dectrules Postat Septembrie 24, 2007 Share Postat Septembrie 24, 2007 (editat) Mi-am luat un Aprilia RS 50 model 2007 culoare neagra 0 km. Am manual in limba italiana si nu am avut in viata mea motor, iar acum incerc sa aflu cum sa merg primii 1000 km ca sa o "cresc" cat mai bine. 1.Am citit pe forumuri ca pornirea se face mai greu, dar daca pun socul la jumate porneste imediat. 2.Este limitata la 50 km/h. Ajunge foarte greu la viteza asta abia daca prind in linie dreapta 46-47 in ultima treapta. 3. Nu trece de 7000 de turatii/min, de ce oare se intampla asta ? 4. Am primit de la dealer o bujie si o roata zimtata care mi le vor instala la 1000 km, pentru a merge cu 70 km/h. Aveti idee ce e cu ele ? 5. Pentru a atinge viteze mai mari si sprinturi mai rapide ce se poate face ? Aveti idee un atelier neoficial care sa faca unlock de viteza ? 6. Cu ce sa o hranesc (ulei si lichid de frana)...voi ce folositi ? Multumesc. Editat Septembrie 24, 2007 de dectrules Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AnDreas01 Postat Septembrie 29, 2007 Share Postat Septembrie 29, 2007 3. Nu trece de 7000 de turatii/min, de ce oare se intampla asta ? pt CA E LIMITATA... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comos Postat Septembrie 29, 2007 Share Postat Septembrie 29, 2007 cati kw are in cartea tehnica? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tuningboy Postat Octombrie 1, 2007 Share Postat Octombrie 1, 2007 in primii 1000 km nu ar trebui sa mergi la limita (50kmh), eu as spune un 30-40kmh maxim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dectrules Postat Octombrie 6, 2007 Autor Share Postat Octombrie 6, 2007 in primii 1000 km nu ar trebui sa mergi la limita (50kmh), eu as spune un 30-40kmh maxim Deja ma plictisesc la 48-49 cat prinde si ii mai aplic socul sa ajung pe la 55. In cartea ei tehnica scrie 2 kW. Si mai am o intrebare. Sa zicem ca sunt in trafic, vin cu 45 si se pune rosu si opresc brusc. Vitezele cum le scot in timp ce merg sau e mai bine atunci cand motocicleta este oprita sa ma apuc sa dau in jos cele 5 pe care trebuie sa le resetez ca sa zic asa ? Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis TM Postat Octombrie 6, 2007 Share Postat Octombrie 6, 2007 (editat) Eu zic ca din timp cand vii spre semafor scoti din viteze. Completeazati datele la profil numai bine Editat Octombrie 6, 2007 de Denis MBR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sogard82 Postat Octombrie 13, 2007 Share Postat Octombrie 13, 2007 si eu am o aprilia rs50 fabricatie 2002. si vreau sa-ti spun ca e mai bine sa-ti scoati limitarile.... una sigur care o aveam eu era in toba si aia am sparto la un service cu un "surub lung"(daca pot sa-i spun asa , caramica se cheama defapt) iar in galerie ai catalizatorul unde dupa cateva mii de km sa vezi ce se va aduna si acolo si-n toba pt ca e motor in doi timpi.......... si sa stii ca ,limitatoarele iti fac rau motorului deoarece forteaza supapa si nu evacureaza bine .... asta am patit-o si eu ai am fost nevoit din cauza asta sa schimb supapa(muzicuta) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
burebistaaa Postat Februarie 16, 2008 Share Postat Februarie 16, 2008 Deja ma plictisesc la 48-49 cat prinde si ii mai aplic socul sa ajung pe la 55. In cartea ei tehnica scrie 2 kW. Si mai am o intrebare. Sa zicem ca sunt in trafic, vin cu 45 si se pune rosu si opresc brusc. Vitezele cum le scot in timp ce merg sau e mai bine atunci cand motocicleta este oprita sa ma apuc sa dau in jos cele 5 pe care trebuie sa le resetez ca sa zic asa ? Mersi. tu ai nici o mie de km pe motor si deja te plictisetsi la 48km/h??? eu zic sa mai faci 3-4 mii...eventual 10-15 mii cu masina si dup-aia sa spui ca te plictisesti la 48 la ora... parerea mea .. in rest, bafta.