atillas Postat Ianuarie 5, 2008 Share Postat Ianuarie 5, 2008 (editat) cine stie cunoaste frate ... deci ktm bate pe yamaha, bmw e mai fiabil decat toate la un loc, hardu nu-i ca softu la enduro si in consecinta nu-i masina ca trabantu nici ekipa ca rapidu. just ! acum ca stiu abc-ul, revin la o comparatie: EXC 450/525/530 cu DRZ 400 ... sunt indecis intre ele. ce ma indecide ? faptul ca DRZ poate fi un pic mic, iar celelalte un pic exclusiviste; in rest toate atuurile (care ma privesc) sunt de partea DRZ-ului. cat de mic e in realitate la treburile gospodaresti de zi cu zi ? sau cat de nepotrivit EXC-ul ? voi afla vazand si facand, ratiunea ma trage la DRZ iar inima la EXC .. tough one LA MULTI ANI !!! fii atent cum stau lucrurile mai exact..pot sa iti spun din proprie experienta...am fost primul din valcea care si-a cumparat EXC 525 si dupa ce l-a probat un drz-ist din gasca de a 2 zi si-a scos drz-ul la vanzare si si-a luat 450 exc..altii nu vor sa auda de ktm..fiindca ori e prea brutal,ori e prea scump la intretinere ori are seaua prea tare(c-am astea sunt necazurile vis-a vis de un exc)...ca dovada procentajul la noi este de 95% exc(250,400,450,525-la gramada) si 5% drz.. in ceea ce ma priveste cand ma dau jos de pe ktm si ma urc pe drz e cum as trece de pe vitezana pe scuter, drz-ul e mult mai comod,mai batranesc,mai linistit,dar te si poti catara cu el pe rape daca esti pilot bun..dar cine se da bine in enduro trece automat pe exc sau wr sau mai stie draq ce... iti pun 3 poze sa vezi cum se comporta un exc si un dr dupa ce trec in hard enduro prin aceleasi locuri cu namol(la drz s-a prajit ambreiajul dupa tura asta-ultimele 2 poze) Editat Ianuarie 5, 2008 de atillas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MensSana Postat Ianuarie 5, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 5, 2008 Iti multumesc de interventie, man, se vede din entuziasm ca iubesti EXC-ul ... crede-ma, si eu la fel ! Ai spus insa MAAARE adevar: "drz-ul e mult mai comod,mai batranesc,mai linistit,dar te si poti catara cu el pe rape daca esti pilot bun..dar cine se da bine in enduro trece automat pe exc sau wr sau mai stie draq ce..." Eu nu ma dau nici bine si nici in vreun concurs enduro, pur si simplu imi place si ma atrage EXC-ul pt ca e mai puternic si mai barbatesc, merge mai tare, se comporta mai bine, ofera un paket bogat de elemente din care sunt alcatuite vise de mare campion. E facut sa stranga victorii, lucru pentru care KTM nu considera nici un sacrificiu prea mare (dar asta nu este neaparat (pt mine) un lucru bun). Suzuki s-a gandit si la cei care nu au muski/stofa de campioni dar care indraznesc totusi sa-si doreasca un coclau mai mic, un firicel de apa, o potecuta linistita cu floricele printre dealuri, etc. Vezi tu, eu sunt realist si nu ma vad zburand eroic peste prapastii. Dar totusi cer de la un fier si sunt in stare sa duc ceva mai mult decat poate oferi BMW F650GS Dakar, asta e CLAR ! As vrea de la EXC sa faca aceeasi treaba ca si DRZ-ul, doar mai in forta putin, atat, fara toate acele compromisuri legate de uzura accelerata. De aceea am intrebat initial daca ma port decent cu el, exista sperante sa-l calaresc muuuulti ani fara probleme ? Daca nu-l port in regim si turatii de competitie, de ce sa skimb ulei si consumabile la fel de des ??? Am vreo sansa cu cauciucuri mixte sa merg si pe strada cu el ? Poate fi o motocicleta normala la cap ??????? Kiar mi-e greu sa cred si sa inteleg de ce e