Sari la conținut

"batranii" Mecanici De Mobre


Denis TM
 Share

Postări Recomandate

Am deschis acest topic cu scopul de a ma informa/invata ce pot sa ii fac.

1.In primul rand nu stiu ce sa ii mai fac sunt disperat :( o pornesc ea sta in relantiu dar cand o accelerez la capat da sa moara :( am mutat tablita pe toate taieturile cuiului si am lasat-o in relantiu sa se "incalzeasca" ce oare mai pot sa-i fac?? :) :eek:

Toate Bune&Numai bine. :D :rock:

Asfalt uscat&Salutari cu faru' daca merge sau daca ai :) :)

Help Pls Help :ok: :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

cum o accelerezi la capat? deodata, adica tragi de maneta din prima pana la capat sau o tragi incet-incet (ma rog, nu incet, liniar) ? daca tragi deodata e normal :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

umbla la camera de nivel constant....acolo e buba! e nivelul prea mic...........sau platina reglata/puscata necorespunzator

 

 

ps, porneste motorul si accelereaza concomitent cu aproprierea mainii de filtru de aer.............daca se tureaza e din carburator..........daca nu, e din aprindere

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se poate? dar nu stiu ce are mizeria de pe fundul capacelului cu "infundare" :ok:

 

 

pai cand ai acceleratia la maxim e cea mai mare forta de absorptie in capacel...

 

daca ai zis ca ai umblat si la nivele... altceva nu vad ce ar putea fi... Ma gandesc ca platina si avansul sunt reglate bine nu ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

umbla la camera de nivel constant....acolo e buba! e nivelul prea mic...........sau platina reglata/puscata necorespunzator

 

 

Platina e buna

 

<small>--- Mesaj completat în 19 Oct 2007 12:50 -------------</small><br/>

pai cand ai acceleratia la maxim e cea mai mare forta de absorptie in capacel...

 

daca ai zis ca ai umblat si la nivele... altceva nu vad ce ar putea fi... Ma gandesc ca platina si avansul sunt reglate bine nu ?

 

Da sunt reglate bine unde sa pun tablita de pe cuiul din carburator ?? :eek: :ok:

 

<small>--- Mesaj completat în 19 Oct 2007 13:23 -------------</small><br/>Plec sa vad ce se mai intampla cu mbr meu :D

 

<small>--- Mesaj completat în 19 Oct 2007 15:41 -------------</small><br/>Din pacate din aprindere

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Platina e buna

 

<small>--- Mesaj completat în 19 Oct 2007 12:50 -------------</small><br/>

 

Da sunt reglate bine unde sa pun tablita de pe cuiul din carburator ?? :D :ok:

 

<small>--- Mesaj completat în 19 Oct 2007 13:23 -------------</small><br/>Plec sa vad ce se mai intampla cu mbr meu :(

 

<small>--- Mesaj completat în 19 Oct 2007 15:41 -------------</small><br/>Din pacate din aprindere

 

 

 

Asa cum ti s-a mai spus problema este din reglajul nivelului din plutitor...daca ai umblat sau nu acolo nu conteaza ca oricum se deregleaza si singur...asa ca acolo e buba cu timpul o sa te inveti si va dura doar 5 minute reglajul.

Salutari cu farul si asfalt uscat

Traiasca batrana doamna a soselelor, MOBRA :( :eek:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Se pare ca iti trage aer fals , astfel incat cand ii dai aer nu se mai mai mentine RAPORTUL de AMESTEC . Este posibil sa fie uzat : corpul carburatorului + suberul (micul cilindru ce tine si cuiul de acceleratie) sau semeringurile ambielajului . Verifica si compresia care trebuie sa fie peste 6bar , daca toba+cotul sunt infundate pistonul nu poate evacua in ciclu toate gazele arse ce raman in cilindru si atunci o cantitate mai mica de amestec carburant va fi absorbita in camera de ardere . Cand am pus motorul de HOINAR pe MOBRA am obrervat ca a trebuit sa pun un obturator in fata filtrului de aer ca sa mearga mai bine , dar asta este altceva . Incearca sa pui o bobina de inductie de auto sigur buna pentru ca mi s-a intamplat pe LASTUN sa se strice bobina de inductie la modul in care nu puteam sa turez motorul si am venit acasa cu cca. 30km/h . Ma mai gandesc . BAFTA !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca iti trage aer fals , astfel incat cand ii dai aer nu se mai mai mentine RAPORTUL de AMESTEC . Este posibil sa fie uzat : corpul carburatorului + suberul (micul cilindru ce tine si cuiul de acceleratie) sau semeringurile ambielajului . Verifica si compresia care trebuie sa fie peste 6bar , daca toba+cotul sunt infundate pistonul nu poate evacua in ciclu toate gazele arse ce raman in cilindru si atunci o cantitate mai mica de amestec carburant va fi absorbita in camera de ardere . Cand am pus motorul de HOINAR pe MOBRA am obrervat ca a trebuit sa pun un obturator in fata filtrului de aer ca sa mearga mai bine , dar asta este altceva . Incearca sa pui o bobina de inductie de auto sigur buna pentru ca mi s-a intamplat pe LASTUN sa se strice bobina de inductie la modul in care nu puteam sa turez motorul si am venit acasa cu cca. 30km/h . Ma mai gandesc . BAFTA !

:kick: :crack: mersi de raspuns o sa mai incerc :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Modifica avansul la aprindere/verifica toba.

 

--- Mesaj completat în 18 Dec 2007 14:35 -------------

cum il reglez.??acum am probleme imi trebe un magnetou si o volanta cumpar cine are astept raspun

Te pot ajuta cu volanta, poate si cu magnetou (cel pe care il am in plus genereaza curent doar pt pornire, pe o singura bobina) dar nu inteleg de ce iti trebuiesc altele. Daca ai nevoie de ele ti le trimit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Modifica avansul la aprindere/verifica toba.

 

<small>--- Mesaj completat în 18 Dec 2007 14:35 -------------</small><br/>

Te pot ajuta cu volanta, poate si cu magnetou (cel pe care il am in plus genereaza curent doar pt pornire, pe o singura bobina) dar nu inteleg de ce iti trebuiesc altele. Daca ai nevoie de ele ti le trimit

 

Chiar ai ???cat ceri pe ele?

:kick:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incerc sa le trimit cat mai repede, volanta e pt acel tip de magnetou dar mai am si alte 2 volante pt magnetou Ducatti.astea-s bijuteriile:

post-26070-1197994132_thumb.jpg

post-26070-1197994174_thumb.jpg

post-26070-1197994232_thumb.jpg

Editat de black_mobra
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incerc sa le trimit cat mai repede, volanta e pt acel tip de magnetou dar mai am si alte 2 volante pt magnetou Ducatti.astea-s bijuteriile:

magnetou Bosch:cel mi indicat ptr. Mobra.Ducati e mai bun ptr. lumini dar circuitul de aprindere e mai slab realizat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

magnetou Bosch:cel mi indicat ptr. Mobra.Ducati e mai bun ptr. lumini dar circuitul de aprindere e mai slab realizat.

e si varianta aia cu bobina de lumini si bobina de inductie pe platou, si un mos infect mi-a luat 35 de ron in targ pe asa ceva!am venit acasa bucuros sa o pun pe simson si constat cu stupoare ca-i de mobra :kick:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incerc sa le trimit cat mai repede, volanta e pt acel tip de magnetou dar mai am si alte 2 volante pt magnetou Ducatti.astea-s bijuteriile:

 

Pai atunci intra pe mess,uite id: mobra_denis si vorbim iti dau si adresa :crack: :kick: :crack: :P :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...