Sari la conținut

Hai Portocalii (KTM EXC Rulz)


atillas
 Share

Postări Recomandate

  • 3 weeks later...
  • Răspunsuri 2,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

m-ar interesa mai mult un schimb (banii ma enerveaza :)). daca ai ceva nimicuri de enduro sau ktm zi-mi pe PM. vineri trec prin buc si ti-o las.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nimic, doar ca eram la "pescuit" , colegul grex posteaza a 3 a oara maneta respectiva dupa ce am sters primele 2 posturi.

@grex...bazarul are locuri dedicate, pauza de postare cateva zile pentru comerciale in afara bursei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din pacate raspunsul corect este: nu se poate!

multumesc oricum de incurajari

 

ete nu se poate pah draq, scoti carcasa ventilatorului si il montezi ca la alea vechi pana in 2003, adica fara plastecul ala patrat.---

daca primesc un leu de la toti care cred ca nu se poate va zic si cum se prinde de radiator ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ete nu se poate pah draq, scoti carcasa ventilatorului si il montezi ca la alea vechi pana in 2003, adica fara plastecul ala patrat.---

daca primesc un leu de la toti care cred ca nu se poate va zic si cum se prinde de radiator ;)

 

ok

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salutare tuturor,

 

Astazi, in ziua in care Boc si-a inaintat demisia (zi istorica...) am reintrat in randul lumii facandu-mi cadou un EXC 450/2005 :bounce: . In trecut am avut un EXC 520/2000, dar dupa ce criza s-a facut simtita si prin Sibiu :rolleyes: , din motive financiare a trebuit sa-l vand - si am facut-o.

Poze nu am apucat sa fac deoarece abia l-am adus acasa, dar voi reveni.

 

Bafta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
Vizitator _Raul_

A folosit careva dintre posesorii de 4T radiatoare de ulei suplimentare?

Eu pe net le-am gasit pe acestea de la HT Racing la aprox. 400 USD:

post-3763-0-43744100-1331509099_thumb.jpg

Facea vorbire despre ele si le-a folosit Maciek Swinarski in a doua lui tura in Siberia :

Zicea ca creste capacitatea uleiului din motor de la 0.6 la 1.1 L

Oil cooler KTM (derulati putin in jos)

 

post-3763-0-12586100-1331509430_thumb.jpg

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inclin sa cred ca va creste cantitatea de ulei CU 0,6 litri DE LA 1,1 litri, cat are aproximativ exc4t<2008

 

nici gama dupa 2008 nu are doar 0,6 L. Ca si utilitate, daca nu sunt mari modificari de facut, costul pare decent, insa de ce ai vrea sa faci enduro touring cu un exc????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nivel de calitate• JASO T-903:2006 MA • API SJ

 

un ulei cu nivelul de calitate de mai sus e ok pentru un exc 450 din 2004 ? ktm ce nivel recomanda pt acelasi exc 450 din 2004 ( in manual apare Motorex Power Synt 4T 10W/50 da nu am gasit nimic legat de nivel de calitate )

unde pot gasi si eu ceva info despre ce inseama toate prescurtarile respective JASO MA 903:2006 , MA2 ; API SL, SJ, SH, SG ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

inclin sa cred ca va creste cantitatea de ulei CU 0,6 litri DE LA 1,1 litri, cat are aproximativ exc4t<2008

nici gama dupa 2008 nu are doar 0,6 L. Ca si utilitate, daca nu sunt mari modificari de facut, costul pare decent, insa de ce ai vrea sa faci enduro touring cu un exc????

 

In postul anterior am rezumat de pe advrider ceea ce spunea Maciek:

"The bikes has originally only 0.6 L of oil in the engine. So we needed this oilcooler which cools down the oil and increases oil in the engine to 1.1L;

In the separated gearbox there is 0.9L."

Am citit topicul acesta cap coada in ultimele doua zile si am intrebat despre acest radiator si utilitatea maririi capacitatii de ulei, fiindca am vazut ca multe lume se plange de problema supraincalzirii motorului. Ma gandeam ca, pe langa ventilatorul de pe radiator care am vazut ca costa 100 de euro ar fi si asta o solutie (chiar daca mult mai grea decat ventilatorul de plastic).

Despre enduro-touring cu EXC-ul, ce sa zic :what:?

Nici eu nu stiu de ce nu au ales DRZ cei despre care discutam.

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ventilator pe radiatorul de apa + radiator de ulei + ventilator pe radiatorul de ulei si nu ar mai trebui sa se supraincalzeasca motorul vreodata. La enduro nu cred ca se gandeste cineva sa foloseasca radiator suplimentar de ulei din cauza cursei pentru kilograme putine.

Enduro-touring ar merge facut cu motoare de enduro in conditiile din LWR, cu masini suport. Fara bagaj sau rezervor marit.