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EVO MOTORS.RO Postat Februarie 16, 2008 Share Postat Februarie 16, 2008 si sa stii ca ,limitatoarele iti fac rau motorului deoarece forteaza supapa si nu evacureaza bine .... asta am patit-o si eu ai am fost nevoit din cauza asta sa schimb supapa(muzicuta) De ce au mai pus limitatoarele.. daca fac rau motorului? crezi ca de asta.. sunt puse ele? Sunt puse pentru ca in majoritatea tarilor.. este lege.. La un motor de 50 cm3 vit max legala.. este 50 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seby_mf Postat Februarie 16, 2008 Share Postat Februarie 16, 2008 Ulei baga-i full sintetic nu te juca,ca asta e viata motorului,poti sa bagi si mineral da ceva de calitate,numai ca o sa iti cam afume evacuarea si ungerea nu e asa de buna. Mai mergi mult cu soclul tras sa vezi ce bine faci la motor. Primii 1000km fa-i fara sa o forjezi,asta e rodajul,daca nu il faci bine iti bati joc de ea,dar cred ca spun asta prea tarziu sau degeaba. O sa il delimiteze dupa rodaj daca le zici,nu te astepta la performante prea mari,e motor mic totusi. Vezi ca turometrul ala desi indica pana la nush cate ture nu e bine sa il dai peste cap daca vrei sa mai apuci si vara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EvO! Postat Martie 6, 2008 Share Postat Martie 6, 2008 De ce au mai pus limitatoarele.. daca fac rau motorului? crezi ca de asta.. sunt puse ele? Sunt puse pentru ca in majoritatea tarilor.. este lege.. La un motor de 50 cm3 vit max legala.. este 50 45km\h nu 50 gilerik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EVO MOTORS.RO Postat Martie 12, 2008 Share Postat Martie 12, 2008 :-j 5km in plus.. nu zice nimeni nimic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vazilro Postat Martie 23, 2008 Share Postat Martie 23, 2008 Lasa-l asa cum ii, invata-te sa mergi pe 2 roti s-apoi vinde-l si cumpara-ti ceva mai mare. Daca-i scoti limitarile castigi probabil vreo 20 km la ora in plus da' ii injumatatesti durata de viata a motorului. Asfalt uscat si gabor free. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dectrules Postat Aprilie 10, 2008 Autor Share Postat Aprilie 10, 2008 Multumesc tutoror pentru sfaturi. Am facut in sfarsit 1000 km. Am dus-o in service Aprilia la reprezentanta din Pipera. M-a costat 2,6 mil sa imi faca urmatoarele: - mi-a scos din toba de esapament un sistem care reducea puterea de evacuare a gazelor - mi-a inlocuit uleiul din transmisie - trebuia sa imi scoata limitarea electronica dar nu au reusit ca au avut probleme cu instalarea softului si acum nu mai imi merge deloc bordul. Au trimis mail la Aprilia si asteapta un raspuns. Mi-au dat-o asa sa ma plimb cu ea pana le vine raspunsul si tin sa va spun ca nu o mai recunosc. E o bestie Merge foarte bine, asa nu prea imi dau seama cu ce viteza maxim am mers insa cred ca am depasit 70.(am incercat sa merg paralel cu cineva care rula cu 70 si am mers chiar mai repede). Limitarea electronica este neaparat necesara de facut pt ca altfel nu te lasa sa accelerezi cum trebuie (decat daca tii socul aplicat 2-3 secunde si dupa il scot). Alte pareri ale posesorilor ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jock3r69 Postat Aprilie 13, 2008 Share Postat Aprilie 13, 2008 Foloseste ulei full sintetic de preferinta Repsol , in fiecare zi cand o pornesti prima oara ajut`o in soc , altfel nu ai cum , nu iti sta pornita . Daca ai pe display temperatura apei , pana cand iti arata cold lasa`o cu socul , iar cand are 30 grade lasa socul si ajut`o putin din acceleratie . Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefanjr Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 salut am o intrebare grava daca stie cineva e tare cat ulei hidraulic trebuie sai bag la telescoape fata la un aprilia rs 50.sau credeti ca este din cauza lipsei de ulei ca imi ramane blocat isi revine mai greu de curs nu curge dare se murdaresc telescoapele de ulei vb de telescopul cel care intra inauntru raman dare de ulei ce parere aveti voi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ionita_Alexandru90 Postat Iulie 27, 2009 Share Postat Iulie 27, 2009 fi atent! in primul rand trebuie sa ii faci rodajul q limitator adik 500km mers lejer 30-40km si nu uita de uleiul din benzina asa merg motoarele in 2 timpi altfel nu are ungere se uzeaza segmentii ,biela pistonul si altele si nu o sa mai apuci sa ii dai 100km niciodata. Oricum viteza asta o s-o prinzi abia dupa rodaj si dupa ce i-ai scos limitatoarele are vreo 3 din cate stiu! in rest mult noroc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.