obligatoriu sa ceara toata lumea (inclusiv eu) de la mine un podium continuu numai fiindca am sub fund un EXC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Ianuarie 6, 2008 Share Postat Ianuarie 6, 2008 Iti multumesc de interventie, man, se vede din entuziasm ca iubesti EXC-ul ... crede-ma, si eu la fel ! Ai spus insa MAAARE adevar: "drz-ul e mult mai comod,mai batranesc,mai linistit,dar te si poti catara cu el pe rape daca esti pilot bun..dar cine se da bine in enduro trece automat pe exc sau wr sau mai stie draq ce..." Eu nu ma dau nici bine si nici in vreun concurs enduro, pur si simplu imi place si ma atrage EXC-ul pt ca e mai puternic si mai barbatesc, merge mai tare, se comporta mai bine, ofera un paket bogat de elemente din care sunt alcatuite vise de mare campion. E facut sa stranga victorii, lucru pentru care KTM nu considera nici un sacrificiu prea mare (dar asta nu este neaparat (pt mine) un lucru bun). Suzuki s-a gandit si la cei care nu au muski/stofa de campioni dar care indraznesc totusi sa-si doreasca un coclau mai mic, un firicel de apa, o potecuta linistita cu floricele printre dealuri, etc. Vezi tu, eu sunt realist si nu ma vad zburand eroic peste prapastii. Dar totusi cer de la un fier si sunt in stare sa duc ceva mai mult decat poate oferi BMW F650GS Dakar, asta e CLAR ! As vrea de la EXC sa faca aceeasi treaba ca si DRZ-ul, doar mai in forta putin, atat, fara toate acele compromisuri legate de uzura accelerata. De aceea am intrebat initial daca ma port decent cu el, exista sperante sa-l calaresc muuuulti ani fara probleme ? Daca nu-l port in regim si turatii de competitie, de ce sa skimb ulei si consumabile la fel de des ??? Am vreo sansa cu cauciucuri mixte sa merg si pe strada cu el ? Poate fi o motocicleta normala la cap ??????? Kiar mi-e greu sa cred si sa inteleg de ce e obligatoriu sa ceara toata lumea (inclusiv eu) de la mine un podium continuu numai fiindca am sub fund un EXC adevarul ca exc-ul trezeste ganduri de campion in multa lume...dar adevaratii campioni sunt ASA de buni ca nu iti vine sa crezi ce fac cu un motor..chiar spunea cineva ca un pilot experimentat poate sa demonstreze ca o yamaha dt de 125 cc e cea mai cool motocicleta de enduro si ca rupe tot .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy Postat Ianuarie 10, 2008 Share Postat Ianuarie 10, 2008 fii atent cum stau lucrurile mai exact..pot sa iti spun din proprie experienta...am fost primul din valcea care si-a cumparat EXC 525 si dupa ce l-a probat un drz-ist din gasca de a 2 zi si-a scos drz-ul la vanzare si si-a luat 450 exc..altii nu vor sa auda de ktm..fiindca ori e prea brutal,ori e prea scump la intretinere ori are seaua prea tare(c-am astea sunt necazurile vis-a vis de un exc)...ca dovada procentajul la noi este de 95% exc(250,400,450,525-la gramada) si 5% drz.. in ceea ce ma priveste cand ma dau jos de pe ktm si ma urc pe drz e cum as trece de pe vitezana pe scuter, drz-ul e mult mai comod,mai batranesc,mai linistit,dar te si poti catara cu el pe rape daca esti pilot bun..dar cine se da bine in enduro trece automat pe exc sau wr sau mai stie draq ce... iti pun 3 poze sa vezi cum se comporta un exc si un dr dupa ce trec in hard enduro prin aceleasi locuri cu namol(la drz s-a prajit ambreiajul dupa tura asta-ultimele 2 poze) da ce esti rau mai Atillas? ai pus poze cu drz SM cu roti de SM. n-a zis nimeni ca-i mai bun in teren decat KTM nici versiunea E daramite SM? hai ca ne vedem in mai la valcea