atillas Postat Aprilie 2, 2011 Autor Share Postat Aprilie 2, 2011 Salutare! am de gand sa schimb lantul de distributie la exc 400, 2001, dar nu prea am gasit pe net, imi puteti recomanda de unde sau de la cine sa cumpar, si ce imi puteti spune de montajul acestuia, ce implica, sunt din Teleorman, nu prea avem service-uri specializate pe aici. va multumesc nu vreau sa-i fac reclama asa ca iti scriu pe privat.. oricum nu te baga sa il schimbi tu daca nu ai scule si nu te pricepi bine la mecanica,daca esti doar urechist,o sa faci mai mult rau.personal imi duc motorul la dan pastean in sibiu(e singurul pe care l-am vazut cum lucreaza si in care am incredere ca face treaba)ptr reglaje fine si umblat in motor.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin_ktm Postat Aprilie 2, 2011 Share Postat Aprilie 2, 2011 nu vreau sa-i fac reclama asa ca iti scriu pe privat..oricum nu te baga sa il schimbi tu daca nu ai scule si nu te pricepi bine la mecanica,daca esti doar urechist,o sa faci mai mult rau.personal imi duc motorul la dan pastean in sibiu(e singurul pe care l-am vazut cum lucreaza si in care am incredere ca face treaba)ptr reglaje fine si umblat in motor.. oricum nu aveam de gand sa-mi bag eu "nasul", am prieteni mecanici dar schimba distributii la auto, nu cred ca e tot una, o sa trebuiasca sa caut un mecanic moto de incredere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelro Postat Aprilie 3, 2011 Share Postat Aprilie 3, 2011 asta cu tic tic tic e cea mai precisa.. a functionat perfect, multumiri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminsideras Postat Aprilie 4, 2011 Share Postat Aprilie 4, 2011 problema: ktm 400 exc 2007 -> cand il muncesc mai tare raman fara ambreiaj(se inmoaie maneta), dupa ce se mai raceste sau il tot misc isi revine. Trage pe undeva aer ma gandesc Ati mai intalnit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Postat Aprilie 4, 2011 Share Postat Aprilie 4, 2011 problema: ktm 400 exc 2007 -> cand il muncesc mai tare raman fara ambreiaj(se inmoaie maneta), dupa ce se mai raceste sau il tot misc isi revine. Trage pe undeva aer ma gandesc Ati mai intalnit? schimba lichidul de ambreiaj, se aeriseste pe jos cu o seringa cu furtunas in capat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alesckool Postat Aprilie 4, 2011 Share Postat Aprilie 4, 2011 problema: ktm 400 exc 2007 -> cand il muncesc mai tare raman fara ambreiaj(se inmoaie maneta), dupa ce se mai raceste sau il tot misc isi revine. Trage pe undeva aer ma gandesc Ati mai intalnit? Sau ca sa nu te mai chinui sfatul meu e sa schimbi cilindrul de ambreaj, cel de pe motor, nu pompa de la maneta - ca sa fiu inteles. Problema asta am avut-o un an de zile pana sapt trecuta cand l-am schimbat si a functionat perfect. Inainte mergeam tot cu surubelnita si sticluta cu ulei mineral la mine, ca sa il completez pt ca il pierdea at cand il solicitam mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminsideras Postat Aprilie 5, 2011 Share Postat Aprilie 5, 2011 schimba lichidul de ambreiaj, se aeriseste pe jos cu o seringa cu furtunas in capat lichidul e schimbat Sau ca sa nu te mai chinui sfatul meu e sa schimbi cilindrul de ambreaj, cel de pe motor, nu pompa de la maneta - ca sa fiu inteles. Problema asta am avut-o un an de zile pana sapt trecuta cand l-am schimbat si a functionat perfect. Inainte mergeam tot cu surubelnita si sticluta cu ulei mineral la mine, ca sa il completez pt ca il pierdea at cand il solicitam mai mult. cilindrul a fost schimbat de curand .. interesant ca in cazul meu nu se pierde deloc lichid Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Postat Aprilie 5, 2011 Share Postat Aprilie 5, 2011 ce lichid ai folosit? vezi sa nu fie pe undeva conducta lipita de motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminsideras Postat Aprilie 5, 2011 Share Postat Aprilie 5, 2011 motorex 75. Lichid nu se pierde. conducta e ok (ma uit sa nu fie lipita de motor) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminsideras Postat Aprilie 5, 2011 Share Postat Aprilie 5, 2011 motorex 75. Lichid nu se pierde. conducta e ok (ma uit sa nu fie lipita de motor) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelro Postat Aprilie 6, 2011 Share Postat Aprilie 6, 2011 voi de unde va aprovizionati cu suruburi de ktm? sau puneti normale? