Sari la conținut

Problema Grava!


AnDreas01
 Share

Postări Recomandate

Fratilor am si eu o problema am un scuter super sport...Dar stau cu el in curte si nu stiu cum sa il pornesc?

daca m ati putea ajuta sa il pornesc ar fi super...

 

--- Mesaj completat în 11 Sep 2007 22:54 -------------
Si sa imi spune ti si de unde activez NOS-ul...Cica se duce 160-170..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 66
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Fratilor am si eu o problema am un scuter super sport...Dar stau cu el in curte si nu stiu cum sa il pornesc?

daca m ati putea ajuta sa il pornesc ar fi super...

deci...scoti cheia din buzunar,o bagi in contact,dai de ea in dreapta,tii frana si apesi butonu galben.......ia incearca poate iti iese :(

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:hurt: :rose: :rose: :rose: :blbl: :blbl: :) :)

 

--- Mesaj completat în 11 Sep 2007 22:57 -------------
si NOS-ul e tot la fel un buton pe care tre' sa-l apesi...da tre' sa apesi tare ca daca nu,canci 170......... :D :lol: :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:) :) :D

Incearca sa desfaci variatorul....sigur de acolo este, daca nu poti te ajut eu....am un flex nou-nout si tre' sa-i fac rodajul.

Aaa.....si mai este posibilitatea sa fi ramas senzorul de centura de siguranta blocat, asa am patit si eu odata si a trebuit sa-i schimb pivotul dreapta-spate de la roata de rezerva. Mult succes si sper ca sfaturile mele sa te fi ajutat. Daca mai intampini dificultati.....nu ezita sa postezi, noi suntem aici si te vom ajuta in orice situatie.

Salutare si disc de frana cu aderenta!

:hurt:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:D :hurt: :rose:

Incearca sa desfaci variatorul....sigur de acolo este, daca nu poti te ajut eu....am un flex nou-nout si tre' sa-i fac rodajul.

Aaa.....si mai este posibilitatea sa fi ramas senzorul de centura de siguranta blocat, asa am patit si eu odata si a trebuit sa-i schimb pivotul dreapta-spate de la roata de rezerva. Mult succes si sper ca sfaturile mele sa te fi ajutat. Daca mai intampini dificultati.....nu ezita sa postezi, noi suntem aici si te vom ajuta in orice situatie.

Salutare si disc de frana cu aderenta!

:rose:

frate te rog eu frumos ajuta-ma si pe mine cu ceva ca am vazut ca te pricepi...cum bag benzina? :) :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu benzina.......hmmm.....aici m-ai incuiat.....nici eu nu stiu :)

Nu am pus niciodata benzina, tot timpul era cineva la benzinarie care imi punea benzina.........cred ca ala a facut o scoala speciala de stie....asa se explica si salariile mari la astia care lucreaza prin benzinarii.

Si cu nosu' e foarte simplu, tot ce trebuie sa faci este sa declansezi alarma in momentul in care cuplezi reductorul cu priza de putere din dotare, astfel la 600 rpm vei obtine o basculare hidraulica in colectorul de vid de langa turbina de ceata. Si nu uita ca la filtrul de aer ai 2 setari: una de noapte si una de zi. Daca selectezi pe varianta de optim (undeva pe la pranz), atunci turboalimentatorul de relanti va avea randament maxim in special pe directia S-N. Multa bafta. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma voi sunteti cu capu :) (joke :rose:).

Nota 10, nota 10, chiar am ras, dar acum voi dati dovada de imaturitate :hurt: faceti ca in clasa a 3-a :rose:. Va cred, si eu sunt satul de posturi de genul asta si de nume de topicuri nu mai zic :) : urgent, important, grav, etc. Ce e mai najpa va urma: consecintele ca ati facut din nik un topic :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma voi sunteti cu capu (joke ).

Nota 10, nota 10, chiar am ras, dar acum voi dati dovada de imaturitate faceti ca in clasa a 3-a . Va cred, si eu sunt satul de posturi de genul asta si de nume de topicuri nu mai zic : urgent, important, grav, etc. Ce e mai najpa va urma: consecintele ca ati facut din nik un topic

 

filozofule....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu acu nici eu nu am stiut sa-mi exprim ideile corect, e 1:13 si de-aia :D. Voiam mai pe scurt sa zic ca va inteleg ca sunteti satuli, dar nu trebuie sa radeti chiar asa de saracii oameni. Toata lumea invatza si invatzatul incepe de undeva (in cazul unora de la 0).

 

Bafta :) si nb :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...