moshulik Postat Septembrie 16, 2003 Share Postat Septembrie 16, 2003 Salutare. Care ce stiti despre Dura Lube asta ? Ma intereseaza in principiu cazul unui motor de oltcit care a cam inceput sa manance ulei. Aveti exemple clare de cazuri fericite cu "minuni" de aditivi care saleaza un motor, pentru cateva zeci de mii de kilometri macar ? E plin netul de pareri si teorii, incerc sa adun si informatii cat mai precise, "testate"... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MensSana Postat Septembrie 16, 2003 Share Postat Septembrie 16, 2003 Buna intrebare ... si eu am Oltcit si a cam "luat-o din loc". Imi baga ulei in filtrul de aer !!! pana se ineaca carburatorul. Mai ales in sarcina, ca la relanti sau nebagat in viteza pare ca merge OK ... Prelungeste viata motorului acest DuraLube in cazul Niprului ??? Si cum se foloseste, se pune pur si simplu peste uleiul vechi ??? Merita sa bag unul si in nepra ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Septembrie 16, 2003 Share Postat Septembrie 16, 2003 Eu am pus Dura Lube intr-un Ford Sierra mai vechi si nu am avut probleme. Am facut cu el cam 60.000km fara segmentare. Acum am si in Cielo de pe la vreo 40.000 si am 75.000km. No problem. Sunt facute pentru orice motor cu ardere interna sau diesel. Cred ca merg si la motoare. Din cite stiu se pun cam 500-750gr. la un schimb de ulei NOU! Nu pune peste ulei vechi. Am o cutie luata din USA si dupa ce citesc va mai spun ce si cum. Am dat 10 USD/litru la reducerea de Craciun. Ha-ha! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
conu Postat Septembrie 16, 2003 Share Postat Septembrie 16, 2003 Conasilor,va spune Conu,ce si cum...am pus in Nipru,fratilor,si din toate bataile pe care le are Nipru din fabricatie,nu se mai auzea decit explozia de la esapament!Minune!L-am binecuvintat pe cel care a inventat asa ceva.De preferinta se schimba uleiul,iar o doza de 286 sau 283,nu mai stiu sigur cit are,se pune la doua Nepre si este de ajuns!Folositi-l Conasilor ca merita fiecare banut pe care il dati.Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moshulik Postat Septembrie 17, 2003 Autor Share Postat Septembrie 17, 2003 Ok, mersi de sfaturi. Mai ramane sa vad unde gasesc DuraLube de-asta, ca mi-e lene sa ajung pana in METRO. Stie cineva vreun peco aprovizionat mai bine ? Si cum zici tu Renegade, 10dolari/litru ???? Eu stiu ca e 860.000 doza pentru un motor si nu cred ca are mai mult de 300 de grame o doza. Nu stiu de fapt, asa mi s-a parut din reclama. Cat mai ai in cutia aia luata din SUA ? e de vanzare ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MensSana Postat Septembrie 17, 2003 Share Postat Septembrie 17, 2003 Eu am pus Dura Lube intr-un Ford Sierra mai vechi si nu am avut probleme. Am facut cu el cam 60.000km fara segmentare. Acum am si in Cielo de pe la vreo 40.000 si am 75.000km. No problem. Sunt facute pentru orice motor cu ardere interna sau diesel. Cred ca merg si la motoare. Din cite stiu se pun cam 500-750gr. la un schimb de ulei NOU! Nu pune peste ulei vechi. Am o cutie luata din USA si dupa ce citesc va mai spun ce si cum. Am dat 10 USD/litru la reducerea de Craciun. Ha-ha! O doza la 2 nepre ??? Adica daca pun toata sticla de 300 ml fac un motor mult prea bun si nu se mai strica niciodata ? Sau fac kktul praf ... Care niprean se baga cu mine sa luam o sticla in 2 (ca e mai bine la malai) si after s-o injumatatim frateste (io sunt fratele mai mare ) ? Oricum eu tre sa iau 1 si jumate, ca sa pun si-n Oltcit ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nitescu Postat Septembrie 17, 2003 Share Postat Septembrie 17, 2003 Atentie la motoarele cu ambre aj umed.Pelicula se depune intre paci si va patineaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MensSana Postat Septembrie 17, 2003 Share Postat Septembrie 17, 2003 Atentie la motoarele cu ambre aj umed.Pelicula se depune intre paci si va patineaza Help ! i'm in deep fog ! Io ce ambreiaj am (neapra mt10) ??? Si cum ajunge uleiul la placa de presiune/disc de ambreaj ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nitescu Postat Septembrie 18, 2003 Share Postat Septembrie 18, 2003 Atentie la motoarele cu ambre aj umed.Pelicula se depune intre paci si va patineaza Help ! i'm in deep fog ! Io ce ambreiaj am (neapra mt10) ??? Si cum ajunge uleiul la placa de presiune/disc de ambreaj ??? Pentru ca nu sunt mecanic iti spun in felul urmator: Ambreiaj umed este acela care se afla in BAIA DE ULEI Ambreiaj uscat este cal care nu se afla in baia de ulei (este ca la masina separat de baia de ulei ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