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ramirez Postat Aprilie 9, 2011 Share Postat Aprilie 9, 2011 voi de unde va aprovizionati cu suruburi de ktm?sau puneti normale? Salut. Eu am si un EXC si, cand se strica vreun surub, pun unul normal, de preferat pt cheie allen (imbus). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Aprilie 10, 2011 Autor Share Postat Aprilie 10, 2011 intrebare de baraj..sincer problema ma depaseste si nu stiu ce sa mai fac..la orice tranta sau poseta indiferent de cat de usoara sau nasoala este mereu mi se deplaseaza roata intr-o parte sau alta(se descentreaza faxa de pozitia normala)..problema esta ca in anii trecuti indiferent de cate ori o tranteam nu se intampla asa ceva,doar la cate o freza foarte puternica..jugurile sunt in regula,nu sut rupte sau crapate incat sa nu stranga,suruburile prind toate 8 fara probleme..ati patit ceva de genul asta si cum ati remediat..ceva solutii ca m-am saturat de tot desfacut si reglat roata fata.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ramirez Postat Aprilie 10, 2011 Share Postat Aprilie 10, 2011 intrebare de baraj..sincer problema ma depaseste si nu stiu ce sa mai fac..la orice tranta sau poseta indiferent de cat de usoara sau nasoala este mereu mi se deplaseaza roata intr-o parte sau alta(se descentreaza faxa de pozitia normala)..problema esta ca in anii trecuti indiferent de cate ori o tranteam nu se intampla asa ceva,doar la cate o freza foarte puternica..jugurile sunt in regula,nu sut rupte sau crapate incat sa nu stranga,suruburile prind toate 8 fara probleme..ati patit ceva de genul asta si cum ati remediat..ceva solutii ca m-am saturat de tot desfacut si reglat roata fata.. Verifica si prinderile ghidonului. Eventual renunta la inaltatoare daca ai. Mai este si surubul de la jugul superior. Deci sunt 9 suruburi, nu 8. Mai verifica si prinderile axului rotii. Poate s-au uzat, ovalizat, poate nu strang bine suruburile respective (4 la numar)... Iar solutia cu cel mai bun rezultat aleasa de mine: am slabit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Aprilie 11, 2011 Autor Share Postat Aprilie 11, 2011 Verifica si prinderile ghidonului. Eventual renunta la inaltatoare daca ai. Mai este si surubul de la jugul superior. Deci sunt 9 suruburi, nu 8. Mai verifica si prinderile axului rotii. Poate s-au uzat, ovalizat, poate nu strang bine suruburile respective (4 la numar)...Iar solutia cu cel mai bun rezultat aleasa de mine: am slabit. adevarul este ca de cand am inaltatoare se stramba roata,am lamurit treaba.. ps am dat deja jos 35 kg,dar nu vad ce relevanta are cura de slabire cu strambatul rotii..motorul tot atatea kile are.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
livanu Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 adevarul este ca de cand am inaltatoare se stramba roata,am lamurit treaba..ps am dat deja jos 35 kg,dar nu vad ce relevanta are cura de slabire cu strambatul rotii..motorul tot atatea kile are.. si eu patesc la fel si am inaltatoare de ghidon (facute din 2 piese suprapuse), si dupa cateva trante am scos suruburile de la inaltatoare si numai erau drepte!!! acum am inlocuit inaltatoarele cu unele dintr-o singura bucata si sunt curios daca tot asa o se comporta!!! teama mea este sa nu mi se strice filetul din jug! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ramirez Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 (editat) si eu patesc la fel si am inaltatoare de ghidon (facute din 2 piese suprapuse), si dupa cateva trante am scos suruburile de la inaltatoare si numai erau drepte!!!acum am inlocuit inaltatoarele cu unele dintr-o singura bucata si sunt curios daca tot asa o se comporta!!! teama mea este sa nu mi se strice filetul din jug! Pune contrapiulita pe dedesubt. Si, de fapt, se stramba ghidonul, nu roata fata. Dar asta e impresia. Editat Aprilie 12, 2011 de ramirez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
