Sari la conținut

Piston Luat De La Gaspar


Redresor
 Share

Postări Recomandate

Am cumparat pistonul din imagini de la dl.Gaspar.Problema e ca niturile de alama care trebuie sa tina segmentii sa nu se invarteasca sunt tocite (nu au forma cilindrica,arata mai mult ca un cilindru din care s-a pilit o bucatica) .Daca observati in poze, nitul de sus aproape ca e tocit pana la buza canalului.Nici nitul de jos nu mai are forma cilindrica. Cred ca semicercul segmentilor trebuie umplut complet cu nitul de alama...Ma supara ca pe piston nici nu scrie cota ,e doar o sageata care iti arata cum sa il pui. eu i-am cerut cota 0. Ce sa fac? SA i-l trimit inapoi?

post-9285-1192688808_thumb.jpg

post-9285-1192688838_thumb.jpg

post-9285-1192688865_thumb.jpg

post-9285-1192688981_thumb.jpg

post-9285-1192689000_thumb.jpg

post-9285-1192689060_thumb.jpg

Editat de augustin87r
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de-asta am renuntat eu la Ural....m-am saturat sa tot cumpar cacaturile lu' ala...de pi stok....

luati-va Urale noi sau orice alt ceva....lasa-ti draq cacaturile ca bagati bani in ele de nici nu visati....daca tragi o linie si faci o socoteala te sperii...

 

iar despre piston trimite-l inapoi fara discutii!

 

Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io zic ca tine. La rece nu trec segmentii de opritor, nu? Dupa vreo cateva sute de km se vor aseza segmentii si pericolul sa se roteasca scade. Vezi pe cilindru daca e cota 0 sau nu. Mare lucru ca ti-a gasit piston de Voshod, piesele de Voshod sunt mai rare.

 

<small>--- Mesaj completat în 18 Oct 2007 10:36 -------------</small><br/>Daca ti se pare ca nu va tine du-te la nea Misu care face pistoane si zi-i sa-ti bage el un opritor calumea. 0722982532. A da stai ca vad ca esti prin Sibiu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

vezi ca sageata aia e de obicei aiurea pusa, s-ar putea sa trebuiasca pus invers pistonul. vezi in cilindru cum vin capetele de la segmenti, nu trebuie sa treaca prin dreptul vreunei ferestre.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

....niturile acelea se pot schimba....cel de la segmentul de jos arata bine....

masoara pistonul , sa nu fie cilindric!trebuie sa aiba cota mai mica cu 0,2-0,4 mm in zona capului , intre si deasupra segmentilor...

In rest ,la 2T trebuie sa fie cilindric....

Ai noroc ca ai gasit.. :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai nici nu scrie cota pe el, si nici nu stiu daca mi-a pus segmenti de cota 0 sau o fi pus altii ca nu cred ca ii are aranjati . Asa ca i-l trimti inapoi ca nu vreau sa schimb niturile ca doar de aia l-am luat nou.Oricum, la cat de proasta e alama , nu stii cand or sa rupa de tot nitul......

 

Gaspar are piese de voshod, ca am mai luat si alta data .Vad ca nu le mai fac la standard : camasa de la cablul de kilometraj e mai mica in diametru,partea care trebuie sa intre in ceas are diam mai mic ,deci trebuie sa o largesc cu un burghiu :ok: :eek: :D :( Setul de garnituri cred ca e din carton de coperta :( :) :) :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

alama o sa fie acolo tot timpul. sau cupru, ce dreq o fi! sa nu crezi ca exista altfel!

 

Pai da,alama,dar sa fie stiftul cilindric ca acum arata ca si cum l-ar fi ros soarecii.Abia mai tine segmentul intr-un colt de pe mijloc

Editat de augustin87r
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ti-e greu sa bagi pistonul acolo cu segmenti cu tot sa vezi daca e cota ta?

Cum sa fie altfel setul de garnituri daca nu din carton?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ti-e greu sa bagi pistonul acolo cu segmenti cu tot sa vezi daca e cota ta?

Cum sa fie altfel setul de garnituri daca nu din carton?

