Dan Nastase Postat Octombrie 26, 2010 Share Postat Octombrie 26, 2010 (editat) Vad doua fotografii identice la doi user-i diferiti cel putin cu numele ...A drequ si acra e pielea pe tine ! Macar pentru munca depusa de Aran puteai sa-ti moblizezi pozitiv nuronu... Da ce-i de mirare ?!... Pe acest site sunt multi care nu sunt in stare sa recunoasca subiectele moto sau sa construiasca ceva in domeniu... A ajuns o mana de frustrati sa faca din motociclism.ro o cloaca si din VETERANII ADUNAREA un can-can de periferie... Este adevarat ca, nici exprimarea mea nu este tocmai pe intelesul activistului... Reiau: Multumesc frumos Aran pentru ca, prin pozele postate mi-ai oferit posibilitatea sa fac si eu un flash-back de suflet, in istorie, cu tema: Cu modestie, 1934 carnetul tatalui si 1968 carnetul fiului. Pentru Aran si pasiunea lui, STIMA ! Editat Octombrie 26, 2010 de Dan Nastase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aran Postat Octombrie 26, 2010 Share Postat Octombrie 26, 2010 (editat) De ce exista aceleasi fotografii in ambele posturi ? Credeam ca este EXTREM de simplu si pe intelesul tuturor de ce exista in ambele posturi aceleasi fotografii. D-nul Nastase ,nu este singura postare in care desi spuneti ceva LOGIC, clar ,nu toata lumea intelege ideea. Ati prezentat in acest mod anul de cand tatal dvs. a obtinut permisul de conducere.Toata stima D-nul Nastase. In anul 1965, cine intra intr-un magazin universal precum cel din foto, putea sa vada ,sa cumpere, motoreta din imagine, motoreta Carpati Mesaj completat MZ-uri, Manet, Jawa Bucuresti, pe Bulevardul Magheru, in parcarea aflata vis-a-vis de cinema Patria,anul 1968. ( Se observa o masina avand la numarul de inmatriculare indicativul PL. Intre anii 1968-1969, pentru Ploiesti se folosea indicativul PL) Mesaj completat . Editat Octombrie 26, 2010 de Aran Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Octombrie 26, 2010 Share Postat Octombrie 26, 2010 Trebuie remarcat (inca) sistemul sovietic de inmatriculare ! Colegii mei de generatie isi aduc aminte cu mare satisfactie cum am invins sistemul, prin perseverenta, inteligenta, si argumente, determinandu-i pe ”tovarasi” sa renunte la inestetica, inutila si periculoasa placa de numar de pe aripa fatza ! La multi kilometri frumosi ! Anii 50 -70. Numar pe aripa, sursa foto: Aran. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tuning Postat Octombrie 27, 2010 Share Postat Octombrie 27, 2010 "Pe acest site sunt multi care nu sunt in stare sa recunoasca subiectele moto sau sa construiasca ceva in domeniu... A ajuns o mana de frustrati sa faca din motociclism.ro o cloaca si din VETERANII ADUNAREA un can-can de periferie..." Si nu va place domnul meu? Doar dumneavoastra alimentati cloaca cu frumoase si elevate frustrari... Numai bine va doresc cu sinceritate,indiferent cat de acru ma considerati! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Octombrie 27, 2010 Share Postat Octombrie 27, 2010 Regula de aur: Cand combati sau sustii ceva, o faci in cunostinta de cauza, cu obiectivitate si argumente ! Sa auzim numai de bine ! Mesaj completat @tuning: Prin iterventia ta insinuanta de aici in legatura cu pozele carnetelor de conducere si afirmatia ta total eronata din VETERANII ADUNAREA in legatura cu veridicitatea persoanelor implicate nu faci decat sa te situezi, gresit, de partea demolatoare. Dovedeste personalitate, capacitate de sinteza si justete, nu merge de-a valma cu haita care te starneste si ai puterea sa recunosti cand gresesti ! Regula de aur: Cand combati sau sustii ceva, o faci in cunostinta de cauza, cu obiectivitate si argumente ! Sa auzim numai de bine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aran Postat Octombrie 29, 2010 Share Postat Octombrie 29, 2010 (editat) Nu stiu cati din motociclistii de azi stiau de existenta A.R.M.A. ( Asociatia Romana a Motociclistilor Amatori). Eu pana ieri nu aveam habar ca inca din anii '30 exista A.R.M.A. @Automobilia ca de obicei ne incanta cu imagini unicat si informatii deosebite. Foto Emblema A.R.M.A. si cateva informatii. Citez: "placheta emisa in anul 1944 de A.R.M.A., Asociatia Romana a Motociclistilor Amatori, cu ocazia implinirii unui deceniu de activitate. Infiintata ca o alternativa la Moto Clubul Roman, dupa aparitia