Sari la conținut

525 Exc > 2004


MensSana
 Share

Postări Recomandate

Hello

Vad tot felul de comparatii pertinente pe aici, dar despre 525EXC-uri mai nimic :blink:

Ma intereseaza fiabilitatea ! Adica as vrea s-o compar cu un LC4 640 Enduro sau Adventure la capitolul asta, nu cu un cross .. ca pe langa un cross poate fi mult mai fiabila, dar fata de un LC4 e posibil sa fie varza.

Nu stiu daca sa cumpar un EXC 525 sau un LC4 640 ... clar imi place EXC-ul mai mult, mai usurica, mai subtirica, dar imi place si sa merg des in ture, deci nu prea vreau s-o tin prin service (mai ales ca io nu fac cine stie ce extreme - adica exclus sarituri (prea inalte), viteze peste 110-120, aruncat dela etaj, scubadiving, etc :blink: )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce sa scriu nene? nu ma pricep.

dar mie-mi pare ktm prea pretentios si scump pentru omul de rand (ca mine de exemplu). mai ales ca la banii aia el vibreaza; iar eu nu am neoie de resuscitare locala, deci prefer ceva linistit, care sa nu-mi toace discurile (dintre vertebre adica, aud ca ar fi unii motociclisti care deja au probleme chiar si fara ktm...).

pe scurt, daca simt nevoia de vibratii fac o zi munca patriotica cu un picamer, iar daca vreau fitze, ma duc la mol..

 

Pace voua!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vibreaza ? kiar nu stiam :blink:

Deh, nu le poti avea pe toate ... da' io zic aci de fiabilitate, vibratiile mi le-am asumat ! Cum adica e mai pretentioasa ca LC4 ? Dupa fiecare tura voi aerisi amortizoarele (e grea operatia ?) si voi regla supapele (deja creca ma depaseste cu viteza treaba asta) ?

Stiu ca EXC-urile nu sunt SX-uri, adica nu sunt kiar pt competitii ci sunt mai degraba numa' bune pt dealuri, pt mers in forta pe teren prost ... si mai stiu ca nu sunt kiar impotente pe asfalt datorita celor 6 trepte.

Dar nu am mers cu nici unul si d'aia intreb. Vreau ceva f usor, ma dau fara pasager si asfaltul nu-mi place DELOC (desi sunt nevoit sa-l folosesc pana la munte). LC4 enduro (sau adventure) este putin cam mare si greu. Dar daca costul unui 525EXC include mecanica la greu si o fiabilitate minima, atunci ma razgandesc subito !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

fratioare...lc4 nu se prea preteaza ptr hard..chiar daca te ajuta si cuplul si telescoapele si ce mai vrei tu..ptr ce vrei sa faci asta e motorul ideal(are si viteza si comportament excelent in teren)..iar la intretinere e ok..are intr-adevar vibratii dar e "the best fucking enduro in the world" iar daca te sperie chestiuni minore ca asta mai bine iti iei o japoneza de 350-400...

in ceea ce priveste exc-ul asta isi incepe activitatea acolo unde te opresti tu cu lc4 sa campezi si sa te intorci(no ofence)...e ca situatia in care vrei sa conduci sportiv si iti iei monopost de formula 1 in loc sa iti iei un bmw de 300 de caluti.eu am facut ucenicia in teren pe un lc4 de 640 si pot sa iti spun ca am fost foarte multumit la vremea respectiva de motor..acuma cand vine unu sa se dea cu noi cu un lc4 ne uitam compatimitor la el ca la autobuz...

