Sari la conținut

Hai Portocalii (KTM EXC Rulz)


atillas
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

no offence, insa in general intretinerea e preferabil sa fie facuta de persoane care si sunt in stare, iar sportul asta este din pacate destul de costisitor si prin mentenanta destul de instensa ce e necesara pentru a te bucura de motoreta. mergi la cineva priceput care nu aude turbouri uzate in exc-uri ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

no offence, insa in general intretinerea e preferabil sa fie facuta de persoane care si sunt in stare, iar sportul asta este din pacate destul de costisitor si prin mentenanta destul de instensa ce e necesara pentru a te bucura de motoreta. mergi la cineva priceput care nu aude turbouri uzate in exc-uri ;)

are dreptate soso,eu personal nu imi cumpar o motocicleta SECOND-HAND,si asta e valabil ptr toata lumea, fara sa ma uit in primul rand cum arata garajul celui care imi vinde motorul..aici sunt 2 variante:are garajul ticsit de scule,sprayuri,solutii etc,stiu clar ca omul ala isi intretine motorul si atunci ma hotarasc intr-un fel sau altul,daca cineva imi arata motorul tinut la parterul unui bloc,acoperit cu o zdreanta plina de praf si in casa are un patent si un spray de lant vechi,ma intorc si plec pe loc..invatatura de minte ptr cine isi cauta un motor mai vechiut..nu incercati sa ma contrati ca nu este o regula,dar cine intretine corespunzator un motor de hard enduro,indiferent de culoare trebuie sa aiba un gramada de scule si solutii..sper ca nu am divagat de la discutie,dar este primul lucru care imi vine in cap cand ma gandesc la o achizitie de genul asta si la evitarea unor probleme de gen suierat,batut,fluierat etc la motor..asteptam filmuletul cu turbo uzat..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la honda xr fluieratul de turbo era dat de lantul de distributie care a trebuit schimbat. la ktm nu stiu daca poate fi asta, dar e un punct de plecare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Am dobandit si eu o portocalie de curand,cam batranica si cu o gramada de probleme tehnice. Fiind prima motocicleta (400 exc din 2001) nu am stiut la ce sa ma uit cand am cumparato si apoi cu cine sa o repar(deci am luat cateva tepe). De curand a inceput sa scoata un suierat, care se amplifica cand accelerez. Nu trage aer fals, nu fluiera pe la esapament, vine din zona motorului parca mai repede din zona ambreajului si se aude la fel la aceeasi turatie indiferent de viteza in care sunt, pe liber, cu ambreajul cuplat sau decuplat.

 

cam de unde credeti ca ar putea veni acest suierat si cat de greu credeti ca este sa incerc eu sa remediez ?

 

 

 

 

 

Flacara violeta s-a stins dupa alegeri.

 

 

SA FI MURIT SI FLACARA PORTOCALIE OARE?

 

Hai fratilor puneti va mintea la contributie nu ma abandonati asa! Mobra inca scartaie nu o lasati sa moara asa.

 

E posibil ca ceea ce auzi tu sa fie sunetul specific KTM EXC-F. Asta nu inseamna ca nu poate fi si altceva. Sfatul pe care ti-l pot da, este sa asculti in mers o alta motoreta KTM si vezi daca face la fel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sustin ca e posibil, cum a zis si grex, lantul de distributie, si la mine suiera putin(se aude mai mult odata cu cresterea turatiei), si inca ceva ce mie imi zornaia in plus, dreapta, pe partea cu kickstart, in spatele capacului, in fata o piulita mare de aluminiu ce se slabeste, si pt care solutia mea e ovalizarea sau tesirea acesteia plus solutie de blocare(blocare partiala), dupa care a disparut zornaitul. e doar parerea mea de amator. salutare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca o varianta verifica rulmentii la ambielaj.

Mersi pt sugestie. Caut in cartea tehnica si in doua trei saptmanani ma apuc de desfacut.

 

are dreptate soso,eu personal nu imi cumpar o motocicleta SECOND-HAND,si asta e valabil ptr toata lumea, fara sa ma uit in primul rand cum arata garajul celui care imi vinde motorul..aici sunt 2 variante:are garajul ticsit de scule,sprayuri,solutii etc,stiu clar ca omul ala isi intretine motorul si atunci ma hotarasc intr-un fel sau altul,daca cineva imi arata motorul tinut la parterul unui bloc,acoperit cu o zdreanta plina de praf si in casa are un patent si un spray de lant vechi,ma intorc si plec pe loc..invatatura de minte ptr cine isi cauta un motor mai vechiut..nu incercati sa ma contrati ca nu este o regula,dar cine intretine corespunzator un motor de hard enduro,indiferent de culoare trebuie sa aiba un gramada de scule si solutii..sper ca nu am divagat de la discutie,dar este primul lucru care imi vine in cap cand ma gandesc la o achizitie de genul asta si la evitarea unor probleme de gen suierat,batut,fluierat etc la motor..asteptam filmuletul cu turbo uzat..

