Sari la conținut

Honda Vt1100c2 Vs Yamaha Dragstar 1100


_Blade_
 Share

Postări Recomandate

Idem,as prefera Honda. Cel putzin pt. ca are racire pe lichid,si cu caldurile care au fost anu' asta...Si s-ar parea ca asa o sa cam fie toate verile,de-acu-n colo...La 47' C,in trafic,cat imi indica mie termometrul de pe ghidon :finger: ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Amandoua sunt la fel de fiabile. Nu trebuie sa va fie frica de motoarele racite pe aer. Sunt super fiabile (eu am avut Yamaha Dragstar de 400cc in Cipru si aici e super cald; motorul are 11 ani si inca merge ceas - cel care-l are acum face o calatorie Cipru - Romania pe el). Cred ca radiatorul da caldura mai mare (cand porneste ventilatorul) la picioare decat motorul pe aer (la fel, am facut comparatie intre al meu si un Suzuki Marauder 800).

 

De fapt, cruiserul "clasic" e racit pe aer si nu pe lichid. Radiatorul arata nashpa (dupa mine) pe un cruiser (de aia toti producatorii se chinuie sa-l ascunda in cadru la modelele curente).

 

In plus, Dragstar-ul are furca spate softail (iarasi un plus pt. mine) fata de amortizoare laterale la Honda.

 

Alegerea mea este Dragstarul.

Editat de utzelu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ondaaaa

Am mai scris pe aici ieri sau alaltăieri, dar datorită faptului că mergea siteul ca un kur, nu am putut posta.

Motoarele sunt la fel, un plus pt Onda ca e racit pe lichid, ciclistica mi s-a parut mai buna la Ondaaa. In rest aceeasi pozitie la amândoua, cardan and so on.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hehehe,lucrezi cumva la noua reprezentanta?

 

ps:completeaza-ti locatia.

Black.

 

:finger: o fi Tariceanu...Isi face singur ,reclama... :moron:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vad ca esti malitios..... by the way eu vand ''conserve''

dar traiesc hd

conteaza asa de mult locatia??

 

e de bun simt sa ai profil-ul completat,e semn de respect fata de ceilalti forum-isti.

chiar trebuie sa fac mereu apel la bun simt si la regulament?:

/index.php?showtopic=21649

 

nu sunt malitios,dar ce are subiectul Honda vs Yamaha, cu HD???

 

B.

ps:da,stim ca vinzi Mercedes....succes.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fratilor hai sa ne aruncam la gunoi copiile nenorocite de tipul dragstar sau shadow...

 

 

ce sa facem sir roadking...ne plac noua japonezele...asta e.

daca poti pricepe chestia asta bine...daca nu...nu. apropos, cum se face ca singurii bikeri care uita sa raspunda la salut calarasc HD?....or fi prea grabiti catre intalnirile HOG...

 

 

scuze pentru off topic da m-a enervat complit snobul asta!

Editat de atash
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum traiesti tu HD?

 

Poate fii inteles , ma gandesc eu, daca participi cu amicii la Harley Bike week la faaker see, sau la un Superrally poate asa nu stiu nici eu sa descriu.

Respect

 

roadking cu tot respectul dar aici ai cam dat-o in barci. pune mana pe carti sau pe net si informeaza-te cine a inventat chopper-ul cu adevarat. din cate stiu nici macar motorul in V nu e inovatia HD, ei doar au produs primul motor de acest gen fiabil pentru acea vreme. au mai incercat si altii, dar nu cu atata succes.

Nu HD sau alta marca au inventat chopper-ul, ci oamenii si nevoia lor acuta de a-si pune amprenta personala pe motorul lor.

una e HD, motocicleta de serie si alta e chopper-ul in adevaratul sens al cuvantului. intreaba-i pe soldatii aia care au luptat in WW 2, ce au facut unii dintre ei cand s-au retras la vatra. intr-adevar o parte si-au luat harley si le-au chopperit. altii, mult mai multi, au chopperit aproape orice tip de moto (la aceea vreme motoarele nu erau asha de specializate, cu ramuri atat de diversificate ca acum ) si au ieshit niste minunatii. pe un alt topic ai pomenit de hell angells, stii oare catzi dintre ei erau in limba dupa harley, si catzi dupe Triumph-uri? nu mai zic de cei fideli marelui rival Indian.

 

doi la mana, moto tau e HD dar in nici un caz nu e chopper sau, cum se spune acum, custom. e un big twin, categoria cruiser touring. il stiu si-mi place cum arat, dar tot l-as baga in cura de slabire dupe gustul meu :finger:

 

trei, imi place treaba cu casa mea e pretutindeni unde ma duce motorul meu postat de tine pe forum. dar crede-ma, a fi chopperist sau fan al motoarelor retro nu inseamna doar a face zeci de mii de km si a participa la intruniri.

 

conteaza in primul rand relatia cu ceilalti cu care te intalnesti pe drum si impartasesti aceeasi pasiune. atitudinea si nu defilarea (deshi sa nu fiu ipocrit, tuturor ne place sa ne simtim in centrul atentiei). si nu in ultimul respectul pentru optiunile celorlalti.

sanatate si sa ne auzim la cat mai multi kilometri in sha!