 

in fine..ca sa fiu on topic intretinerea la un exc este super costisitoare..la 100 l de zeama tre sa schimbi uleiul si filtrele(50+80),la 1500 km guma noua(200-350 in functie de marca),la 7000 de km kitul de lant(400-800 in functie de modele si marci),de 2 ori pe sezon placutele de frana(80-120)(iar daca sunt prea dure la 2 sezoane si discurile),1 pe sezon uleiul din telescoapele fata(40),antigelul din radiatoare(80),1 pe sezon in functie de vechime rulmentii (nu stiu pretul),1 la 2 sezoane uleiul din ambreiaj(45).iar la asta se adauga pagubele inerente:manete rupte,codite rupte,spite,radiatoare,ceva electronic daca "ai noroc",husa de sea,vreo roata daca "iarasi ai noroc".la exc 250 sotiei a trebuit sa ii schimbam rotile de enduro complet(1600eu-cele mai simple)...dar satisfactia este fantastica...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

1600 euro rotile de enduro????nici macar cele Excell Pro nu sunt atat de mult.iar ce mai supne atillas e valabil pentru mers la enduro mai serios, unde tragi putin de motoreta, mai vede si un namol, mai scapi si mana in gaz la iesirea de pe viraj, mai faci si coborari lungi care mananca placutele, etc.in rest, nu cred ca e diferenta asa de mare intre lc4 si exc.numai ca la exc e mai important sa respecti intretinerea, daca vrei un fier in stare buna.oricum, de apreciat ca tot mesajul se termina cu un mare adevar .. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1600 euro rotile de enduro????nici macar cele Excell Pro nu sunt atat de mult.iar ce mai supne atillas e valabil pentru mers la enduro mai serios, unde tragi putin de motoreta, mai vede si un namol, mai scapi si mana in gaz la iesirea de pe viraj, mai faci si coborari lungi care mananca placutele, etc.in rest, nu cred ca e diferenta asa de mare intre lc4 si exc.numai ca la exc e mai important sa respecti intretinerea, daca vrei un fier in stare buna.oricum, de apreciat ca tot mesajul se termina cu un mare adevar .. :cheers:

 

in primul rand scuze ..rotile au costat 1300 de euro de la vindex nu 1600(m-am uitat pe f®actura),iar diferenta e foarte mare..rally raid si soft enduro se preteaza lc4 iar hard enduro este doar ptr exc..

cred ca este normal si logic sa iti iei un motor ptr ce exact ce vrei sa faci..lc4 e mult mai comod,seaua este mare si comoda,farul lumineaza bine si se preteaza ptr viteze mai mari pe asfalt,pe cand exc-ul este construit strict ptr rape ,urcari,coborari si in general tot ce inseamna hard,in detrimentul total al comfortului..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

intretinerea la un exc este super costisitoare..la 100 l de zeama tre sa schimbi uleiul si filtrele(50+80),la 1500 km guma noua(200-350 in functie de marca),la 7000 de km kitul de lant(400-800 in functie de modele si marci),de 2 ori pe sezon placutele de frana(80-120)(iar daca sunt prea dure la 2 sezoane si discurile),1 pe sezon uleiul din telescoapele fata(40),antigelul din radiatoare(80),1 pe sezon in functie de vechime rulmentii (nu stiu pretul),1 la 2 sezoane uleiul din ambreiaj(45).iar la asta se adauga pagubele inerente:manete rupte,codite rupte,spite,radiatoare,ceva electronic daca "ai noroc",husa de sea,vreo roata daca "iarasi ai noroc".la exc 250 sotiei a trebuit sa ii schimbam rotile de enduro complet(1600eu-cele mai simple)...dar satisfactia este fantastica...

Salut, la o japoneza (wr sau drz), intretinerea este la fel de costisitoare?

Ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ms de link

Am stat aseara pana tarziu sa ma documentez

Pasrca scrie VFR 800 la dumnevoastra in profil?

 

parerea mea e sa trecem la enduro..nu sa ne impungem..iar daca tu renunti la asfalt si treci la coclauri o sa ai satisfactie adevarata,cu fiecare rapa coborata,fiecare deal urcat,sau fiecare noroi din care scoti capra..multa bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa imi iau si enduro, dar nu renunt inca la motorul de viteza.

Petrica e prietenul meu si de asta mai glumim, nicidecum impungeri. Sunt oare mai putin costisitoare japonezele in privinta intretinerii?

Ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa imi iau si enduro, dar nu renunt inca la motorul de viteza.

Petrica e prietenul meu si de asta mai glumim, nicidecum impungeri. Sunt oare mai putin costisitoare japonezele in privinta intretinerii?

Ms

definitiv...vezi ca sunt o gramada de topicuri pe aici x versus y si gasesti tot ce vrei tre sa ai doar o cana mare de cafea si multa rabdareeee....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..... ia uite-te la asta ! ..... vezi-ti bai nene de ,,asfaltul" tau !

Nu mai poti sa te dai si tu la o padure, ca te lovesti de toti speeder-istii ! :crack:

 

..... ia uite AICI !!! ... sau ai citit, deja ? Daca ,,insisti", mai gasesti informatii !

 

Ciau ! :kick:

 

 

razvane, tu chiar vinzi vfr-ul? :crack:

esti chiar hotarat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda ... grea decizie ! ca mi-ar place sa fie fieru usurel (si mic, ca io n-am decat 173cm si niste picioare groase) ca sa ma dixtrez la max ! dar prea curand nu voi putea scoate dintr-un exc untul, stiu asta si deci e prea mult pt mine si prea costisitor pt faza asta, dar pe de alta parte LC4 e greu nene ... dupa ce ca sunt ucenic la endureala serioasa, sa-mi mai dea de furca si baritai hipopotamu de minim 160kg ??

oare un DRZ 400S (ca E-ul e neinmatriculabil, altfel ar fi fost si mai si) mi-o fi bun? serios, in teren creca-mi vine bine, dar pe strada cele 5 trepte, cei 400cmc si cei 40 caluti, nu sunt oare rapid coplesiti ??? pot sa merg cu 110kmh constant, cat e ziulica de lunga (cu pauze de realimentari, fireste) fara sa-i scot sufletul prematur ? cine are si stie ??

ps: multumesc de toate mesajele de pana acum (Soso, Atilla, Petrica si toti ceilalti) :kick:

Editat de MensSana
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia-ti bre KTM ! O fi (sau nu) mai fiabile japonezele, insa la capitolul piese de schimb o sa fie mult mai bine ! Nu ca pret, ci ca distributie ! Poti sa-ti comanzi si ,,rahat de piston de KTM"... si vine repede !

 

Eu unu' m-am hotarat ! EXC, sa fie ! ................. 450 sau 525 ? headscratch.gif ? headscratch.gif ? headscratch.gif ? headscratch.gif ?

 

Noroc ! beer.gif

 

lucrez in domeniu...piesele de yamaha ajung mai repede :kick:, cat despre fiabilitate au ajuns sa fie la fel cu un plus spre japoneze si cel mai mult conteaza cu ce te smti tu cel mai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

cine stie cunoaste frate ... deci ktm bate pe yamaha, bmw e mai fiabil decat toate la un loc, hardu nu-i ca softu la enduro si in consecinta nu-i masina ca trabantu nici ekipa ca rapidu. just !

acum ca stiu abc-ul, revin la o comparatie: EXC 450/525/530 cu DRZ 400 ... sunt indecis intre ele. ce ma indecide ? faptul ca DRZ poate fi un pic mic, iar celelalte un pic exclusiviste; in rest toate atuurile (care ma privesc) sunt de partea DRZ-ului. cat de mic e in realitate la treburile gospodaresti de zi cu zi ? sau cat de nepotrivit EXC-ul ? voi afla vazand si facand, ratiunea ma trage la DRZ iar inima la EXC .. tough one :crack:

 

LA MULTI ANI !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cine stie cunoaste frate ... deci ktm bate pe yamaha, bmw e mai fiabil decat toate la un loc, hardu nu-i ca softu la enduro si in consecinta nu-i masina ca trabantu nici ekipa ca rapidu. just !

acum ca stiu abc-ul, revin la o comparatie: EXC 450/525/530 cu DRZ 400 ... sunt indecis intre ele. ce ma indecide ? faptul ca DRZ poate fi un pic mic, iar celelalte un pic exclusiviste; in rest toate atuurile (care ma privesc) sunt de partea DRZ-ului. cat de mic e in realitate la treburile gospodaresti de zi cu zi ? sau cat de nepotrivit EXC-ul ? voi afla vazand si facand, ratiunea ma trage la DRZ iar inima la EXC .. tough one :crack:

 

LA MULTI ANI !!!

