioneze pe principiul trenurilor de mare viteza.In locul cutiei as introduce un generator de curent care sa asigure energia necesara deplasarii deplasarea fiind asigurata de un sistem complex asistat electronic care sa "citeasca" deplasarea dregasului si in acelasi timp modificarea pozitiei "schimbatorului de viteze" ce poate fi doar un levier ce indica computerului ca vrei sa fii intr-o treapta superioara sau inferioara,adica sa mergi mai repede sau mai incet.

Dar asta cred ca e o idee pentru copii nostri.

Editat de robog
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un desen facut kiar de Fred.

fain desenul..exact in desenul acesta se vede cum e sistemul de culisare la partea din fata a furcii cu amortizorul sub rezervor si culisarea de la baza din fata a cadrului....

 

salut

L&R roby

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceva similar cu Shine.The Hubless Monster construit de Amen Motorcycles.Cei de la Amen sustin ca ar fi prima motocicleta hubless construita si functionala.Mai jos este lista de succese inregistrate de aceasta motocicleta.( Dupa cei de la Amen ):

 

This Bike is so Revolutionary and Historic that the following list is a breakdown of its accomplishments.

 

They are as follows:

 

1.) The First Fully Functional Double Hubless Bike in the World.

 

2.) The First Bike Fully Engineered and built without the Tires being in Existence

 

3.) The First Custom Bike in the world to unveil a new tire on a completed Bike

 

4.) The First Custom Bike in the world to have the Largest Motorcycle Tire in the world, 360mm.

 

5.) The First Custom Bike in the world to have the new Industry Breaking 23” tire size.

 

6.) The First Custom Bike to incorporate Friction Drive Technology with Hubless Wheel Design for a Total Clean Look.

 

La primul capitol nu e deloc asa, dar fiecare are o idee de sustinut, nu...? :ok:

 

Parerea mea e ca ar trebui sa-i pupe talpilii lu nea' Billy ca a inventat sistemul asta, nu sunt sigur ca el e primul dar sunt sigur ca la el am vazut prima oara pe un chopper asa ceva acu doi ani. Dupa aia au facut si Amen iar acu Kodlin, Spuneau unii cas panarame de motoare, ca n-au rost, uite ca aveam dreptate ca astai designul din generatia noastra, roti goale si atat, chiar daca noua ne plac toate chopperele facute cu gust din toate timpurile trebuie respectat ce se face acum de monstrii constructori din lume.

Parerea mea: DACA tot au bani cu caru, sa faca incontinuare ca banii tot din asa ceva iau scos, noi romanii stam deocamdata si ne uitam si salivam, pana cand om ajunge sa facem si noi ceva tare ca sa punem Romania pe harta.

 

 

Billy Lane nu a inventat acest sistem nici pe departe.Nici Amen Motorcycles si nici Fred Kodlin.Inventatorii recunoscuti ca fiind primii sunt Osmose Wheel.

 

http://www.osmoswheel.com/pages/application_motos.asp

 

Osmose Wheel.

post-7907-1137922809_thumb.jpg

post-7907-1137922815_thumb.jpg

post-7907-1137922821_thumb.jpg

post-7907-1137923528_thumb.jpg

post-7907-1137923537_thumb.jpg

post-7907-1137926728_thumb.jpg

post-7907-1137926759_thumb.jpg

post-7907-1137926766_thumb.jpg

post-7907-1137926773_thumb.jpg

post-7907-1137926779_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

au mai fost aceste doua topicuri cu cei de la amen

si chiar sunt niste creatii fara limite

 

/index.php?...ic=8385&hl=amen

 

/index.php?...ic=4790&hl=amen

 

easy biker super informativ postul tau,tineo tot asa

 

respecte roby

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...