luca31 Postat Octombrie 10, 2007 Share Postat Octombrie 10, 2007 (editat) Salutari..... ...ieri dimineata la sapte ...urc "trotineta " cu un tovaras bun de-al meu in carlinga - dacie papuc-, cu ceva chin a intrat la fix..... legata cu o coarda elastica de grataru de pe luneta spate si niste cirpe acolo unde mi- s-a parut ca o sa frece ...la miscare... ...am ajuns la RAR ....prost semnalizat - indicatorul subdimensionat facut la plesneala probabil de vreun mester priceput la toate- in fine , am ajuns la poarta RAR-ului acolo mi s-au imanat doua hartii..un formular ce trebuie completat cu nume /adresa / scopul vizitei , si un fluturas in care este trecuta programarea ...de acolo te trimite la cladirea cu patru etaje - una albastra - intrarea este clara ..numai ca trebuie sa astepti afara - se face "sir indian"- pina te cheama inauntru....nu primesc mai mult de doua "trotinete" in acelasi timp.... dimineata 9am - 10 sunt putini motoristi ...de pe la 10 incepe sa sa lungeasca "sirul".... cind i-ti vine randul te cheama inauntru... acolo se intimpla urmatoarele : - se cer actele "trotinetei" - au am avut "briefing-ul" italian - formularul - dat la intrare - completat si fluturasul cu programarea ......sa asteapta pina te baga in baza de date.... daca nu e furat se merge mai departe si anume :inginerul i-ti imaneaza un petec de hirtie cu care te duci la casierie - anexa de termopan fumuriu din fata cladirii cu patru etaje - si platesti suma scrisa pe acesta - la scutere e de 244.5Ron....o adevarata bucurie... ...de la casierie te intorci cu chitanta + bon - una mare - pe care i-o dai la inginer....acesta i-si mai face de lucru pe la calculator pentru inca 5 -10 minute dupa care : - compara seriile de pe carlinga /acte, sa se potriveasca... - controleaza lumini: faza lunga /scurta/semnalizari/stop frina/pozitii - se urca pe "trotineta" si face o tura prin spatele halei... si gata cu ingineru. ...te trimite afara si sa astepti iar in anexa cu termopane fumurii sa fii strigat...doua lucruri aici: 1) .... te striga si-ti da cartea de identitate si talonul cu inspectia tehnica 2) ....te striga si i-ti spune ca esti respins enumerandu-ti defectiuniile sau neregulile constatate de inginer ....lucruri variat legate de cauciucuri lumini etc. ...din fericire am trecut ....se pare ca pe inginer l-a incantat piaggio-ul meu ....a fost prima oara cind l-am vazut multumit de ceva.....cred ca nu rade niciodata....c -am "sictirit "de fire ....poate gresesc...o fi avind probleme de familie.... ....dupa RAR...m-am dus si am platit 3 sume prin mandat postal la posta dupa cum urmeaza: 40ron -taxa de inregistrare + 30ron - plata placuta inregistrare + 24ron - plata certificat de inregistrare.... .....completat formularul dat de primarie - se completeaza la masina de scris sau calculator - cu acest formular am primit si o lista cu ce trebuie pentru inregistrare la primarie....asa ca treceti pe la primarie dupa RAR - sau inainte - asa am facut eu... aviz... se completeaza 3 mandate postale, repectiv cate unul pentru fiecare suma in parte ....se fac copi la toate actele inclusiv la BI. car se depun la PMB ....la schimb ti-se da un fluturas pe care scrie numarul de pe placuta si de telefon ca sa sti daca poti sa-ti ridici placuta cu numarul de inregistrare....asta dupa minim 10 zile lucratoare....o stampila se aplica pe cartea de identitate la rubrica 1 -rubrica ce trebuie completata la masina de scris - nume /adresa/data nasterii...asta ca sa poti circula fara numere pina acestea - numerele - sosesc.... multumesc ,Luca Editat Octombrie 10, 2007 de luca31 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat Octombrie 10, 2007 Share Postat Octombrie 10, 2007 doamne....245 ron pt itp si CI... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
parly Postat Octombrie 10, 2007 Share Postat Octombrie 10, 2007 cum adica sa dea o tura cu scuterul, eventual motorul? daca ti-l face praf? niste dobitoci. eu i-as impusca pe toti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Octombrie 10, 2007 Share Postat Octombrie 10, 2007 Dinicutu sa traiasca, ca-i ca p.... tara noastra Deci, p'ale mele tre sa le pun la punct bine de tot inainte sa le duc, ca mi le cocoseaza ala Foarte bine ca ai povestit aici ce si cum, ca e util pt altii care se vor mai duce acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