 

Nu mi-e greu.....de fapt,cum e cand desfaci motorul tot timpul? Poti sa il faci si cu ochii inchisi.Nu mi-e lene,dar am altele pe cap.Sapt viitoare o sa lipsesc de la facultate si o sa ma apuc sa ii fac RK. Nu ar fi corect ca producatorul sa specifice pe piese ce cota sunt? Nu e frumos sa fie toate lucrurile aranjate?

 

Garniturile vechi erau din clingherit, de 3 ori mai groase decat astea pe care le-am luat acum.......DVS le preferati pe cele de carton ?:ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai nici nu scrie cota pe el, si nici nu stiu daca mi-a pus segmenti de cota 0 sau o fi pus altii ca nu cred ca ii are aranjati . Asa ca i-l trimti inapoi ca nu vreau sa schimb niturile ca doar de aia l-am luat nou.Oricum, la cat de proasta e alama , nu stii cand or sa rupa de tot nitul......

 

Gaspar are piese de voshod, ca am mai luat si alta data .Vad ca nu le mai fac la standard : camasa de la cablul de kilometraj e mai mica in diametru,partea care trebuie sa intre in ceas are diam mai mic ,deci trebuie sa o largesc cu un burghiu :ok: :eek: :D :( Setul de garnituri cred ca e din carton de coperta :( :) :) :)

de ce nu iei piston de la Motorline?am luat eu si avea inclusiv cota scrisa pe el:0,1P,2P adica cota 0,1 sau 2.

Editat de kyvacka
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite ca nici nu stiam de Motorline. Din cate vad pe site, cred ca trebuie sa platesc cu cardul,iar eu nu am asa ceva :(O sa caut cand o sa am timp sa vad pe unde se specifica de motociclete...hmmm, vad ca au scris unii si altii :Urlaub mit dem Motorrad....Acum am vb cu Gaspar si a zis ca mi-l schimba...probabil cu alt jaf:( Prima data mi-a trimis un piston mai bun,parerea mea.Era mat.Asta e stralucitor,de parca e facut in acelasi loc cu tuciurile....... :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai nici nu scrie cota pe el, si nici nu stiu daca mi-a pus segmenti de cota 0 sau o fi pus altii ca nu cred ca ii are aranjati . Asa ca i-l trimti inapoi ca nu vreau sa schimb niturile ca doar de aia l-am luat nou.Oricum, la cat de proasta e alama , nu stii cand or sa rupa de tot nitul......

 

Gaspar are piese de voshod, ca am mai luat si alta data .Vad ca nu le mai fac la standard : camasa de la cablul de kilometraj e mai mica in diametru,partea care trebuie sa intre in ceas are diam mai mic ,deci trebuie sa o largesc cu un burghiu :ok: :eek: :D :( Setul de garnituri cred ca e din carton de coperta :( :) :) :)

Nu stiu ce aveti cu Gaspar credeti ca fabrica face piese special pt. Gaspar de o calitate mai proasta? Alama aia slaba nu rezista dar ce faci dai pe el cu ciocanul? eu am pus de cupru (care-i mult mai slab) si a rezistat. Acolo nu-i forta mare nu permite sa se roteasca segmentul si atat. Pune-l linistit ca daca se rupe alama aia slaba ti-o platesc eu.

Nu stiti voi astia cu rusoaicele ce inseamna sa nu gasesti piese noi de loc. Se plangea unul cu un carb de Minsk de la Gaspar ca nu-i bun ca nu merge decat cu socul tras Gaspar e de vina ca nu stie baiatul sa regleze un carburator ca poti pune de BMW si tot trebuie reglat!

Succes!

 

 

--- Mesaj completat în 21 Oct 2007 13:32 -------------

Nu mi-e greu.....de fapt,cum e cand desfaci motorul tot timpul? Poti sa il faci si cu ochii inchisi.Nu mi-e lene,dar am altele pe cap.Sapt viitoare o sa lipsesc de la facultate si o sa ma apuc sa ii fac RK. Nu ar fi corect ca producatorul sa specifice pe piese ce cota sunt? Nu e frumos sa fie toate lucrurile aranjate?

