Sari la conținut

Carpatica Rally Raid 2007


Postări Recomandate

Pentru cei dornici de aventura, Speed Racing Timisoara si SO-Moto Racing Bistrita organizeaza cel mai tare raliu de anul asta (si, sper eu, cel mai tare raliu din RO de pana acum). Aveti mai jos comunicatul organizatorilor.

Chiar daca e la sfarsitul lui noiembrie, sunt sigur ca vom avea vreme buna. Si chiar daca nu va fi vreme buna, cu atat mai mare va fi satisfactia cand vom ajunge la finish :)

 

_____________________

 

Speed Racing Timisoara vă propune Âşi vă invită :

 

Prezentare eveniment

22.11.2007 Super Specială TimiÂşoara – Iulius Mall

23.11.2006 etapa 1 TimiÂşoara-Satu Mare

24.11.2006 etapa 2 Satu Mare – Bistrița Năsăud

25.11.2007 etapa 3 Bistrita Năsăud

 

 

Carpatica Rally Raid 2007, a V - a, coef.4, din Campionatul Național de Raliuri Tot Teren al Romaniei si este organizat de Clubul Speed Racing, în colaborare cu clubul So MOTO Racing, S.C. WEST SIDE MEDIA, S.C. Studiographic S.R.L., cu sprijinul Agenției Naționale Antidrog, a Inspectoratului de Jandarmi TimiÂş Âşi a administrațiilor publice locale dar Âşi al altor companii (importatorii de moto, auto, producătorii/importatorii de combustibili Âşi uleiuri, companii din domeniul bancar etc.).

Concursul se desfăÂşoară conform Regulamentelor FIA, FIM, UEM, ACR - CNAK, FRM Âşi Codului Sportiv internațional Âşi a anexelor sale.

Traseul va avea o lungime de 1000 km din care 760 km reprezintă lungimea Probelor Speciale care se desfăÂşoară pe drumuri nemodernizate Âşi închise circulației publice (drumuri forestiere, agricole, etc).

Carpatica Rally Raid Romania 2007 este una din cele mai lungi competiții care se desfăÂşoară în Europa.

La această etapă participă sportivi din străinătate (Italia, Franța, Ungaria) Âşi din țară, cu autoturisme de teren, motociclete Âşi atv-uri preparate conform regulamentelor tehnice internaționale specifice pentru raliuri Tot Teren.

Concursul debutează în data de 22.11.2007, în TimiÂşoara , cu ocazia verificărilor administrative Âşi tehnice. Startul Festiv Âşi al Super Specialei, deschisă pentru public, în urma căreia se va stabili ordinea de start pentru etapă din 23.11.2007 TimiÂşoara - Satu Mare.

La startul festiv, culoarul spre portalul de START Âşi de după, va fi delimitat de benner-ele sponsorilor concursului, de asemenea vor fi amplasate standuri (corturi) de prezentare Âşi asistență tehnică auto/ moto. În această zi participanților li se vor distribui: materiale publicitare, brățări de securitate tricouri Âşi Âşepci (bandane) cu logo-ul evenimentului pe care le vor păstra pe toată durata concursului. Se vor împărți standurile. Aceasta este o zi organizatorică.

Startul festiv la Carpatica Rally Raid 2007, va fi dat de personalități ale lumii mondene, invitate la eveniment. Pe toată durata evenimentului, pe lângă competiția principală , se va organiza Âşi un

Raid pentru doritorii Âşi pasionații de drumeți prin munți cu autoturismele de teren Âşi motociclete, de asemenea numeroase alte concursuri Âşi o expoziție auto-moto-accesorii vor ocupa timpul celor care nu sunt înscriÂşi în cursă.

Dupa 4 zile de concurs, la Bistrița unde este SOSIREA, vor fi premiați câÂştigătorii concursurilor într -un cadru festiv.

Startul în concursul Carpatica Rally 2007 va fi dat în TimiÂşoara, în Parcarea Iulius Mall pe 23.11.2007. În seara aceleaÂşi zile se ajunge în Satu Mare. În 24.11.2007 se va pleca din Satu Mare către Bistrița.

Ziua următoare va fi dedicată unei etape speciale în împrejurimile din Bistrița care va incheia Âşi concursul.