s-om merge pe un traseu batranesc cu totii sa bem o bere p-un varf de munte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Ianuarie 11, 2008 Share Postat Ianuarie 11, 2008 da ce esti rau mai Atillas? ai pus poze cu drz SM cu roti de SM. n-a zis nimeni ca-i mai bun in teren decat KTM nici versiunea E daramite SM? hai ca ne vedem in mai la valcea s-om merge pe un traseu batranesc cu totii sa bem o bere p-un varf de munte omu asta cu sm-ul la luat dupa ce a avut ktm si la vandut..acum sta si isi da pumni in barba ca si-a luat DRZ..pe fata are roata de enduro,iar pe spate are o guma mitas cramponata montata pe janta de SM.. oricum esti bun observator nu am ce zice.. ..ideea era ca prin aceleasi namoale au trecut amandoua..exc-ul pe puterile lui iar drz-ul a sfarsit cu ambreiajul prajit si tras cu caruta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EnduroMan Postat Ianuarie 11, 2008 Share Postat Ianuarie 11, 2008 ..ideea era ca prin aceleasi namoale au trecut amandoua..exc-ul pe puterile lui iar drz-ul a sfarsit cu ambreiajul prajit si tras cu caruta... La fel si aici: Exc-urile au trecut...Drz-u NU !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy Postat Ianuarie 11, 2008 Share Postat Ianuarie 11, 2008 La fel si aici: Exc-urile au trecut...Drz-u NU !!! e.... nu vreau sa par toma necredinciosu dar la un astfel de noroi nu mai conteaza puterea (adica si 40 cp sunt de ajuns),nici suspensiile, aici depinde cat de lansat vii (daca ai de unde da nici prea tare ) de cat de bune sunt cauciucurile, dimensiunea rotii spate( valabil si la faza cu SM), si la cati centimetri de noroi dai de sol tare unde gasesti ceva sa te impinga roata. daca vad eu bine in poza voi ati trecut prin mijlocul potecii el a luat-o pe margine si acolo de obicei se duce cel mai mult noroi (poate asta a facut diferenta). parerea mea e ca trebuia sa vina pe urmele unuia dintre voi unde deja noroiul ala gros era inlaturat. e parerea mea nu una avizata eu merg cu gume 50 sosea 50 off si asa am trecut de fiecare data cand am intalnit astfel de situatii cand nu merge il imping, il las sa se mai raceascasi el si eu...e timp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EnduroMan Postat Ianuarie 11, 2008 Share Postat Ianuarie 11, 2008 daca vad eu bine in poza voi ati trecut prin mijlocul potecii el a luat-o pe margine si acolo de obicei se duce cel mai mult noroi (poate asta a facut diferenta). Pozele sunt mai vechi. EU SUNT cu DRZ-u ceilalti cu EXC-urile Peste ceva vreme o sa faci si tu PASU' URMATOR...sunt sigur. DRZ-u este IDEAL pt. incepatori. AM MAI SPUS-O....pt. trecerea de la STRADA(forestier) la OFF-ROAD(enduro)...dar dupa 1-2-3 ani SE TRECE MAI DEPARTE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stilgar Postat Ianuarie 11, 2008 Share Postat Ianuarie 11, 2008 aha.... dar ce naiba cautati fratilor in mocirla aia? unde e fun-ul ???? ca din cate stiu eu placerea este sa mergi(addica cauti obstacole dar pe un se merge nu pe unde nu se merge) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy Postat Ianuarie 11, 2008 Share Postat Ianuarie 11, 2008 Pozele sunt mai vechi. EU SUNT cu DRZ-u ceilalti cu EXC-urile Peste ceva vreme o sa faci si tu PASU' URMATOR...sunt sigur. DRZ-u este IDEAL pt. incepatori. AM MAI SPUS-O....pt. trecerea de la STRADA(forestier) la OFF-ROAD(enduro)...dar dupa 1-2-3 ani SE TRECE MAI DEPARTE cu cea mai mare placere as trece sau aveam deja daca: 1) s-ar face un motor de hard enudro care sa mearga si pe sosea fara sa se strice ca-mi place sa merg si pe sosea. adica eu vara nu ma sui in masina. 