 

Garniturile vechi erau din clingherit, de 3 ori mai groase decat astea pe care le-am luat acum.......DVS le preferati pe cele de carton ?:D

De ce desfaci motor daca nu ai numar? Se strica stand in garaj? O pereche de segmenti tine minim 5000 de Km ai facut atata fara numar ? Inseamna ca esti f. norocos.Garniturile de carton sunt OK exceptie garnitura de chiulasa (daca ai) cartonul este mai moale si strans etanseaza mai bine daca preferi fa-ti din klingerit ca asa se face la Simson. Nu da vina pe piese cand nu stii sa faci ca lumea un motor.

Banuiesc ca vei avea bafta la examene ca la motoare nu prea ai. Iarta-ma daca te-am suparat nu era intentia mea.

Cu bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu ce aveti cu Gaspar credeti ca fabrica face piese special pt. Gaspar de o calitate mai proasta? Alama aia slaba nu rezista dar ce faci dai pe el cu ciocanul? eu am pus de cupru (care-i mult mai slab) si a rezistat. Acolo nu-i forta mare nu permite sa se roteasca segmentul si atat. Pune-l linistit ca daca se rupe alama aia slaba ti-o platesc eu.

Nu stiti voi astia cu rusoaicele ce inseamna sa nu gasesti piese noi de loc. Se plangea unul cu un carb de Minsk de la Gaspar ca nu-i bun ca nu merge decat cu socul tras Gaspar e de vina ca nu stie baiatul sa regleze un carburator ca poti pune de BMW si tot trebuie reglat!

Succes!

<small>--- Mesaj completat în 21 Oct 2007 13:32 -------------</small><br/>

De ce desfaci motor daca nu ai numar? Se strica stand in garaj? O pereche de segmenti tine minim 5000 de Km ai facut atata fara numar ? Inseamna ca esti f. norocos.Garniturile de carton sunt OK exceptie garnitura de chiulasa (daca ai) cartonul este mai moale si strans etanseaza mai bine daca preferi fa-ti din klingerit ca asa se face la Simson. Nu da vina pe piese cand nu stii sa faci ca lumea un motor.

Banuiesc ca vei avea bafta la examene ca la motoare nu prea ai. Iarta-ma daca te-am suparat nu era intentia mea.

Cu bine

 

 

 

Nu va cunosc personal pe nici unul dintre voi,dar parerea mea este sa-i spui lui Pista sa-ti schimbe pistonul!Cat despre calitatea pieselor de la ¨domnul¨ Gaspar....numai urari de ¨bine¨!!! :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu ce aveti cu Gaspar credeti ca fabrica face piese special pt. Gaspar de o calitate mai proasta? Alama aia slaba nu rezista dar ce faci dai pe el cu ciocanul? eu am pus de cupru (care-i mult mai slab) si a rezistat. Acolo nu-i forta mare nu permite sa se roteasca segmentul si atat. Pune-l linistit ca daca se rupe alama aia slaba ti-o platesc eu.

Nu stiti voi astia cu rusoaicele ce inseamna sa nu gasesti piese noi de loc. Se plangea unul cu un carb de Minsk de la Gaspar ca nu-i bun ca nu merge decat cu socul tras Gaspar e de vina ca nu stie baiatul sa regleze un carburator ca poti pune de BMW si tot trebuie reglat!

Succes!

<small>--- Mesaj completat în 21 Oct 2007 13:32 -------------</small><br/>

De ce desfaci motor daca nu ai numar? Se strica stand in garaj? O pereche de segmenti tine minim 5000 de Km ai facut atata fara numar ? Inseamna ca esti f. norocos.Garniturile de carton sunt OK exceptie garnitura de chiulasa (daca ai) cartonul este mai moale si strans etanseaza mai bine daca preferi fa-ti din klingerit ca asa se face la Simson. Nu da vina pe piese cand nu stii sa faci ca lumea un motor.

Banuiesc ca vei avea bafta la examene ca la motoare nu prea ai. Iarta-ma daca te-am suparat nu era intentia mea.

