Jump to content

Just_John

Super Membru
  • Content Count

    2,013
  • Joined

  • Last visited

About Just_John

  • Rank
    ..and proud of it!!

Contact Methods

  • Website URL
    http://vremea.kappa.ro/
  • Yahoo
    On request

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    BuchareSHIT
  • Carnet moto din
    1907
  • Motocicleta
    BMW F650 '96 - Der Unteroffizier
  • Numar Moto
    #06#
  • Club
    Omniprezent

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    BMW F650 '96 (2007-20**); GSF 600S '03 (2012-20**); Versys 650 ABS '15 (2017-20**)
  • Interests
    Motociclista pe strada, dansatoare si beutoare la petreceri, bucatareasa in bucatarie (optional) si neaparat maseuza si curva in pat.. :D

Recent Profile Visitors

3,014 profile views
  1. Via "Info trafic B/IF". Inca nici o informatie despre dinamica accidentului, dar daca i se fac compresii.. e nasol..
  2. Trist, dar adevarat. Daca nu adaptezi viteza cu cea a traficului, o sa te trezesti depasit prin toate directiile, de multe ori in stil "jmekeresc" (a se citi "periculos"). Am tot incercat sa respect viteza in oras, cu riscul de a incetini traficul - necesita focus maxim, mai ales in oglinzi, extrem de stresant. Nu mai vorbesc de cate claxoane si injuraturi mi-am luat, de la jmekerii care se grabesc, si chiar brake check-uri dupa ce am fost depasit. 2/10 wouldn't do it again. Prefer sa fiu "ilegal" in ton cu "publicul"..
  3. Orice accident poate fi evitat. In teorie. In practica, pe BucTrafic l-a pocnit unu' din spate sub podul Grant, oprit fiind sa dea prioritate celor de pe Calea Grivitei. Apoi mosu' i-a spus in nas politistului care era cativa metri mai incolo ca satanistu' a dat cu spatele in masina lui.
  4. No worries, am pus clipul ca sa primesc si alte pareri, ma asteptam la critici. Sigur si eu am fost defensiv, desi am incercat doar sa expun gandirea mea de atunci si sa explic manevra facuta. Nu sustin ca as fi sfant, am gresit si sigur voi mai gresi si pe viitor, intentionat sau nu. I'm only human, after all..
  5. Cum am spus la inceput, incerc sa evit manevra asta, este o exceptie, nu o regula. La fel ca si faza cu adidasii, a fost o serie intreaga de idiotenii care a dus la accident. Sirul intamplarilor a fost chiar mai lung de atat.. 1. Am plecat mai devreme de la munca, sa ajung la Hornbach. 2. Am luat-o pe Obregia, tocmai ca sa ajung la Hornbach (nu pe-acolo merg spre casa, ci pe Racovita) 3. Singura zi in care am luat dadasii, a fost ziua in care am patit-o. Murphy. 4. Soferul fusese cu prietena in parc, si plecasera mai repede ca a vazut aia un sarpe, si n-a mai vrut sa stea. 5. Era
  6. 1. Nu faceam filtering, cel cu honda franase apoi incetinise, dar nu se oprise, si nu dadea nici un semn ca vrea sa opreasca la trecerea de pietoni (daca te uiti cu mai multa atentie, o sa observi ca in momentul in care il devansez, era deja in dreptul trecerii, si inca nu se oprise de tot. 2. Mergeam cu viteza traficului, mai putin a celui cu Honda, care, cum am spus (si cum se vede si pe film), franase. Crede-ma, si eu imi doresc sa fi franat in spatele celui cu Honda. Si pietonii nu-i vazusem, pentru ca au fost tot timpul ascunsi de honda (camera e pusa teletubby, pe casca, din cauza aces
