ghost Postat Decembrie 15, 2004 Autor Share Postat Decembrie 15, 2004 daca distributia e ca la dacie......atunci ma descurc.................. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Decembrie 15, 2004 Share Postat Decembrie 15, 2004 Pistoanele sunt noi (imi bazez afirmatia pe faptul ca nu au auzura la muchii) dar se poate sa nu fie la cota cilindrilor. Eu banuiesc ca cineva a incercat o reparatie, a dat cilindri la alezat, si dupa aia nu a gasit pistoane pt noua cota asa ca a montat pistoane originale si segmenti originali de cota zero. E posibil sa nici nu existe pistoane de reparatie pt modelul tau. De aia nu au lucrat corect pe lateral si se comporta ca set uzat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost Postat Decembrie 15, 2004 Autor Share Postat Decembrie 15, 2004 Pistoanele sunt noi (imi bazez afirmatia pe faptul ca nu au auzura la muchii) dar se poate sa nu fie la cota cilindrilor.Eu banuiesc ca cineva a incercat o reparatie, a dat cilindri la alezat, si dupa aia nu a gasit pistoane pt noua cota asa ca a montat pistoane originale si segmenti originali de cota zero. E posibil sa nici nu existe pistoane de reparatie pt modelul tau. De aia nu au lucrat corect pe lateral si se comporta ca set uzat probabil asa este...........acum m-am apucat de sunat prin italia dupa piese...... .................si mai imi trebuiesc 2 pistonase de carburator......poate are cineva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Decembrie 15, 2004 Share Postat Decembrie 15, 2004 la pistonasele alea le zice suber, arata la fel ca la ij. daca au uzura mare se pot bucsa cu succes (corpul carburatorului e in regula? ca de obicei uzura e in oglinda) daca tot cumperi piese- ori iei tot setul (cilindri+pistoane+segmenti) ori masori alezajul la ce ai tu, ca sa stii ce cota ceri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost Postat Decembrie 16, 2004 Autor Share Postat Decembrie 16, 2004 thanks man..................mi-am desfacut motorul si am gasit mai multe chesti uzate.......garnituri, semeringuri.................nu stiu daca o sa-l mai stiu aduna la loc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost Postat Decembrie 16, 2004 Autor Share Postat Decembrie 16, 2004 intrebare intrebatoare...........am auzit ca sunt anumite firme care iti fac piston si segmenti dupa cilindru.........stie cineva ceva despre asta?????? mi-ar fi mult mai la indemana!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Decembrie 16, 2004 Share Postat Decembrie 16, 2004 la un motor care trece de 10mii de ture? Daca se gripeaza sau se sparge in mers......... Nu e mobra, nu e ij sau alte astea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost Postat Decembrie 16, 2004 Autor Share Postat Decembrie 16, 2004 .......mai caut originale.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chopper Postat Decembrie 17, 2004 Share Postat Decembrie 17, 2004 Cu cilindrii eu nu cred ca e problema in cazul rebucsarii,cu conditia sa ii faci cum trebuie,nu la ateliere naspa,ci la firme cu experienta si seriozitate.In Ungaria ar fi,cred cel mai bine. Oarecum intr-o situatie asemanatoare sint si eu,ca am dat cilindrul la rebucsat. L-am trimis prin cineva din Cluj in Ungaria,ca aici la noi in tzara nu prea am incredere.Asa a fost si la mine,am avut alezajul la cota 2 si,printr-o eroare am cumparat un piston cu segmenti la cota zero.Cum draq sa il vind sa imi recuperez banii..No way,asa ca,alta camasa la cilindru! Am mai vazut rebucsari reusite la japoneze si nu cred ca e o problema.Inafara de asta,costul unei rebucsari e mult mai mic decit costul unui piston cu segmenti cu tot,si,daca e facuta camasa dupa datele fabricantului,nu intra deloc la capitolul "improvizatii",cum ar fi pistoanele de alt fel. A,si inca ceva,foarte important,ce am invatat de la Mos Florin:"Asculta de la toti si fa cum socotesti tu singur!" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost Postat Decembrie 17, 2004 Autor Share Postat Decembrie 17, 2004 multumesc de sfat........inca mai caut... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Decembrie 17, 2004 Share Postat Decembrie 17, 2004 Cu cilindrii eu nu cred ca e problema in cazul rebucsarii,cu conditia sa ii faci cum trebuie,nu la ateliere naspa,ci la firme cu experienta si seriozitate.In Ungaria ar fi,cred cel mai bine. Oarecum intr-o situatie asemanatoare sint si eu,ca am dat cilindrul la rebucsat. L-am trimis prin cineva din Cluj in Ungaria,ca aici la noi in tzara nu prea am incredere.Asa a fost si la mine,am avut alezajul la cota 2 si,printr-o eroare am cumparat un piston cu segmenti la cota zero.Cum draq sa il vind sa imi recuperez banii..No way,asa ca,alta camasa la cilindru! Am mai vazut rebucsari reusite la japoneze si nu cred ca e o problema.Inafara de asta,costul unei rebucsari e mult mai mic decit costul unui piston cu segmenti cu tot,si,daca e facuta camasa dupa datele fabricantului,nu intra deloc la capitolul "improvizatii",cum ar fi pistoanele de alt fel. A,si inca ceva,foarte important,ce am invatat de la Mos Florin:"Asculta de la toti si fa cum socotesti tu singur!" ai dreptate, bucsarea merge atata timp cat este respectata rugozitatea data de fabricant. Totusi racirea nu va mai fi la fel (intre bucsa si restul nu e un contact perfect). In plus la mai mult cilindri trebuie facut exact acelasi alezaj ca din fabrica - sunt motoare care au pistoane diferite pentru fiecare pozitie. In plus mai e un motiv pentru ca are la anumite modele nu exista cote de reparatie: suprafata interioara a cilindrului are un tratament special (de exemplu existenta unui strat de nicasil si alte chestii) si cand se duce asta nu mai ai ce sa faci.Daca alezezi se termina foarte repede lucrarea - cateva mii. Faci asaceva cand vrei sa o dai la altul. Daca o faci pt tine e bine sa pui piese de origine. La pistoane nu merge cu improvizatii. La un motor de turatie pistonul este supus unor acceleratii de peste 3000 (am scris corect trei mii) de g, Adica asupra lui actioneaza forte de trei mii de ori mai mari decat greutatea lui, asta ca sa nu mai vb de celelalte (temperatura, vibratii, front de explozie). La o masina te risti, ca nu patesti mare lucru daca gipezi motorul. La moto se blocheaza roata in mers Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost Postat Decembrie 18, 2004 Autor Share Postat Decembrie 18, 2004 Preturi orientative biela 259 cuiznet biela 55 piston 154 segmenti 109 Preturi in euro fara TVA am primit mail de la cristi care lucreaza la reprezentanta ducati din bv.......cam astea sunt preturile...... ...............prima oara am crezut ca e o gluma.........dar astea sunt preturile reale ...nu am avut curaj sa intreb si de cilindrii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost Postat Decembrie 18, 2004 Autor Share Postat Decembrie 18, 2004 ......se pare ca m-am chinuit degeaba.......am gasit manualul si o distanta intre capetele segmentilor de 0,8-1mm este normal...........am mai descoperit ca raportul de compresie este foarte mare......ma gendesc ca se incinge rau si jocurile devin minime................am cautat pe net si am gasit ca un monster de 900 are 82cp........un monster de dupa 2000, pe injectie si toata tehnologia noua!!!..............ma gandesc ca modificarea raportului de compresie a fost singura lor cale de a mari puterea unui 900cm in anii '90 (90cp)..............cred ca am gasit explicatiile necesare..........sunt trist ca m-am agitat degeaba........trebuia sa fac rost de manual mai intai.................. multumesc tuturor pt sprijin........probabil o sa ma apuc sa-l montez! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.