Cu bine

 

Sa traiti domnule Mircea,

 

Pai dvs daca luati o piesa noua ,va convine sa aiba imperfectiuni? De ce sa 'mearga si asa'? Ca de mers oricum ar merge si pistonul vechi,dar am zis sa iau setul nou. Pretentia mea de la o piesa noua este sa nu fie rebut.

 

2.Numar am,doar in profil nu am completat.Am toate actele in regula. Mai trebuie sa iau permisul.

 

De ce desfac motorul daca sta mai mult in garaj? Tocmai pentru ca fostii proprietari nu prea au avut grija de el asa cum ar fi trebuit,ma rog,treaba lor.Eu ma simt bine daca desfac motorul complet si ii schimb esentialul (ambielaj,lant de transmisie primara,setul,rola,etc). Si dupa ce schimb piesele astea ma astept sa mearga cum trebuie. Nu vreau sa umblu cu carpeli si sa ma lase in drum. Ca daca zic ca ambilajul mai tine,ca la cutie nu se umbla............nu stii ce se poate intampla.Cu setul pe care il are acum nu stiu cat s-a mers si nici daca s-a folosit ulei de calitate sau in ce proportii...

 

Se umbla peste tot ca sa vezi ce e uzat si sa stii la ce sa te astepti.....

 

Acum ,eu nu am experienta dvs care aveti permis din 1987,dar am timp pentru toate....Nu sunt comod,chiar imi place sa ma murdaresc pe maini.Tot timpul am unghiile negre de la vaselina......Numai bine :ok: :eek: :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai aici gresesti si timpul imi va da dreptate. Fiindca orice lucru nou are un risc mare de a ceda, mai ales daca restul pieselor sunt rodate. Piesele din motor chiar si cu un grad mediu de uzura, sunt mai bune fiindca daca au rezistat atat, or sa mai reziste. Si motocicletele noi japoneze sau nemtesti au o probabilitatea mai mare de a se defecta in primele mii de km. Si in afara problemei defectelor de fabricatie sau material, aluminiul si otelul imbatranit sunt mai sigure in exploatare, deoarece tensiunile interne s-au diminuat. Ce merita sa schimbi din cand in cand la un 2T sunt rulmentii.

Ma bucur f mult ca pana acum am cumparat vreo 6 garnituri de carb din klingherit gros la 1 Ron bucata, lucru care ma scuteste de cumparat stante si de forfecat. De la Gaspar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai aici gresesti si timpul imi va da dreptate. Fiindca orice lucru nou are un risc mare de a ceda, mai ales daca restul pieselor sunt rodate. Piesele din motor chiar si cu un grad mediu de uzura, sunt mai bune fiindca daca au rezistat atat, or sa mai reziste. Si motocicletele noi japoneze sau nemtesti au o probabilitatea mai mare de a se defecta in primele mii de km. Si in afara problemei defectelor de fabricatie sau material, aluminiul si otelul imbatranit sunt mai sigure in exploatare, deoarece tensiunile interne s-au diminuat. Ce merita sa schimbi din cand in cand la un 2T sunt rulmentii.

Ma bucur f mult ca pana acum am cumparat vreo 6 garnituri de carb din klingherit gros la 1 Ron bucata, lucru care ma scuteste de cumparat stante si de forfecat. De la Gaspar.

 

 

Asta asa e,dar ma gandeam sa le fac rodajul cu simt de raspundere...si totusi,intr-adevar s-ar putea sa cedeze chiar daca le fac rodajul cum trebuie...good point ;)

 

Dar daca iei o piesa noua parca iti pare rau cand o vezi ca nu e cum trebuie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa traiti domnule Mircea,

 

Pai dvs daca luati o piesa noua ,va convine sa aiba imperfectiuni? De ce sa 'mearga si asa'? Ca de mers oricum ar merge si pistonul vechi,dar am zis sa iau setul nou. Pretentia mea de la o piesa noua este sa nu fie rebut.

 

2.Numar am,doar in profil nu am completat.Am toate actele in regula. Mai trebuie sa iau permisul.

