robychopper Postat Decembrie 7, 2004 Share Postat Decembrie 7, 2004 deci ca si mica introducere va spun ca rotile aqcestui chopper fara limite au fost evaluate in jurul al 28ooo euro ...nu mai zic nimic de restul va imaginati voi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Decembrie 7, 2004 Autor Share Postat Decembrie 7, 2004 are motor de harley davidson 1440 cc intors 180 de grade in cadru motor original cu capacele de chiuloase facute de arlenn ness Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Decembrie 7, 2004 Autor Share Postat Decembrie 7, 2004 sre carburator micuni de 42 filtru de aer trompeta si tuburi de esapament fred kodlin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Decembrie 7, 2004 Autor Share Postat Decembrie 7, 2004 are cutia de viteze in 6 trepte coplet modificata pt a putea fii adaptata la transmisia pe frictiune cu arcuri a rotii din spate ...transmisia primara de fred kodlin,transmisie spate fred kodlin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Decembrie 7, 2004 Autor Share Postat Decembrie 7, 2004 nu raspundeti inca aveti rabdare sa termin topicul ...va rog Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Decembrie 7, 2004 Autor Share Postat Decembrie 7, 2004 date tehnice..... a fost facut anul acesta pt a fii prezentat la daytona...creat in orasul BORKEN..GERMANIA DE FRED KODLIN ...cadrul facut de f.k. suspensia furcii fata este sub rezervor tip basula..... ...roata fata ....cu rina incorporata in geanta fata...nu se vede...cauciuc avon de 130.70.18... .....roata spate....cauciuc 300.35.18 tractiunea nu se vede ...este prin frictiune cu arcuri...cum este nici eu nu stiu asta am putut sa traduc ...nu dau ei mai multe detalii.... .......accesoriii ghidon...f.k. manete...arlenn ness far...f.k. totul mai bine zis este facut de fred kodlin nu stiu cum sa va spun dar sa stiti ca nu sunt date detaslii despre roti...si este chiar pacat...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UnderTaker Postat Decembrie 7, 2004 Share Postat Decembrie 7, 2004 Intr-adevar...chiar m-ar fi interesat ceva date despe roti..;ca-s mortale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Decembrie 7, 2004 Share Postat Decembrie 7, 2004 B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Klaus Postat Decembrie 9, 2004 Share Postat Decembrie 9, 2004 Parerea mea e ca ar trebui sa-i pupe talpilii lu nea' Billy ca a inventat sistemul asta, nu sunt sigur ca el e primul dar sunt sigur ca la el am vazut prima oara pe un chopper asa ceva acu doi ani. Dupa aia au facut si Amen iar acu Kodlin, Spuneau unii cas panarame de motoare, ca n-au rost, uite ca aveam dreptate ca astai designul din generatia noastra, roti goale si atat, chiar daca noua ne plac toate chopperele facute cu gust din toate timpurile trebuie respectat ce se face acum de monstrii constructori din lume. Parerea mea: DACA tot au bani cu caru, sa faca incontinuare ca banii tot din asa ceva iau scos, noi romanii stam deocamdata si ne uitam si salivam, pana cand om ajunge sa facem si noi ceva tare ca sa punem Romania pe harta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Decembrie 9, 2004 Autor Share Postat Decembrie 9, 2004 rabdare klaus ca toate vin la rindul lor...citiva anisor si o sa vezi ce cunoscuti o sa fie si rominii pe piata de afara......sunt putini care stiu ce se face in rominia...si din ce..... te salut..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Ianuarie 14, 2005 Share Postat Ianuarie 14, 2005 Bai Robby,cu asta chiar ca-i pus capac.....Pe bune,ma uitam cu gura cascata.... Sa am asa ceva,ma culc linga ea,sa nu se apropie nimeni!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Februarie 9, 2005 Share Postat Februarie 9, 2005 Robby...Ziceau ceva aia si de cit costa bijuteria asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Februarie 10, 2005 Autor Share Postat Februarie 10, 2005 Robby...Ziceau ceva aia si de cit costa bijuteria asta? pai ziceau doar ca rotile sunt evaluate la vreo 28000 de euro...si motor cred ca ar ajunge complet la peste 60000 de euro.....oricum este un show bike are transmisia la roata din spate prin frictiune...nu depaseste viteza de 100 km la ora este un SHOW BIKE.