2) daca o sa am mai multi bani o sa-mi iau 2 motoare de cross, le pun kit de far, dau spaga si le inmatriculez. cu unu circul o saptamana (de ex ma duc la mare pe el si prin moldova) vin acasa il bag in service si-l iau pe celalalt si rup un munte-n doua. pana atunci...drz-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EnduroMan Postat Ianuarie 11, 2008 Share Postat Ianuarie 11, 2008 pana atunci...drz-ul Tu cam bati PASUL pe loc, sau faci PASI maruntzi...STEP by STEP...dar, pana la urma, tot o sa simti nevoia de ceva MAI USHOR si MAI PUTERNIK...si o sa faci PASUL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Ianuarie 11, 2008 Share Postat Ianuarie 11, 2008 e.... nu vreau sa par toma necredinciosu dar la un astfel de noroi nu mai conteaza puterea (adica si 40 cp sunt de ajuns),nici suspensiile, aici depinde cat de lansat vii (daca ai de unde da nici prea tare ) de cat de bune sunt cauciucurile, dimensiunea rotii spate( valabil si la faza cu SM), si la cati centimetri de noroi dai de sol tare unde gasesti ceva sa te impinga roata. daca vad eu bine in poza voi ati trecut prin mijlocul potecii el a luat-o pe margine si acolo de obicei se duce cel mai mult noroi (poate asta a facut diferenta). parerea mea e ca trebuia sa vina pe urmele unuia dintre voi unde deja noroiul ala gros era inlaturat. e parerea mea nu una avizata eu merg cu gume 50 sosea 50 off si asa am trecut de fiecare data cand am intalnit astfel de situatii cand nu merge il imping, il las sa se mai raceascasi el si eu...e timp dupa 10 km de noroi pana la k.ur..mai vine draq lansat..dupa ce iti cad mainile la 500 de metri de la intrarea in traseu.. --- Mesaj completat în 11 Jan 2008 20:16 ------------- aha.... dar ce naiba cautati fratilor in mocirla aia? unde e fun-ul ???? ca din cate stiu eu placerea este sa mergi(addica cauti obstacole dar pe un se merge nu pe unde nu se merge) asa cum nu ii inteleg eu pe spanioli de ce omoara taurul in arena,asa nu intelegi de ce ne bagam noi la namoale..e o chestiune..cum sa zic,de perspectiva...mare grija insa ce e boala molipsitoare ..eu am imbolnavit pana acum vreo 10... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Ianuarie 12, 2008 Share Postat Ianuarie 12, 2008 Tu cam bati PASUL pe loc, sau faci PASI maruntzi...STEP by STEP...dar, pana la urma, tot o sa simti nevoia de ceva MAI USHOR si MAI PUTERNIK...si o sa faci PASUL Exact! Si pasul urmator poate fi un CRF, un WR sau, de ce nu, chiar un G 450 ...... ....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EnduroMan Postat Ianuarie 15, 2008 Share Postat Ianuarie 15, 2008 Exact! Si pasul urmator poate fi un CRF, un WR sau, de ce nu, chiar un G 450 ...... ....... Nu marca conteaza...doar modelul...adika sa mergi mai departe. Eu as pune WR-u pe primul loc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Ianuarie 15, 2008 Share Postat Ianuarie 15, 2008 Nu marca conteaza...doar modelul...adika sa mergi mai departe. Exact! Iar eu am dat ca exemplu doar modele, si nu marci ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EnduroMan Postat Ianuarie 16, 2008 Share Postat Ianuarie 16, 2008 Exact! Iar eu am dat ca exemplu doar modele, si nu marci ... Eu vroiam sa spun ca nu-i neaparat sa fie EXC. --- Mesaj completat în 18 Jan 2008 12:13 -------------...doar sa treci de la DUAL-SPORT la RACING Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.