valicaddy Postat Octombrie 2, 2007 Share Postat Octombrie 2, 2007 ba, "e" scumpe rau... nenorocitii de austrieci... stai ca incepe acu' si CMMMAT biznisu', sa vedem ce preturi ne baga, el e romanas, teoretic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Octombrie 3, 2007 Share Postat Octombrie 3, 2007 la 10mii de euro ... iti iei BMW boxer de 1200-GS de la mama lui... CE URinAL? --- Mesaj completat în 03 Oct 2007 13:17 -------------http://www.mobile.de/SID451I90Pyl1MurjVW0v...1280141692& Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TomCat Postat Octombrie 3, 2007 Share Postat Octombrie 3, 2007 Mda, dar BMW-ul cu pricina nu e nou, desi 12 mii de km inseamna mai nimic pt o asemenea masinarie, si.... n-are atas N-ai garantie la el, daca se strica ceva, dom' Platica te cheama; piesele pt BMW sunt f. scumpe. Insa, e BMW taica! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Octombrie 3, 2007 Share Postat Octombrie 3, 2007 ce dreaqu sa se strice la 12 mii de km?! sunt unii care au facut 50 mii de km si NU AU AVUT PROBLEME MECANICE... ... VREI BMW CU ATAS , DA? stai asa: http://www.mobile.de/SIDYh5akgIYdMRKKegZvp...1273093271& --- Mesaj completat în 03 Oct 2007 16:39 ------------- pretul e "cam " mare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maz55 Postat Octombrie 3, 2007 Share Postat Octombrie 3, 2007 la 10mii de euro ... iti iei BMW boxer de 1200-GS de la mama lui... CE URinAL? <small>--- Mesaj completat în 03 Oct 2007 13:17 -------------</small><br/>http://www.mobile.de/SID451I90Pyl1MurjVW0v...1280141692& Poate nu sesizezi ca nu toti vor BMW. Multi si-ar dori un model retro si daca se poate si cu atas...subsemnatul de asemenea. Si daca tot te uiti pe mobile.de o sa vezi urale de prin 2005 cu 5000-6000 euro...Nu mai sunt uralele din epoca comunista.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Octombrie 3, 2007 Share Postat Octombrie 3, 2007 nu mai sunt uralele din epoca comunista , DA TOT PE APROAPE... SI EU NU MI-AS LUA ASA CEVA NICI DACA MI-L DA UNU PE GRATIS... RECUNOSC , MI-AU PLACUT BOXERELE , dar acum... cam asa imi vine sa fac cand vad/aud un motor boxer ...... numa amintiri NEPLACUTE(CEL PUTIN SPUS...) in combinatie cu bucuria si satisfactia aia de copchil prost , de a avea "MOTOCICLETA TA" ....... asta pana m-a lasat dreaqului in poula mea , in mijlocul campului la vreo 40-50km de zona in care mai traiesc,"tarai" si eu... tare experientza... SA VINA NOAPTEA SI SA STAI CA IMBECYLUL IN CAMP SI SA TE INTREBI: " SI ACUM CE DREAQU FAC EU?!..." daca au folosit piese japoneze la NOUL URAL , tot nu mi-au castigat nici pe departe increderea... BA DIMPOTRIVA, le consider putin mai nichelate , in rest..."aceeasi marie , cu alta palarie" URAL> doriti-va voi in continuare URALE de-astea "NOI" ... ca eu si maine mi-as lua UN TRANSALP NOU , daca asa avea "cascavalul" pentru unul ...... DAR , neavand , raman la bicicleta/ mountain-bike, trasee prin paduri! + ca e ecologic... nu ca unele nipre sau ural pe care "le simti la nas" de la un km chiar asa, cum de se inscrie daca nu au euro3? sau 4 SALUTARE! --- Mesaj completat în 03 Oct 2007 18:18 -------------SI INCA CEVA: SA-MI SPUNA SI MIE CAREVA DINTRE VOI , CEI MAI STIUTORI IN ALE URALULUI , UN SINGUR LUCRU: CE MATERIALE FOLOSESC RUSII LA FABRICAREA URALULUI , DE AJUNGE SA COSTE 300 MILIOANE DE LEI DE-AIA VECHI ! ADICA , SERIOS ACUM, CE ANUME AU IN ELE , DE AU PRETUL ASTA?! DIN PUNCTUL ASTA DE VEDERE LE CONSIDER CEA MAI MARE TEAPA , DIN PARTEA RUSILOR! SI SA-L INTREBATI SI PE ALEKO , CA EL ARE UN URAL (PARCA...) SI SA VEDETI CAM CATE PIESE "AU CAZUT" IN GARANTIE , SI CAM CAT TE COSTA PIESA RESPECTIVA... nu vreau sa compar cu japoneze , dar e inevitabil... avand in vedere ca SUNTEM ROMANI, CU SALARII DE ROMANI... unii muncesc mai mult si au mai mult , dar asta e altceva! si ca sa nu fiu OFF-TOPIC DE TOT , VA