C.J. Postat Decembrie 3, 2007 Share Postat Decembrie 3, 2007 denis vad ca u ii ajuti pe toti:))) sa ma anunti plz cand trimiti robinetu ala ca sa stiu sa ma uit in cutia postala:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis TM Postat Decembrie 3, 2007 Autor Share Postat Decembrie 3, 2007 vezi ca are topic deschis si gasesti acolo poze @Denis: trabanturi s-au facut mai recent si pe 12 v, cu becuri pe halogen...am avut unu nemodificat cu totul original pe el, si lua dupa 15 ani 110 km/h, el avand in bord 120 La mobra am aprindere super faina, cu doua bobine doar, dintre care una pt lumini si una bobina de inductie, cu fisa care iese direct din magnetou...la consumatorii mobrei e super ok asa Nu s-a plans niciodata... Da,trabanuturile ale mai vechi au aprindere pe 6v(asa stiu eu) @C.J:Stai,o sa dureze vro 4 zile pentru ca am teze(scoala) si nu prea sunt silitor @ionescu_georgescu_bz:raspuns:cauta pe topicu' Povestea mobrei mele(mbr),cum a zis si Mr_ORL Faina aprindere,aia e aprindere Ducatii(2 bobine) ca cealalta aprindere(Bosch) cu 4 bobine......parca asa stiu asfalt uscat PS:Doar e Craciunu' de aceea sunt asa..........bine dispus Craciun Fericit! Ho Ho Ho Ho!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dOctOr Postat Decembrie 3, 2007 Share Postat Decembrie 3, 2007 Da,trabanuturile ale mai vechi au aprindere pe 6v(asa stiu eu) @C.J:Stai,o sa dureze vro 4 zile pentru ca am teze(scoala) si nu prea sunt silitor @ionescu_georgescu_bz:raspuns:cauta pe topicu' Povestea mobrei mele(mbr),cum a zis si Mr_ORL Faina aprindere,aia e aprindere Ducatii(2 bobine) ca cealalta aprindere(Bosch) cu 4 bobine......parca asa stiu asfalt uscat PS:Doar e Craciunu' de aceea sunt asa..........bine dispus Craciun Fericit! Ho Ho Ho Ho!!! cumpar mobra in apropiere de galati add:popescu_catalin13 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mobrix Postat Decembrie 6, 2007 Share Postat Decembrie 6, 2007 salut frati mobristi am si eu una chopperita o mobra sa zic asa ciudata adica un chopper cruiser ...in fine cine vrea sa imi de si mie un cadru de mobra cu sau fara acte dau bani sau alte piesesau si mai bine bere oricum salut si respect ptr toti mobristi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis TM Postat Decembrie 6, 2007 Autor Share Postat Decembrie 6, 2007 salut frati mobristi am si eu una chopperita o mobra sa zic asa ciudata adica un chopper cruiser ...in fine cine vrea sa imi de si mie un cadru de mobra cu sau fara acte dau bani sau alte piesesau si mai bine bere :D oricum salut si respect ptr toti mobristi Eu,am un cadru de hoinar e bun? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mobrix Postat Decembrie 7, 2007 Share Postat Decembrie 7, 2007 Eu,am un cadru de hoinar e bun? salut sa ma uit sa vad daca poti intra pe mailu meu mika_aka_tony@yahoo.com ....vreau sa mai fac o chopperita;)) dar vreau sa postez si photo cu a mea asta seara cred Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Liviu M Postat Decembrie 7, 2007 Share Postat Decembrie 7, 2007 SALUT ! Am mai scris prin topice , am avut MOBRA cu motor de HOINAR 11ani . Am ramas cu o parere excelenta despre acest motor fiabil si usor de intretinut . Am fost in Bulgaria de 3 ori , pe Litoral de 3 ori , pe Transfagarasan tot de 3ori , aproape mereu cu bagaje si dama . Am facut 25.000Km fara probleme . O singura data s-a rupt un surub la Eforie datorita greutatii carate . Aveam roata de MZ pe spate , aprindere electronica , bec de 12V cu halogen . nervurile aripioarelor de la cilindru si chiulasa erau taiate si inlocuite cu niste piese de cauciuc (altfel la drum lung ma deranja zgomotul motorului) , semnalizare cu releu electronic , 3 portbagaje , toba de inox blindata la interior cu