 

fii atent cum stau lucrurile mai exact..pot sa iti spun din proprie experienta...am fost primul din valcea care si-a cumparat EXC 525 si dupa ce l-a probat un drz-ist din gasca de a 2 zi si-a scos drz-ul la vanzare si si-a luat 450 exc..altii nu vor sa auda de ktm..fiindca ori e prea brutal,ori e prea scump la intretinere ori are seaua prea tare(c-am astea sunt necazurile vis-a vis de un exc)...ca dovada procentajul la noi este de 95% exc(250,400,450,525-la gramada) si 5% drz..

 

in ceea ce ma priveste cand ma dau jos de pe ktm si ma urc pe drz e cum as trece de pe vitezana pe scuter,

drz-ul e mult mai comod,mai batranesc,mai linistit,dar te si poti catara cu el pe rape daca esti pilot bun..dar cine se da bine in enduro trece automat pe exc sau wr sau mai stie draq ce...

 

iti pun 3 poze sa vezi cum se comporta un exc si un dr dupa ce trec in hard enduro prin aceleasi locuri cu namol(la drz s-a prajit ambreiajul dupa tura asta-ultimele 2 poze)

post-15042-1199529155_thumb.jpgpost-15042-1199529193_thumb.jpgpost-15042-1199529245_thumb.jpg

Editat de atillas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti multumesc de interventie, man, se vede din entuziasm ca iubesti EXC-ul ... crede-ma, si eu la fel ! Ai spus insa MAAARE adevar: "drz-ul e mult mai comod,mai batranesc,mai linistit,dar te si poti catara cu el pe rape daca esti pilot bun..dar cine se da bine in enduro trece automat pe exc sau wr sau mai stie draq ce..."

Eu nu ma dau nici bine si nici in vreun concurs enduro, pur si simplu imi place si ma atrage EXC-ul pt ca e mai puternic si mai barbatesc, merge mai tare, se comporta mai bine, ofera un paket bogat de elemente din care sunt alcatuite vise de mare campion. E facut sa stranga victorii, lucru pentru care KTM nu considera nici un sacrificiu prea mare (dar asta nu este neaparat (pt mine) un lucru bun). Suzuki s-a gandit si la cei care nu au muski/stofa de campioni dar care indraznesc totusi sa-si doreasca un coclau mai mic, un firicel de apa, o potecuta linistita cu floricele printre dealuri, etc. Vezi tu, eu sunt realist si nu ma vad zburand eroic peste prapastii. Dar totusi cer de la un fier si sunt in stare sa duc ceva mai mult decat poate oferi BMW F650GS Dakar, asta e CLAR !

As vrea de la EXC sa faca aceeasi treaba ca si DRZ-ul, doar mai in forta putin, atat, fara toate acele compromisuri legate de uzura accelerata. De aceea am intrebat initial daca ma port decent cu el, exista sperante sa-l calaresc muuuulti ani fara probleme ? Daca nu-l port in regim si turatii de competitie, de ce sa skimb ulei si consumabile la fel de des ??? Am vreo sansa cu cauciucuri mixte sa merg si pe strada cu el ? Poate fi o motocicleta normala la cap ???????

