Sari la conținut

Ajutor


MoMo86
 Share

Postări Recomandate

Am un scuter Kymco Sniper 50 din 94, 18000 km. Recent i-am schimbat pistonul + cilindri. Problema e ca dupa un drum de 50 km mi s-a oprit motorul si nu a vrut deloc sa mai porneasca. Dupa o zi insa am incercat iar sa pornesc de la buton (n-a mers) dupa asta la pedala (nici asta :(). Am incercat apoi combinat pedala + buton si in sfarsit a mers. Problema e ca tot se opreste motorul si de pornit porneste foarte greu. Daca aveti vreo idee de la ce ar putea fi.... Raman indatorat celui care ma scoate din belea :ok: :eek: :D ! anyway, id-ul meu e doru_momo, dau mai multe detalii acolo

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

faza kre e cu rodaju'... nea omu' care mi-a schimbat pistonu' si segmentii mi-a spus sa nu merg mai mult d 40 km/h si sa nu urc 6000 rpm.... asha am si facut... problema care e: mi se tot ineaca motorul si imi uda bujia. daca aveti vre-un sfat ceva, tinand cont ca eu sunt "mecanic d calculatoare", nu d masini :ok: :eek: :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

faza kre e cu rodaju'... nea omu' care mi-a schimbat pistonu' si segmentii mi-a spus sa nu merg mai mult d 40 km/h si sa nu urc 6000 rpm.... asha am si facut... problema care e: mi se tot ineaca motorul si imi uda bujia. daca aveti vre-un sfat ceva, tinand cont ca eu sunt "mecanic d calculatoare", nu d masini :ok: :eek: :D

 

daca ti se ineaca motorul si scoti tot timpul bujia uda atunci poate fi :

 

-amestecul prea bogat (mai trebuie dat aer din surubul de la carburator)

-filtrul de aer infundat (nu intra aer in carburator)

-bujie necorespunzatoare,bujie "rece" (indice termic necorespunzator pt motorul tau)

 

bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O varianta posibila ar fi ca ai mers prea mult fara oprire pentru un motor nou...el trebuie rodat... vezi daca ai compresie.. s'ar putea sa trebuiasca segmenti noi daca nu ai compresie..

 

 

nu stiu ce motor are kimco sniper asta...dar daca e 4t ...si nu are compresie ..poate sa fie si de la supape...nu neaparat de la segmenti...yo asa am patit de nu`mi pornea scuteru nici in ruptu capului ...

 

daca e de la supape..ele se "slefuiesc" ....se ia una bucata supapa + strung .....se pune supapa in capu strungului ,se da drumu` masinarii si cu un shmilgher (cum draq se scrie ) se slefuieste usor pana dispare mazga depusa pe supapa ;)

 

 

PS: slefuirea treb sa fie in limita bunului simt !!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce tampenie , orce copil de 15 ani se pricepe la calculatoare daca are calc de mai mult de 7-8 luni , dar asta nu are rost in topicul asta ..

 

 

P.S. escludem , tarani , retardati , si copii cu parintii pocaitzi ce-si lasa copii la calc 30 de minute , sau mai stiu eu . .etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce tampenie , orce copil de 15 ani se pricepe la calculatoare daca are calc de mai mult de 7-8 luni , dar asta nu are rost in topicul asta ..

P.S. escludem , tarani , retardati , si copii cu parintii pocaitzi ce-si lasa copii la calc 30 de minute , sau mai stiu eu . .etc.

academicianule, cand am spus k ma pricep la calc nu ma refeream la o instalare de windows, mirc-uiala sh tot tacamul...eu lucrez in domeniu, dar ceva mai avansat....insa cum ai spus si tu, nu-si are rostul pe topicul asta... aici ma intereseaza dak poate cineva sa ma ajute cu niste sfaturi...nu mai posta aiurea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi reglajul carburatorului, si daca poti dupa ce ti se opreste scoate bujia si verifica daca e uda, atunci inseamna k e inecat =>>amestec necorespunzator cauzat de reglajul incorect al carburatorului. Deasemenea asigura-te ca bujia da scanteie... ba chiar poti sa o inlocuiesti ca sa vezi daca problema persista. Numai bine si sper sa-ti rezolvi problema ;)