Pe traseu vor fi amenajate locuri speciale pentru presă unde vor fi postate bannere cu logo-urile partenerilor media, organizatorilor Âşi ale sponsorilor. Se vor face sampling-uri de băuturi Âşi produse alimentare în toate punctele de plecare / sosire Âşi pe traseu în punctele “cheie”.

 

Ziua 1 22.11.2007 TimiÂşoara zi organizatorică

sosirea concurentilor

verificarile administrative Âşi tehnice

împărțirea materialelor promoționale

împărțire Âşi amenajare “stand service"

repartizarea concurenților în standuri

startul festiv

Super Speciala

cazare + cină într-un restaurant din TimiÂşoara

ÂŞedință tehnică pentru prezentarea traseului etapei din 23.11.2007

 

Ziua a 2-a 23.11.2007 TimiÂşoara-Satu Mare ETAPA I-a

concurenții iau startul în cursă din TimiÂşoara la ora 7:00 pe traseul stabilit în road-book

sosirea se va face în Satu Mare în jurul orei 18:30

încep manifestările conexe

ziua de concurs se încheie la sosirea concurenților în bivuacul amenajatîn central Satu Mare

cazare + cină

Âşedință tehnică pentru prezentarea traseului etapei din 24.11.2007

 

 

Ziua a 3-a 24.11.2007 Satu Mare- Bistrița Năsăud ETAPA a II-a

concurenții iau startul în cursă din Satu Mare la ora 9:00 pe traseul stabilit în road book

sosirea va fi în Bistrița Năsăud în jurul orei 17:30

încep manifestările conexe

ziua de concurs se încheie la sosirea concurenților în spatiul amenajat la un hotel din centrul oraÂşului

cazare + cină

Âşedință tehnică pentru prezentarea traseului etapei din 24.11.2007

 

Ziua a 4-a 25.11.2007 Bistrița Năsăud ETAPA a III-a concurenții iau startul în cursă din Bistrița la ora 8:00 pe traseul stabilit în road-book

sosirea va fi în bivuac în jurul orei 13:00

încep manifestările conexe

ziua de concurs se încheie la sosirea concurenților în spațiul amenajat

încep manifestãrile conexe: muzică, concerte live, concurs antidrog

finish Rally Raid cu evidențierea câÂştigătorilor pe fiecare clasă

decernarea premiilor pentru participanți Âşi câÂştigători

decernarea premiilor pentru sponsorii concursului

închiderea oficială a competiției Carpatica Rally Raid 2007,a V-a etapa din Campionatul Național de Raliuri Tot Teren 2007.

 

Premergător evenimentului sportiv, lansam si cea de-a doua invitatie :

 

SALONUL CARPATICA se va desfăÂşura în perioada 20 – 22 noiembrie, (22 noiembrie fiind ziua pressei Âşi a celei de-a doua ediții a competiției Carpatica Rally Raid 2007. Atât salonul auto/moto, cât Âşi Prologul Âşi Startul competiției se vor desfăÂşura în Parcarea Iulius Mall(intrarea dinspre BCR).

Timp de trei zile, SALONUL CARPATICA va deveni un punct de referință pentru lumea auto Âşi moto SUV Âşi off road, pentru pasionații sportului cu motor, mediind astfel, informații între clienți Âşi dealer, între sportivi licențiați Âşi amatori, facilitând astfel, legături profesionale, sportive Âşi interculturale.

Fiind cea mai mare competiție de acest gen în județul TimiÂş Âşi unul dintre cele mai importante evenimente sportive auto –moto, considerat un eveniment cu impact social AGENĂIA NAĂIONALĂ ANTIDROG ( ANA), reprezentată de CENTRUL DE PREVENIRE, EVALUARE ÂŞI CONSILIERE TIMIÂŞ se va implica în organizarea acetui eveniment. Din pespectiva politicii promovate de către ANA se doreÂşte responsabilizarea conducătorilor auto, conÂştientizarea lor Âşi a publicului larg cu privire la riscurile asociate consumului de alcool Âşi droguri. Pentru ca acțiunile ANA să aibă un impact cât mai mare în comunitate asociem adesea evenimente mai puțin convenționale punând accentul pe creativitatea Âşi valorizarea abilităților personale. În acest mod mesajul nostru cu caracter preventiv se bucură de o mai mare receptivitate atât în rândul celor direct implicați în eveniment cât Âşi în rândul publicului.