 

De ce desfac motorul daca sta mai mult in garaj? Tocmai pentru ca fostii proprietari nu prea au avut grija de el asa cum ar fi trebuit,ma rog,treaba lor.Eu ma simt bine daca desfac motorul complet si ii schimb esentialul (ambielaj,lant de transmisie primara,setul,rola,etc). Si dupa ce schimb piesele astea ma astept sa mearga cum trebuie. Nu vreau sa umblu cu carpeli si sa ma lase in drum. Ca daca zic ca ambilajul mai tine,ca la cutie nu se umbla............nu stii ce se poate intampla.Cu setul pe care il are acum nu stiu cat s-a mers si nici daca s-a folosit ulei de calitate sau in ce proportii...

 

Se umbla peste tot ca sa vezi ce e uzat si sa stii la ce sa te astepti.....

 

Acum ,eu nu am experienta dvs care aveti permis din 1987,dar am timp pentru toate....Nu sunt comod,chiar imi place sa ma murdaresc pe maini.Tot timpul am unghiile negre de la vaselina......Numai bine ;) :D :blbl:

Ma bucur ca lucrezi temeinic eu ce-i bun nu desfac am folosit cutia la Simson 10 ani pe urma s-a stricat. Desfacerea nu face bine la motor. De piese noi la Simson nu ma pot plange ca nu sunt bune ca nu se gasesc de loc cand umbli cu adaptari potriviri etc nu stii ce iese si cat tine. Surprize am avut la rulmentii si semeringuri care pica din locas mai nou trebuie sa cumperi rulmenti cu sublerul in mana. Sunt pline magazinele cu rulmenti trurcesti etc. am avut rulmenti japonezi la ambielaj la Mobra si au tinut 5oo Km pe cand aia romanesti minim 10000Km. Asta este. Pe vremuri in magazine pt. Mobra gaseai majoritatea pieselor Rebut cele reusite le montau la motoare si le dadeau la service pt garantie. Cand vom avea si la motociclete garantie la sevice pt. piese noi vom fi cineva pana atunci carpim.

Mult succes iti doresc. Multe salutari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bucur ca lucrezi temeinic eu ce-i bun nu desfac am folosit cutia la Simson 10 ani pe urma s-a stricat. Desfacerea nu face bine la motor. De piese noi la Simson nu ma pot plange ca nu sunt bune ca nu se gasesc de loc cand umbli cu adaptari potriviri etc nu stii ce iese si cat tine. Surprize am avut la rulmentii si semeringuri care pica din locas mai nou trebuie sa cumperi rulmenti cu sublerul in mana. Sunt pline magazinele cu rulmenti trurcesti etc. am avut rulmenti japonezi la ambielaj la Mobra si au tinut 5oo Km pe cand aia romanesti minim 10000Km. Asta este. Pe vremuri in magazine pt. Mobra gaseai majoritatea pieselor Rebut cele reusite le montau la motoare si le dadeau la service pt garantie. Cand vom avea si la motociclete garantie la sevice pt. piese noi vom fi cineva pana atunci carpim.

Mult succes iti doresc. Multe salutari.

 

 

 

Acum mi-a trimis Gaspar alt piston.Asta e bun.E facut de alta firma si are stifturile respective zdravene si se vede ca sunt prinse mai bine....

 

Eu pentru ambielaj am luat rulmenti FAG,16 RON bucata. Unul din cei care a venit cu ambielajul cred ca are nisip in el sau altceva ca daca il incarti cu mana se simte ca freaca,roade boabe.O fi deja uzat ,cine stie, asa ca am zis sa iau FAG ca restul sunt turcesti (mai nou facuti si la Barlad din pacate;parca nu putea sa cumpere o firma mai buna fabrica)

 

Parca nu imi vine sa cred ca rulmentii japonezi au tinut doar 500km.... ;) :D

 

Numai bine!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acolo unde dintr-o proiectare clasica nu este nevoie de niste rulmenti superiori [adica cu incarcare mare la turatie ridicata si durata preconizata de viata mare (nr de rotatii)] rulmentii romanesti clasici sub brand romanesc sunt f buni (Brasov, Alexandria, Barlad). Alexandria face pt Koyo de ani de zile si logic ca fiind furnizori produsele sunt in parametrii impusi de Koyo conform cerintelor de calitate = sau >ISO 9001.

