Denis TM Postat Octombrie 19, 2007 Share Postat Octombrie 19, 2007 Am deschis acest topic cu scopul de a ma informa/invata ce pot sa ii fac. 1.In primul rand nu stiu ce sa ii mai fac sunt disperat o pornesc ea sta in relantiu dar cand o accelerez la capat da sa moara am mutat tablita pe toate taieturile cuiului si am lasat-o in relantiu sa se "incalzeasca" ce oare mai pot sa-i fac?? Toate Bune&Numai bine. Asfalt uscat&Salutari cu faru' daca merge sau daca ai Help Pls Help Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Octombrie 19, 2007 Share Postat Octombrie 19, 2007 cum o accelerezi la capat? deodata, adica tragi de maneta din prima pana la capat sau o tragi incet-incet (ma rog, nu incet, liniar) ? daca tragi deodata e normal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lifan Postat Octombrie 19, 2007 Share Postat Octombrie 19, 2007 moshu, opinia mea e ca ai umblat prea mult al carburatorul ala sau varianta 2, trebuie luate setul de jiglere noi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis TM Postat Octombrie 19, 2007 Autor Share Postat Octombrie 19, 2007 @L&P:Daca trag liniar la sfarsitul manetei da sa moara @Lifan:Nu cred ca e de la jigler Multumesc de sfaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0zmin Postat Octombrie 19, 2007 Share Postat Octombrie 19, 2007 @L&P:Daca trag liniar la sfarsitul manetei da sa moara @Lifan:Nu cred ca e de la jigler Multumesc de sfaturi ai gunoi pe fundul capacelului de la carburator... curata tot carbul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis TM Postat Octombrie 19, 2007 Autor Share Postat Octombrie 19, 2007 ai gunoi pe fundul capacelului de la carburator... curata tot carbul... Se poate? dar nu stiu ce are mizeria de pe fundul capacelului cu "infundare" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost Postat Octombrie 19, 2007 Share Postat Octombrie 19, 2007 umbla la camera de nivel constant....acolo e buba! e nivelul prea mic...........sau platina reglata/puscata necorespunzator ps, porneste motorul si accelereaza concomitent cu aproprierea mainii de filtru de aer.............daca se tureaza e din carburator..........daca nu, e din aprindere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis TM Postat Octombrie 19, 2007 Autor Share Postat Octombrie 19, 2007 ai gunoi pe fundul capacelului de la carburator... curata tot carbul... E curatat tot carburatorul ieri l-am curatat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0zmin Postat Octombrie 19, 2007 Share Postat Octombrie 19, 2007 Se poate? dar nu stiu ce are mizeria de pe fundul capacelului cu "infundare" pai cand ai acceleratia la maxim e cea mai mare forta de absorptie in capacel... daca ai zis ca ai umblat si la nivele... altceva nu vad ce ar putea fi... Ma gandesc ca platina si avansul sunt reglate bine nu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis TM Postat Octombrie 19, 2007 Autor Share Postat Octombrie 19, 2007 umbla la camera de nivel constant....acolo e buba! e nivelul prea mic...........sau platina reglata/puscata necorespunzator Platina e buna <small>--- Mesaj completat în 19 Oct 2007 12:50 -------------</small><br/> pai cand ai acceleratia la maxim e cea mai mare forta de absorptie in capacel... daca ai zis ca ai umblat si la nivele... altceva nu vad ce ar putea fi... Ma gandesc ca platina si avansul sunt reglate bine nu ? Da sunt reglate bine unde sa pun tablita de pe cuiul din carburator ?? <small>--- Mesaj completat în 19 Oct 2007 13:23 -------------</small><br/>Plec sa vad ce se mai intampla cu mbr meu <small>--- Mesaj completat în 19 Oct 2007 15:41 -------------</small><br/>Din pacate din aprindere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecs Postat Octombrie 20, 2007 Share Postat Octombrie 20, 2007 Platina e buna <small>--- Mesaj completat în 19 Oct 2007 12:50 -------------</small><br/> Da sunt reglate bine unde sa pun tablita de pe cuiul din carburator ?? <small>--- Mesaj completat în 19 Oct 2007 13:23 -------------</small><br/>Plec sa vad ce se mai intampla cu mbr meu <small>--- Mesaj completat în 19 Oct 2007 15:41 -------------</small><br/>Din pacate din aprindere Asa cum ti s-a mai spus problema este din reglajul nivelului din plutitor...daca ai umblat sau nu acolo nu conteaza ca oricum se deregleaza si singur...asa ca acolo e buba cu timpul o sa te inveti si va dura doar 5 minute reglajul. Salutari cu farul si asfalt uscat Traiasca batrana doamna a soselelor, MOBRA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis TM Postat Octombrie 21, 2007 Autor Share Postat Octombrie 21, 2007 cum il reglez.??acum am probleme imi trebe un magnetou si o volanta cumpar cine are astept raspun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Niku Chopper Postat Octombrie 21, 2007 Share Postat Octombrie 21, 2007 cum il reglez.??acum am probleme imi trebe un magnetou si o volanta cumpar cine are astept raspun volanta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis TM Postat Octombrie 21, 2007 Autor Share Postat Octombrie 21, 2007 volanta? DA nu mai ti minte ce ii ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Liviu M Postat Decembrie 14, 