bubu Postat Septembrie 10, 2007 Share Postat Septembrie 10, 2007 salutari am o nipra si nu vrea sa mearga cum rtebuie un piston mere bine dar cel din stanga merge cand vrea, daca ii acopar gura de la carburatorul din stanga cel din dreapta mere super bine sic eu pot sa-l turez fara sa dea rateuri dar cand iau mana de la carbusator zici ca incape al diolea razboi mondial rateuri in draci, a reglat supapele si tot la fel a regat avansu si tot degeaba a si inca ceva cand e rece nu porneste fara sa ii dau cu benzina pe gat adica ii arunc cate un capacel de benzina in carburator dupa ce o las sa measrga un timp porneste bine dar daca fac o pauza mai mare de cam o ora trebuie sa ii dau din nou benzina pe gat ajutor fratilor ca tre sa o duc si la rar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_83 Postat Septembrie 10, 2007 Share Postat Septembrie 10, 2007 Ori trage aer fals si atunci stii ce ai de facut, sau poate fi si din cauza platinei.Vezi starea platinei si daca e reglata corect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
serjuro Postat Septembrie 10, 2007 Share Postat Septembrie 10, 2007 Ori trage aer fals si atunci stii ce ai de facut, sau poate fi si din cauza platinei.Vezi starea platinei si daca e reglata corect. Salut to all, Am luat de curand un MT11 si eu si am aceleasi bube, adik merge doar 1 cilindru klumea. In prima faza, cu chiuloase si set original(uzate) dadea rateuri si explozii inapoi din cauza electrica.Erau legate 2 bobine de inductie (una de oltcit si una de dacie) si a trebuit sa leg 2 condensatori........ca sa mearga cat de cat rotund.......... Dupa ce am schimbat chiuloasele si setul am avut proasta surpriza sa vad ca gaura de admisie din chiuloasele noi era mai mare ca la cele vechi si tragea aer fals la greu......... Deci kama3 are dreptate, ori e aer fals ori scanteia inttrerupe de la platina.............. (cauzele astea 2 sunt valabile dak toate celelalte, nivel, jicloare, cabluri, tensiune baterie, sunt CORECTE) Numai de bine.......... Sergione Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Septembrie 10, 2007 Share Postat Septembrie 10, 2007 Salut to all, Am luat de curand un MT11 si eu si am aceleasi bube, adik merge doar 1 cilindru klumea. In prima faza, cu chiuloase si set original(uzate) dadea rateuri si explozii inapoi din cauza electrica.Erau legate 2 bobine de inductie (una de oltcit si una de dacie) si a trebuit sa leg 2 condensatori........ca sa mearga cat de cat rotund.......... Dupa ce am schimbat chiuloasele si setul am avut proasta surpriza sa vad ca gaura de admisie din chiuloasele noi era mai mare ca la cele vechi si tragea aer fals la greu......... Deci kama3 are dreptate, ori e aer fals ori scanteia inttrerupe de la platina.............. (cauzele astea 2 sunt valabile dak toate celelalte, nivel, jicloare, cabluri, tensiune baterie, sunt CORECTE) Numai de bine.......... Sergione supape, aer fals , avans(stanga/drepta) bujii, pipe, carburatoare dereglate.... aaa.... asa se leaga corect doua bobine in loc de cea originala de Nipru.... (inlocuiti extensia txt cu bmp...numai asa am putut sa o upload-ez) aprindere_dnepr.txt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubaq Postat Septembrie 10, 2007 Share Postat Septembrie 10, 2007 de obicei stangul merge mai bine, e posibil si ca dreptul sa aibe prea putina benzina si de aici sa nu se initieze arderea la fiecare ciclu si sa plece putin amestec pe evacuare si de aici explozii, cilindrul drept ar trebui sa-l treaga pe cel drept dupa el dar nu in mod uniform ci intr-un ritm aleator si de aici zdruncinaturile, ca sa verifici incearca sa mergi cu socul pe dreptul. e si asta o idee. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
serjuro Postat Septembrie 10, 2007 Share Postat Septembrie 10, 2007 supape, aer fals , avans(stanga/drepta) bujii, pipe, carburatoare dereglate.... aaa.... asa se leaga corect doua bobine in loc de cea originala de Nipru.... (inlocuiti extensia txt cu bmp...numai asa am putut sa o upload-ez) Mersi Drobu, deci se leaga in serie............, la mine erau legate in paralel si la platina puteai suda...........heheheh.Am vrut sa mai pun un condensator sa ajute....... Acum am o bob orig de la cineva imprumut si e legata prin o aprindere el..........porneste la a 2a pedala. Pe viitor o sa pun o bob dubla de ceva japo dak gasesc si vreau sa fac un CDI............. Am taiat toate firele jos pt ca era o varza..........acum tre sa fac de la zero .............. A tb sa dau jos pinioanele si furca de marsararier pt ca nu decuplau si sunau ca un polizor.si se barbereau .........Ceva contacte electrice pt ghidon si semanlizatoare unde gasesc? Am probleme cu pedala de frana care e asa arcuita in sus incat da in carb drept..ce sa ma fac? Scuze pt avalansa e intrebari dar vad ca te pricepi......... Numai de bine.......... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Septembrie 10, 2007 Share Postat Septembrie 10, 2007 Mersi Drobu, deci se leaga in serie............, la mine erau legate in paralel si la platina puteai suda...........heheheh.Am vrut sa mai pun un condensator sa ajute....... Acum am o bob orig de la cineva imprumut si e legata prin o aprindere el..........porneste la a 2a pedala. Pe viitor o sa pun o bob dubla de ceva japo dak gasesc si vreau sa fac un CDI............. Am taiat toate firele jos pt ca era o varza..........acum tre sa fac de la zero .............. A tb sa dau jos pinioanele si furca de marsararier pt ca nu decuplau si sunau ca un polizor.si se barbereau .........Ceva contacte electrice pt ghidon si semanlizatoare unde gasesc? Am probleme cu pedala de frana care e asa arcuita in sus incat da in carb drept..ce sa ma fac? Scuze pt avalansa e intrebari dar vad ca te pricepi......... Numai de bine.......... hai ma! ...lumea o sa inceapa sa creada ca-s inteligent, si deja am necazuri din cauza asta.... 2,2-2,5 ohm primarul de la o bobina de dacia , puse in paralel ai 1,1 ohm adica 'freo' 12 A cand se inchide contactul, ...si mai sant alte fenomene care sant mai greu de explicat prin telefon... CDI am facut, cu senzori Hall si a mers foarte fain ,trei ani, pana s-a gatat de la vibratii(se fractureaza lipiturile desi era impregnat in cera de epilat ) Bobinele de japo sant pentru CDI, adica lucreaza in impuls(Capacitor Discharge Ignition) si s-ar putea sa se incalzeasca in regimul de lucru cu platina...nu stiu nu am incercat!( cei care au incercat , spun ca merg foarte bine si cu platina...) Contacte 'dipistoc" de la Gaspar! (dar astea rusesti sant pacatoase rau... ) sau imi spunea cineva ca a vazut pe la magazinele de moto(Baia Mare) ansamblu de contacte cu tot ce trebuie , chinezesti, la 300.000.....farul trebuie bagat prin relee intremediare altfel se duc contactele! La pedala autogen, daca e indoita, sau cel mai probabil nu ai montat frana de atas , si trebuie sa improvizezi o chestie cu un surb si o bucata de tabla groasa indoita ca sa aduci tot ansamblu de parghii in alta pozitie...ai acolo o piesa ce basculeaza si pe capatele ei sant actionarile de la frane....(poate ! ) ... nu ma mai 'Âşpreiați' ca o să mă ofilesc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubu Postat Septembrie 11, 2007 Autor Share Postat Septembrie 11, 2007 a si ce suruburi pot sa bag la grup ca la mine am niste chestii si sa ras filetu nu ma intrebati ca nu stiu cum sa intimplat asta vreau sa stiu si eu ce pas si de cat ca daca nu gasesc poate fac la un strungar --- Mesaj completat în 11 Sep 2007 03:07 -------------de la carburator ma gandeam si eu dar lam spalat cu decarbusolv........ cine stie poate e vre un canal infindat cred ca o sa-l mai desfac o data sa il mai verific si daca e bine ma bag si la boboine sa vad daca sunt bine legate...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_83 Postat Septembrie 11, 2007 Share Postat Septembrie 11, 2007 La grup ai prezoane cu pas normal in interior si pas mic la exterior( piulita). cauta la piese auto prezoane(cu filet normal si pui si piulite normale), ar trebui sa gasesti la dimensiune( de dacie, de la prinderea galeriei pe chiulasa).Daca sunt mai lungi le tai la dimensiunea potrivita. Carburatoarele dupa de le cureti cu decarbusolv sufla-le cu aer comprimat(pompa sau la vulcanizare...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Septembrie 11, 2007 Share Postat Septembrie 11, 2007 hmm, deci din cauza avansului poate sa nu arda benzina pistonul stang?...sau a platinei?... si eu am avut problema asta si a rezolvat-o un amic de-a meu , dar de atunci nu am mai unblat deloc la avans... sa se fi dereglat?! asa singur?... la niprul asta al meu merge bine dreptul... si stangul o cam "innegreste"... (bujia) interesant topic ! poate intr-o zi mai arunc si eu o privire la nipran (ca deocamdata zace in dizgratie...) CIAO! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_83 Postat Septembrie 11, 2007 Share Postat Septembrie 11, 2007 La mine mergea intr-un piston din cauza platinei.Pana s-o reglez am verificat carbul, bujia(am schimbat vreo 3) fisa, am scos racordul de la filtru si nimik. Am inlocuit chiar si bobina de inductie de pe dreapta. Nu puteam sa-mi dau seama cum PLM de merge perfect pe o parte si aiurea pe cealalta.Pana la urma daca e sa dea scanteie naspa tre s-o dea naspa pe ambele parti.Dupa aceea mi-am dat seama ca fiind aprinderea dubla e posibil sa dea naspa doar pe o parte.Si platina ramasese ultima chestie neverificata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubu Postat Septembrie 12, 2007 Autor Share Postat Septembrie 12, 2007 platina zic eu ca e reglata..... aropo care e distanta ideala ca sti in momentu cand umbli la ea se strang 7 mii de ciuri buri care isi dau cu pearerea si zic ca sunt secialisti dar toti sunt varza sai daca e platina impuscata e posibil sa mearga doar un piston bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Septembrie 12, 2007 Share Postat Septembrie 12, 2007 mah , voi m-ati facut curios... cred ca o sa ma bag un pic la platina-avansul ala sa vad care-i treaba poate dau o tura de proba asa si fara asigurare ca ITP mai e un pic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_83 Postat Septembrie 12, 2007 Share Postat Septembrie 12, 2007 Conform manualului 0,4 - 0,6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Septembrie 12, 2007 Share Postat Septembrie 12, 2007 nu va mai chinuiti! cu un mic efort financiar rezolvi problema pe termen lungggg!!!!!!!!!!!!! cum? APRINDERE ELECTRONICA !!!!! CU PLATINILE!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubu Postat Septembrie 12, 2007 Autor Share Postat Septembrie 12, 2007 pai eu daia cred ca am c de la platina pleaca un fir la o chestie rosie si de la aia pleaca la bobina....... nu ma intreba ce e ca nu stiu nu prea ma pricep la aprinderi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Septembrie 13, 2007 Share Postat Septembrie 13, 2007 salutari am o nipra si nu vrea sa mearga cum rtebuie un piston mere bine dar cel din stanga merge cand vrea, daca ii acopar gura de la carburatorul din stanga cel din dreapta mere super bine sic eu pot sa-l turez fara sa dea rateuri dar cand iau mana de la carbusator zici ca incape al diolea razboi mondial rateuri in draci, a reglat supapele si tot la fel a regat avansu si tot degeaba a si inca ceva cand e rece nu porneste fara sa ii dau cu benzina pe gat adica ii arunc cate un capacel de benzina in carburator dupa ce o las sa measrga un timp porneste bine dar daca fac o pauza mai mare de cam o ora trebuie sa ii dau din nou benzina pe gat ajutor fratilor ca tre sa o duc si la rar Schimba carburatoarele( daca se poate) intre ele ca sa iti dai seama ca sunt bune s-au nu. Ca sa reglezi la fel carburatoarele scoti fisa de la o bujie si pornesti motorul si dupa ureche reglazi aceeasi turatie cand scoti fisa de la celalalt cilindru. Am Simson sunt doar idei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Septembrie 13, 2007 Share Postat Septembrie 13, 2007 SIMSON nu-i ca NIPRU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Septembrie 14, 2007 Share Postat Septembrie 14, 2007 Vino calare s-o diagnostichez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Septembrie 14, 2007 Share Postat Septembrie 14, 2007 auzi ALEKO , TE DUCI "CALARE" LA BUBU , NU? nu vii la mine , NU? ca m-ai speriat eu as veni la intrunirea de atasisti dar nu cred ca pot cu atas.... ca nu mai am nici atas , nu mai am nici prinderile pt. atas, si nici nu stiu sa conduc cu atas .... cred ca vin cu VFR-ul SI amicul meu(de fapt conduce el ca se pricepe mai mult ca mine... si e a lui) CIAO! --- Mesaj completat în 14 Sep 2007 16:15 -------------AH , SI UITAM : DE AZI DIMINEATA VFR-UL NU MAI ARE NR.DE INAMTRICULARE "B-85-VFR" CI BZ-06-HOB CHIAR ASA ALEKO! SUSPENDA-MI SI MIE CONTUL 5 ZILE , CA NU MA MAI POT ABTINE SA NU COMENTEZ ORICE GASESC PE FORUM ..... MI-AR PRINDE BINE O PAUZA/SUSPENDARE CA DEJA AM DEVENIT DEPENDENT DE FORUMUL ASTA...... "bine " ca am timp... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubu Postat Septembrie 14, 2007 Autor Share Postat Septembrie 14, 2007 Vino calare s-o diagnostichez. nu pot sa vin cu ea ca nu are itp si nuci cardanul montat daca iti faci niste timp week-endul viitor as fi mai mult de cat recunoscator ca eu sunt in plop si plopul in aer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Septembrie 15, 2007 Share Postat Septembrie 15, 2007 si si ? ce avea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Septembrie 15, 2007 Share Postat Septembrie 15, 2007 Erau legate 2 bobine de inductie (una de oltcit si una de dacie) si a trebuit sa leg 2 condensatori........ca sa mearga cat de cat rotund interesant, eu la M mergeam si cu una de 6v si una de 12, gasite prin noroi, si mergea corect. hm. sa fie m-ul blindat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.