aluminiu si multe alte imbunatatiri . Pentru carpaci si betivi nici un motor nu este bun , rad de oftica nepriceputului . Cine se pricepe are si se plimba si este apreciat . Cele mai frumoase drumuri le-am facut cu MOBRA . Acum am o TULA ; trage altfel dar parca nu are farmecul de siguranta si manevrabilitate al MOBREI . Va stau la dispozitie cu orice sfaturi . Puneti aprindere electronica pe platina si nu veti mai umbla la platina decat o data pe an ca sa puneti o picatura de ulei pe pasla ce unge cama . Succes si va urez sa faceti de cel putin 4 ori mai multi kilometri ca mine !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
best_biker09 Postat Decembrie 7, 2007 Share Postat Decembrie 7, 2007 (editat) salut sa ma uit sa vad daca poti intra pe mailu meu mika_aka_tony@yahoo.com ....vreau sa mai fac o chopperita;)) dar vreau sa postez si photo cu a mea asta seara cred man, si eu vreau sa fac mobra chopper! mi-am facut evacuarea, coarnele o sa pun niste poze poate maine sau in seara asta! oricum, ma bucur ca nu sunt singurul "nebun" care vreau sa fac choppere! hai cu pozele poate ma inspir de la tine SALUT ! Am mai scris prin topice , am avut MOBRA cu motor de HOINAR 11ani . Am ramas cu o parere excelenta despre acest motor fiabil si usor de intretinut . Am fost in Bulgaria de 3 ori , pe Litoral de 3 ori , pe Transfagarasan tot de 3ori , aproape mereu cu bagaje si dama . Am facut 25.000Km fara probleme . O singura data s-a rupt un surub la Eforie datorita greutatii carate . Aveam roata de MZ pe spate , aprindere electronica , bec de 12V cu halogen . nervurile aripioarelor de la cilindru si chiulasa erau taiate si inlocuite cu niste piese de cauciuc (altfel la drum lung ma deranja zgomotul motorului) , semnalizare cu releu electronic , 3 portbagaje , toba de inox blindata la interior cu aluminiu si multe alte imbunatatiri . Pentru carpaci si betivi nici un motor nu este bun , rad de oftica nepriceputului . Cine se pricepe are si se plimba si este apreciat . Cele mai frumoase drumuri le-am facut cu MOBRA . Acum am o TULA ; trage altfel dar parca nu are farmecul de siguranta si manevrabilitate al MOBREI . Va stau la dispozitie cu orice sfaturi . Puneti aprindere electronica pe platina si nu veti mai umbla la platina decat o data pe an ca sa puneti o picatura de ulei pe pasla ce unge cama . Succes si va urez sa faceti de cel putin 4 ori mai multi kilometri ca mine !!! ai perfecta dreptate! daca ai avut grija de motor e normal sa te tina mult si sa te plimbe oriunde! Editat Decembrie 7, 2007 de best_biker09 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis TM Postat Decembrie 7, 2007 Autor Share Postat Decembrie 7, 2007 salut sa ma uit sa vad daca poti intra pe mailu meu mika_aka_tony@yahoo.com ....vreau sa mai fac o chopperita;)) dar vreau sa postez si photo cu a mea asta seara cred astept pozele @best_biker09:la fel ca si de la mobrix astept pozele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mike101 Postat Decembrie 7, 2007 Share Postat Decembrie 7, 2007 si niste poze asa sa va arat ce am facut si eu in vara:D banuiesc ca nu o sa va placa prea mult dar totusi vreau doar sa arat si sa explic modficarile In primu rand am mutat amortizoarele de pe spate din lolcu l normal leam pus pe butucu la roata sa fie mia joasa ,apoi am pus coarnele acele care mia grsit ala cu strungu gaura:(( ,apoi am facut ace sissy bar simplu ,lam indoit chiar pe pomul acela:)) ,sheaua am modificato personal in doua bucati ,si apoi iam scos aripa de pe fata ,chiar daca in poze arata cu aripa,nu o mai are acum, si apoi iam pus acceleratia in locul franei de fata ,acum are un far de mobra model mai vechi dala rotund si cam atat bine viniluri si nu mai imi amintesc ce iam