robychopper Postat Aprilie 27, 2005 Autor Share Postat Aprilie 27, 2005 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Februarie 23, 2006 Autor Share Postat Februarie 23, 2006 alt proiect de la jimmy http://www.hbs.be/english/projstinus.htm asta e linkul cu proiectul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kata Postat Februarie 25, 2006 Share Postat Februarie 25, 2006 ma so mor io astia nu mai stiu sa spuna STOP la nenorocitele astea de cauciucuri, si ce e mai grav ca de multe ori se lasa de crezut ca latzimea cauciucului ii direct proportionala cu performantza , io cred ca ce ii mai mult de 200 -220 pe spate ii aberatzie si prost gust, tzinetzi minte ''big doestn't mean always better'', cind o sa termine cu idiotzenia asta de latzime a cauciucurilor? hai sa le punem senile daca tot suntem aci, mi se pare o prostie din partea oricariu motociclist sa dea 600-700 $ pe un cauciuc pe spate care nu ajuta d.p.d.v. al performantzei deloc chiar dimpotriva, cind o sa se ajunga la ideile Bauhaus-uli de functize (a se citi performantza) inaintea formei, a imaginii? TREZITZI-VA LA REALITATE!!!! si datzi-le dreq de gunoaie. le dau credit fabricatorilor pt schimbarea de la injectzie la carburator la motor, TC 88 ii un motor la care e o diferenzta enorma d.p.d.v. al performantzei cind se schimba injectzia in carb. (de ce credetzi ca au facut schimbarea? PERFORMANTZA, TC88-ul pe injectzie avea performantzele unui tractor cu gunoiul ala de 330 pe spate) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rinno Postat Februarie 25, 2006 Share Postat Februarie 25, 2006 ma so mor io astia nu mai stiu sa spuna STOP la nenorocitele astea de cauciucuri, si ce e mai grav ca de multe ori se lasa de crezut ca latzimea cauciucului ii direct proportionala cu performantza , io cred ca ce ii mai mult de 200 -220 pe spate ii aberatzie si prost gust, tzinetzi minte ''big doestn't mean always better'', cind o sa termine cu idiotzenia asta de latzime a cauciucurilor? hai sa le punem senile daca tot suntem aci, mi se pare o prostie din partea oricariu motociclist sa dea 600-700 $ pe un cauciuc pe spate care nu ajuta d.p.d.v. al performantzei deloc chiar dimpotriva, cind o sa se ajunga la ideile Bauhaus-uli de functize (a se citi performantza) inaintea formei, a imaginii? TREZITZI-VA LA REALITATE!!!! si datzi-le dreq de gunoaie. le dau credit fabricatorilor pt schimbarea de la injectzie la carburator la motor, TC 88 ii un motor la care e o diferenzta enorma d.p.d.v. al performantzei cind se schimba injectzia in carb. (de ce credetzi ca au facut schimbarea? PERFORMANTZA, TC88-ul pe injectzie avea performantzele unui tractor cu gunoiul ala de 330 pe spate) Asta cu gusturile sti si tu foarte bine ca nu se discuta asa ca nu cred ca-i bine venita parerea ta (pusa la general) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex123 Postat Februarie 25, 2006 Share Postat Februarie 25, 2006 ma so mor io astia nu mai stiu sa spuna STOP la nenorocitele astea de cauciucuri, si ce e mai grav ca de multe ori se lasa de crezut ca latzimea cauciucului ii direct proportionala cu performantza , io cred ca ce ii mai mult de 200 -220 pe spate ii aberatzie si prost gust, tzinetzi minte ''big doestn't mean always better'', cind o sa termine cu idiotzenia asta de latzime a cauciucurilor? hai sa le punem senile daca tot suntem aci, mi se pare o prostie din partea oricariu motociclist sa dea 600-700 $ pe un cauciuc pe spate care nu ajuta d.p.d.v. al performantzei deloc chiar dimpotriva, cind o sa se ajunga la ideile Bauhaus-uli de