Sari la conținut

Problema Jawa 350 Ts


c0zmin
 Share

Postări Recomandate

fratzilor acuma vin de la garaj plin de nervi si cu degetul mare de la picior unflat (de la cate picioare i-am dat)

 

am desfacut acum 2 zile una dintre jawele mele sa-i schimb garniturile (cu unele noi cumparate de la gaspar) si simeringurile (si alea noi).Montez eu motoru, il etansej bine la mijloc, il pun pe cadru, reglez aprinderea calumea (avans 2,60 mm pe fiecare, distanta intre electrozi la bujii de 0,6 mm, distanta intre platini la pms 0,3 mm) si cand dau pedala... nimic... mai incerc, mai incerc mai incerc pana se termina bateria. Mai face cate odata poc poc dar nu porneste.I-am bagat si benzina in capul pistoanelor (si alea noi) si nimic... nici poc, dar dupa ce scot bujiile afara ude, dau pedala si se aprinde benzina de pe ele.NU stiu ce sa-i mai fac... poate este vre-o jmekerie care n-o stiu eu? sau poate o arunc in pod si acolo o las.

 

are cineva vre-o idee despre ce ar putea fi ?

 

ps: am uitat sa zic si platinile sunt noi, bosch

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sigur n-ai inversat paltinele?

cauta buji brisk

eu am patit la fel si era de la bujii. mi-am cumparat de la reprezentanta jawa si n-am mai avut probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sigur n-ai inversat paltinele?

cauta buji brisk

eu am patit la fel si era de la bujii. mi-am cumparat de la reprezentanta jawa si n-am mai avut probleme.

 

 

bujiile sunt birsk, nu sunt noi dar dau scanteie bine si nu fura, sau cel putin nu vad eu...Platinile sunt de skoda

 

 

 

ps : se poate sa-mi dea scanteie afara si pe compresie sa nu dea ?? :D

Editat de c0zmin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bujiile sunt birsk, nu sunt noi dar dau scanteie bine si nu fura, sau cel putin nu vad eu...Platinile sunt de skoda

ps : se poate sa-mi dea scanteie afara si pe compresie sa nu dea ?? :hug:

dai foc si du-o la fier vachi!!!..... :moto: scoti si tu prietena la un suc! :D

Iati in motor cumsecade desteptule!!!!... :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dai foc si du-o la fier vachi!!!..... :moto: scoti si tu prietena la un suc! :D

Iati in motor cumsecade desteptule!!!!... :bounce:

 

 

ca sa-mi duc prietena la suc nu e nevoie sa-mi dau motoru la fier vechi....

nu mai comenta aiurea, zii la subiect daca ai ceva sa zici...

Editat de Aleko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..cred ca daca avea probleme de etansare, nu s-ar uda bujiile.. :D parerea mea

asta teoretic!.... dar practic.... se adevereste!... (am patit eu aceias chestie la un minsk :bounce: )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Carburatorul e reglati si etansat klumea? Chiar daca trage aer fals ar trebui sa porneasca.Merge naspa se tureaza aiurea dar ar trebui s-o ia.Acum depinde daca trage aer fals si mai ales cat trage.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Carburatorul e reglati si etansat klumea? Chiar daca trage aer fals ar trebui sa porneasca.Merge naspa se tureaza aiurea dar ar trebui s-o ia.Acum depinde daca trage aer fals si mai ales cat trage.

pai:

1- ori nu e etansat perfect motorul.

2- nu e reglat corect avansu

3- poate ai inversat fisele

4- daca ai schimbat pistoanele, cine stie, sunt mai lungi in fusta, si nu mai ajung la ferestre, tp a putea face posibila alimentarea

5- ai fii pus silicon, si s-au infundat galeriile de admisie :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baluba16: am scris in primul post ca am etansat calumea, esti prost,da-ti foc

axi : 1)acelasi raspuns ca si pt baluba (fara ultima parte)

2)scrie tot in primul post ca e facuta ca la carte aprinderea (cu ceas comparator nu cu surubelnita)

3)sa fim seriosi, nu-s asa de tont

4)pistoanele sunt noi de la gaspar si sunt bune...

5)nu crezi ca e cam mare glaeria de admisie ca s-o infunzi cu silicon ? si am zis, tot in primul post, ca am folosit garnituri noi, nu silicon

 

--- Mesaj completat în 01 Sep 2007 02:58 -------------
m-am dus noaptea asta suparat pe ea, am dat cateva pedale si inafara de 2-3 pocnituri nu am obtinut nimic... am luat-o la inpins si dupa vreo 20m a pornit dar, surpriza : porneste, merge rotund cam 5 sec, se accelereaza bine dupa care cilindrul drept se opreste si nu mai vrea nicicum,iar dupa ceva timp de mers in gol asa se opreste de tot..."moare cu gaz".Mai desfac mai curat ce mai curat si iarasi aceiasi poveste.

Treaba e ca pe cilindrul drept am chiulasa cu reductie si pe stangul normala. Am si una normala pt dreapta dar nu etansaza bine, cred ca e deformata.

 

pe aialalta jawa am pe amandoua chiulasele reductie si merge bine...

 

 

ps :imi cer scuze pt eventualele greseli gramaticale dar sunt extrem de obosit (imi pica ochii in gura de somn)

 

 

--- Mesaj completat în 02 Sep 2007 16:44 -------------
mai dati-va cu parerea, poate o scot la capat....

 

maine o echipez cu bujii si condensatoare noi... mi se pare ca pe dreapta da scanteia cam rosie...

 

--- Mesaj completat în 03 Sep 2007 19:46 -------------
problema rezolvata partial cu un set de bujii noi denso si etansarea carburatorului.Dc am zis partial ? pt ca porneste foarte greu (doar inpinsa), dar dupa ce porneste merge rotund pe amandoi

 

--- Mesaj completat în 04 Sep 2007 17:12 -------------
topic inchis, merge perfect :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

strungarul poate ti-a montat o reductie care ti-a departat bujia, asa ca trebuie sa gasesti o metoda sa o aduci la nivel, cu o bujie cu filet lung si o saiba in plus, vezi tu. Ok, topic inchis.

Auzi: pistoane cu fuste mai lungi si nu mai ajung la ferestre :)), galerii de admisie blocate cu silicon :scratch:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator
Acest topic este acum închis pentru alte răspunsuri.
 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...