mai facut cam asa in larg:D: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis TM Postat Decembrie 7, 2007 Autor Share Postat Decembrie 7, 2007 si niste poze asa sa va arat ce am facut si eu in vara:D banuiesc ca nu o sa va placa prea mult dar totusi vreau doar sa arat si sa explic modficarile In primu rand am mutat amortizoarele de pe spate din lolcu l normal leam pus pe butucu la roata sa fie mia joasa ,apoi am pus coarnele acele care mia grsit ala cu strungu gaura:(( ,apoi am facut ace sissy bar simplu ,lam indoit chiar pe pomul acela:)) ,sheaua am modificato personal in doua bucati ,si apoi iam scos aripa de pe fata ,chiar daca in poze arata cu aripa,nu o mai are acum, si apoi iam pus acceleratia in locul franei de fata ,acum are un far de mobra model mai vechi dala rotund si cam atat bine viniluri si nu mai imi amintesc ce iam mai facut cam asa in larg:D: destul de frumoasa bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mobrix Postat Decembrie 7, 2007 Share Postat Decembrie 7, 2007 ms mult omule macar sa imi fie si mei munca apreciata ca totusi nui usor ce am facut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis TM Postat Decembrie 8, 2007 Autor Share Postat Decembrie 8, 2007 ms mult omule macar sa imi fie si mei munca apreciata ca totusi nui usor ce am facut Stiu ca te-ai chinuit,dar mie atat nu imi place la ea ghidonu'(gusturile nu se discuta) Hai bafta in continuare si numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mobrix Postat Decembrie 9, 2007 Share Postat Decembrie 9, 2007 si niste poze asa sa va arat ce am facut si eu in vara:D banuiesc ca nu o sa va placa prea mult dar totusi vreau doar sa arat si sa explic modficarile In primu rand am mutat amortizoarele de pe spate din lolcu l normal leam pus pe butucu la roata sa fie mia joasa ,apoi am pus coarnele acele care mia grsit ala cu strungu gaura:(( ,apoi am facut ace sissy bar simplu ,lam indoit chiar pe pomul acela:)) ,sheaua am modificato personal in doua bucati ,si apoi iam scos aripa de pe fata ,chiar daca in poze arata cu aripa,nu o mai are acum, si apoi iam pus acceleratia in locul franei de fata ,acum are un far de mobra model mai vechi dala rotund si cam atat bine viniluri si nu mai imi amintesc ce iam mai facut cam asa in larg:D: Mobrix sau Mike101 sunt unu si acelasi dar imi pierdusem parola la mike101 si acum am modificato:D:D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis TM Postat Decembrie 9, 2007 Autor Share Postat Decembrie 9, 2007 Mobrix sau Mike101 sunt unu si acelasi dar imi pierdusem parola la mike101 si acum am modificato:D:D Da,am observat,vorbeste cu un admin/moderator sa iti stearga unul din conturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Liviu M Postat Decembrie 10, 2007 Share Postat Decembrie 10, 2007 ATENTIE ! Motorul de MOBRA are tendinta prin vibratiile ce le produce datorita prinderii fixe fara bucsi de cauciuc pe cadru , sa rupa teava cadrului imediat deasupra tablelor suport motor . Eu am folosit urmatoarea solutie :1. am sudat o nervura din tabla de 4mm inalta de cca. 15mm si lunga de cca. 100mm pe teava cadrului in spate ;2. am pus o pereche de table de 3mm care se prelungeau in fata sub motor folosind pentru prindere aceleasi suruburi cu cele ale motorului intre care am pus o bucsa elastica care prin intermediul unei tevi de diam 12mm cu pereti de3mm era prinsa imediat dupa jug pe cadru printr-o ureche cu surub M8. De atunci nu s-a mai fisurat cadrul. NU puneti robinet de TRABANT sau alt robinet mare deoarece se fisureaza rezervorul in zona bucsii filetate de prindere . Puneti decantor pe furtun . DRUM BUN ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis TM Postat Decembrie 10, 2007 Autor Share Postat Decembrie 