Plolonezii din link-ul de mai sus ori au vreo sponsorizare de la KTM, ori sunt KTM fanatici. Altfel tot la DRZ ar fi fost normal sa se gandeasca daca tineau mortis sa refaca traseul cu ceva mai usor decat LC4.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A folosit careva dintre posesorii de 4T radiatoare de ulei suplimentare?

Eu pe net le-am gasit pe acestea de la HT Racing la aprox. 400 USD:

post-3763-0-43744100-1331509099_thumb.jpg

Facea vorbire despre ele si le-a folosit Maciek Swinarski in a doua lui tura in Siberia :

Zicea ca creste capacitatea uleiului din motor de la 0.6 la 1.1 L

Oil cooler KTM (derulati putin in jos)

 

post-3763-0-12586100-1331509430_thumb.jpg

Am un prieten care a folosit la un dominator ceva de genul acesta,era montat chiar in fata ca sa mai ia si ceva aer,dupa vreo 500 de km a inceput sa bata motorul,l-au desfacut la Sibiu,(motor cu maxim 7000 de km,cumparat de nou din reprezentanta) era varza inauntru.Concluzia,presiune de ulei necorespunzatoare,ungere insuficienta din cauza "camerei" extra de ulei..concluzie:refacut parte superioara motor,demontat radiator de ulei,..parcurs in urmatorii ani peste 20.000 de km,vandut in stare foarte buna,motorul functioneaza si astazi.

Acum o sa imi spuneti ca se completeaza cu cantitatea X de ulei,dar asta am constatat si clar ceva nu este in regula.

Iar daca nici Honda nu fac motoare durabile,nu mai face nimeni..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acu' imi dau si io cu parerea. daca baietii au facut tura si nu le-a crapat nimic e in regula altfel, cum zicea cineva mai sus ar putea dauna mai mult decat ar face bine.

 

vad din poza ca radiatoru ala suplimentar e instalat deasupra baii de ulei si ma gandesc ca odata oprit motoru uleiul se scruge in baie. pompele de ulei ''trag" destula putere din motor. de aceea, producatorii incearca sa le faca cat mai la fix ca si capacitate in debit si greutate. d-aia cred ca-i ia timp stiva pana uleiul ajunge la presiunea care trebuie.

aopi daca motoru e folosit la ture mai de viteza, uleiul va fi mai rece decat trebuie ceea ce iarasi nu e prea bine. in plus mai poate fi dezavantajul condensului regulat in acel radiator.

altfel...o cantitate mai mare de ulei n-ar face decat bine.

personal nu o vad ca pe o solutie prea geniala pt "viata" de zi cu zi...cred ca mai sigur ar fi un ventilator pe fiecare radiator

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BAieti, dar unde va pregatiti voi sa mergeti de nu se descurca motocicleta cu 3 radiatoare si 5 ventilatoare? Eu zic ca se descurca ele asa cum au fost proiectate de INGINERI.

Cat despre touring cu exc, eu nu m-as duce nici pana la bucuresti si nu vad de ce ar face cineva treaba asta cand nu cred ca exista drum pe care sa nu-l faci cu un dual sport chiar si de acum 20 ani.

 

Primavara sa fie, ca fara radiatoare suplimentare ne descurcam noi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merge touring cu EXC daca mergi pe langa drum (off the road). Si, cum am mai spus, cu masini suport on the road. Altfel, cu bagaje pe EXC si cu rezervoare de benzina, il transformi intr-un enduro-touring ordinar si fun-factor-ul se diminueaza drastic. Polonezii in cauza or fi vrut sa demonstreze ca si EXC-ul poate fi fiabil. Ma intreb cum schimbau uleiul: la 15 ore, la 30 ore, la 1000 km, la 3000 km?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merge touring cu EXC daca mergi pe langa drum (off the road). Si, cum am mai spus, cu masini suport on the road. Altfel, cu bagaje pe EXC si cu rezervoare de benzina, il transformi intr-un enduro-touring ordinar si fun-factor-ul se diminueaza drastic. Polonezii in cauza or fi vrut sa demonstreze ca si EXC-ul poate fi fiabil. Ma intreb cum schimbau uleiul: la 15 ore, la 30 ore, la 1000 km, la 3000 km?

 

 

Daca nu iti pui ceva la poponeata, te alegi cu un supozitor vibrator desfacator de bucutze

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe langa drumul pe care circula masini si alte vehicule se merge preponderent in picioare. Ce vreau sa zic e ca se poate face turul lumii sau LWR cu EXC. Ele sa mearga printre drumuri iar masinile suport sa mearga pe drum cu intalniri in puncte dinainte stabilite pentru realimentarea mobrelor. Si la sfarsitul zilei, bineinteles. Adica excursia sa aiba aspect de Enduro Raid.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...