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moshulik Postat Februarie 10, 2005 Share Postat Februarie 10, 2005 Roata goala este cam asa : Imaginatzi-va ca avetzi un rulment maaare, cu diametrul interior sa zicem de 40cm si diametrul exterior de 60cm. Pe exterior vine presata janta, care are profilul necesar pentru a tzine cauciucul. Acuma... interiorul rulmentului este prins de ambele partzi de catre bascula (se vad cele 4-5 nimbusuri care se leaga direct la interiorul rotzii - acest interior este fix fatza de cadru). Buun. pana aici totul este perfect functzional, motocicleta poate fi impinsa, roata se invarte. O mica problema ar fi insa transmisia. Cred ca in cazul de fatza frictziunea se refera la frictziune directa intre un tambur de cauciuc si roata, de aici apare si limitarea la 100km/h. Totusi, se poate face si transmisie normala, pe lantz sau curea, montat pe o coroana cu dintzi normala, de diametru foarte mare si solidara cu exteriorul rotzii, insa tehnologia pentru realizarea acestei foi si materialele nu cred ca se preteaza, plus ca nu ar putea fi mascata elegant de tablaria de pe roata. Pentru transmisie, eu as folosi o coroana "interioara" - cam cum este coroana dintzata de pe volanta unui motor de masina, insa "intoarsa pe dos", adica cu exteriorul rotund si cu interiorul dintzat. Coroana asta ar veni presata/rigidizata pe partea interioara a unei extensii a exteriorului rulmentului si ar fi in contact cu un pinion montat solid pe bascula. Ei... ca sa faci treaba asta la noi trebuie intai sa treci de primul pas - de unde faci rost de un rulment de genul ala si cat costa.... apoi rulmentul e rulment, nu prea te potzi atinge de el cu sudura, ca nu tzine, trebuie numai pe presare/bucsare lucrat, cel mult filetare sa zicem. Problema "extensiei" se rezolva printr-o bucsare exterioara, care face o data interfatza cu janta si este si suport pentru coroana de transmisie. A doua problema apare la tipul de motor. Niprul nu prea se preteaza, deoarece are trenurile cutiei de viteze longitudinale, in perspectiva transmisiei pe cardan, deci coroana de care ziceam nu mai poate fi o coroana de tipul acela, ci trebuie sa aiba dintzii in plan vertical, ca sa poata fi antrenati de pinionul de atac (care acum sunt in grupul cardanic). Pe langa asta, raportul de transmisie e serios afectat, deci trebuie compensat cumva din interiorul cutiei... Ce sa mai... oricat de spectaculoasa e roata aia, pana la urma e doar un rulment, iar "spectacolul" vine din cauza contrastului intre obisnuintza ochiului uman pentru ce inseamna "roata" si ceea ce vede in cazul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Februarie 10, 2005 Autor Share Postat Februarie 10, 2005 respectele mele pt ce ai postat mai scutit pe mine de explicatia care ai facuto imi place sa vad ca printre noi sunt destui care se si gindesc la cum a fost fabricata roata asta te salut cu tot respectul meu apropo cu transmisia pe lant este roata facuta de BILLY LANE priviti poza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pannoniachopper Postat Februarie 10, 2005 Share Postat Februarie 10, 2005 Roata goala este cam asa : Imaginatzi-va ca avetzi un rulment maaare, cu diametrul interior sa zicem de 40cm si diametrul exterior de 60cm. Pe exterior vine presata janta, care are profilul necesar pentru a tzine cauciucul. Acuma... interiorul rulmentului este prins de ambele partzi de catre bascula (se vad cele 4-5 nimbusuri care se leaga direct la interiorul rotzii - acest interior este fix fatza de cadru). Buun. pana aici totul este perfect functzional, motocicleta poate fi impinsa, roata se invarte. O mica problema ar fi insa transmisia. Cred ca in cazul de fatza frictziunea se refera la frictziune directa intre un tambur de cauciuc si roata, de aici apare si limitarea la 100km/h. Totusi, se poate face si transmisie normala, pe lantz sau curea, montat pe o coroana cu dintzi normala, de diametru foarte mare si solidara cu exteriorul rotzii, insa tehnologia pentru realizarea acestei foi si materialele nu cred ca se preteaza, plus ca nu ar putea fi mascata elegant de tablaria de pe roata. Pentru transmisie, eu as folosi o coroana "interioara" - cam cum este coroana dintzata de pe volanta unui motor de masina, insa "intoarsa pe dos", adica cu exteriorul rotund si cu interiorul dintzat. Coroana asta ar veni presata/rigidizata pe partea interioara a unei extensii a exteriorului rulmentului si ar fi in contact cu un pinion montat solid pe bascula. Ei... ca sa faci treaba asta la noi trebuie intai sa treci de primul pas - de unde faci rost de un rulment de genul ala si cat costa.... apoi rulmentul e rulment, nu prea te potzi atinge de el cu sudura, ca nu tzine, trebuie numai pe presare/bucsare lucrat, cel mult filetare sa zicem. Problema "extensiei" se rezolva printr-o bucsare