 

Aveti dreptate amandoi dar faptul e consumat in cazul meu. Cat despre a merge la specialist sunt de acord cand ai incredere in el(si eu am avut). De asemenea oricine trebuie sa inceapa de undeva. Cred ca trebuie sa imi dovedesc ca sunt "in stare" sa o si repar/intretin mai ales dupa ce am fost in stare sa accept ca e un sport costisitor. Dupa parerea mea asta o sa contribuie la cimentarea relatiei dintre noi doi :rolleyes:.

 

 

 

 

E posibil ca ceea ce auzi tu sa fie sunetul specific KTM EXC-F. Asta nu inseamna ca nu poate fi si altceva. Sfatul pe care ti-l pot da, este sa asculti in mers o alta motoreta KTM si vezi daca face la fel.

 

Mersi pt sfat(din pacate e singurul ktm din zona). La inceput nu facea. A inceput brusc, din mers sa faca asa.

 

 

 

 

sustin ca e posibil, cum a zis si grex, lantul de distributie, si la mine suiera putin(se aude mai mult odata cu cresterea turatiei), si inca ceva ce mie imi zornaia in plus, dreapta, pe partea cu kickstart, in spatele capacului, in fata o piulita mare de aluminiu ce se slabeste, si pt care solutia mea e ovalizarea sau tesirea acesteia plus solutie de blocare(blocare partiala), dupa care a disparut zornaitul. e doar parerea mea de amator. salutare!

Suna periculos ce spuneti voi. Cred ca o sa incep sa verific de aici. Sa aiba un intinzator ceva pe acolo? La mine a inceput dintr-o data, nu a aparut ca urmare a uzurii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi pt sugestie. Caut in cartea tehnica si in doua trei saptmanani ma apuc de desfacut.

 

 

 

Aveti dreptate amandoi dar faptul e consumat in cazul meu. Cat despre a merge la specialist sunt de acord cand ai incredere in el(si eu am avut). De asemenea oricine trebuie sa inceapa de undeva. Cred ca trebuie sa imi dovedesc ca sunt "in stare" sa o si repar/intretin mai ales dupa ce am fost in stare sa accept ca e un sport costisitor. Dupa parerea mea asta o sa contribuie la cimentarea relatiei dintre noi doi :rolleyes:.

 

 

 

 

 

 

Mersi pt sfat(din pacate e singurul ktm din zona). La inceput nu facea. A inceput brusc, din mers sa faca asa.

 

 

 

 

 

Suna periculos ce spuneti voi. Cred ca o sa incep sa verific de aici. Sa aiba un intinzator ceva pe acolo? La mine a inceput dintr-o data, nu a aparut ca urmare a uzurii.

da este un intinzator pe care il poti verifica foarte simplu.este pe partea cu schimbatorul de viteze chiar pe lateralul blocului motor si este fixat cu doua suruburi de bloc.ca sa verifici daca lantul este uzat desfaci intai surubul din mijloc cu grija.O sa iasa un arc asa ca vezi cum manevrezi treaba.Apoi desfaci suruburile care fixeaza pe

bloc intinzatorul si detasezi piesa..In interior este o piesa care seamana cu un fel de tija cu niste crestaturi pe ea..Daca este impinsa la maxim(nu mai sunt dupa blocator nici un fel de dintisori care ar mai putea impinge tija inspre interiorul motorului,inseamna ca lantul trebuie inlocuit..atentie intarirea arcului sau modificarea ca lungime a tijei nu rezolva situatia..trebuie schimbat lantul obligatoriu..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da este un intinzator pe care il poti verifica foarte simplu.este pe partea cu schimbatorul de viteze chiar pe lateralul blocului motor si este fixat cu doua suruburi de bloc.ca sa verifici daca lantul este uzat desfaci intai surubul din mijloc cu grija.O sa iasa un arc asa ca vezi cum manevrezi treaba.Apoi desfaci suruburile care fixeaza pe

bloc intinzatorul si detasezi piesa..In interior este o piesa care seamana cu un fel de tija cu niste crestaturi pe ea..Daca este impinsa la maxim(nu mai sunt dupa blocator nici un fel de dintisori care ar mai putea impinge tija inspre interiorul motorului,inseamna ca lantul trebuie inlocuit..atentie intarirea arcului sau modificarea ca lungime a tijei nu rezolva situatia..trebuie schimbat lantul obligatoriu..

sarumana sefu pt detalii. Sunt un expert la cautat arcuri in patru labe pe jos. Sper sa imi iasa!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o intrebare pt cei ce s-au lovit de problema indoirii cotului galeriei (450 exc 2006)cum se remedieaza daca se remediaza ori va fi o noua investitie???