unor divergente in interiorul M.C.R., A.R.M.A. are o mare contributie la dezvoltarea motociclismului romanesc, concurenta in domeniul organizarii de competitii crescand atat numarul acestora cat si calitatea" ...si pentru aceasta emblema,o precizare "Membrii le montau pe motociclete, sub far, fixandu-le de inelele respective, o sa caut o fotografie" Asteptam sa vadem si o astfel de fotografie In Romania exista o intensa activitate moto inca din anii '20-'30. Multumim pentru contributia @Automobilia la pastrarea vie a istoriei nu numai auto ci si moto din Romania Respect! Mesaj completat MCR = Moto Club Roman infiintat in 15.03.1923 Editat Octombrie 29, 2010 de Aran Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Octombrie 31, 2010 Share Postat Octombrie 31, 2010 Inceputurile competitiilor moto in LUMEA NOUA http://www.statnekov.com/motorcycles/chapters.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aran Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 Inceputurile competitiilor motoin LUMEA NOUA http://www.statnekov.com/motorcycles/chapters.html "Pioneers of American Motorcycle Racing " Interesante informatii,relatari si fotografii. Multumim pentru link! "Colegii mei de generatie isi aduc aminte cu mare satisfactie cum am invins sistemul, prin perseverenta, inteligenta, si argumente, determinandu-i pe ”tovarasi” sa renunte la inestetica, inutila si periculoasa placa de numar de pe aripa fatza !" Placa numar pe aripa fata,foto din 1966. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SorinSenior Postat Noiembrie 14, 2010 Share Postat Noiembrie 14, 2010 Eu cand aveam 15 ani si ma visam mare motocrosist, de altfel si eram "motocrosistu lu' peste". La vremea aceea ne numeam "juniori" si alergam la clasa 50 cmc cu Mobre modificate (care pe unde putea). Fotografia este facuta in 26 Iulie 1978 pe traseul de motocross de pe dealul Muscel (faimos la vremea aceea) din Campina Jud. Prahova. Motorul l-am urcat cu ajutorul prietenilor pe copac si apoi m-am urcat pe el in gluma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aran Postat Noiembrie 14, 2010 Share Postat Noiembrie 14, 2010 (editat) .... l-am urcat cu ajutorul prietenilor pe copac si apoi m-am urcat pe el in gluma.... ...aici nu mai este gluma instantaneu din anii '80 de la testele pentru zbor cu decolare verticala la care au fost supuse Mobrele Mesaj completat Gheorghe Busoiu (actor-cascador) in 1987 cu motorul lui. Mesaj completat In foto 2 G. Busoiu Mesaj completat Motorul pe care participa la spectacole de cascadorie pe stadioane,in anii '87..'88... Editat Noiembrie 14, 2010 de Aran Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SorinSenior Postat Noiembrie 15, 2010 Share Postat Noiembrie 15, 2010 Mesaj completatIn foto 2 G. Busoiu Am vazut fotografia nr.2 si am remarcat ca poarta ochelari marca "Okula", asa ca nu pot sa nu-i arat pe ai mei. I-am cumparat in 1986, cu mare greutate, de la un smecher din Bucuresti, asa ca i-am pastrat cu mare grija (ca amintire) pana in ziua de azi. Iata-i ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aran Postat Noiembrie 15, 2010 Share Postat Noiembrie 15, 2010 (editat) ....ochelari marca "Okula", asa ca nu pot sa nu-i arat pe ai mei.I-am cumparat in 1986, cu mare greutate, de la un smecher din Bucuresti, asa ca i-am pastrat cu mare grija (ca amintire) pana in ziua de azi. Iata-i ! Da Imi amintesc ca erau trei modele de ochelari de la "Okula" Desi Gyury Busoiu apare in multe pelicule cinematografice,constat ca fotografiile cu el sunt foarte rare si probabil ca singurele fotografii cu motorul lui de cross sunt acestea de pe filmul pe care l-am facut in urma cu 23 de ani. Era pasionat de motocicleta aceasta care totodata era proprietatea lui. Tot din anii '80 vedeti si o Mobra Hoinar a unui prieten,noua-nouta,inca neinmatriculata,cumparata iarna si scoasa in probe direct in zapada ... Editat Noiembrie 15, 2010 de Aran Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SorinSenior Postat Noiembrie 16, 2010 Share Postat Noiembrie 16, 2010 (editat) Eu cu la "ghidon' cu fratele meu in spate in 1965. Motoreta "Carpati" poreclita si "Capra" a fost a unui unchi care a pastrat-o pana prin anii 80 dupa care a vandut-o (pacat). Cand m-am facut mai mare m-a invatat s-o "calaresc". Avea