remijaru Postat Decembrie 19, 2004 Share Postat Decembrie 19, 2004 (editat) doresc sa-mi schimb blocul motor la ij-ul meu,sa ma scutesc de un drum pana la brasov va cer ajutorul.e considerat blocul motor piesa de schimb sau nu?are seria pe blocul motor.Nu stiu ce sa fac sa-l iau sau nu? Editat Decembrie 19, 2004 de remijaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Decembrie 19, 2004 Share Postat Decembrie 19, 2004 (editat) cel putin la masini sigur e. Am vazut de mai multe ori la rar cum ii trimiteau pe aia care aveau moroare schimbate la masini sa dea o declaratie la notar, pe propria raspundere cum ca au procurat jucaria din targ sau de la un proprietar legitim si dupa aia totul era ok. nu mai era nevoie de factura. Acuma ijul e de import........ intra pe www.rarom.ro au numere de telefon pentru contact. Suna, eventual pe bucuresti si intreaba la sursa. Editat Decembrie 19, 2004 de ZIDU' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix_Harley Postat Decembrie 20, 2004 Share Postat Decembrie 20, 2004 De obicei la IJ este o serie pe motor, in fata stanga unde se prinde motorul pe cadru. Mi se pare ca seria aia este aceiasi cu aia de pe cadru, si in cazul asta nu cred ca merge schimbat blocul. De ce vrei sa il schimbi? Mai verifica odata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remijaru Postat Decembrie 20, 2004 Autor Share Postat Decembrie 20, 2004 pai ce sa zic eu am vb cu cei din oras de la mine care mi-au facut verificarea si mi-au zis ca nu e nici o problema,dar vedeti si voi cum e la romani,unu zice ce va celalalt iti cere altceva...O sa fac cumva sa sun si sa-i intreb.cat despre faptul ca ij-ul e o motocicleta "din afara",sa nu uitam ca si la noi in romania se fac doar dacii si cazur cu schibatul motorului nu e numa la dacii.o sa vad ce fac.De ce vreau sa-l schimb?vreau sa imi modific radical si daca tot o sa umblu la el vreau sa-l fac asa cum vreau eu.de mers imi merge f bine dar cand te uiti ka oferta care am gasit-o nu e de refuzat.cu 50 euro imi iau blocul motor complet...cu pinioane,furci absolut tot...de ce nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Decembrie 21, 2004 Share Postat Decembrie 21, 2004 toate masinile au initial aceeasi serie pe motor si pe cadru. De cativa ani buni motorul e piesa de schimb, Si mai mult ca sigur poti sa il schimbi Totusi suna inainte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pannoniachopper Postat Decembrie 21, 2004 Share Postat Decembrie 21, 2004 In talon scrie numai seria de pe cadru. Motorul, dupa cum stiu eu, este considerat piesa de schimb, deci poti sa schimbi (evident cu motor identic, deci nu de japoneza, sau altceva). Teoretic n-o sa ai probleme, dar totusi - intreaba pe baietii de la rar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Decembrie 22, 2004 Share Postat Decembrie 22, 2004 Ca sa fie toata treaba legala teoretic trebuie sa prezinti un act de provenienta a motorului pe baza caruia se fac modificarile in CI Daca zici ca blocul care il ai acum e bun cred ca e mai convenabil sa pastrezi jumatatea cu seria si daca tii neaparat o schimbi doar pe cealalta; asa scapi si de birocratie si de eventualele taxe pt modificarea din CI. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.