 

Sica: intra pe mirc daca ai chef de discutii cu marsh/jet etc :D ... si incearca sa fii on topic. Omul a vrut sa spuna ca lucreaza intr-un domeniu diferit care nu are nici cea mai mica legatura cu mecanica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok...deci am citit (tot) manualul de service si am gasit intr-un final de unde trebuie reglat carburatorul, cate rotatii tre sa ii dau la surubul ala, etc. intrebarea mea este: in manual scrie ca trebuie sa fie 2 ± ¾ rotatii... deci eu trebuie sa desurubez de tot si dupa aia sa infiletez cat scrie acolo? a doua problema: la filtrul de aer ce anume trebuie sa ii fac? scuzati-ma, dar chiar nu am cunostinte de mecanica iar aici la mine nu se baga nimeni la motoare de scuter.. :D ;)

post-23163-1193288486_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca ti se ineaca motorul si scoti tot timpul bujia uda atunci poate fi :

 

-amestecul prea bogat (mai trebuie dat aer din surubul de la carburator)

-filtrul de aer infundat (nu intra aer in carburator)

-bujie necorespunzatoare,bujie "rece" (indice termic necorespunzator pt motorul tau)

 

bafta!

Ce parere aveti despre benzina Carera 100 pentru un moped, dar despre uleiul STIHL folosit la utilaje de gradinarit si la drujbe care ating 14000 rpm???

 

Multumesc mult de ajutor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok...deci am citit (tot) manualul de service si am gasit intr-un final de unde trebuie reglat carburatorul, cate rotatii tre sa ii dau la surubul ala, etc. intrebarea mea este: in manual scrie ca trebuie sa fie 2 ± ¾ rotatii... deci eu trebuie sa desurubez de tot si dupa aia sa infiletez cat scrie acolo? a doua problema: la filtrul de aer ce anume trebuie sa ii fac? scuzati-ma, dar chiar nu am cunostinte de mecanica iar aici la mine nu se baga nimeni la motoare de scuter.. :D ;)

 

in general se spune 2 ture jumate de la pozitia de complet inchis la surubul de aer...dar sa sti ca este empiric...daca ai turometru la bord iti spun modalitatea cum am reglat eu aerul (dar iti trebuie un turometru digital,care iti arata si sute de rpm)...dai drumul la motor cu surubul de aer de la carburator deschis 2.5 ture de la pozitia de inchis complet...,lasi sa se incalzeasca motorul vreo 10 minute,il mai turezi din cand in cand...reglezi acum surubul de aer astfel incat sa obtii numarul maxim de turatii...asta inseamna ca amestecul este optim si obtii turatia maxima din amestec....

iar la filtrul de aer...scoate-l afara,desfal,curata buretele (batel bine sa iasa praful)...punel la loc cum a fost...ai grija cum il prinzi de carburator...prinde-l bine sa nu ia aer fals pe la imbinare....

bafta maxima....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in general se spune 2 ture jumate de la pozitia de complet inchis la surubul de aer...dar sa sti ca este empiric...daca ai turometru la bord iti spun modalitatea cum am reglat eu aerul (dar iti trebuie un turometru digital,care iti arata si sute de rpm)...dai drumul la motor cu surubul de aer de la carburator deschis 2.5 ture de la pozitia de inchis complet...,lasi sa se incalzeasca motorul vreo 10 minute,il mai turezi din cand in cand...reglezi acum surubul de aer astfel incat sa obtii numarul maxim de turatii...asta inseamna ca amestecul este optim si obtii turatia maxima din amestec....

iar la filtrul de aer...scoate-l afara,desfal,curata buretele (batel bine sa iasa praful)...punel la loc cum a fost...ai grija cum il prinzi de carburator...prinde-l bine sa nu ia aer fals pe la imbinare....

bafta maxima....