exterioara, care face o data interfatza cu janta si este si suport pentru coroana de transmisie. A doua problema apare la tipul de motor. Niprul nu prea se preteaza, deoarece are trenurile cutiei de viteze longitudinale, in perspectiva transmisiei pe cardan, deci coroana de care ziceam nu mai poate fi o coroana de tipul acela, ci trebuie sa aiba dintzii in plan vertical, ca sa poata fi antrenati de pinionul de atac (care acum sunt in grupul cardanic). Pe langa asta, raportul de transmisie e serios afectat, deci trebuie compensat cumva din interiorul cutiei... Ce sa mai... oricat de spectaculoasa e roata aia, pana la urma e doar un rulment, iar "spectacolul" vine din cauza contrastului intre obisnuintza ochiului uman pentru ce inseamna "roata" si ceea ce vede in cazul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Ianuarie 19, 2006 Share Postat Ianuarie 19, 2006 Fred Kodlin si-a inoit site-ul.Intrati si minunati-va! http://www.kodlin.com/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kata Postat Ianuarie 20, 2006 Share Postat Ianuarie 20, 2006 roby, fratele meu, hai sa facem delimitari intre ce e un show-bike si un chopper. tu stii, stiu si eu care ii diferentza dar vine pe forum "gigi duru" si vede custom-ul siii zice chopper. stiu ca ai scris ca e show-bike, da' pune si titlul ca atare, sa nu crezi ca vreau sa impart firu-n4 dar dak vrem sa stie lumea diferentza intre felurile de motociklete, tre' sa auda de la aia care stiu cu ce se mananca macaroana, asha ca io propun sa incercam sa le spunem lucrurilor pe nume L&R kata p.s. vezi ca tzi-o ajuns rezervorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Ianuarie 20, 2006 Autor Share Postat Ianuarie 20, 2006 roby, fratele meu, hai sa facem delimitari intre ce e un show-bike si un chopper. tu stii, stiu si eu care ii diferentza dar vine pe forum "gigi duru" si vede custom-ul siii zice chopper. stiu ca ai scris ca e show-bike, da' pune si titlul ca atare, sa nu crezi ca vreau sa impart firu-n4 dar dak vrem sa stie lumea diferentza intre felurile de motociklete, tre' sa auda de la aia care stiu cu ce se mananca macaroana, asha ca io propun sa incercam sa le spunem lucrurilor pe nume L&R kata p.s. vezi ca tzi-o ajuns rezervorul kata. ok vom face un topic in care se va explica conceptul de SHOW BIKE ok off topic... . super ca ajuns rezervorul L&R roby Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robog Postat Ianuarie 20, 2006 Share Postat Ianuarie 20, 2006 (editat) Roata goala este cam asa : Imaginatzi-va ca avetzi un rulment maaare, cu diametrul interior sa zicem de 40cm si diametrul exterior de 60cm. Pe exterior vine presata janta, care are profilul necesar pentru a tzine cauciucul. Acuma... interiorul rulmentului este prins de ambele partzi de catre bascula (se vad cele 4-5 nimbusuri care se leaga direct la interiorul rotzii - acest interior este fix fatza de cadru). Buun. pana aici totul este perfect functzional, motocicleta poate fi impinsa, roata se invarte. O mica problema ar fi insa transmisia. Cred ca in cazul de fatza frictziunea se refera la frictziune directa intre un tambur de cauciuc si roata, de aici apare si limitarea la 100km/h. Totusi, se poate face si transmisie normala, pe lantz sau curea, montat pe o coroana cu dintzi normala, de diametru foarte mare si solidara cu exteriorul rotzii, insa tehnologia pentru realizarea acestei foi si materialele nu cred ca se preteaza, plus ca nu ar putea fi mascata elegant de tablaria de pe roata. Pentru transmisie, eu as folosi o coroana "interioara" - cam cum este coroana dintzata de pe volanta unui motor de masina, insa "intoarsa pe dos", adica cu exteriorul rotund si cu interiorul dintzat. Coroana asta ar veni presata/rigidizata pe partea interioara a unei extensii a exteriorului rulmentului si ar fi in contact cu un pinion montat solid pe bascula. Ei... ca sa faci treaba asta la noi trebuie intai sa treci de primul pas - de unde faci rost de un rulment de genul ala si cat costa.... apoi rulmentul e rulment, nu prea te potzi atinge de el cu sudura, ca nu tzine, trebuie numai pe presare/bucsare lucrat, cel mult filetare sa zicem. Problema "extensiei" se rezolva printr-o bucsare exterioara, care face o data interfatza cu janta si este si suport pentru coroana de transmisie. A doua problema apare la tipul de motor. Niprul nu prea se preteaza, deoarece are trenurile cutiei de viteze longitudinale, in perspectiva transmisiei pe cardan, deci coroana de care ziceam nu mai poate fi o coroana de tipul acela, ci trebuie