araya Postat Septembrie 21, 2003 Share Postat Septembrie 21, 2003 Din cate stiu eu nu exista nipru cu ambreiaj umed, asa ca pune linistit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Edgji Postat Septembrie 21, 2003 Share Postat Septembrie 21, 2003 Moshulik eu am avut acum vreo 6-7 ani un Oltcit care pe la 90.000km a inceput sa "cante" din axa cu "scame" (cea de la sofer care are si delcoul pe dansa) pana atunci masinuta nu vazuse decat ulei semisintetic sau sintetic. Cineva mi-a spus de Dura Lube, eu i-am incurajat pe altii sa foloseasca si dupa ce 3-4 dintre ei s-au declarat multumiti am calcat in gura lacomiei si am luat si eu unul (prin decembrie). Am schimbat uleiul (obligatoriu), am pus 15W40(mineral pt. ca Dura L. nu face casa buna cu uleiurile sintetice) si am asteptat.... am asteptat...am...inceput sa injur pt. banii pierduti..iar prin februarie(parcursesem vreo 2000 de km.), intr-o dimineata conform regulamentului meu am pornit "trotineta" ,am inceput sa racai geamurile, sa-mi curat "comoara" si mi s-a parut mie ceva ciudat dar nu mi-am dat seama decat atunci cand m-am suit si am accelerat sa plec atunci s-a petrecut minunea -Aleluia brothers- disparuse clantanitul tipic axei. Trei zile dupa , am tot stat cu urechea pleasca de frica sa nu apara zgomotul din nou; pana la 128.000km. nu a mai aparut (atunci am schimbat axele pt. ca trebuia sa schimb ambreiajul si tot dadeam motorul jos). Ce pot sa spun decat :incearca-l eu am fost multumit de rezultat. Sper sa nu existe si varianta contrafacuta. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MensSana Postat Septembrie 25, 2003 Share Postat Septembrie 25, 2003 Da in cutia de viteze la DNEPR merge ? Sau in grupul cardanic ? Pe acolo nu pre sunt temperaturi inalte ... are importanta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
v8. Postat Octombrie 2, 2003 Share Postat Octombrie 2, 2003 Exista Dura Lube special pentru transmisie. Am bagat un flacon intr-un motor de Land Rover pe benzina (destul de mare motorul, 6 cil 3600 cmc). A doua zi nu mai scote fum si dupa 30 km mers intins se albise teava de esapament... Am inteles ca in SUA Dura Lube se vinde gata diluat in ulei, din cauza asta costa 10 dolari litrul. La noi se vinde solutia concentrata. La motoarele in doi timpi nu merge...din pacate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sacal Postat Decembrie 10, 2003 Share Postat Decembrie 10, 2003 eu am bagat pe tico. la 100.000 km n-a facut nici un cacao din contra am inteles ca dupa ce am pus trebuia sa curat baia de ulei la vreo 1000 de km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator dorutrucker Postat Decembrie 11, 2003 Share Postat Decembrie 11, 2003 Este o chestie f buna atat preventiv la motoarele noi cat si la motoarele vechi cu multi k , eu am un astra 1.7 tdi care are 240000 k am bagat un flacon schimbul trecut si mai bag unul chiar astazi la noul schimb .Merge si la ulei sintetic f bine,eu cu ulei sintetic merg(asa zice fabricantul,nu este un moft).Ce am observat este ca mi-a luat din zgomotul diesel-ului,si are si o repriza un pic mai buna,e mai elastic oricum am simtit os chimbare.Acum nu va asteptati la minuni ca nu poate inlocui niste segmenti f uzati sau nu mai necesita reparatii ,probabil intarzie cu cateva mii de k reparatiile .Dar la un motor f uzat banuiesc ca nu poate sa mai aibe efect.Stiti cum este cu frectia la un picior de lemn... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
halex Postat Ianuarie 2, 2004 Share Postat Ianuarie 2, 2004 un fel de duralube fabrica si honda pentru motoarele sale. se cheama uc-lube si costa vre-o 15 euro. daca efectele sunt la fel, adica cresc performantele si prelungesc viata motorului, atunci si contraindicatiile ar trebui sa fie cam la fel: se folosesc 50 de centilitri(nu cansiderati grame ca nu e apa!) la litru de ulei!!! SI CUM ATI MAI AUZIT, EXCESUL CREEAZA DAUNE AMBREIAJULUI! eu as recomanda asa ceva in loc de dura lube, ca e fabricat exclusiv pentru honda si astia nu glumesc cu motoarele pe care le fac... poate incearca careva si ne spune si noua adupa aia cum se simte... si poate si cat costa... in romania Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orestte Postat Ianuarie 2, 2004 Share Postat Ianuarie 2, 2004 recomand tuturor DURA-LUBE(MAI ALES CELOR CU DNEPR) a nu se folosi: LA MOTOCICLETELE IN 2 TIMPI, LA MOTOCICLETELE CU AMBRIAJ UD IN COMBINATIE CU ULEIURI SINTETICE ESTE COMPATIBIL CU ORICE ULEI MINERAL...... in curand voi face un topic cu toate inf despre DURA-LUBE bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sacal Postat Ianuarie 3, 2004 Share Postat Ianuarie 3, 2004 oricum nu prea cred ca face toate chestiile alea din reclama adica motoru super inghetat care porneste imediat etc o sa bag din nou in iarna asta masina are 120.000 km si porneste cam greu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Ianuarie 4, 2004 Share Postat Ianuarie 4, 2004 Am intrebat si eu pe altii din USA despre Dura Lube si uite cel mai concludent raspuns: Did that once in my wife's Honda. The clutch started to slip almost immediately. I don't recommend it. Stick with a name brand MC oil. It will never fail you. Au mai fost si altele dar recomandarea este a NU SE FOLOSI Dura Lube la ambreiaje umede! Punct! In rest fiecare cum crede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.