*adytza* Postat Octombrie 10, 2007 Share Postat Octombrie 10, 2007 Mi se pare aiurea ,la noi in TR inregistrarea scuterului dureaza fix 15minute si costa 20roni totul. Talon face politia cu serie motor,marca,culoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kiko Postat Octombrie 10, 2007 Share Postat Octombrie 10, 2007 Mai tata...esti singurul care il aud ca s-au suit aia pe scuter la RAR........ciudat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Octombrie 10, 2007 Share Postat Octombrie 10, 2007 (editat) Mai tata...esti singurul care il aud ca s-au suit aia pe scuter la RAR........ciudat Din pacate (sau din fericire??) e adevarat, eram chiar in spatele lui (BMW rosu), chiar ma luase groaza cand ma gandeam ca o sa stea si la mine sa se uite la toate botoanele.. Noroc ca eu aveam nevoie doar de identificare, asa ca dupa un ochi aruncat la dimensiunile cauciucelor si altu' la serii (mi-a placut cand s-a chinuit sa vada seria de la motor, dejtepti bajetzii de la Bavaria, au pus seria in asa fel incat nu se poate vedea - cu camera aia cu tot - decat daca o bagi prin spate, pe dupa amortizor, printre cabluri si alte nebuneli ).. Dar e nenorocire cu actele in rRomania.. zile intregi pierdute, vizita la jde'mii de birouri, sute de mii de taxe si acte, iar daca ti se fura.. se ridica din umeri.. Multa bafta cui mai pica pe mainile lor, mi-e sila de birocratia asta.. John PS: Luca, chiar ma-ntrebam ce-o sa zica de fumigena ta.. Bine c-ai rezolvat-o!! LE: Pentru identificare am platit doar 60sicevadeleinoi - 70, to be on the safe side.. Editat Octombrie 10, 2007 de Just_John Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luca31 Postat Octombrie 10, 2007 Autor Share Postat Octombrie 10, 2007 (editat) Din pacate (sau din fericire??) e adevarat, eram chiar in spatele lui (BMW rosu), chiar ma luase groaza cand ma gandeam ca o sa stea si la mine sa se uite la toate botoanele.. Noroc ca eu aveam nevoie doar de identificare, asa ca dupa un ochi aruncat la dimensiunile cauciucelor si altu' la serii (mi-a placut cand s-a chinuit sa vada seria de la motor, dejtepti bajetzii de la Bavaria, au pus seria in asa fel incat nu se poate vedea - cu camera aia cu tot - decat daca o bagi prin spate, pe dupa amortizor, printre cabluri si alte nebuneli ).. Dar e nenorocire cu actele in rRomania.. zile intregi pierdute, vizita la jde'mii de birouri, sute de mii de taxe si acte, iar daca ti se fura.. se ridica din umeri.. Multa bafta cui mai pica pe mainile lor, mi-e sila de birocratia asta.. John PS: Luca, chiar ma-ntrebam ce-o sa zica de fumigena ta.. Bine c-ai rezolvat-o!! LE: Pentru identificare am platit doar 60sicevadeleinoi - 70, to be on the safe side.. Salutari ...Just Jonh!!! ....e adevarat trebuie reglata "spritul" de ulei....nu am mai avut timp de el ... + nu am facut Km cu "trotineta" de ceva timp...de pornit am mai pornit-o si atit....la care se adauga faimosul 2timpi de la Piaggio (interzis in SUA din anul '98)... cu motoristi ca mine se duce dracu' planeta asta.... multumesc,Luca Editat Octombrie 10, 2007 de luca31 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Octombrie 10, 2007 Share Postat Octombrie 10, 2007 Primo: E JoHN!! Secundo: Spiritul conteaza!! Dar pune cheia pe el, ca e pacat!! Terzo: Abia acum am vazut ca sunt pe teren strain.. fac Mea Culpa si ma retrag gratios ca un rinocer prin namol.. John Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Grigu Postat Octombrie 10, 2007 Share Postat Octombrie 10, 2007 care vrei sa scapi de nervi, aglomeratie, programare si eventual neplaceri...cu 5 mil ( care includ absolut tot, itp, etc) nici macar nu porneste motorul si dureaza maxim 30 de min. deci care aveti nevoie dati un pm sa va dau nr tipului. bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Octombrie 11, 2007 Share Postat Octombrie 11, 2007 Mi se pare aiurea ,la noi in TR inregistrarea scuterului dureaza fix 15minute si costa 20roni totul. Talon face politia cu serie motor,marca,culoare. da, asa e ,da la voi, nu ai ocazia sa se suie INGINERU' pe scuter Luca ar trebui sa se mandreasca cu faptul ca domnu, pardon, DOMNU inginer i-a calarit motoru si a si zambit bravo fiule abia astept sa ajung eu acolo PS: dat fiind ca nenea Dinicuta s-a suit pe scuterul baiatului, clar vrea sa-si ia scuter...sunt curios daca va plati aceeasi