Sari la conținut

Gilera Rx125 Cu Probleme, Mici Si Multe


Postări Recomandate

Salutare.. am revenit si eu cu intamplari noi... dupa multe alte investigatii, a rezultat o nevoie de un lant nou, ca cel vechi avea uzura destul de mare, cateva zale cam blocate, zgariate sau deformate.. ce e bine inca este ca pinioanele sunt excelente.. la carburator am gasit cuiul pointou avand varful rupt, un varf de cauciuc cred, portocaliu ( cel care dozeaza nivelul de benzina in carb.. cred :D ).... urmeaza sa fac ceva reglari la carb, dupa ce rezolv si cu partea ce regleaza amestecul automat de ulei in benzina, ca e infundat si bineinteles, ca nu-i 'a buna. Furtunul pe fata cred ca inca imi face figuri, pentru ca sunt nevoit sa folosesc frana de motor impreuna cu frana pe fata + putin frana pe spate sa pot frana ceva mai eficient... ca doar cea de pe fata, nu tine din pacate. Ce sa-i faci, motor mai vechi, cu problemute in curs de rezolvare.

In legatura cu schema de incarcare originala de la Gilera, este durabila, a tinut se pare multi ani, dar nu incarca chiar bine.. de ex, daca merg la drum intins cu un 4000 RPM, bec faza scurta aprins, tensiunea pe baterie nu depaseste sa zic 12.7-12.9 . Din toate incercarile mele, nu prea am fost multumit, si cred ca o sa trec pe schema lui moshulik si recomand schema lui tuturor.

Consumul relativ maricel m-am lamurit, cat tragi de ea, atat consuma. Numai ca o sa reglez mai bine carburatia, avans, bujie cu gama de temperatura buna ( bujia e cam neagra momentan) si pe urma om mai vedea. Sa fiu sincer, atunci cand merge motorul rotund si frumos, ai alta tragere de inima si nici nu o turezi decat cand ai nevoie pentru ca te bazezi altfel pe ea. Heeeh, motorasul nostru din toate zilele, da-ne noua calutii tai, sa ii calarim cum stim mai bine :) .

Acum, sa auzim de bine si cu drumuri asa cum ne dorim ;)

 

Numai terminam cu problemele de la motoare sa ne dam cu ele :ok:

Eu nu mai rezist,cred ca voi face si eu "cross man" imi iau mz 125 :lol:

Sper sa vrea tatamiu adica vrea si nu vrea ;)

numai bine asfalt uscat :pow:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare oameni buni... in sfarsit, am mai dat si eu cu problemele de pamant si dupa un weekend lung, am iesit victorios :cheers: .... deci, ce am mai facut : schimbat lant( cu unul de jawa nou, din cehia), pus un bolt la partea de angrenare dozator ulei( nu mai aveam ungere si era sa prajesc cilindrul), reglat putin carb + facut test consum exterior - 4% (oleee, dar mi-au cam inghetat mainile, ca manusile sunt inca in magazin :lol: )/ schimbat ulei cutie cu unul nou 15w40 ( mergea greu schimbatul treptelor - acuma zici ca am cutie noua :moto: ) depistat problema frana hidraulica fata ineficienta ( furtun vechi si copt, si de toate, numa bun nu).

 

in legatura cu furtunul de presiune, am cautat p-aci prin constanta o firma de reparat furtune si singura care am gasit-o este Hansa-Flex, reprezentanta. Baieti tare buni, am fost cu furtunul chiar azi la ei, mi-au masurat diametre, lungimi, pasuri, tot ce e nevoie si dupa ce au cautat aici, mi-au facut comanda cu tot ce e nevoie la bucuresti iar maine ar trebui sa vina furtunul. Eu am luat furtun care rezista la presiunea de lucru de 250 bar, cand o frana de moto nu depaseste 70 :lol: . Mi-a zis tipul de acolo si citez "o sa termini motocicleta si furtunul tot o sa tina asa cum tinea si nou". Asa ca, o sa pot sa franez si eu cum trebuie de acuma.

 

Recomand baietii de la hansa-flex, daca vreti furtune noi, de tip nou, cred ca si "racing", ca astea de tip racing sunt cam aceeasi chestie care l-am comandat eu, furtune ce rezista la presiuni mult mai mari, si nu se dilata cu una cu doua. Pretul pe metru este de 10 eur/m fara TVA, ceva in genul asta. Preturi mai mult decat bune zic eu, ca din ce cautasem eu pe forumuri, preturi piperate in draci.

 

In continuare mi-am zis sa ma documentez sa ingineresc un alt cimpoi,teava de evacuare, sa mai reduc din pierderile pe evacuare, cu un cimpoi nou. Cu ocazia asta poate reduc si valoarea turatiei pt maximul de cuplu, de la 8000 pe la vreo 6000 sau mai jos. Om vedea...

 

denismbr, poate ne luam si noi lucruri bune, dar pana atunci, mai tinem de ce avem :)...

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 10 months later...

salut vad ca topicul e cam vechiutz dar totusi sper sa citesti si sa imi dai si o solutie daca poti. am si eu o gilera rx din greseala , si de curand am constatat ca nu mai am scanteie.

totusi magnetoul ,sau aprinderea cum i se mai zice scoate curent.am probat cu o alta bobina de inductie si tot nimik,nu prea mai am habar ce sa-i mai fac.

daca te pricepi si sunt sigur ca da,poate imi poti da un sfat ca nu mai stiu ce sa ii fac,orice sa ii schimb aprinderea cu totul dar din cate a m vazut nu se mai gaseste de la ce model ar fi pe masura sa se potriveasca,orice

idee si sfat e bine venita.multumesc mult.(mag200488@yahoo.com)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 years later...
  • 2 months later...

Salut. Tocmai am cumparat o Gilera RX 250 Rally Arizona intr-o conditie electrica si mecanica nu prea fericita. Daca are cineva un manual si niste scheme electrice l-as ruga sa mi le trimita sau sa posteze aici un link ca sa o pot repara anul asta :).

 

Poza cu motorul:

 

http://imageshack.us/photo/my-images/100/img0036hq.jpg/

 

 

Multumesc,

Mihnea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...