Sari la conținut

Ktm 690 Enduro 2008


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 81
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Deci de 690 Adventure pe anul viitor nici urma, asa se zice peste tot(Nomad a confirmat asta pe un alt topic).

Pana acuma am vazut pe forum 2 proprietari de 690, dar ma mira ca nu a zis nimica pe acest topic(unul dintre ei are 990adv si pe topicul dedicat acelei motociclete am vazut noua lui jucarie).

Acuma nu stiu cum sta treaba in parte la fiecare motocicleta, dar lumea s-a plans in special de toba care se incinge si de faptul ca daca vrei sa pui numarul pe aripa mica, si sa doi jos suportul, daca pui si semnalizatoarele sus pe aripa mica o sa fie parlite de toba(suportul acela de nr cu semnalizatoarele la prima tranta mai buna eu cred ca lai cam rupt). Tot din caza tobei pasager ii posibil sa transpire mai tare, panoul lateral sa il topesti si chiar sa afecteze rezervorul. Alte probleme au mai fost ca din cauza bateriei descarcate(nu moarta da cu putin curent), injectia functiona anormal si arunca flacari pe toba si a topit panoul de plastic care vine pe toba cam pe jumate. Toate treburile astea leam citit pe 30 de pagini de pe advrider.com.

Chiar daca injectia e un avantaj deoarece se poate regla in funtie de terenul pe care se merge, e un dezavataj atunci cand se opreste motorul pe neasteptat. Fata de carburatie ii un motor mai complicat si daca se termina si bateria de la cat incerci sa il pornesti la buton, nu are pedala.

Asta e doar parerea mea, un propietar ne-ar putea lamuri mult mai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci de 690 Adventure pe anul viitor nici urma, asa se zice peste tot(Nomad a confirmat asta pe un alt topic).

Pana acuma am vazut pe forum 2 proprietari de 690, dar ma mira ca nu a zis nimica pe acest topic(unul dintre ei are 990adv si pe topicul dedicat acelei motociclete am vazut noua lui jucarie).

Acuma nu stiu cum sta treaba in parte la fiecare motocicleta, dar lumea s-a plans in special de toba care se incinge si de faptul ca daca vrei sa pui numarul pe aripa mica, si sa doi jos suportul, daca pui si semnalizatoarele sus pe aripa mica o sa fie parlite de toba(suportul acela de nr cu semnalizatoarele la prima tranta mai buna eu cred ca lai cam rupt). Tot din caza tobei pasager ii posibil sa transpire mai tare, panoul lateral sa il topesti si chiar sa afecteze rezervorul. Alte probleme au mai fost ca din cauza bateriei descarcate(nu moarta da cu putin curent), injectia functiona anormal si arunca flacari pe toba si a topit panoul de plastic care vine pe toba cam pe jumate. Toate treburile astea leam citit pe 30 de pagini de pe advrider.com.

Chiar daca injectia e un avantaj deoarece se poate regla in funtie de terenul pe care se merge, e un dezavataj atunci cand se opreste motorul pe neasteptat. Fata de carburatie ii un motor mai complicat si daca se termina si bateria de la cat incerci sa il pornesti la buton, nu are pedala.

Asta e doar parerea mea, un propietar ne-ar putea lamuri mult mai bine.

 

Tocmai asta ar fi unul din avantajele injectiei.

Dai la buton si porneste instant. De aceea nu au pedala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu. Da nu cred ca ai inteles ce vroiam sa zic. Fata de carburatie la care daca se strica ceva se poate repara relativ mai usor, daca se strica ceva in padure cu injectia ce faci?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu. Da nu cred ca ai inteles ce vroiam sa zic. Fata de carburatie la care daca se strica ceva se poate repara relativ mai usor, daca se strica ceva in padure cu injectia ce faci?

tocmai a fost un topic cu injectie versus carburatie ptr enduro..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...