functize (a se citi performantza) inaintea formei, a imaginii? TREZITZI-VA LA REALITATE!!!! si datzi-le dreq de gunoaie. le dau credit fabricatorilor pt schimbarea de la injectzie la carburator la motor, TC 88 ii un motor la care e o diferenzta enorma d.p.d.v. al performantzei cind se schimba injectzia in carb. (de ce credetzi ca au facut schimbarea? PERFORMANTZA, TC88-ul pe injectzie avea performantzele unui tractor cu gunoiul ala de 330 pe spate) Salut Kata cred ca te-ai grabit cand ai pus postul asta,pt ca sunt convins ca tu stii despre cauciucurile astea ca nu sunt facute pt performante dinamice deosebite ci pt show. Cum ar arata frumoasa asta cu 200-220 pe spate? Ca un kur. Asta e 360 nu 330 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kata Postat Februarie 26, 2006 Share Postat Februarie 26, 2006 (editat) pentru MINE motocicleta=performantza, de oricare fel ar fi ea, viteza, manevarbilitate, comfort, consum de benzina, etc. din motivul asta pe motorul MEU nu o sa vedetzi nimic ce nu ajuta la performantza, va putetzi pune pe motocicletele voastre ce cauciucuri vretzi, io in postul anterior mi-am dat pererea MEA, asha ca Rinno apuca-te si studiaza putzina semantica si citeste cu atentzie ce am scris ‘’ Asta cu gusturile sti si tu foarte bine ca nu se discuta asa ca nu cred ca-i bine venita parerea ta (pusa la general) ‘’ te cotrazici, iar daca parerea mea nu conteza, mie ‘’mi se rupe’’ de a ta . Alex123 nu m-am grabit, mi-am spus punctul de vedere, ma repet pt mine motorul =perfomantza, iar daca perfomantza nu ne intereseaza de ce sa nu ne punem motoare de drujba cromate in cadre, la ce ne trebuie motoare in V si alte marafeturi? Producatorii de cauciucuri tocmai pe asta se bazeaza, AWD pe ideea ta, tocmai asta vor, daca nu ai o aberatzie de 300 pe spate nu ai chopper ‘’adevarat’’ si nu esti ‘’cool’’ si in pas cu moda, nu lasatzi sa va spuna altzii ce arate bine, de ce credetzi ca pun io scanurile alea din reviste, sa incerc sa va atrag atentzia la faptul ca mai exista si un alt fel de a face motoare, nu numai OCC ‘’style’’ unde tot ce vezi e ‘’billet aluminum’’ si piese pt care itzi dai un rinichi sa le potzi avea pe motor. ASTA E PAREREA MEA SI DACA ARE CINEVA PROBLEME CU EA ‘’FUCK OFF’’ Editat Februarie 26, 2006 de kata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rinno Postat Februarie 26, 2006 Share Postat Februarie 26, 2006 pentru MINE motocicleta=performantza, de oricare fel ar fi ea, viteza, manevarbilitate, comfort, consum de benzina, etc. din motivul asta pe motorul MEU nu o sa vedetzi nimic ce nu ajuta la performantza, va putetzi pune pe motocicletele voastre ce cauciucuri vretzi, io in postul anterior mi-am dat pererea MEA, asha ca Rinno apuca-te si studiaza putzina semantica si citeste cu atentzie ce am scris ‘’ Asta cu gusturile sti si tu foarte bine ca nu se discuta asa ca nu cred ca-i bine venita parerea ta (pusa la general) ‘’ te cotrazici, iar daca parerea mea nu conteza, mie ‘’mi se rupe’’ de a ta . Alex123 nu m-am grabit, mi-am spus punctul de vedere, ma repet pt mine motorul =perfomantza, iar daca perfomantza nu ne intereseaza de ce sa nu ne punem motoare de drujba cromate in cadre, la ce ne trebuie motoare in V si alte marafeturi? Producatorii de cauciucuri tocmai pe asta se bazeaza, AWD pe ideea ta, tocmai asta vor, daca nu ai o aberatzie de 300 pe spate nu ai chopper ‘’adevarat’’ si nu esti ‘’cool’’ si in pas cu moda, nu lasatzi sa va spuna altzii ce arate bine, de ce credetzi ca pun io scanurile alea din reviste, sa incerc sa va atrag atentzia la faptul ca mai exista si un alt fel de a face motoare, nu numai OCC ‘’style’’ unde tot ce vezi e ‘’billet aluminum’’ si piese pt care itzi dai un rinichi sa le potzi avea pe motor. ASTA E PAREREA MEA SI DACA ARE CINEVA PROBLEME CU EA ‘’FUCK OFF’’ Nu pot sa-mi dau seama de ce esti asa suparat Dar fara suparare remaca ta la parerea mea este putin cam deplasata asa ca vezi cum te exprimi!!! Daca esti Isteric si nu accepti parerile altora nu mai scrie aici sau aptinete. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Februarie 26, 2006 Share Postat Februarie 26, 2006 (editat) de ce credetzi ca pun io scanurile alea din reviste, sa incerc sa va atrag atentzia la faptul ca mai exista si un alt fel de a face motoare, nu numai OCC ‘’style’’ unde tot ce vezi e ‘’billet aluminum’’ si piese pt care itzi dai un rinichi sa le potzi avea pe motor. cu faza de mai sus.Mai ales la aia cu OCC.Numai cred ca esti putin cam agresiv...Nu cred ca isi au loc pe forum fazele astea. io cred ca ce ii mai mult de 200 -220 pe spate ii aberatzie si prost gust, ( cred ca tonul deplasat l-ai avut tu de la inceput ). Editat Februarie 26, 2006 de easybiker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Februarie 26, 2006 Share Postat Februarie 26, 2006 aici va rog sa fiti respectuosi unii cu altii,altfel...lasati-va de choppere si stergeti-o de aici... "if you give respect,you get respect" B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Februarie 26, 2006 Autor Share Postat Februarie 26, 2006 pace hai sa lasam pina aici discutia ok si sa bem o bere unul pt altul fiecare in casa lui GUSTURILE NU SE DISCUTA ,sunt pareri si pareri la fel ca si gusturile SALUT LA VOI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex123 Postat Februarie 28, 2006 Share Postat Februarie 28, 2006 Eu zic ca nu e rau un topic despre tendinta asta de latime extrema a pneului spate. Pareri si pareri se vede ca sunt. Zic. Geo foarte corect! hai ca fac io un topic pt ca tot vroiam sa fac unul cu povestea cu lantul si cardanul(sau poate curea?) asa ca fac doua Off t. daca ma bate robi sa ma aparati si pe mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Februarie 28, 2006 Autor Share Postat Februarie 28, 2006 Off t. daca ma bate robi sa ma aparati si pe mine nam eu treaba cu tine, dar daca imi aduc bine aminte anul trecut am mai discuta cu tine despre datele tale din profil...ce ar fii sa ti le copletezi...ma repet dupa destul timp... ia uite la domnu geo si la majoritatea de aici toti avem completate datele....tio fii lene sa copletezi si tu ????? salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Februarie 28, 2006 Share Postat Februarie 28, 2006 ma baieti io chiar is nou si mia-ti lasat o impresie buna de la inceput. no o sticati!, nu ca ar da cineva un (cuvant urat) pe ce zic io, dar nare rost sa ne, sau sa va ambalati, de la un amarit de cauciuc, ma rog pentru cine era. parerile is bune! daca am fi toti la fel ce dracu!! ne-am plictisi de moarte . da lasati-o la modul pacifist. multam de atentie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Martie 1, 2006 Autor Share Postat Martie 1, 2006 multam de atentie! ce ar fii sati copletezi datele din profil,mai bine spus LOCATIA si in acelasi timp ve zi pe viitor nare sens sa specifici adresa ta de mail..peste tot pt ca aici pe forum cind tiai facut userul...tiai pus si mailul...si daca careva vrea sati trimita unmail iti poate trimite direct de pe forum de aici...pt discutii personale poti folosii PM ul... multam de atentie roby Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.