sa aiba dintzii in plan vertical, ca sa poata fi antrenati de pinionul de atac (care acum sunt in grupul cardanic). Pe langa asta, raportul de transmisie e serios afectat, deci trebuie compensat cumva din interiorul cutiei... Ce sa mai... oricat de spectaculoasa e roata aia, pana la urma e doar un rulment, iar "spectacolul" vine din cauza contrastului intre obisnuintza ochiului uman pentru ce inseamna "roata" si ceea ce vede in cazul asta. mshu' daca pui un pinion din ala care zici tu pe interior nu o sa ajungi nici macar sa mergi sa-ti iei tigari de vre-o doua ori cu motoru' ala si asta datorita frecarii fara lubrifiant intre cele doua pinioane. oricum conceptul de roata fara spite e foarte interesant dar va ramane doar un concept datorita problemelor cu transmisia. Eu daca as avea banii lor as incerca sa introduc in rotile astea o propulsie electromagnetica (perna magnetica) care sa functioneze pe principiul trenurilor de mare viteza.In locul cutiei as introduce un generator de curent care sa asigure energia necesara deplasarii deplasarea fiind asigurata de un sistem complex asistat electronic care sa "citeasca" deplasarea dregasului si in acelasi timp modificarea pozitiei "schimbatorului de viteze" ce poate fi doar un levier ce indica computerului ca vrei sa fii intr-o treapta superioara sau inferioara,adica sa mergi mai repede sau mai incet. Dar asta cred ca e o idee pentru copii nostri. Editat Ianuarie 20, 2006 de robog Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rinno Postat Ianuarie 20, 2006 Share Postat Ianuarie 20, 2006 Un desen facut kiar de Fred. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Ianuarie 20, 2006 Autor Share Postat Ianuarie 20, 2006 Un desen facut kiar de Fred. fain desenul..exact in desenul acesta se vede cum e sistemul de culisare la partea din fata a furcii cu amortizorul sub rezervor si culisarea de la baza din fata a cadrului.... salut L&R roby Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Ianuarie 22, 2006 Share Postat Ianuarie 22, 2006 Ceva similar cu Shine.The Hubless Monster construit de Amen Motorcycles.Cei de la Amen sustin ca ar fi prima motocicleta hubless construita si functionala.Mai jos este lista de succese inregistrate de aceasta motocicleta.( Dupa cei de la Amen ): This Bike is so Revolutionary and Historic that the following list is a breakdown of its accomplishments. They are as follows: 1.) The First Fully Functional Double Hubless Bike in the World. 2.) The First Bike Fully Engineered and built without the Tires being in Existence 3.) The First Custom Bike in the world to unveil a new tire on a completed Bike 4.) The First Custom Bike in the world to have the Largest Motorcycle Tire in the world, 360mm. 5.) The First Custom Bike in the world to have the new Industry Breaking 23” tire size. 6.) The First Custom Bike to incorporate Friction Drive Technology with Hubless Wheel Design for a Total Clean Look. La primul capitol nu e deloc asa, dar fiecare are o idee de sustinut, nu...? Parerea mea e ca ar trebui sa-i pupe talpilii lu nea' Billy ca a inventat sistemul asta, nu sunt sigur ca el e primul dar sunt sigur ca la el am vazut prima oara pe un chopper asa ceva acu doi ani. Dupa aia au facut si Amen iar acu Kodlin, Spuneau unii cas panarame de motoare, ca n-au rost, uite ca aveam dreptate ca astai designul din generatia noastra, roti goale si atat, chiar daca noua ne plac toate chopperele facute cu gust din toate timpurile trebuie respectat ce se face acum de monstrii constructori din lume. Parerea mea: DACA tot au bani cu caru, sa faca incontinuare ca banii tot din asa ceva iau scos, noi romanii stam deocamdata si ne uitam si salivam, pana cand om ajunge sa facem si noi ceva tare ca sa punem Romania pe harta. Billy Lane nu a inventat acest sistem nici pe departe.Nici Amen Motorcycles si nici Fred Kodlin.Inventatorii recunoscuti ca fiind primii sunt Osmose Wheel. http://www.osmoswheel.com/pages/application_motos.asp Osmose Wheel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Ianuarie 22, 2006 Autor Share Postat Ianuarie 22, 2006 au mai fost aceste doua topicuri cu cei de la amen si chiar sunt niste creatii fara limite /index.php?...ic=8385&hl=amen /index.php?...ic=4790&hl=amen easy biker super informativ postul tau,tineo tot asa respecte roby Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Ianuarie 22, 2006 Share Postat Ianuarie 22, 2006 Imi dau toata silinta! Doar am de la cine sa iau exemplu nu...? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.