 

am uitat o pozacu victima

dai o gaura in partea opusa indoiturii....si apoi cu un dorn, un ciocan, ambitie si finete ( ajuta si incalzitul cu flacara)....intrepti indoiturile!!!

mie mi-a iesit aproape perfect...

ulterior sudezi si finisezi gaura data!!

bafta!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dai o gaura in partea opusa indoiturii....si apoi cu un dorn, un ciocan, ambitie si finete ( ajuta si incalzitul cu flacara)....intrepti indoiturile!!!

mie mi-a iesit aproape perfect...

ulterior sudezi si finisezi gaura data!!

bafta!!

Nu umblati cu prostii.Bagati apa numai acolo unde este indoit si punetil la inghetat la -20 grade si dupa 2 incercari e ca nou , si asta fara a folosi dopuri. Probat de mine pe 2 coturi busite rau. Daca nu va incape in congelator asteptati gerul si il lasati afara la -15,20 grade.Succes!!

Editat de sorinagape
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu umblati cu prostii.Bagati apa numai acolo unde este indoit si punetil la inghetat la -20 grade si dupa 2 incercari e ca nou , si asta fara a folosi dopuri. Probat de mine pe 2 coturi busite rau. Daca nu va incape in congelator asteptati gerul si il lasati afara la -15,20 grade.Succes!!

...

cred ca vorbesti despre tobele primare de 2 timpi!!...astea se indreapta cu apa la presiune de la wapp....fara nici un frigider!!

coturile groase de patru timpi ( cum a pus si colegul nostru poza... :unsure: )..nu se prea indreapta asa!! :scratch:

eu ..pe unul aplatizat grav..am fost nevoit sa-l tai si sa-l reconstruiesc!!!

bafta!!

Editat de octavius
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Octav, el se refera la galeriile 4T, gheatza are putere sa le umfle, ce nu inteleg eu e ca la gheata nu e ca la apa unde cedeaza punctul cel mai moale, gheatza impingein toate partile relativ egal, deci s-ar putea sa nu iasa forma tocmai bine, dar de umflat se umfla sigur.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...

cred ca vorbesti despre tobele primare de 2 timpi!!...astea se indreapta cu apa la presiune de la wapp....fara nici un frigider!!

coturile groase de patru timpi ( cum a pus si colegul nostru poza... :unsure: )..nu se prea indreapta asa!! :scratch:

eu ..pe unul aplatizat grav..am fost nevoit sa-l tai si sa-l reconstruiesc!!!

bafta!!

Vorbesc despre coturile de KTM 4timpi.Am indreptat de 2 ori 2 coturi mai rau busite decit cel din poza fara nici o problema.Incercati si veti ramine uimiti :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are dreptate sorin ...am indreptat si eu de vreo 2-3 cotul la WR....

Drept sa zic uneori depinde de indoituri , cum au fost produse si nu neapart de gravitatea lor... asa cred eu.

Eu aveam una mica de 2cm care nu mia iesit.. si alta de vreo 5-6cm diametru si adanca care a revenit;

 

Nu pot explica dc nu se deformeaza greata si restul cotului.. dar precis reface deformarile restu ramanand la forma initiala.

Cat timp nu are fisura cotul....va fi bine... altfel se largeste fisura mult.

E nevoie de multe repetari, eu am facut 10-12 repetari a 3-4 in congelator... acum nu stiu sigur daca e nev de multe repetari si durata mai mare de inghet ca sa forteze mai mult metalul.

 

Incercari si veti vedea.. nu aveti ce pierde... si daca faceti corect ar treb sa va surprinda rezultatele.

De multe ori problemele se pot rzolva si cu cap... fara dalta si ciocan si sfaturi de la orice " mester".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cine stie daca se poate monta ventilator daca ai protectia de radiator ca asta?

in principiu nu nici o legatura una cu alta,protectiile se monteaza

in partea din fata iar ventilatorul in partea din spate a radiatorului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ambele vin in spate, trebuie verificat bine daca ai loc sa pui ventilatorul pe mijloc, deobicei la 2008-2011 nu prea intra in mijloc din cauza rezervorului, cel mai bine intra in partea de jos dar cu protectia asta nu il poti pune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

apropo de protecții de radiatoare ... știe cineva să-mi recomande un model care să se înțeleagă bine cu rezervorul de 13L, adică să am cursă întreagă la ghidon stânga-dreapta?

ptr. 200EXC 2010

mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ambele vin in spate, trebuie verificat bine daca ai loc sa pui ventilatorul pe mijloc, deobicei la 2008-2011 nu prea intra in mijloc din cauza rezervorului, cel mai bine intra in partea de jos dar cu protectia asta nu il poti pune.

 

desigur ca vin in spate

de aia am intrebat ca am emotii ca ar incapea,

acum nu mai am ce face decat sa incerc sa decupez/gauresc etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...