Salonul Carpatica se prezintă ca o nouă carte de vizită atât pentru sportul cu motor cât Âşi pentru oraÂşul TimiÂşoara. Locația centrală oferită de colaborarea Clubului SPEED RACING cu IULIUS MALL TimiÂşoara, transformată de organizatori pentru cele trei zile în una din cele mai spectaculoase din zonă, este, fără îndoială, o motivație puternică atât pentru vizitatori Âşi amatori de senzații, cât Âşi pentru firmele expozante.

Expozanții invitați la eveniment :

 

1. Autovehicule SUV/OFF ROAD

2. Vehicule utilitare uÂşoare

3. Echipamente pentru Autovehicule SUV/ OFF ROADÂşi pentru vehicule utilitare uÂşoare

4. Motociclete, Atv-uri Âşi Quad-uri

5. Echipamente Âşi accesorii pentru motociclete, Atv-uri Âşi Quad-uri Âşi utilaje pentru acestea

6. Tuning auto Âşi moto,echipamente sportive

7. Servicii: organisme de credit, asigurări, informatică Âşi logistică

8. Presă

9. Organisme oficiale

 

 

Vă aÂşteptăm cu participarea, idei , propuneri Âşi sugestii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ionut..nu stiu frate cum le gasesti tu dar esti de belea..vreau sa te felicit ptr chestia asta...pe topicurile tale am aflat de cel putin 3 curse numai anul asta....dar sa lasam lauda ca te inveti si incepi sa ceri bere pe la curse(ptr informare)...as vrea sa expun la salonul carpatica si sa ma si dau oleaca pe traseele off-concurs...afla te rog un nr de telefon sau un site-al baietilor astia sa fac si eu vorbele sa ma pregatesc..ptr expozitie....sarumana

 

PS....cred totusi ca o sa iti dau niste bericioaice ca esti baiat fain.... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa aflam. Oricum, nu te astepta sa fie mocangeala ca la Buzau ;)

asa da in cap oamenilor care vor sa inceapa viata sportiva. :)

si daca nu va fi mocangela de la Buzau ce are?

Astept sa vedem cum e cu costurile. si daca ne permitem, ne dam, poate chiar ne legam iara la transport :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Attilas - merci de bere :) Cu informatia nu e nimic magic - pur si simplu ma pasioneaza fenomenul, cunosc foarte multa lume si am acces la internet mai tot timpul :lol: pentru concurs/salon sun-o pe Ramona Maris 0722 206 893

 

@ MacLeod - eu vreau sa merg si normal ca as prefera sa ma cuplez cu cineva sa mai scad din costuri. Insa e foarte important sa mai gasim o a treia persoana care sa vina dupa noi cu masina si remorca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

noutati de la organizatori ...

 

 

Speed Racing revine cu cateva informatii referitoare la desfasurarea ultimei etape din Campionatul Tot TEREN, CARPATICA RALLY RAID :

 

Am hotarat impreuna cu directorul sportiv, sa scurtam traseul si sa ne limitam la TM - SM. Astfel, sper ca cei care stau mai prost finaciar decat ceilalti sau pt cei care au masini pregatite putin diferit fata de cele de la Rally Raid, sa poata totusi sa incerce un "Promo"

 

In aceste conditii,etapele competitiei vor fi :

 

22.11. 2007 inscrieri, verificari tehnice, prolog la Timisoara

23.11.2007 o proba speciala Timisoara

24.11.2007 Timisoara / Satu Mare

 

Vis a vis de taxele de inscriere, ca sa cunoasteti din timp si sa va pregatiti bugetele :

auto : 600/Ron echipaj

moto : 300 Ron/ participant

echipe : 300 Ron/echipă

promo: 300 Ron/ehipaj auto, 150 Ron-participant moto

 

prin taxa se asigura:

 

-cate 1 sticla de 1/5 apa minerala/zi, 2 doze energizante/zi pentru fiecare participant

-cupe, diplome Âşi premii

-cină festivă

 

Se întocmesc clasamente pentru:

Moto - avansați

Moto – debutanți

ATV – Quad

Auto – debutanți

Auto – OPEN, T1,2,3 TD

Promo Rally Raid (premierea la Timisoara)

Echipe

 

Nu este inca regulament particular al cursei, este o informatie de principiu. Mai avem ceva timp la dispozitie pt a finaliza acest regulament.