livanu Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 da se stramba ghidonul!!! suruburile nu sunt asa de lungi incat sa treaca de jug, se infileteaza in jugul superior!! trebuiesc niste suruburi moi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ramirez Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 da se stramba ghidonul!!!suruburile nu sunt asa de lungi incat sa treaca de jug, se infileteaza in jugul superior!! trebuiesc niste suruburi moi! Suruburi noi, nu moi. Ia de la hornbach suruburi mai lungi. Cu cap allen. Mai trebuie prelucrat nitel capul surubului ca sa intre in prinderea KTM. Eu, dupa ce m-am invatat sa merg in picioare, am renuntat la inaltatoare. Incurca la urcari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BGS Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 salutare tuturor, rog frumos pe cine a schimbat toba de fata pe un 200 exc modelul nou cu toba FMF sa impartaseasca impresiile, in special daca se simte diferenta la putere/cuplu si rezistenta (daca e mai fragila sau mai rezistenta) decat cea din fabrica. multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
livanu Postat Aprilie 13, 2011 Share Postat Aprilie 13, 2011 Problema de pronire: 525 exc 2003 -motocicleta porneste la pedala dar nu si la buton -bateria este noua (ca de, asta a fost primul impuls, nu are baterie si am schimbat-o) -cand ii dau la buton invarte asa "un sfert" si se opreste -eliminand butonul (contactele pe care o sa le verific astazi) de unde mai poate fi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ramirez Postat Aprilie 13, 2011 Share Postat Aprilie 13, 2011 Problema de pronire: 525 exc 2003-motocicleta porneste la pedala dar nu si la buton -bateria este noua (ca de, asta a fost primul impuls, nu are baterie si am schimbat-o) -cand ii dau la buton invarte asa "un sfert" si se opreste -eliminand butonul (contactele pe care o sa le verific astazi) de unde mai poate fi? De la electromotorul demarorului sau de la pinionul pe care acesta il angreneaza (freewheel). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
livanu Postat Aprilie 13, 2011 Share Postat Aprilie 13, 2011 De la electromotorul demarorului sau de la pinionul pe care acesta il angreneaza (freewheel). am eliminat butonul nu ste de la el! electromotorul cum il verific? sau mai este un releu chiar langa baterie poate fi si de la el? mi tot imi da impresia ca se comporta ca si cum "fura curent=da la masa" in momentul cand apas pe buton!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ramirez Postat Aprilie 13, 2011 Share Postat Aprilie 13, 2011 am eliminat butonul nu ste de la el!electromotorul cum il verific? sau mai este un releu chiar langa baterie poate fi si de la el? mi tot imi da impresia ca se comporta ca si cum "fura curent=da la masa" in momentul cand apas pe buton!!! Asa! Mai e si releul de pornire. Corect. Pune un voltmetru pe borna plus a electromotorului (cu grija sa nu atingi masa cu crocodilul de la tester) si vezi daca ai tensiune suficienta cand apesi butonul de pornire. Daca se pierde curent pe undeva ar trebui sa cada si tensiunea in momentul respectiv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danok Postat Aprilie 13, 2011 Share Postat Aprilie 13, 2011 (editat) Un prieten a avut aceeasi problema cu un KTM si era de la arcul de la decompresor. Poate ma ajutati cu problema de mai jos: Mesaj completat Am probleme cu ambreiajul, mai exact dupa solicitari repetate se actioneaza f greu. Am zis ca e uzat lichidul si asa ca l-am schimbat si am aerisit circuitul. Manifestarile au ramas aceleasi. Legat de ambreiaj mai am doua probleme:nu vrea sa ramana in pozitia neutru decat dupa mari eforturi( mai am acces si la alte ktm uri si iese mai usor in N) si a doua problema este ca la plecare eliberarea se face in trepe , nu cursiv cu toate ca in rest nu patineaza sau alte chestii. Faptul ca se intareste cu utilizare medie, plus ca intra greu in poz neutru si plecarea este in trepte au legatura? Exista solutii sa remediez cumva aceasta problema? Editat Aprilie 13, 2011 de danok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.