doua viteze ce se schimbau la mana (maneta de ambreiaj se rotea in jos-1 si in sus-2; la mijoc-liber). A fost prima fierotanie cu doua roti pe care am mers singur, cred pe la 14 ani. Placuta de inmatriculare arata ca inca nu existau judete. PL insemna raionul Ploiesti. Editat Noiembrie 16, 2010 de SorinSenior Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aran Postat Noiembrie 17, 2010 Share Postat Noiembrie 17, 2010 (editat) Eu la "ghidon' cu fratele meu in spate in 1965. Motoreta "Carpati" ....Placuta de inmatriculare .... PL insemna raionul Ploiesti. Tare foto ! dupa cum tineai ghidonul si pozitia hotarata ,era deja un semn clar ca aveai sa nu mai lasi motoarele Editat Noiembrie 17, 2010 de Aran Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Noiembrie 18, 2010 Share Postat Noiembrie 18, 2010 Anii '50. "Baletul" motopolitiei italiene: http://www.koreus.com/video/ballet-motard-police-italie.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aran Postat Noiembrie 18, 2010 Share Postat Noiembrie 18, 2010 (editat) Anii '50."Baletul" motopolitiei italiene: Impresionanta sincronizarea! .....este o dovada clara ca a existat si o alta "epoca" ....fara haos comparativ cu haosul mondial al "epocii" actuale Mesaj completat Mobra 1973 Mesaj completat Militia Mesaj completat Motociclete cu volan. BMW Isetta ,dupa numarul de inmatriculare "46 CT..." este o motocicleta cu volan Incepand cu minutul 8.30 apare si in acest film din 1971. Editat Noiembrie 18, 2010 de Aran Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SorinSenior Postat Noiembrie 21, 2010 Share Postat Noiembrie 21, 2010 (editat) Mz 125 an de fabricatie 1967. Mai bine zis : ce a mai ramas din el. INTREBARE : S-ar putea numi asta "burn-out" ? Editat Noiembrie 21, 2010 de SorinSenior Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aran Postat Noiembrie 22, 2010 Share Postat Noiembrie 22, 2010 (editat) Acelasi loc ieri si azi. Motociclete pe B-dul Magheru ( vis-a-vis de Intercontinental) Traficul anilor '40 si traficul actual. Editat Noiembrie 22, 2010 de Aran Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stoeanp Postat Noiembrie 22, 2010 Share Postat Noiembrie 22, 2010 (editat) o poza cu mine si cu padre . scuze de calitatea pozei. an 1977-1978 Editat Noiembrie 22, 2010 de stoeanp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aran Postat Noiembrie 22, 2010 Share Postat Noiembrie 22, 2010 Ce marca este motocicleta? Intalnirile de altadata de la Arcul de Triumf Curse de motociclete cu atas. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Noiembrie 22, 2010 Share Postat Noiembrie 22, 2010 Moto Familia Nastase: Al doilea carnet de conducere al Seniorului si prima Licenta Sportiva FRM al mostenitorului ! Scuze pentru calitatea fotografiilor ! La multi kilometri frumosi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stoeanp Postat Noiembrie 23, 2010 Share Postat Noiembrie 23, 2010 simson Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aran Postat Decembrie 3, 2010 Share Postat Decembrie 3, 2010 (editat) Prin amabilitatea domnului Daniel Murczko,doua fotografii din anii '50. Foto 1. "Poza este facuta in fata cofetariei Liliacul (azi magasinul Liliacul), locatie de unde se dadea si startul cursei, circuitul avand urmatorul traseu: cofetaria Liliacul, pompieri(intoarcere), Sala Studio(intoarcere), cofetaria Liliacul(final). Incepand de la dreapta la stanga: singurul in viata este dl. Romanecz Iuliu (azi in varsta de 91 de ani,plin de viata si in ziua de astazi, folosea o motocicleta DKV de 250 cmc) Foto 2 : ,Raliul Moto Sighet- Baia Mare Cursa se tinea la inceputul anilor' 50 si pornea din Sighetu M.(Locul Targului) urmand traseul: Sighet-Gutin-Baia Mare. Cine poate sa contribuie la identificarea motocicletelor (marcilor) este rugat sa o faca. Salutari Editat Decembrie 3, 2010 de Aran Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theSGcrew Postat Decembrie 10, 2010 Share Postat Decembrie 10, 2010 O cursa din Timisoara. Se pare ca este din 1989. http://www.flickr.com/photos/darksmill/set...57625467773130/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat Ianuarie 5, 2011 Share Postat Ianuarie 5, 2011 salut..cateva poze cu tatal meu si una cu mine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.