 

Ca sa vin in sprijinul vostru, sunt in discutii pt finalizarea unui contract de barter cu un hotel din Timisoara, astfel incat toata lumea sa fie la un loc si sa beneficiem si de un pret rezonabil. La nivel de Satu Mare, inca nu stiu ce o sa reusesc dar o sa fac tot posibilul sa gasesc si acolo vreo solutie. In acest context mi-as dori sa fiu anuntata prin mail : ramonamaris@yahoo.com cine vine si de cate locuri e nevoie. As prefera prin mail, pt ca va ramane ca o dovada ca mi-ati trimis si ca eu sa nu uit.

 

 

<small>--- Mesaj completat în 02 Oct 2007 18:33 -------------</small><br/>Cateva detalii pentru cei pe care ii mananca palmele dar stau pe ganduri ... :blink:

Un traseu de rally raid din campionatul nostru poate fi parcurs fara probleme cu LC4, DR, TT, XR. Kuki a aratat ca merge si cu F650GS. Totul e sa ai cauciucuri cramponate (cross sau enduro), mai ales daca se merge la campie, pe drumuri agricole care se fac patinoar dupa ploaie. Cu una mica (EXC, WR, etc) esti mai rapid. Insa cu astea mari nu tragi la podium dar te duci mult mai confortabil.

Intr-un traseu de rr nu ai locuri de netrecut cu motoare de 600. Nu e ca la enduro. Ganditi-va ca traseul e facut sa poata trece masini; masini de rally, nu masini de off road extrem!

 

Acum, stiu ca cea mai mare problema o constituie lipsa afurisitului de roadbook ... Pentru participari de hobby, cutia aia nenorocita poate fi confectionata de un baiat mai priceput. Petru doritori, pot pune la dispozitie poze si masuratori cu derulatorul meu. Ca sa faci unul electric e f complicat, insa pentru hobby se poate face unul cu derulare manuala - o cutie, un capac de plastic detasabil cu o garnitura (ca sa asigure etanseitatea in caz de ploaie), 2 axe ... de ex cum e asta de la acerbis http://dinmc.dk/catalog/images/acerbis_road.jpg

sau asta de la touratech

http://www.dirtbike.at/cockpit/roadbooks/gross/rb01.jpg

 

Eu la primul rally am mers cu un acerbis din asta si am tinut distantele cu tripul de la KTM Aventure (care mergea din 100 in 100m) si m-am descurcat f bine.

Pentru masurarea distantei se poate lucra cu kilometrajul de la motocicleta.

 

In plus, daca va sperie asa tare faza cu navigatia, va mai dau cateva tips-uri:

- incepatorii pleaca dupa avansati si intotdeauna vor fi urme

- masinile pleaca dupa incepatori si cei mai buni ii vor depasi foarte repede -> si mai multe urme!

- masinile mai lente vor fi un "iepure" foarte bun. cum te depaseste una care iti convine cum merge, poti sa te lipesti de ea si ai scapat de grija navigatului. Cel putin pana il pierzi :kick:. Atunci astepti un altul ... Daca te depasesc toate masinile, atunci de-abia you're on your own si trebuie sa navighezi. Dar nu uita - deja o sa ai multe urme si nu o sa mai fie foarte mult din proba.

Si daca nu te descurci si te-ai saturat sa faci pe cercetasul, poti oricand sa dai un telefon la directorul de cursa care iti indica repede iesirea din traseu. Si lasi la o parte gloria sportiva si ramai doar cu o super experienta si cu prieteni noi.

