bobobarosanu Postat Octombrie 7, 2007 Share Postat Octombrie 7, 2007 Am si eu o problema aparuta subit.dupa ce am mers intr-o zi de mai multe ori cu motocicleta,am constatat k la relanti ramanea turata la 3000r/min,nu avea viata si dupa putin timp d mers cu ea a inceput sa dea rateuri,iar turatia a devenit chiar inferioara relantiului normal.un vecin mi-a recomandat sa ma uit la bujii.intradevar una era neagra,am curatat-o,rateurile au disparut,dar a inceput din nou sa fie supraturata la relanti.Banuiesc k inegrirea bujiei si rateurike vor aparea din nou dupa putin timp.Precizez k motocicleta este un suzuki gs500.Multumesc anticipat pt viitoarele idei sau sfaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat Octombrie 7, 2007 Share Postat Octombrie 7, 2007 E clar ca trebuie sa o duci la service sa-ti remedieze problemele. posibile probleme la carburatoare: dereglare datorata unor O ringuri (cui poantou ,soc ,vacuum etc) . trebuie inlocuite componentele defecte daca e cazul curatate carburatoarele reglat nivelul benzinei in camerele nivel constant,sincronizat vacuumul,reglat amestec relanti (aici e necesara ceva experienta si ceva scule- un tahometru cu sensibilitate 50 rpm sau un colortune set sau un analizor CO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobobarosanu Postat Octombrie 7, 2007 Autor Share Postat Octombrie 7, 2007 Multumesc.atunci asta am sa fac pt ca se pare ca problema e mai complicata.sper sa scap fara foarte multi bani.multumesc oricum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat Octombrie 7, 2007 Share Postat Octombrie 7, 2007 E boala tipica la mikuni gs-urilor sa mai cedeze cate o gumitza ,si sa ovalizeze tuburile de emulsie(needle jet) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Octombrie 7, 2007 Share Postat Octombrie 7, 2007 Verifica sa nu fi ramas cablul de soc blocat.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
batranul_lup2000@yahoo.com Postat Octombrie 7, 2007 Share Postat Octombrie 7, 2007 in primul rand ar fi bine sa inversezi bujiile,daca acceasi bujie se inegreste din nou schimbo,poate fi problema numai din bujii.iesi asa cel mai ieftin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobobarosanu Postat Octombrie 10, 2007 Autor Share Postat Octombrie 10, 2007 Multumesc celor care au intervenit cu sfaturi.am mers la service la suzuki si au desfatuc carburatoarele, iar unul dintre ele avea cuiul puantou blocat.mai era si stramb pe deasupra(lucru observat de mine, nu de ei). Sper sa nu mai am probleme si sa ma bucur de motocicleta si sa capat cat mai multa experienta.Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.