Sari la conținut

Complet Paralel Cu Partea Tehnica


vamitul
 Share

Postări Recomandate

mi-am luat un simson sport de 250 acum cateva zile. primul motor. oricum la partea tehnica sunt varza, si am o problema. Pana reusesc sa-l pornesc, rece, imbatranesc. dau la demaror pana mi se face scarba. ce ar putea fi (am schimbat ieri bujia, era neagra, dar tot degeaba). poate fi din cauza bateriei (e varza, tipul de la care l-am luat mi-a spus ca trebuie schimbata, dar vreau sa-l trec pe 12 volti, si am zis ca n-are rost sa cumpar una pentru 1-2 saptamani)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi-am luat un simson sport de 250 acum cateva zile. primul motor. oricum la partea tehnica sunt varza, si am o problema. Pana reusesc sa-l pornesc, rece, imbatranesc. dau la demaror pana mi se face scarba. ce ar putea fi (am schimbat ieri bujia, era neagra, dar tot degeaba). poate fi din cauza bateriei (e varza, tipul de la care l-am luat mi-a spus ca trebuie schimbata, dar vreau sa-l trec pe 12 volti, si am zis ca n-are rost sa cumpar una pentru 1-2 saptamani)

Eu am dat la pedala (la Mobra)pe vremuri pana am facut gaura in bascheti,la propriu,si nu m-am lasat pagubas.asa e la inceput mai dificil,dar inveti sa pretuiesti motorul :agree: :smoke:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am dat la pedala (la Mobra)pe vremuri pana am facut gaura in bascheti,la propriu,si nu m-am lasat pagubas.asa e la inceput mai dificil,dar inveti sa pretuiesti motorul :agree: :smoke:

been there ... done that (gaura in tenisi, ca au talpa de 2 mm). si credema ca iubesc simsonul. dupa ce reusesc sa-l pornesc.. merge superb. deabia astept sa capat ceva experienta, sa pot sa ies cu el la drum. deocamdata.. raman prin parcari si stradute

Editat de vamitul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Bateria nu are nici o treaba cu aprinderea la Simson... asa ca nu-i nici o problema din pct asta de vedere.

 

2. Problema ta cred ca este de carburatie sau aprindere... da' nu ai dat indicii suficiente.

 

In lipsa altor informatii... si a altor probleme la motor (ex. reglajul la supape... care presupunem ca-i ok)... tind sa cred ca ai avansul prea mic. In locul tau, in primul rand as mai cobori nivelul la benzina in camera de nivel constant a carburatorului... sau daca ai carburatorul original l-as schimba cu unul vacuumatic... sau macar cu unul de Minsk.

 

Dupa ce cureti platina si reglezi distanta dai avans din magnetou pana porneste usor la pedala... da' nu prea mare ca incepe sa-ti dea rateuri in esapament.

 

Dupa aia reglezi relantiu' dand cat mai mult aer... da' nu prea mult (cand accelereazi tre' sa-ti raspunda repede).

 

Si cam atata... ptr. problema cu pornitul usor la Simson

 

Spor si succese nebanuite.

Editat de BAlanuS-u'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va multumesc frumos de ajutor. acum as mai avea o problema.. poate cineva sa-mi si traduca?? ca la copilul prost ce sunt?? :agree:) dupa cum am spus nu stiu nimic, dar absolut nimic de partea tehnica. acum am inceput sa caut pe net, sa ma documentez, etc. dar pana sa ma descebaluiesc.. va mai trece apa pe dunare.. cu carburatorul.. din cate am citit pe net, cred ca ma voi descurca, dar platinile, nici macar nu stiu cum arata, si unde sunt

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va multumesc frumos de ajutor. acum as mai avea o problema.. poate cineva sa-mi si traduca?? ca la copilul prost ce sunt?? :agree:) dupa cum am spus nu stiu nimic, dar absolut nimic de partea tehnica. acum am inceput sa caut pe net, sa ma documentez, etc. dar pana sa ma descebaluiesc.. va mai trece apa pe dunare.. cu carburatorul.. din cate am citit pe net, cred ca ma voi descurca, dar platinile, nici macar nu stiu cum arata, si unde sunt

mai bine cauta pe cineva care cunoaste si sa-ti arate primele chestii ca asa daca umbli mai mult ca sigur strici ceva si nu are rost.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai bine cauta pe cineva care cunoaste si sa-ti arate primele chestii ca asa daca umbli mai mult ca sigur strici ceva si nu are rost.

 

... cel mai bine :agree:

 

--- Mesaj completat în 28 Aug 2007 11:57 -------------
... oricum... daca pastrezi simsonul o sa fi uimit cata mecanica o sa cunosti peste juma de an.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai bine cauta pe cineva care cunoaste si sa-ti arate primele chestii ca asa daca umbli mai mult ca sigur strici ceva si nu are rost.

 

aia am de gand sa fac. am si gasit cine. problema e ca pentru aia, trebuie sa ma duc cu motorul la el.. in cealalta parte a timisoarii... :bounce:

 

... oricum... daca pastrezi simsonul o sa fi uimit cata mecanica o sa cunosti peste juma de an.

din pacate... sunt convins de asta.. oricum.. mersi de incurajare :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aia am de gand sa fac. am si gasit cine. problema e ca pentru aia, trebuie sa ma duc cu motorul la el.. in cealalta parte a timisoarii... :hug:

din pacate... sunt convins de asta.. oricum.. mersi de incurajare :moto:

 

Sa stii ca asa se "creste "un motociclist adevarat incepand de jos ,nu direct pe moto noua,atunci cand vei avea o adevarata scula o vei pretui la intreaga ei valoare stiind in mare ce are inauntru si cum tre sa mergi cu ea . :D :bounce:

Bafta si multa pasiune pt a nu te da batut !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cauta cartile de mecanica moto ale lui Mayer sau Vochin si citeste, se scrie si despre Simson, sunt carti de acum 50 de ani, nepretuite. Fa rost de manualul de Simson si citeste etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

manualul l-am descarcat cu 2 zile inainte sa cumpar motorul.. de atunci, l-am aranjat, printat si citit de vreo 2 ori. de acolo am aflat cum se regleaza carburatorul, am aflat si cu platinile (btw.. o mica chestie.. cartonul din care sunt facute pachetele de tigari are grosimea de fix 0,4mm). mai trebuie sa aflu cum se regleaza avansul.

oricum, va multumesc frumos de tot ajutorul, si sper sa ne vedem pe drumuri in curand.

asfalt uscat la toata lumea

 

--- Mesaj completat în 03 Sep 2007 07:33 -------------
oki doki.. update.. am curatat platinile, le-am reglat, am reglat carburatorul (sper ca bine), dar de pornit.. tot cam asa. impins porneste destul de usor, asaca ma gandesc ca poate e ceva de la demaror. ceva sfaturi, ajutor, cineva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...