 

Una peste alta - curaj! :blink: Daca aveti intrebari, va stau la dispozitie. Daca nu am raspunsuri, stiu unde sa sun sa le gasesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si cursa de anul trecut de la Timisoara a fost super .Ramona pune mult suflet si pasiune in RR . Eu personal m-am simtit foarte bine .Proba speciala de pe malul raului a fost poate cea mai frumosa din tot campionatul ( poate cei de la auto nu o apreciaza asa dar pentru motociclisti a fost deosebita ). O sa merg cu placere la toate cursele organizate de Ramona.

Editat de IOAN LUTAS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

deci pana la urma se poate participa fara nici un fel de road-book sau nu?macar la hobby...

In regulametul RR de campionat national se poate merge la clasa hoby fara acestea. Dar personal e mult mai bine cu derulator si trip, deoarece te obisnuiesti si cu navigatia si cu mersul, si vezi intradevar care este "real feal"-ul la un RR.

Cel mai bine e de vazut daca se specifica ceva in regulamentul particular. Distractie maxima si poate ne vedem acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari iubitorilor de Raid si nu numai.

Traseul este semnat de mine, voi fi si director sportiv.

 

Etapa este finalizata organizatoric, lucram la detalii. Regulamentul particular a fost trimis la federatie, aprobat si va fi facut public curand.

Amatorii de la moto pot participa in doua zile diferite. Particularitati moto: capra tehnic OK (nu cerem numere de inmatriculare), echipament protectie, declaratie. Start in grup, traseu partial marcat.

Traseul pentru amatori este inchis circulatiei publice, este in bucla, cu alimentare la fiecare trecere, gen enduro-cross. Nu se merge pe legatura, capra se aduce la proba.

 

Pe scurt un mic program al competitiei:

 

Joi 22.11 - ora 10.00-20.00 inscrieri, validari - Iulius Mall Timisoara

ora 15.00 o superspeciala dedicata sponsorilor si mediei, premiata separat, in afara concursului pentru VIP-uri si concurentii inscrisi - Rally Show – Cupa „ALEGE VIATA”

 

Vineri 23.11 - Etapa I Timisoara, licentiati si amatori, 2 Probe Speciale, una la Mall si una pe raul mentionat de John Lutas, 50 km.

Premiere amatori moto.

 

Sambata 24.11 - Etapa II: TimiÂşoara – Satu Mare, numai licentiati, 1 proba 200km

Inscrieri amatori pentru etapa III - Gerbog ora 17.00

Seara masa festiva

 

Duminica 25.11 - Etapa III: Satu Mare, licentiati si amatori, 1 proba pe traseul de la Viile Satu Mare 80 km.

Festivitate de premiere si "nunta".

Traseu licentiati: total 440 km, nr. PS 4, total PS 350 km

 

Informatii: Ramona Maris 0722206893. Nelu Nastor 0740032431. John Lutas 0722380320.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

usor off topic, pentru cei care trebuie sa se echipeze cu road book, cel de la Acerbis e un gunoi, multe defecte tehnice, pe scurt trage foarte greu rola de hartie si il rupe. Recomand Turatech.

 

Daca vreti sa nu traga greu hartia si sa o rupa este indicat sa micsorati latimea paginilor din rood book cu ajutorul unei foarfeci mari sau ghilotine ( inainte de lipire ).In acest fel paginile culca perfect pe rola . Eu de obicei debitez fiecare pagina exact pe conturul tabelului , in acest fel incap mai multe pagini in derulator .

Pentru zilele in care sunt multe pagini este indicat sa imparti in 2 ( cel mai bine este sa le schimbi la un punct de realimentare unde ai oricum o neutralizare de 10-15 minute ) .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca sunt prea idiot sa pricep...ca amator poti sa participi "just for fun"fara road-book??sau alte licente/acreditari sau mai stiu eu ce???

vreau sa vin de placere sa ma dau si sa ma imi fac prieteni noi..concurenta o las ptr altii mai buni sau mai ambitiosi...

 

PS imi este peste mana sa cumpar un derulator ptr motor dat fiind faptul ca il folosesc doar ptr hobby.

Editat de atillas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dah, din cate stiu eu in regulamentul de RR al CN e absolut nevoie de scule de navigat la clasa profi. Pt amatori nu e nevoie de acestea. Aici ai regulametul la RR valabil anu acesta.