Acolo unde rulmentii sunt subdimensionati este bine sa consulti catalogul unde scrie performantele fiecarei marci de rulment. Astfel citind acolo , 6203 de la SKF era superior lui 6203 URB. Este vorba despre un motor pe care trebuie sa ma bazez zilnic si sa traga atasul pe distante mari si cu viteza. Asta tot nu m-a convins sa cumpar SKF al carui pret este de 45 Ron si am optat pt URB 7 Ron, la o baza de rulmenti. Cum dracu sa vinzi un rulment cu bile simplu cu 45 Ron? Auzi ca fiindca e otel suedez...baliverne. Mi-ar fi frica sa intreb cat la SKF un rulment conic axial-radial de roata de Nipru sau URal, identic cu cel de Dacie de pe spate (7-8 Ron romanesc).

Motivul pt care trebuie sa schimb rulmentii de ambielaj este ca rulmentului spate i-a crapat colivia si freaca bucatele de tabla de colivie in motor. Unii rulmenti rusesti sunt prosti, altii sunt f buni.

 

--- Mesaj completat în 24 Oct 2007 23:18 -------------
Stai linistit ca la orice 2T sau 4T rusesc rulmentul romanesc e prea bun si pe ambielaj (ex: la Ij Planeta 5 in lipsa celui rusesc cu colivie de teflon). Si nu risti sa te alegi cu rebuturi cum mai prinzi niste rulmenti rusesti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acolo unde dintr-o proiectare clasica nu este nevoie de niste rulmenti superiori [adica cu incarcare mare la turatie ridicata si durata preconizata de viata mare (nr de rotatii)] rulmentii romanesti clasici sub brand romanesc sunt f buni (Brasov, Alexandria, Barlad). Alexandria face pt Koyo de ani de zile si logic ca fiind furnizori produsele sunt in parametrii impusi de Koyo conform cerintelor de calitate = sau >ISO 9001.

Acolo unde rulmentii sunt subdimensionati este bine sa consulti catalogul unde scrie performantele fiecarei marci de rulment. Astfel citind acolo , 6203 de la SKF era superior lui 6203 URB. Este vorba despre un motor pe care trebuie sa ma bazez zilnic si sa traga atasul pe distante mari si cu viteza. Asta tot nu m-a convins sa cumpar SKF al carui pret este de 45 Ron si am optat pt URB 7 Ron, la o baza de rulmenti. Cum dracu sa vinzi un rulment cu bile simplu cu 45 Ron? Auzi ca fiindca e otel suedez...baliverne. Mi-ar fi frica sa intreb cat la SKF un rulment conic axial-radial de roata de Nipru sau URal, identic cu cel de Dacie de pe spate (7-8 Ron romanesc).

Motivul pt care trebuie sa schimb rulmentii de ambielaj este ca rulmentului spate i-a crapat colivia si freaca bucatele de tabla de colivie in motor. Unii rulmenti rusesti sunt prosti, altii sunt f buni.

 

<small>--- Mesaj completat în 24 Oct 2007 23:18 -------------</small><br/>Stai linistit ca la orice 2T sau 4T rusesc rulmentul romanesc e prea bun si pe ambielaj (ex: la Ij Planeta 5 in lipsa celui rusesc cu colivie de teflon). Si nu risti sa te alegi cu rebuturi cum mai prinzi niste rulmenti rusesti.

SKF foarte buni!Am folosit la ambielaj la Simson ...a mers 4 sezoane , cam 20.000km si poate mai mergea daca lucrarea de rectificare a manetonului nu era de tot cacatul(s-a ajuns la rectificarea rulmentului ca sa se poata asambla ambielajul ;) )...dar foarte scumpi(nejustificat!) e cu donare de organe ca sa ajungi sa cumperi...

FAG(chiar daca facuti in potugalia..) la fel foarte buni...si gasesti la comanda si C2!...2-2,5 ori la pret fata de cei romanesti...merita..

ZKL (cehesti/polonezi) la fel foarte buni(reazemul la volanta la MT cu asa ceva este si dupa trei ani este perfect...)