  7. Pentru ca m-a lovit in lateral, mobra mi-a prins piciorul dedesubt, apoi mi l-a rasucit. Practic, cand eram pe jos (si urlam de zor), piciorul stang era orientat cu calcaiul inainte, si cu piciorul drept eram calare (oarecum) pe mobra, deci rasucit binisor. Aveam echipament aproape complet, singura data din an cand am luat adidasii in loc de bocanci, si am resimtit-o din plin. Damage la mine: 1. Genunchiul zgariat bine pe "interior" (la cum am fost tarat, genunchiera a preluat cam tot damage-ul initial, doar ca s-a dat intr-o parte eventual, cand s-au tocit legaturile de sus, si atunci
  8. N-a facut nimic embeveul, abia intrase pe sensul asta de poate 20-30m (intorsese pe la scuar), cateva secunde. L-am observat cand a intrat, ca ma asteptam sa vina direct pe prima banda (experienta ma face sa ma astept la astfel de manevre), insa s-a "aranjat" pe banda a doua, asta m-a indus in eroare ca e "safe". Uite varianta mai lunga. Daca nu ar fi fost faza cu oglinda, mai degraba as fi degajat prin dreapta (era spatiu suficient), decat sa ma infig in frane (desi si asta ar fi functionat, franele de pe Autistus Prime sunt GG, si ABS-ul face toti banii). Nu stiu sa fac uilii..
  9. Hai sa ne intoarcem la ideea de baza a topicului. Ma bag si eu in gura lupului, cu primul accident serios avut in 11 ani de mers year round. Link catre iutub. Clarificari: nu aveam viteza, 45, poate? odata cu traficul. Eram pe stanga benzii nu pentru ca faceam filtering, ci pentru ca depasisem niste masini parcate pe dreapta, si una care tocmai franase ca sa traga pe dreapta. Embeveu' a intors la scuar, cu cativa metri inainte, direct pe banda a doua, apoi a tras de volan si s-a urcat pe frane (coloana din fata oprita), pentru ca voia sa parcheze. Cu toate ca a fost foarte din scur
  10. Salut, Trebuie comanda inainte, sau pot veni direct la magazin sa aleg ce holder/bracket/mount vreau?
  11. Same difference, my friend. Uite, vizual, demonstrat de mythbusters cu masini reale (si nu, nu are nici o relevanta tipul vehicolului):
  12. Cam asta a fost si experienta mea cu cele cateva seturi de K60 M+S - maxim 12-14k spatele. Am dat vina pe profil, ca astea sunt mult mai cioturoase, si pe faptul ca am mers cu ele tot anul, de la minus multe la +40 - mi-am spus ca e normal sa se duca mai repede, mai ales ca ma mai joc ocazional cu frane si derapaje. Plus ca vorbim numai de mers in oras (nr de km insignifiant in afara), deci nu ma pot compara cu nemtii care fac zeci de mii de km pe autostrada, si sunt profund impresionati de cat de mult le tin gumele. Ma asteptam K73-urile sa tina spre 20k, totusi, fiind orientate spre asfa
  13. Cred ca am vazut motocicleta trasa pe "scuar"ul dintre intrarea in pasaj si benzile care duc inspre Oltenitei, chiar ma intrebam de ce l-o fi pus acolo. Daca e vorba de acel Ducati Monster rosu.. Asta se intampla pe la 8:30-8:45..
  14. Atunci nu prea poti spune ca se consuma rapid.. Fiind M+S, au compound moale, si daca sunt folosite tot anul, inclusiv pe calduri mai mari, se uzeaza mai repede. La 20k sunt parfum.
  15. Cam cat de repede? Cati km ai facut cu un set? Ca, dpmdv, daca ma tin 10k - 12k, sunt megagiga. Nu ma intereseaza sa tin un set de gume 30k, cum vad prin review-uri, pentru ca stiu ca nu am sanse sa ajung la cifre d'astea in conditiile in care merg 99% in oras, drumuri scurte, la ore de trafic maxim. Prefer sa le schimb mai des, dar sa stiu ca ma pot baza pe ele in orice conditii. Acu' mi-am pus PR4, si pana se raceste bine afara ar trebui sa fie foarte ok. Da' nu garantez ca o sa mai merg la -17C cu astea, cum mergeam cu K60-urile.. In parte si pentru ca m-ar durea sufletul sa dau Versys-
×
×
  • Create New...