 

Hm, black ce s-a intamplat cu postul lui roadking?a, aha am inteles! reguli

Editat de foxdesert
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma repet:nu se respecta regulamentul=se sterg posturile celor vizati.

B.

ps:scuze,din graba,am uitat sa citez ultimul post al lui "roadking".

vad ca ce nu convine se sterge atunci ma retrag la amici din hog si din alte cluburi.

pt istorici din desert:cand eu chopp-aream ij-ul in 90 voi ce faceati ????? scoala sau gradi??

vorbim in topic de o alegere, si eu am facut o propunere:poate un sportser? de 883?

cam atat.

ps: nu sunt la primul hd

pt atash: eu sunt un domn si nici nu am complexe daca o sa calaresc altceva decat hd.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vad ca ce nu convine se sterge atunci ma retrag la amici din hog si din alte cluburi.

pt istorici din desert:cand eu chopp-aream ij-ul in 90 voi ce faceati ????? scoala sau gradi??

vorbim in topic de o alegere, si eu am facut o propunere:poate un sportser? de 883?

cam atat.

ps: nu sunt la primul hd

pt atash: eu sunt un domn si nici nu am complexe daca o sa calaresc altceva decat hd.

 

 

respectam alegerea fiecaruia...in conformitate cu regulamentul.

drum bun.

 

B.

ps:las-o mai moale cu :"in 90 voi"...

in 90 unii dintre noi se bucurau ca au scapat de rahatul din '89.

daca esti mai in varsta, ar trebui sa cunosti termenul "intelepciune".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in '90 eram un tanc care se juca cu aia in prag si nici macar nu stia cu ce sa mananca un moto pt ca mintea ii era la jucarii. acum sunt un tanar pasionat si incerc sa fac ceea ce ai facut tu cu IJ-ul atunci. :finger:

 

de obicei pe topicurile noastre nu prea divagam. daca omul vroia 883 (faina scula daca e din 2004 incoace) preciza asta de la bun inceput. el cere insa sfaturi si date tehnice despre doua cruisere japo. de aici si iritarea unora si judecata mai aspra in ceea ce te priveste.

 

Respect si incerc sa ajut atunci cand se cere asta pe acest forum. am fost la randul meu ajutat si am apreciat ca atare.

 

Ontopic: am vazut mai multe shadow-uri chopperite ca lumea, dar asta nu inseamna ca din drag nu ies lucruri frumoase, mai ales cu acel cadru simplu.

 

acum trebuie sa te gandesti si la costurile ce tin de mentenanta, piese de schimb, accesorii. dragstar-ul sta cel mai bine la acest aspect - asta daca iti place stilul mai inzorzonat si cu mult crom

 

cat despre fiabilitate la dragstar, nu am auzit de nici un fel de probleme la motor de la posesorii lor, in ciuda sistemului de racire mai vechi din punct de vedere al conceptiei.

 

vad ca ce nu convine se sterge atunci ma retrag la amici din hog si din alte cluburi.

pt istorici din desert:cand eu chopp-aream ij-ul in 90 voi ce faceati ????? scoala sau gradi??

vorbim in topic de o alegere, si eu am facut o propunere:poate un sportser? de 883?

cam atat.

ps: nu sunt la primul hd

pt atash: eu sunt un domn si nici nu am complexe daca o sa calaresc altceva decat hd.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma repet. papuci, nici unu nu e chopper in adevaratul sens al cuvantului. stiu, o sa spui ca citez de prin carti. :finger:

oricum faceam doar comparatie intre cele doua modele cu bune si rele. nici un moto nu e perfect si daca ar fi, ne-am plictisii si tot am schimba ceva la el. acu depinde ce vrei de la un moto. fiabilitate si putine batai de cap cu intretinerea ei, sau aspect cat mai retro si atunci va trebui sa dai un sens practic cutiei cu scule. in primul caz, cardanul se incadreaza.

 

 

<small>--- Mesaj completat în 28 Sep 2007 18:47 -------------</small><br/>

ai dreptate cu costurile si cu fiabilitatea dar ramane cardanul??? la chopper?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

probabil ca suntem pe aproape ca varsta numai ca ma refeream la istorciul facut de vulpeadesertului.

all the best :blink:

 

<small>--- Mesaj completat în 28 Sep 2007 18:47 -------------</small><br/>

ai dreptate cu costurile si cu fiabilitatea dar ramane cardanul??? la chopper?

 

 

s-a sters....si ai si warn.

 

 

B.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce sta Dragstarul mai bine la mentenanta?

Nici eu nu am auit de probleme la fo una din ele. Numai la Kawasaki :blink: .

 

tradatorule! :kick: ma refeream la costuri bai chopperist-ule care manjesti bunul renume al chopperelor dandu-te pe un rebut, frate bun cu al meu :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io zic ca ați luat-o pe cărări greÂşite. Nu mai săriți cu gura pe om-a.k.a. roadking-, că aici discutăm, ne bălăcărim, ne iubim, da mai uÂşor cu săritu în capul altora. Lăsați Âşi pe alții să-Âşi spună ideile. Facem miÂşto când o dau în bălării rău de tot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 12 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...