Sari la conținut

Belea La Jawa


Jorj
 Share

Postări Recomandate

Dupa cum am zis si in titlu am probleme cu cilindrul stang care se tot ineaca dar numai la turatii joase. Daca accelerez puternic atunci isi revine iar atat timp cat tin motorul turat merge bine, problema e ca nu e drujba si am nevoie de o plaja de turatii larga. Deja daca o las la relanti am omorat-o.

Situatia actuala este:

- avansul l-am reglat identic 2,6 pe ambii cilindri cu ceasul comparator;

- bujiile sunt NGK (fabricatie Japan);

- jigloarele curatate.

Banuiesc ca e din alimentare, buba propriu-zisa fiind undeva in carburator dar inainte sa-l iau la puricat as aprecia unele sfaturi.

:friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in primil rand uita-te daca scoate fum egal pe amandoua tobe,daca pe toba din stanga scoate mai mult fum ai toate sansele sa fie dus semeringul,de la carburator nu e pt ca iti moare doar un cilindru,s-ar putea sa nu ai compresie pe cilindrul din stanga sau uita-te cum da scantea nu conteaza ca bujiile sunt noi,uita-te la fisa sa nu fure curent si bobina de inductie...sau sa nu scape compresie pe la chiuloasa...Asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

abdul-t-raul: ambele tobe scot fum in proportii egale. Bujii NGK am 4 pe care le-am rotat sistematic si la toate 4 aceleasi simptome (+ vreo 2 Sinterom-uri).

Totusi e stresant fenomenul mai sus mentionat. La relanti merge normal, dupa ce o pornesc, fac cativa zeci de metri, motorul trage f. bine dar la scurt timp raman intr-un cilindru (atunci cand motorul intalneste sarcina mai mare la o turatie joasa). Cand ii dau gaz mai tare cilindrul isi revine brusc, aproape ca fuge de motocicleta de sub mine....

 

In intervalul imediat urmator am in plan

1. Verificarea minutioasa a fiselor, bobinelor de inductie si a condensatorilor de pe platoul cu platini;

2. Montarea unui set de segmenti noi.

Daca solutiile de mai sus nu dau rezultate atunci ramane varianta simeringului dus?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa-ti spun eu ce pateam eu cu jawa cand nu-mi mergea incarcarea:dupa ce incarcam bateria porneam cu motorul la drum si dupa max 25 km incepea sa nu mai traga motorul,mai mergeam 1-2 km si imi deceda un cilidru si dupa aceea si celalalt,am avut mult timp probleme cu incarcarea,mi-am schimbat rotorul si statorul si imi mergea inc doar la turatii mari,la turati mici motorul mergea intr-un piston dar la turatii mari cupla lamela de la releul de incarcare si imi pornea si celalalt cilindru deci motorul se tura bine. dasfa capacul de la releu si uita-te daca atuci cand se tureaza bine motorul cupleaza lamela daca nu incearca sa incarci cu un redresor bateria si vezi daca se tureaza...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa-ti spun eu ce pateam eu cu jawa cand nu-mi mergea incarcarea:dupa ce incarcam bateria porneam cu motorul la drum si dupa max 25 km incepea sa nu mai traga motorul,mai mergeam 1-2 km si imi deceda un cilidru si dupa aceea si celalalt,am avut mult timp probleme cu incarcarea,mi-am schimbat rotorul si statorul si imi mergea inc doar la turatii mari,la turati mici motorul mergea intr-un piston dar la turatii mari cupla lamela de la releul de incarcare si imi pornea si celalalt cilindru deci motorul se tura bine. dasfa capacul de la releu si uita-te daca atuci cand se tureaza bine motorul cupleaza lamela daca nu incearca sa incarci cu un redresor bateria si vezi daca se tureaza...

Am patit-o si eu asa dar acum am inlocui carbunii de alternator si am pus releu nou electronic de Dacia. Periodic verific tensiunea cu multimetrul digital iar incarcarea pot sa garantez ca e in parametri optimi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

simering dus...

Gata, mi-am luat concediul mult visat asa ca ma apuc sa crap motorul sa rezolv treaba cu inecatul cilindrului stang. As dori totusi si o argumentare pentru schimbarea simeringului. Sa fie pentru ca trage aer fals?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cind am scris pe undeva ca Jawa 350 este o mare Jawra si nu se ridica la nivelul precedentelor,au sarit pe mine o SUTA.

Prietene ,arunc-o draqu si ia ceva sa poti sa mergi nu sa te imbolnavesti de nervi.Fii sigur ca dupa ce rezolvi problema cu un cilindru ,apare alta la celalalt cilindru.De c...t motor.

Sunt sigur ca iar o sa sara la mine 0 SUTA.Cred ca mai bine adoptati zicala englezeasca ce spune ca :SUNT PREA SARAC CA SA-MI POT PERMITE LUCRURI IEFTINE.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cind am scris pe undeva ca Jawa 350 este o mare Jawra si nu se ridica la nivelul precedentelor,au sarit pe mine o SUTA.

Prietene ,arunc-o draqu si ia ceva sa poti sa mergi nu sa te imbolnavesti de nervi.Fii sigur ca dupa ce rezolvi problema cu un cilindru ,apare alta la celalalt cilindru.De c...t motor.

Sunt sigur ca iar o sa sara la mine 0 SUTA.Cred ca mai bine adoptati zicala englezeasca ce spune ca :SUNT PREA SARAC CA SA-MI POT PERMITE LUCRURI IEFTINE.

sincer ..cu parere de rau iti dau dreptate...si eu am un coleg de clasa...turtulescu de pe forum..si el are jawa...saracul de nu il chinuie..toata ziua e cu rucsacul plin de piese si scule/....si eu am avut jawa dar sincer iti dau un sfat...ea merge pana e in parametri de fabrica, dar dupaceea o ia razna..cum repari ceva cedeaza altceva :rolleyes: credema nu ma laud, dar mi-am adunat bani si mi-am luat japo....si cand ma uit la colegu meu....ma ia rasul....asta e adevarul....arunci naibi si iati alta de treaba, si daca tot vrei sa ramai comunist iati monocilindru.. :rock:

eu iti urez bafta la reparat....iar parerea mea: vezi garnitura dintr-e carter si cilindru e buna,, nu sufla? :crack: :blbl:

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Banii de japo au fost investiti intr-o conserva. Cand ma apuca nervii de surubarit la Jawa ma gandesc ce lejer merg acum iarna la tricou in masina si imi trec toate cele. Oricum pana la vara mai merg pe ea ca sa respect limitarea celor 25 de kw.

Cat e ea de proasta dar mi+a oferit multe momente frumoase asa ca e de datoria mea morala sa nu renunt la ea la prima abatere (mai ales ca trebuie sa-mi vina aprinderea electronica aia faimoasa de la cehi).

Numai bine si wish me luck!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e drept ca sunt pacatoase...toate in 2t si 2 cilindrii....am vazut la tata ca regla ( e drept ca la un cz 250....aceiasi marie....) avansul la ceas pe ambii cilindri, apoi slabea strangerea la platina cilindrului stang si modifica deschiderea pana mergea rotund motorul....apar uzuri inegale si nu mai merge ca la carte totul...asta e un fel de-a lungi agonia- da' inca o poti face sa mearga....incearca si chestia asta ( daca e bun totul - adica segmenti, semeringuri, garnituri...etansarile care fac totul la 2t)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...