Romanesti?...au fost... Stocuri vechi , facuti pentru auto sant foarte buni...restul cum spune un oligofren de la un 'magazin specializat' din Cluj " E de combina , de masina , de racheta , toti sant la fel domnu'! Toti folosesc de astia si sant buni" ...si nu afli 2 la fel , numa unicate :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acolo unde dintr-o proiectare clasica nu este nevoie de niste rulmenti superiori [adica cu incarcare mare la turatie ridicata si durata preconizata de viata mare (nr de rotatii)] rulmentii romanesti clasici sub brand romanesc sunt f buni (Brasov, Alexandria, Barlad). Alexandria face pt Koyo de ani de zile si logic ca fiind furnizori produsele sunt in parametrii impusi de Koyo conform cerintelor de calitate = sau >ISO 9001.

Acolo unde rulmentii sunt subdimensionati este bine sa consulti catalogul unde scrie performantele fiecarei marci de rulment. Astfel citind acolo , 6203 de la SKF era superior lui 6203 URB. Este vorba despre un motor pe care trebuie sa ma bazez zilnic si sa traga atasul pe distante mari si cu viteza. Asta tot nu m-a convins sa cumpar SKF al carui pret este de 45 Ron si am optat pt URB 7 Ron, la o baza de rulmenti. Cum dracu sa vinzi un rulment cu bile simplu cu 45 Ron? Auzi ca fiindca e otel suedez...baliverne. Mi-ar fi frica sa intreb cat la SKF un rulment conic axial-radial de roata de Nipru sau URal, identic cu cel de Dacie de pe spate (7-8 Ron romanesc).

Motivul pt care trebuie sa schimb rulmentii de ambielaj este ca rulmentului spate i-a crapat colivia si freaca bucatele de tabla de colivie in motor. Unii rulmenti rusesti sunt prosti, altii sunt f buni.

 

<small>--- Mesaj completat în 24 Oct 2007 23:18 -------------</small><br/>Stai linistit ca la orice 2T sau 4T rusesc rulmentul romanesc e prea bun si pe ambielaj (ex: la Ij Planeta 5 in lipsa celui rusesc cu colivie de teflon). Si nu risti sa te alegi cu rebuturi cum mai prinzi niste rulmenti rusesti.

 

Despre firma din Alexandria am citit ca s-a ales praful chiar daca este cumparata de japonezi.Poate ei se ocupa doar de distributie,iar productia s-a cam terminat.Asa scria anul trecut in Jurnalul National.

 

Eu pt ambielaj Voshod am luat 6204.Am gasit inchis la SKF ,asa ca m-am dus la FAG.Daca era 45 lei nu dadeam atat. Si ideea e ca pana la urma platesti brand-ul,nu neaparat calitatea.Calitatea e oricum mai buna decat a celorlalte produse,dar oretul este mult mai mare pt a o justifica.

 

Cand tata avea Dacie clasica folosea pe spate niste rulmenti unguresti....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum mi-a trimis Gaspar alt piston.Asta e bun.E facut de alta firma si are stifturile respective zdravene si se vede ca sunt prinse mai bine....

 

Eu pentru ambielaj am luat rulmenti FAG,16 RON bucata. Unul din cei care a venit cu ambielajul cred ca are nisip in el sau altceva ca daca il incarti cu mana se simte ca freaca,roade boabe.O fi deja uzat ,cine stie, asa ca am zis sa iau FAG ca restul sunt turcesti (mai nou facuti si la Barlad din pacate;parca nu putea sa cumpere o firma mai buna fabrica)

 

Parca nu imi vine sa cred ca rulmentii japonezi au tinut doar 500km.... ;) :D

 

Numai bine!!!

Drept ca erau Koyo catalogati ca cei mai slabi rulmenti japonezi. 16 ron nu-i exagerat daca-i bun dar daca nu-i bun iarasi desfaci moto iarna nu-i o problema dar vara cand te mananca palma sa tragi de gaz este neplacut, sa-i vezi pe ceilalti ca zboara si tu ..

Multa sanatate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...