ROG SA VA UITATI LA PRETURILE PIESELOR/MOTOCICLETELOR URAL IN RUSIA , SI DUPA IN S.U.A.! O SA AVETI O SURPRIZA IAR , AFIRMATIA MEA CA URALUL ESTE CEA MAI MARE TEAPA DIN PARTEA RUSILOR , O SA DEVINA CLARA... O PIESA DE URAL ARE UN PRETZ IN RUSIA , DAR IN S.U.A. E CU TOTUL ALTA "MANCARE DE PESTE".... deh... se uita si ei la salarul lunar/anual al americanului...pe cineva trebe sa jecmaneasca... ah uitam , aici intram si noi romanii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WHITE RAVEN Postat Octombrie 3, 2007 Share Postat Octombrie 3, 2007 nu mai sunt uralele din epoca comunista , DA TOT PE APROAPE... SI EU NU MI-AS LUA ASA CEVA NICI DACA MI-L DA UNU PE GRATIS... RECUNOSC , MI-AU PLACUT BOXERELE , dar acum... cam asa imi vine sa fac cand vad/aud un motor boxer ...... numa amintiri NEPLACUTE(CEL PUTIN SPUS...) in combinatie cu bucuria si satisfactia aia de copchil prost , de a avea "MOTOCICLETA TA" ....... asta pana m-a lasat dreaqului in poula mea , in mijlocul campului la vreo 40-50km de zona in care mai traiesc,"tarai" si eu... tare experientza... SA VINA NOAPTEA SI SA STAI CA IMBECYLUL IN CAMP SI SA TE INTREBI: " SI ACUM CE DREAQU FAC EU?!..." daca au folosit piese japoneze la NOUL URAL , tot nu mi-au castigat nici pe departe increderea... BA DIMPOTRIVA, le consider putin mai nichelate , in rest..."aceeasi marie , cu alta palarie" URAL> doriti-va voi in continuare URALE de-astea "NOI" ... ca eu si maine mi-as lua UN TRANSALP NOU , daca asa avea "cascavalul" pentru unul ...... DAR , neavand , raman la bicicleta/ mountain-bike, trasee prin paduri! + ca e ecologic... nu ca unele nipre sau ural pe care "le simti la nas" de la un km chiar asa, cum de se inscrie daca nu au euro3? sau 4 SALUTARE! <small>--- Mesaj completat în 03 Oct 2007 18:18 -------------</small><br/>SI INCA CEVA: SA-MI SPUNA SI MIE CAREVA DINTRE VOI , CEI MAI STIUTORI IN ALE URALULUI , UN SINGUR LUCRU: CE MATERIALE FOLOSESC RUSII LA FABRICAREA URALULUI , DE AJUNGE SA COSTE 300 MILIOANE DE LEI DE-AIA VECHI ! ADICA , SERIOS ACUM, CE ANUME AU IN ELE , DE AU PRETUL ASTA?! DIN PUNCTUL ASTA DE VEDERE LE CONSIDER CEA MAI MARE TEAPA , DIN PARTEA RUSILOR! SI SA-L INTREBATI SI PE ALEKO , CA EL ARE UN URAL (PARCA...) SI SA VEDETI CAM CATE PIESE "AU CAZUT" IN GARANTIE , SI CAM CAT TE COSTA PIESA RESPECTIVA... nu vreau sa compar cu japoneze , dar e inevitabil... avand in vedere ca SUNTEM ROMANI, CU SALARII DE ROMANI... unii muncesc mai mult si au mai mult , dar asta e altceva! si ca sa nu fiu OFF-TOPIC DE TOT , VA ROG SA VA UITATI LA PRETURILE PIESELOR/MOTOCICLETELOR URAL IN RUSIA , SI DUPA IN S.U.A.! O SA AVETI O SURPRIZA IAR , AFIRMATIA MEA CA URALUL ESTE CEA MAI MARE TEAPA DIN PARTEA RUSILOR , O SA DEVINA CLARA... O PIESA DE URAL ARE UN PRETZ IN RUSIA , DAR IN S.U.A. E CU TOTUL ALTA "MANCARE DE PESTE".... deh... se uita si ei la salarul lunar/anual al americanului...pe cineva trebe sa jecmaneasca... ah uitam , aici intram si noi romanii prietene!!! am testat acum ceva ani in urma wolk-ul de la ural.. si am ramas impresionat de el!! imi place fff mult!! si inca o chestie din punctul meu de vedere nu se compara cu sporsterul de la harley!! imi pare rau de dezamagirile tale!! dar orice motor este bun daca stii ce sa-i faci si daca respecti niste parametri, materiale etc, la coministe nu merge zicala romaneasca LASA CA MERGE ASA!! in general pe motocicleta nu prea se pupa asta... orice problema are si o rezolvare!! daca te-a lasat, si nu stii ce sa-i faci mergi pe jos, care este problema.. io am avut ij JUPITER 3.. vai de capul meu cum ma taram pe drum.. dar pana la urma am gasit o solutie buna si am rezolvat problema.. acum nu sunt in tara!! si am pus mana pe o yamaha RS 125!! limited edition!! pana mea, cand am luato ala mi-a zis ca a schimbat pistonul si teapa.. cand am desfacut motorul am sesizat ca este cu 10 mm mai scurt!! am cautat doua saptamani piston si cucu.. asa ca am facut ceea ce m-au invatzat comunistele!! NU TREBE SA AI LIMITE!!! am taiat din cilindru!! si mere fff bine!! In concluzie !! prietene .. orice motor este facut din fier... orice fier se rupe sau nu!! depinde... orice piesa are nevoie sa mai fie si unsa.. cablurile izolate!! etc!!! URAL RULZ!