2007 Share Postat Decembrie 14, 2007 Se pare ca iti trage aer fals , astfel incat cand ii dai aer nu se mai mai mentine RAPORTUL de AMESTEC . Este posibil sa fie uzat : corpul carburatorului + suberul (micul cilindru ce tine si cuiul de acceleratie) sau semeringurile ambielajului . Verifica si compresia care trebuie sa fie peste 6bar , daca toba+cotul sunt infundate pistonul nu poate evacua in ciclu toate gazele arse ce raman in cilindru si atunci o cantitate mai mica de amestec carburant va fi absorbita in camera de ardere . Cand am pus motorul de HOINAR pe MOBRA am obrervat ca a trebuit sa pun un obturator in fata filtrului de aer ca sa mearga mai bine , dar asta este altceva . Incearca sa pui o bobina de inductie de auto sigur buna pentru ca mi s-a intamplat pe LASTUN sa se strice bobina de inductie la modul in care nu puteam sa turez motorul si am venit acasa cu cca. 30km/h . Ma mai gandesc . BAFTA ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis TM Postat Decembrie 14, 2007 Autor Share Postat Decembrie 14, 2007 Se pare ca iti trage aer fals , astfel incat cand ii dai aer nu se mai mai mentine RAPORTUL de AMESTEC . Este posibil sa fie uzat : corpul carburatorului + suberul (micul cilindru ce tine si cuiul de acceleratie) sau semeringurile ambielajului . Verifica si compresia care trebuie sa fie peste 6bar , daca toba+cotul sunt infundate pistonul nu poate evacua in ciclu toate gazele arse ce raman in cilindru si atunci o cantitate mai mica de amestec carburant va fi absorbita in camera de ardere . Cand am pus motorul de HOINAR pe MOBRA am obrervat ca a trebuit sa pun un obturator in fata filtrului de aer ca sa mearga mai bine , dar asta este altceva . Incearca sa pui o bobina de inductie de auto sigur buna pentru ca mi s-a intamplat pe LASTUN sa se strice bobina de inductie la modul in care nu puteam sa turez motorul si am venit acasa cu cca. 30km/h . Ma mai gandesc . BAFTA ! mersi de raspuns o sa mai incerc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black_mobra Postat Decembrie 18, 2007 Share Postat Decembrie 18, 2007 Modifica avansul la aprindere/verifica toba. --- Mesaj completat în 18 Dec 2007 14:35 ------------- cum il reglez.??acum am probleme imi trebe un magnetou si o volanta cumpar cine are astept raspun Te pot ajuta cu volanta, poate si cu magnetou (cel pe care il am in plus genereaza curent doar pt pornire, pe o singura bobina) dar nu inteleg de ce iti trebuiesc altele. Daca ai nevoie de ele ti le trimit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis TM Postat Decembrie 18, 2007 Autor Share Postat Decembrie 18, 2007 Modifica avansul la aprindere/verifica toba. <small>--- Mesaj completat în 18 Dec 2007 14:35 -------------</small><br/> Te pot ajuta cu volanta, poate si cu magnetou (cel pe care il am in plus genereaza curent doar pt pornire, pe o singura bobina) dar nu inteleg de ce iti trebuiesc altele. Daca ai nevoie de ele ti le trimit Chiar ai ???cat ceri pe ele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black_mobra Postat Decembrie 18, 2007 Share Postat Decembrie 18, 2007 Chiar ai ???cat ceri pe ele? Platesti doar taxele postale.Pun si niste poze un pic mai tarziu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis TM Postat Decembrie 18, 2007 Autor Share Postat Decembrie 18, 2007 Platesti doar taxele postale.Pun si niste poze un pic mai tarziu OK !! Multumesc Mult................Astept si pozele,iti trimit adresa si toate cele prin pm!!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black_mobra Postat Decembrie 18, 2007 Share Postat Decembrie 18, 2007 (editat) Incerc sa le trimit cat mai repede, volanta e pt acel tip de magnetou dar mai am si alte 2 volante pt magnetou Ducatti.astea-s bijuteriile: Editat Decembrie 18, 2007 de black_mobra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Decembrie 18, 2007 Share Postat Decembrie 18, 2007 Incerc sa le trimit cat mai repede, volanta e pt acel tip de magnetou dar mai am si alte 2 volante pt magnetou Ducatti.astea-s bijuteriile: magnetou Bosch:cel mi indicat ptr. Mobra.Ducati e mai bun ptr. lumini dar circuitul de aprindere e mai slab realizat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Decembrie 18, 2007 Share Postat Decembrie 18, 2007 magnetou Bosch:cel mi indicat ptr. Mobra.Ducati e mai bun ptr. lumini dar circuitul de aprindere e mai slab realizat. e si varianta aia cu bobina de lumini si bobina de inductie pe platou, si un mos infect mi-a luat 35 de ron in targ pe asa ceva!am venit acasa bucuros sa o pun pe simson si constat cu stupoare ca-i de mobra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
roby_nitr0 Postat Decembrie 18, 2007 Share Postat Decembrie 18, 2007 salut este ncineva in bucuresti cu piese de mobra 50 super???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis TM Postat Decembrie 18, 2007 Autor Share Postat Decembrie 18, 2007 Incerc sa le trimit cat mai repede, volanta e pt acel tip de magnetou dar mai am si alte 2 volante pt magnetou Ducatti.astea-s bijuteriile: Pai atunci intra pe mess,uite id: mobra_denis si vorbim iti dau si adresa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.