 

 

"batel bine " ...un filtru de burete se curatza in urm fel ..cel putin asa fac yo ..si asa scrie si in cartea tehnica....se scoate buretele se spala cu apa si detergent..se lasa sa se usuce....dupa care se inmoaie in ulei de motor dupa care storci incet fara sa rasucesti buretele pana iese excesu de ulei si voila ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu pornirea am cam rezolvat-o de capul meu: am umblat eu la carburator, am gasit suruburile alea doua (unul pt rela si unul pentru amestec aer-benzina)....in fine....acum merge, insa dimineata nu porneste de nici o culoare. mentionez ca il tin afara deocamdata, desi stau la curte. in dupa-amiaza asta dupa ce vin de la servici o sa curat si filtrul de aer. cand te-ai referit ca il inmoi in ulei de motor, te-ai referit la uleiul pe care il pun la scuter, sau la orice fel de ulei? bafta si ms pt indicatii ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu pornirea am cam rezolvat-o de capul meu: am umblat eu la carburator, am gasit suruburile alea doua (unul pt rela si unul pentru amestec aer-benzina)....in fine....acum merge, insa dimineata nu porneste de nici o culoare. mentionez ca il tin afara deocamdata, desi stau la curte. in dupa-amiaza asta dupa ce vin de la servici o sa curat si filtrul de aer. cand te-ai referit ca il inmoi in ulei de motor, te-ai referit la uleiul pe care il pun la scuter, sau la orice fel de ulei? bafta si ms pt indicatii ;)

Ce parere aveti despre benzina Carera 100 pentru un moped, dar despre uleiul stihl folosit la utilaje de gradinarit si la drujbe care ating 14000 rpm???

Si mai am o problema: cateodata cand dau la pedala sa-l pornesc imi detoneaza in carburator. Stie cineva care ar putea fi problema.

Mentionez ca am un moped PIAGGIO SI.

Multumesc pentru ajutor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce parere aveti despre benzina Carera 100 pentru un moped, dar despre uleiul stihl folosit la utilaje de gradinarit si la drujbe care ating 14000 rpm???

Si mai am o problema: cateodata cand dau la pedala sa-l pornesc imi detoneaza in carburator. Stie cineva care ar putea fi problema.

Mentionez ca am un moped PIAGGIO SI.

Multumesc pentru ajutor

 

 

frate ti`am mai zis si pe pm...benzina cu cifra oct 100 nu e buna pt scutere (doar daca vrei sa`l "fu..ti" mai repede) si ulei ala care e bun pt drujbe care ating la 14000 ...nu inteleg la ce`ti foloseste ...tu daca depasesti 10000 rpm`uri e bine ..asta doar la vale

 

--- Mesaj completat în 26 Oct 2007 13:21 -------------

cu pornirea am cam rezolvat-o de capul meu: am umblat eu la carburator, am gasit suruburile alea doua (unul pt rela si unul pentru amestec aer-benzina)....in fine....acum merge, insa dimineata nu porneste de nici o culoare. mentionez ca il tin afara deocamdata, desi stau la curte. in dupa-amiaza asta dupa ce vin de la servici o sa curat si filtrul de aer. cand te-ai referit ca il inmoi in ulei de motor, te-ai referit la uleiul pe care il pun la scuter, sau la orice fel de ulei? bafta si ms pt indicatii ;)

 

 

ulei`ul care`l pui la scuter ..... nu am incercat niciodata cu un ulei de masina...dar gandeste ca ulei ala din burete care este tras pe admisie ala se arde (la inceput pana se duce "Excesu " din burete ) si ar fi pacat sa bagi un ulei de dacie diesel sa fie ars in motor :D)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

....dupa care se inmoaie in ulei de motor dupa care storci incet fara sa rasucesti buretele pana iese excesu de ulei si voila ;)

 

exista un spray special pt treaba asta... vezi la MOL. eu acolo am gasit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...