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Octombrie 3, 2007 Share Postat Octombrie 3, 2007 daca am cu ce decartez pt un ural. imi place jucaria. hm. sa vedem partea de (cuvant urat) e ca e la fel de scump ca un harley, ceea ce nu mi se pare normal, dar nu mai intram in detalii acum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TomCat Postat Octombrie 4, 2007 Share Postat Octombrie 4, 2007 Mai Dark-ule, esti cam plingacios matale... E al nu-stiu-citelea post in care te plingi cum te-a lasat pe tine Niprul nemilos in cimp, departe de casa, printre strainii haini s.a.m.d. Vad ca te-a marcat tare, dar sper sa-ti treaca cu vreun Transalp, doua... Dincolo de experienta ta neplacuta cu Niprul, vad ca altii se dau cu Niprele, cineva a ajuns chiar si prin Siberia cu asa ceva. Asta ar insemna ca are motocicleta ta o hiba, nu ca toate Niprele sunt deosebit de prost facute. In afara de asta, nu mai compara Niprul (si in special pa el tau) cu Uralul, ca n-au mare lucru in comun, decit tipul motorului. Ce baga rusii in Uraluri? Fier, spre deosebire de altii care fac motocicletele - in parte - din plastic si le vind la niste preturi... Preturile la Ural in Rusia sunt in ruble, nu stiu cum ai facut tu comparatia cu preturile din America. E normal ca preturile sa difere, fie si numai daca luam in calcul transportul dintr-un loc in altul, depozitarea etc. Preturile difera f. mult si in Europa de la o tara la alta, dar nu e vina rusilor, ci a dealer-ilor locali. Rusii trag tepe, dar nu e cazul aici Preturile sunt cum sunt pentru ca e vorba de motociclete noi, nu facute in urma cu 15 ani si vindute la mina a doua. Unii sa mira ca o motocicleta ruseasca costa atit, de parca numai americanii, nemtii si japonezii ar avea dreptul sa ceara preturi mari pe produsele lor. Pai si pentru a face un Ural e nevoie de materiale, munca si oarece cercetare (fabrica a investit ceva in adaptarea motorului la normele Euro 3, obligatorii pentru motociclete incepind cu 2008). Nu in cele din urma, trebe si gura rusilor sa maninca si sa bea ceva, nu? Motorul boxer: ori il iubesti, ori il urasti. Unii, nu le iubesc... Dar nici boxerele pe ei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Max Friz's R 32 Postat Octombrie 4, 2007 Share Postat Octombrie 4, 2007 Bine zici, TomCat. Eu am vrut doar boxer, neaparat nou. Iar la pretul Uralului nu iei nimic nou din categoria asta. Si finisarea e f. buna, departe de Niprele de odinioara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Octombrie 4, 2007 Share Postat Octombrie 4, 2007 depinde d eural. un retro e mai scump ca un sporster nou. te cam pune pe ganduri. hd nu e nici laa mare chestie, dar ma rog.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sangre Postat Octombrie 4, 2007 Share Postat Octombrie 4, 2007 (editat) sa nu uitam un lucru...uralul este o motocicleta extraordinar de ieftin de intretinut... adevarat ca trebe la max 2500 de km sa-i faci revizia dar totusi un cauciuc bun e 1 mil - 2, pe cand la japoneze te cam indoaie....iar adevarul e ca nimic nu ne indeamna sa cumparam aceste motociclete (nici fiabilitate, nici intretinere ieftina) ...decat un singur lucru...iubirea care o purtam in suflet pentru ele... Chiar daca o sa-mi cumpar vreo italianca la mana a 2-a (nu am dejuns bani pentru un ural nou)... inima mea tot la Ural va ramane...iar eu respect rusul care inca mai face asa ceva... Numai bine! Editat Octombrie 4, 2007 de sangre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.