MoMo86 Postat Octombrie 19, 2007 Share Postat Octombrie 19, 2007 Am un scuter Kymco Sniper 50 din 94, 18000 km. Recent i-am schimbat pistonul + cilindri. Problema e ca dupa un drum de 50 km mi s-a oprit motorul si nu a vrut deloc sa mai porneasca. Dupa o zi insa am incercat iar sa pornesc de la buton (n-a mers) dupa asta la pedala (nici asta ). Am incercat apoi combinat pedala + buton si in sfarsit a mers. Problema e ca tot se opreste motorul si de pornit porneste foarte greu. Daca aveti vreo idee de la ce ar putea fi.... Raman indatorat celui care ma scoate din belea ! anyway, id-ul meu e doru_momo, dau mai multe detalii acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost Postat Octombrie 19, 2007 Share Postat Octombrie 19, 2007 de tras, trage??? daca nu trage s-a terminat setul tau nou ....cunosc cazuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MoMo86 Postat Octombrie 19, 2007 Autor Share Postat Octombrie 19, 2007 de tras, trage??? daca nu trage s-a terminat setul tau nou ....cunosc cazuri La ce te referi cand spui dak trage? da un add la doru_momo....vb acolo mai in detaliu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mau Postat Octombrie 19, 2007 Share Postat Octombrie 19, 2007 ai facut rodajul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MoMo86 Postat Octombrie 22, 2007 Autor Share Postat Octombrie 22, 2007 faza kre e cu rodaju'... nea omu' care mi-a schimbat pistonu' si segmentii mi-a spus sa nu merg mai mult d 40 km/h si sa nu urc 6000 rpm.... asha am si facut... problema care e: mi se tot ineaca motorul si imi uda bujia. daca aveti vre-un sfat ceva, tinand cont ca eu sunt "mecanic d calculatoare", nu d masini Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat Octombrie 22, 2007 Share Postat Octombrie 22, 2007 faza kre e cu rodaju'... nea omu' care mi-a schimbat pistonu' si segmentii mi-a spus sa nu merg mai mult d 40 km/h si sa nu urc 6000 rpm.... asha am si facut... problema care e: mi se tot ineaca motorul si imi uda bujia. daca aveti vre-un sfat ceva, tinand cont ca eu sunt "mecanic d calculatoare", nu d masini daca ti se ineaca motorul si scoti tot timpul bujia uda atunci poate fi : -amestecul prea bogat (mai trebuie dat aer din surubul de la carburator) -filtrul de aer infundat (nu intra aer in carburator) -bujie necorespunzatoare,bujie "rece" (indice termic necorespunzator pt motorul tau) bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
redeye Postat Octombrie 22, 2007 Share Postat Octombrie 22, 2007 O varianta posibila ar fi ca ai mers prea mult fara oprire pentru un motor nou...el trebuie rodat... vezi daca ai compresie.. s'ar putea sa trebuiasca segmenti noi daca nu ai compresie.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haste Postat Octombrie 22, 2007 Share Postat Octombrie 22, 2007 O varianta posibila ar fi ca ai mers prea mult fara oprire pentru un motor nou...el trebuie rodat... vezi daca ai compresie.. s'ar putea sa trebuiasca segmenti noi daca nu ai compresie.. nu stiu ce motor are kimco sniper asta...dar daca e 4t ...si nu are compresie ..poate sa fie si de la supape...nu neaparat de la segmenti...yo asa am patit de nu`mi pornea scuteru nici in ruptu capului ... daca e de la supape..ele se "slefuiesc" ....se ia una bucata supapa + strung .....se pune supapa in capu strungului ,se da drumu` masinarii si cu un shmilgher (cum draq se scrie ) se slefuieste usor pana dispare mazga depusa pe supapa PS: slefuirea treb sa fie in limita bunului simt !!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat Octombrie 23, 2007 Share Postat Octombrie 23, 2007 are motor in 2 timpi,deci nu are supape... MoMo86 - daca vrei manualul service de la Kymco Sniper http://pdftown.com/PDF-Kymco-Sniper-50-Service-Manual.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MoMo86 Postat Octombrie 23, 2007 Autor Share Postat Octombrie 23, 2007 faza kre e ..... am manualul d service, dar eu nu ma pricep la motoare cum ma pricep la calculatoare... acu' caut un mecanic sa imi umble la carburator... din ce am mai vb cu altii, nu e reglat carburatorul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sica_sibiu Postat Octombrie 23, 2007 Share Postat Octombrie 23, 2007 ce tampenie , orce copil de 15 ani se pricepe la calculatoare daca are calc de mai mult de 7-8 luni , dar asta nu are rost in topicul asta .. P.S. escludem , tarani , retardati , si copii cu parintii pocaitzi ce-si lasa copii la calc 30 de minute , sau mai stiu eu . .etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MoMo86 Postat Octombrie 24, 2007 Autor Share Postat Octombrie 24, 2007 ce tampenie , orce copil de 15 ani se pricepe la calculatoare daca are calc de mai mult de 7-8 luni , dar asta nu are rost in topicul asta .. P.S. escludem , tarani , retardati , si copii cu parintii pocaitzi ce-si lasa copii la calc 30 de minute , sau mai stiu eu . .etc. academicianule, cand am spus k ma pricep la calc nu ma refeream la o instalare de windows, mirc-uiala sh tot tacamul...eu lucrez in domeniu, dar ceva mai avansat....insa cum ai spus si tu, nu-si are rostul pe topicul asta... aici ma intereseaza dak poate cineva sa ma ajute cu niste sfaturi...nu mai posta aiurea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sica_sibiu Postat Octombrie 24, 2007 Share Postat Octombrie 24, 2007 Mare geniu esti tu , Marsh. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haste Postat Octombrie 24, 2007 Share Postat Octombrie 24, 2007 Mare geniu esti tu , Marsh. de ce pui paie pe foc??? omu` are dreptate si tu te`ai luat de el degeaba... in fine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat Octombrie 24, 2007 Share Postat Octombrie 24, 2007 vad ca toate topicurile pe forumul asta nu duc lipsa de cearta si aruncari cu noroi mizerii etc...forum cu adevarat "piperat"... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan M Postat Octombrie 24, 2007 Share Postat Octombrie 24, 2007 Mare geniu esti tu , Marsh. Pentru asta ti-as da ban de pe forumul asta. Dar cum nu pot, propun macar o avertizare pentru tine, pentru ca mi se pare ca esti de o nesimtire de nedescris. Incearca sa reglezi carburatorul si vezi filtrul de aer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady4 Postat Octombrie 24, 2007 Share Postat Octombrie 24, 2007 Vezi reglajul carburatorului, si daca poti dupa ce ti se opreste scoate bujia si verifica daca e uda, atunci inseamna k e inecat =>>amestec necorespunzator cauzat de reglajul incorect al carburatorului. Deasemenea asigura-te ca bujia da scanteie... ba chiar poti sa o inlocuiesti ca sa vezi daca problema persista. Numai bine si sper sa-ti rezolvi problema Sica: intra pe mirc daca ai chef de discutii cu marsh/jet etc ... si incearca sa fii on topic. Omul a vrut sa spuna ca lucreaza intr-un domeniu diferit care nu are nici cea mai mica legatura cu mecanica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MoMo86 Postat Octombrie 25, 2007 Autor Share Postat Octombrie 25, 2007 ok...deci am citit (tot) manualul de service si am gasit intr-un final de unde trebuie reglat carburatorul, cate rotatii tre sa ii dau la surubul ala, etc. intrebarea mea este: in manual scrie ca trebuie sa fie 2 ± ¾ rotatii... deci eu trebuie sa desurubez de tot si dupa aia sa infiletez cat scrie acolo? a doua problema: la filtrul de aer ce anume trebuie sa ii fac? scuzati-ma, dar chiar nu am cunostinte de mecanica iar aici la mine nu se baga nimeni la motoare de scuter.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ocdamian2004 Postat Octombrie 25, 2007 Share Postat Octombrie 25, 2007 daca ti se ineaca motorul si scoti tot timpul bujia uda atunci poate fi : -amestecul prea bogat (mai trebuie dat aer din surubul de la carburator) -filtrul de aer infundat (nu intra aer in carburator) -bujie necorespunzatoare,bujie "rece" (indice termic necorespunzator pt motorul tau) bafta! Ce parere aveti despre benzina Carera 100 pentru un moped, dar despre uleiul STIHL folosit la utilaje de gradinarit si la drujbe care ating 14000 rpm??? Multumesc mult de ajutor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat Octombrie 25, 2007 Share Postat Octombrie 25, 2007 ok...deci am citit (tot) manualul de service si am gasit intr-un final de unde trebuie reglat carburatorul, cate rotatii tre sa ii dau la surubul ala, etc. intrebarea mea este: in manual scrie ca trebuie sa fie 2 ± ¾ rotatii... deci eu trebuie sa desurubez de tot si dupa aia sa infiletez cat scrie acolo? a doua problema: la filtrul de aer ce anume trebuie sa ii fac? scuzati-ma, dar chiar nu am cunostinte de mecanica iar aici la mine nu se baga nimeni la motoare de scuter.. in general se spune 2 ture jumate de la pozitia de complet inchis la surubul de aer...dar sa sti ca este empiric...daca ai turometru la bord iti spun modalitatea cum am reglat eu aerul (dar iti trebuie un turometru digital,care iti arata si sute de rpm)...dai drumul la motor cu surubul de aer de la carburator deschis 2.5 ture de la pozitia de inchis complet...,lasi sa se incalzeasca motorul vreo 10 minute,il mai turezi din cand in cand...reglezi acum surubul de aer astfel incat sa obtii numarul maxim de turatii...asta inseamna ca amestecul este optim si obtii turatia maxima din amestec.... iar la filtrul de aer...scoate-l afara,desfal,curata buretele (batel bine sa iasa praful)...punel la loc cum a fost...ai grija cum il prinzi de carburator...prinde-l bine sa nu ia aer fals pe la imbinare.... bafta maxima.