10, 2007 ATENTIE ! Motorul de MOBRA are tendinta prin vibratiile ce le produce datorita prinderii fixe fara bucsi de cauciuc pe cadru , sa rupa teava cadrului imediat deasupra tablelor suport motor . Eu am folosit urmatoarea solutie :1. am sudat o nervura din tabla de 4mm inalta de cca. 15mm si lunga de cca. 100mm pe teava cadrului in spate ;2. am pus o pereche de table de 3mm care se prelungeau in fata sub motor folosind pentru prindere aceleasi suruburi cu cele ale motorului intre care am pus o bucsa elastica care prin intermediul unei tevi de diam 12mm cu pereti de3mm era prinsa imediat dupa jug pe cadru printr-o ureche cu surub M8. De atunci nu s-a mai fisurat cadrul. NU puneti robinet de TRABANT sau alt robinet mare deoarece se fisureaza rezervorul in zona bucsii filetate de prindere . Puneti decantor pe furtun . DRUM BUN ! Eu,nu am avut probleme sa imi rupa cadru' si am robinet original de Mobra --- Mesaj completat în 10 Dec 2007 23:51 ------------- Eu,nu am avut probleme sa imi rupa cadru' si am robinet original de Mobra Hai ca robinetu' va pleca spre tine maine,bafta si numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Liviu M Postat Decembrie 11, 2007 Share Postat Decembrie 11, 2007 Faptul ca cineva descrie niste modificari facute , nu inseamna ca obliga pe cineva sa le faca . Fiecare citeste si face cum crede de cuviinta . Normal . Am facut niste modificari pentru ca am patit niste chestii tehnice si am preferat sa le previn decat sa repar pe marginea drumului (daca mai puteam) . Motorul de HOINAR este mai greu decat cel de MOBRA (chiulasa si cilindru sunt mai grele) si am preferat o prindere suplimentara . Sunt un tip comod si nu vreau sa pierd timpul pe drum regland aprinderea sau strangand nu stiu ce surub slabit .... Locuiesc in Targoviste si faceam 2h45" pina la Giurgiu ,2h15" pana la Brasov , 4h30" pana la Sibiu cu tot cu mici "popasuri" . Pun cateva poze in care se vede cel mai bine prinderea suplimentara a motorului . Pozele sunt din 1991 de la : Constanta , drumul Rm. Valcea-Curtea de Arges si Fieni Dambovita. Potrbagajele laterale erau rabatabile . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis TM Postat Decembrie 11, 2007 Autor Share Postat Decembrie 11, 2007 Faptul ca cineva descrie niste modificari facute , nu inseamna ca obliga pe cineva sa le faca . Fiecare citeste si face cum crede de cuviinta . Normal . Am facut niste modificari pentru ca am patit niste chestii tehnice si am preferat sa le previn decat sa repar pe marginea drumului (daca mai puteam) . Motorul de HOINAR este mai greu decat cel de MOBRA (chiulasa si cilindru sunt mai grele) si am preferat o prindere suplimentara . Sunt un tip comod si nu vreau sa pierd timpul pe drum regland aprinderea sau strangand nu stiu ce surub slabit .... Locuiesc in Targoviste si faceam 2h45" pina la Giurgiu ,2h15" pana la Brasov , 4h30" pana la Sibiu cu tot cu mici "popasuri" . Pun cateva poze in care se vede cel mai bine prinderea suplimentara a motorului . Pozele sunt din 1991 de la : Constanta , drumul Rm. Valcea-Curtea de Arges si Fieni Dambovita. Potrbagajele laterale erau rabatabile . frumos.....vechea si batrana mobra care tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
C.J. Postat Decembrie 11, 2007 Share Postat Decembrie 11, 2007 Ce ziceti de apridere la buton pentru Hoinar? se merita? ce ar trebui sa fac la instalatie? dar ca sa conectez semnalizatoare? ca am avut o instalatie veche da lipsesc cabluri si nu o mai pot reface Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis TM Postat Decembrie 11, 2007 Autor Share Postat Decembrie 11, 2007 Ce ziceti de apridere la buton pentru Hoinar? se merita? ce ar trebui sa fac la instalatie? dar ca sa conectez semnalizatoare? ca am avut o instalatie veche da lipsesc cabluri si nu o mai pot reface nu se merita pai decat sa iti iei demarol care e mai scump ca o mobra numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