Kiar mi-e greu sa cred si sa inteleg de ce e obligatoriu sa ceara toata lumea (inclusiv eu) de la mine un podium continuu numai fiindca am sub fund un EXC :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti multumesc de interventie, man, se vede din entuziasm ca iubesti EXC-ul ... crede-ma, si eu la fel ! Ai spus insa MAAARE adevar: "drz-ul e mult mai comod,mai batranesc,mai linistit,dar te si poti catara cu el pe rape daca esti pilot bun..dar cine se da bine in enduro trece automat pe exc sau wr sau mai stie draq ce..."

Eu nu ma dau nici bine si nici in vreun concurs enduro, pur si simplu imi place si ma atrage EXC-ul pt ca e mai puternic si mai barbatesc, merge mai tare, se comporta mai bine, ofera un paket bogat de elemente din care sunt alcatuite vise de mare campion. E facut sa stranga victorii, lucru pentru care KTM nu considera nici un sacrificiu prea mare (dar asta nu este neaparat (pt mine) un lucru bun). Suzuki s-a gandit si la cei care nu au muski/stofa de campioni dar care indraznesc totusi sa-si doreasca un coclau mai mic, un firicel de apa, o potecuta linistita cu floricele printre dealuri, etc. Vezi tu, eu sunt realist si nu ma vad zburand eroic peste prapastii. Dar totusi cer de la un fier si sunt in stare sa duc ceva mai mult decat poate oferi BMW F650GS Dakar, asta e CLAR !

As vrea de la EXC sa faca aceeasi treaba ca si DRZ-ul, doar mai in forta putin, atat, fara toate acele compromisuri legate de uzura accelerata. De aceea am intrebat initial daca ma port decent cu el, exista sperante sa-l calaresc muuuulti ani fara probleme ? Daca nu-l port in regim si turatii de competitie, de ce sa skimb ulei si consumabile la fel de des ??? Am vreo sansa cu cauciucuri mixte sa merg si pe strada cu el ? Poate fi o motocicleta normala la cap ???????

Kiar mi-e greu sa cred si sa inteleg de ce e obligatoriu sa ceara toata lumea (inclusiv eu) de la mine un podium continuu numai fiindca am sub fund un EXC :P

 

adevarul ca exc-ul trezeste ganduri de campion in multa lume...dar adevaratii campioni sunt ASA de buni ca nu iti vine sa crezi ce fac cu un motor..chiar spunea cineva ca un pilot experimentat poate sa demonstreze ca o yamaha dt de 125 cc e cea mai cool motocicleta de enduro si ca rupe tot .. :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fii atent cum stau lucrurile mai exact..pot sa iti spun din proprie experienta...am fost primul din valcea care si-a cumparat EXC 525 si dupa ce l-a probat un drz-ist din gasca de a 2 zi si-a scos drz-ul la vanzare si si-a luat 450 exc..altii nu vor sa auda de ktm..fiindca ori e prea brutal,ori e prea scump la intretinere ori are seaua prea tare(c-am astea sunt necazurile vis-a vis de un exc)...ca dovada procentajul la noi este de 95% exc(250,400,450,525-la gramada) si 5% drz..

 

in ceea ce ma priveste cand ma dau jos de pe ktm si ma urc pe drz e cum as trece de pe vitezana pe scuter,

drz-ul e mult mai comod,mai batranesc,mai linistit,dar te si poti catara cu el pe rape daca esti pilot bun..dar cine se da bine in enduro trece automat pe exc sau wr sau mai stie draq ce...

 

iti pun 3 poze sa vezi cum se comporta un exc si un dr dupa ce trec in hard enduro prin aceleasi locuri cu namol(la drz s-a prajit ambreiajul dupa tura asta-ultimele 2 poze)

post-15042-1199529155_thumb.jpgpost-15042-1199529193_thumb.jpgpost-15042-1199529245_thumb.jpg

 

da ce esti rau mai Atillas? :bigstar: ai pus poze cu drz SM cu roti de SM. n-a zis nimeni ca-i mai bun in teren decat KTM nici versiunea E daramite SM?

hai ca ne vedem in mai la valcea s-om merge pe un traseu batranesc cu totii sa bem o bere p-un varf de munte :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...