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haste Postat Octombrie 25, 2007 Share Postat Octombrie 25, 2007 in general se spune 2 ture jumate de la pozitia de complet inchis la surubul de aer...dar sa sti ca este empiric...daca ai turometru la bord iti spun modalitatea cum am reglat eu aerul (dar iti trebuie un turometru digital,care iti arata si sute de rpm)...dai drumul la motor cu surubul de aer de la carburator deschis 2.5 ture de la pozitia de inchis complet...,lasi sa se incalzeasca motorul vreo 10 minute,il mai turezi din cand in cand...reglezi acum surubul de aer astfel incat sa obtii numarul maxim de turatii...asta inseamna ca amestecul este optim si obtii turatia maxima din amestec.... iar la filtrul de aer...scoate-l afara,desfal,curata buretele (batel bine sa iasa praful)...punel la loc cum a fost...ai grija cum il prinzi de carburator...prinde-l bine sa nu ia aer fals pe la imbinare.... bafta maxima.... "batel bine " ...un filtru de burete se curatza in urm fel ..cel putin asa fac yo ..si asa scrie si in cartea tehnica....se scoate buretele se spala cu apa si detergent..se lasa sa se usuce....dupa care se inmoaie in ulei de motor dupa care storci incet fara sa rasucesti buretele pana iese excesu de ulei si voila Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MoMo86 Postat Octombrie 26, 2007 Autor Share Postat Octombrie 26, 2007 cu pornirea am cam rezolvat-o de capul meu: am umblat eu la carburator, am gasit suruburile alea doua (unul pt rela si unul pentru amestec aer-benzina)....in fine....acum merge, insa dimineata nu porneste de nici o culoare. mentionez ca il tin afara deocamdata, desi stau la curte. in dupa-amiaza asta dupa ce vin de la servici o sa curat si filtrul de aer. cand te-ai referit ca il inmoi in ulei de motor, te-ai referit la uleiul pe care il pun la scuter, sau la orice fel de ulei? bafta si ms pt indicatii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ocdamian2004 Postat Octombrie 26, 2007 Share Postat Octombrie 26, 2007 cu pornirea am cam rezolvat-o de capul meu: am umblat eu la carburator, am gasit suruburile alea doua (unul pt rela si unul pentru amestec aer-benzina)....in fine....acum merge, insa dimineata nu porneste de nici o culoare. mentionez ca il tin afara deocamdata, desi stau la curte. in dupa-amiaza asta dupa ce vin de la servici o sa curat si filtrul de aer. cand te-ai referit ca il inmoi in ulei de motor, te-ai referit la uleiul pe care il pun la scuter, sau la orice fel de ulei? bafta si ms pt indicatii Ce parere aveti despre benzina Carera 100 pentru un moped, dar despre uleiul stihl folosit la utilaje de gradinarit si la drujbe care ating 14000 rpm??? Si mai am o problema: cateodata cand dau la pedala sa-l pornesc imi detoneaza in carburator. Stie cineva care ar putea fi problema. Mentionez ca am un moped PIAGGIO SI. Multumesc pentru ajutor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haste Postat Octombrie 26, 2007 Share Postat Octombrie 26, 2007 Ce parere aveti despre benzina Carera 100 pentru un moped, dar despre uleiul stihl folosit la utilaje de gradinarit si la drujbe care ating 14000 rpm??? Si mai am o problema: cateodata cand dau la pedala sa-l pornesc imi detoneaza in carburator. Stie cineva care ar putea fi problema. Mentionez ca am un moped PIAGGIO SI. Multumesc pentru ajutor frate ti`am mai zis si pe pm...benzina cu cifra oct 100 nu e buna pt scutere (doar daca vrei sa`l "fu..ti" mai repede) si ulei ala care e bun pt drujbe care ating la 14000 ...nu inteleg la ce`ti foloseste ...tu daca depasesti 10000 rpm`uri e bine ..asta doar la vale --- Mesaj completat în 26 Oct 2007 13:21 ------------- cu pornirea am cam rezolvat-o de capul meu: am umblat eu la carburator, am gasit suruburile alea doua (unul pt rela si unul pentru amestec aer-benzina)....in fine....acum merge, insa dimineata nu porneste de nici o culoare. mentionez ca il tin afara deocamdata, desi stau la curte. in dupa-amiaza asta dupa ce vin de la servici o sa curat si filtrul de aer. cand te-ai referit ca il inmoi in ulei de motor, te-ai referit la uleiul pe care il pun la scuter, sau la orice fel de ulei? bafta si ms pt indicatii ulei`ul care`l pui la scuter ..... nu am incercat niciodata cu un ulei de masina...dar gandeste ca ulei ala din burete care este tras pe admisie ala se arde (la inceput pana se duce "Excesu " din burete ) si ar fi pacat sa bagi un ulei de dacie diesel sa fie ars in motor ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Snake Postat Octombrie 27, 2007 Share Postat Octombrie 27, 2007 ....dupa care se inmoaie in ulei de motor dupa care storci incet fara sa rasucesti buretele pana iese excesu de ulei si voila exista un spray special pt treaba asta... vezi la MOL. eu acolo am gasit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.