E posibil ca organizatorii sa dispuna altfel in regulamentul particular. Asa ca sa asteptam si regulamentul particular sau daca se poate sa ne comunice ei clar asta.

Oricum fara derulator si trip master nu se simte realfeeel-ul RR-ului ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

usor off topic, pentru cei care trebuie sa se echipeze cu road book, cel de la Acerbis e un gunoi, multe defecte tehnice, pe scurt trage foarte greu rola de hartie si il rupe. Recomand Turatech.

 

Nu mai recomanda. ;) Angrenajele interioare sunt pe roti dintate din plastic.

La prima lovitura in corpul derulatorului este defectat iremediabil din cauza ca nu mai calca rotile dintate unele peste atele.

 

Eu recomand derulatoarele pe curele. MD KTM (sunt cele ce le folosesc concurentii la Dakar).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dah, din cate stiu eu in regulamentul de RR al CN e absolut nevoie de scule de navigat la clasa profi. Pt amatori nu e nevoie de acestea. Aici ai regulametul la RR valabil anu acesta.

E posibil ca organizatorii sa dispuna altfel in regulamentul particular. Asa ca sa asteptam si regulamentul particular sau daca se poate sa ne comunice ei clar asta.

Oricum fara derulator si trip master nu se simte realfeeel-ul RR-ului ;)

 

pentru a ajuta debutantii organizatorii o sa dea startul in grup pentru ei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu recomand tot MD. Ideea e sa gasesti unul bun second hand, ca altfel e o avere.

 

Aveti atasat regulamentul particular. Daca sunt intrebari mai intrebati pe-aici sau pe organizatori direct (gasisti contactele in regulament).

 

Curaj si have fun! Cei care aveti dileme de genul "oare rezist", 'oare ma tine motorul", "oare o sa pot sa navighez" va zic - mergeti sa vedeti! este mai simplu si muuuult mai distractiv decat va imaginati. In 2 ani de cand merg eu am vazut oameni de la 20 la 46 de ani si motociclete de la DR350 la LC8 care au terminat curse grele. Si nu stiu nici unu caruia sa-i fi parut rau ca a venit la io cursa.

REGULAMENT_PARTICULAR_CARPATICA.doc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mergeti la curse !!!mergeti la curse !!! mergeti la curse !!! mergeti la curse !!! mergeti la curse !!! mergeti la curse !!! mergeti la curse !!! mergeti la curse !!! mergeti la curse !!! mergeti la curse !!! mergeti la curse !!!

 

cu grija.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Eu vreau sa merg cu un dr de 650. Motorul are 12000 km si e ca nou. La doar 50 CP pe 175 kg (gol) + 0,1 tone subsemnatul :) .

Ma dau de ceasul mortii dupa un derulator de roadbook. Please help !!!

Are cineva vreunul de dat/ imprumutat/ sponzorizat ?

Fara el imi ramane sa ma dau la Mall si nu prea vreau asta. Vreau sa merg tot drumul ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu vreau sa merg cu un dr de 650. Motorul are 12000 km si e ca nou. La doar 50 CP pe 175 kg (gol) + 0,1 tone subsemnatul :) .

Ma dau de ceasul mortii dupa un derulator de roadbook. Please help !!!

Are cineva vreunul de dat/ imprumutat/ sponzorizat ?

Fara el imi ramane sa ma dau la Mall si nu prea vreau asta. Vreau sa merg tot drumul ...

 

In cel mai rau caz si fara derulator poti face traseul.Oricum raman urme de la cei din fata ta si te ajung masinile din spate , te poti lipi de careva .

Nu conteaza asa mult puterea motorului din cauza noroaielor viteza medie banuiesc ca nu va fi prea mare.

Important sa ai ambitia necesara sa termini cursa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca nu te bagi - nu ai nici sanse

 

la amatori toti sunt " just for fun "

Da, mai colega, dar eu voiam sa "insinuez" ca Transalpul nu e chiar enduro (ceea ce voi, veteranii, stiti deja)

Nu stiu pe ce traseu se va merge, sunt absolute beginner in domeniu si as vrea sa stiu daca am sanse sa parcurg macar 60 - 70 km, acolo :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...