C.J. Postat Decembrie 11, 2007 Share Postat Decembrie 11, 2007 si cu semnalizarea? cam ce imi trebuie pentru a face o instalatie functionala....imi trebuie si o baterie? sau se poate alimenta si de la magnetou? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis TM Postat Decembrie 11, 2007 Autor Share Postat Decembrie 11, 2007 si cu semnalizarea? cam ce imi trebuie pentru a face o instalatie functionala....imi trebuie si o baterie? sau se poate alimenta si de la magnetou? hai ca asta e buna,nu trebe nici o baterie,se alimenteaza de la magnetou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mobrix Postat Decembrie 11, 2007 Share Postat Decembrie 11, 2007 Faptul ca cineva descrie niste modificari facute , nu inseamna ca obliga pe cineva sa le faca . Fiecare citeste si face cum crede de cuviinta . Normal . Am facut niste modificari pentru ca am patit niste chestii tehnice si am preferat sa le previn decat sa repar pe marginea drumului (daca mai puteam) . Motorul de HOINAR este mai greu decat cel de MOBRA (chiulasa si cilindru sunt mai grele) si am preferat o prindere suplimentara . Sunt un tip comod si nu vreau sa pierd timpul pe drum regland aprinderea sau strangand nu stiu ce surub slabit .... Locuiesc in Targoviste si faceam 2h45" pina la Giurgiu ,2h15" pana la Brasov , 4h30" pana la Sibiu cu tot cu mici "popasuri" . Pun cateva poze in care se vede cel mai bine prinderea suplimentara a motorului . Pozele sunt din 1991 de la : Constanta , drumul Rm. Valcea-Curtea de Arges si Fieni Dambovita. Potrbagajele laterale erau rabatabile . Frumoasa mobra , si uite ca si cu mobra se fac calatori ,nu este numai de modificat si reparat , nu credeam totusi treaba asta sa faci excursii c mobra ,deci mobra totusi a fost o motocicleta nu chiar asa de proasta pe cat vorbeste lumea in ziua de azi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Liviu M Postat Decembrie 12, 2007 Share Postat Decembrie 12, 2007 SEMNALIZATOARE : A intrebat cineva cum se pot pune . Am avut (se vad in poze) legate de la magnetou printr-o punte de diode , cu releu electronic , becurile (nu erau pe vremea aceea leduri la preturi accesibile ca azi) erau izolate de masa . APRIDERE ELECTRONICA : Pentru cine vrea sa scape de a mai umbla la platina sau bujie asa des , dau schema si fotografiile primei aprinderi facuta in iarna '87-'88 ; ulterior am inlocuit aprinderea el. cu una mai compacta care ocupa cam jumatate din ce vedeti . Cu piesele din ziua de azi si daca inlocuiti traful pe tole cu o oala de ferita cred ca o faceti pe sfert din ce se vede . Cand am iest la drum , dupa ce am montat apr.el. am ramas cam dezamagit ; motorul tragea ca inainte , nu se simtea nici o imbunatatire ; dupa un timp am observat ca nu mai trebuie sa umblu sa reglez/curat platina si bujia ; cand facea "ata" bujia , motorul nu se oprea ci continua sa mearga dar nu mai mergea asa "rotund" . Ei alta viata ! In 1990 am plecat cu inca trei familii pe Litoral , cu bagaje si neveste . Eu eram cel mai icarcat cu bagaje si pe laterale (cort, saci, aragaz, haine, mancare, patura.....). Cand am intratat in Constanta , doua MOBRE mai aveau apox. 0,5 l benzina , a treia (pe care mergea o pereche mai usoara si cu bagaje putine) avea 1,5 l iar eu mai aveam 3,5 l , deci in 300 km mai aveam benzina pentru inca 100 km. Atunci au vazut si ceilalti adevarul , pentru ca pe drum mersesem cind unul cand altul in frunte , fara a se respecta o ordine de mers . Merita pusa ! Succes ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.