taxa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VladuL Postat Octombrie 11, 2007 Share Postat Octombrie 11, 2007 (editat) Salutari..... ...ieri dimineata la sapte ...urc "trotineta " cu un tovaras bun de-al meu in carlinga - dacie papuc-, cu ceva chin a intrat la fix..... legata cu o coarda elastica de grataru de pe luneta spate si niste cirpe acolo unde mi- s-a parut ca o sa frece ...la miscare... ...am ajuns la RAR ....prost semnalizat - indicatorul subdimensionat facut la plesneala probabil de vreun mester priceput la toate- in fine , am ajuns la poarta RAR-ului acolo mi s-au imanat doua hartii..un formular ce trebuie completat cu nume /adresa / scopul vizitei , si un fluturas in care este trecuta programarea ...de acolo te trimite la cladirea cu patru etaje - una albastra - intrarea este clara ..numai ca trebuie sa astepti afara - se face "sir indian"- pina te cheama inauntru....nu primesc mai mult de doua "trotinete" in acelasi timp.... dimineata 9am - 10 sunt putini motoristi ...de pe la 10 incepe sa sa lungeasca "sirul".... cind i-ti vine randul te cheama inauntru... acolo se intimpla urmatoarele : - se cer actele "trotinetei" - au am avut "briefing-ul" italian - formularul - dat la intrare - completat si fluturasul cu programarea ......sa asteapta pina te baga in baza de date.... daca nu e furat se merge mai departe si anume :inginerul i-ti imaneaza un petec de hirtie cu care te duci la casierie - anexa de termopan fumuriu din fata cladirii cu patru etaje - si platesti suma scrisa pe acesta - la scutere e de 244.5Ron....o adevarata bucurie... ...de la casierie te intorci cu chitanta + bon - una mare - pe care i-o dai la inginer....acesta i-si mai face de lucru pe la calculator pentru inca 5 -10 minute dupa care : - compara seriile de pe carlinga /acte, sa se potriveasca... - controleaza lumini: faza lunga /scurta/semnalizari/stop frina/pozitii - se urca pe "trotineta" si face o tura prin spatele halei... si gata cu ingineru. ...te trimite afara si sa astepti iar in anexa cu termopane fumurii sa fii strigat...doua lucruri aici: 1) .... te striga si-ti da cartea de identitate si talonul cu inspectia tehnica 2) ....te striga si i-ti spune ca esti respins enumerandu-ti defectiuniile sau neregulile constatate de inginer ....lucruri variat legate de cauciucuri lumini etc. ...din fericire am trecut ....se pare ca pe inginer l-a incantat piaggio-ul meu ....a fost prima oara cind l-am vazut multumit de ceva.....cred ca nu rade niciodata....c -am "sictirit "de fire ....poate gresesc...o fi avind probleme de familie.... ....dupa RAR...m-am dus si am platit 3 sume prin mandat postal la posta dupa cum urmeaza: 40ron -taxa de inregistrare + 30ron - plata placuta inregistrare + 24ron - plata certificat de inregistrare.... .....completat formularul dat de primarie - se completeaza la masina de scris sau calculator - cu acest formular am primit si o lista cu ce trebuie pentru inregistrare la primarie....asa ca treceti pe la primarie dupa RAR - sau inainte - asa am facut eu... aviz... se completeaza 3 mandate postale, repectiv cate unul pentru fiecare suma in parte ....se fac copi la toate actele inclusiv la BI. car se depun la PMB ....la schimb ti-se da un fluturas pe care scrie numarul de pe placuta si de telefon ca sa sti daca poti sa-ti ridici placuta cu numarul de inregistrare....asta dupa minim 10 zile lucratoare....o stampila se aplica pe cartea de identitate la rubrica 1 -rubrica ce trebuie completata la masina de scris - nume /adresa/data nasterii...asta ca sa poti circula fara numere pina acestea - numerele - sosesc.... multumesc ,Luca I-o fi placut lui zeu Dinicutu motorisca ta de a dat o tura cu ea ) daca era un pic mai mare sigur nu se urca. Multumim de informatii Bafta! Editat Octombrie 11, 2007 de VladuL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreutz Postat Octombrie 27, 2007 Share Postat Octombrie 27, 2007 mersi mult de tot pt explicatia data. sunt sigur ca pentru multi o sa fie un real ajutor. eu in momentul de fata am contact de vanzare cumparare cu fostul propietar si factura + chitanta knd a fost adus in tara o fi de ajuns sa ma duc la rar cu ele? oricum sper sa reusesc sa-l inregistrez k ma chinui de un an sa imi iau scuter shi ar fi pacat acum k l-am luat sa ma plimb in spatele blocului cu el dinnou ms pentru informatii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.