Sari la conținut

Poze Vechi Din Moto


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 192
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

multumesc pentru aprecieri:)

Mesaj completat

la motocross cu Jawa 250

Mesaj completat

.

Mesaj completat

viteza

Mesaj completat

Pasiunea pt moto – doua poze – before & after, cu IJ 49 modificat la un tinichigiu dupa planurile tatalui meu. Cica a zis tinighigiul la sfarsit sa nu-l mai prinda pe la el vreodata ca i-a mancat nervii :love: Ulterior IJ-ul , vechi de cativa ani dar astfel modificat (culoare bleu ciel metalizat), a fost vandut la pret de IJ nou!

Mesaj completat

Jawa 350 modificata (vedere din spate) si articol din ziar in urma cursei internationale din 30 septembrie 1962

post-6915-1262202470_thumb.jpg

post-6915-1262202665_thumb.jpg

post-6915-1262202678_thumb.jpg

post-6915-1262202762_thumb.jpg

post-6915-1262202772_thumb.jpg

post-6915-1262203157_thumb.jpg

post-6915-1262203817_thumb.jpg

post-6915-1262203823_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Nu am vrut sa scriu mult sa nu se zica ca ma laud. Tatal meu se numea Rascanu Liviu si intr-adevar a concurat la aceleasi curse in aceeasi perioada cu bunicul tau. Atasez pentru exemplificare pliantul de la concursul international din 30 septembrie 1962 de la Bucuresti - locurile la finalul cursei au fost trecute cu pixul pe foaie de catre tatal meu.

 

El a alergat din pasiune (legitimat la Vointa), cum zicea, doi ani (1962-1963) cu Jawa 350 (ogar) modificata de el insusi, cum se poate vedea in poza din primul meu post, astfel: roti pe 19 (original erau pe 16), cartere modificate, maneta de acceleratie de curse (cu cursa de rotire scurta). Alte modificari nu stiu sa fi avut. Si cu toate astea a iesit pe locuri de cinste (de ex. locul 4 la cursa balcanica). Om fara experienta anterioara de curse, cu o Jawa cu modificari minime... Eu unul sunt mandru de el!

 

Imi vorbea mereu cu mare bucurie si de bunicul tau, si de Mihai Danescu, Stefan Iancovici sau Sandu Huhn, cu care fusese bun prieten.

 

Salut Horia,

frumoase poze. Da, am vb cu tata si spune ca isi aduce aminte vag de Rascanu Liviu. Pe ceilalti ii stie, Danescu, Iancovici, Huhn...

Sa mai caut si eu in arhiva personala dupa niste copii din ziarele vremurilor. Cu siguranta apare si tatal tau...

Eu sunt mandru de toti cei care au facut din acest sport o victorie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mulumesc, Bogdan:)

 

Intr-adevar, tot respectul pentru cei care in acea vreme, cu mijloace modeste, cu motociclete nu intotdeauna de ultima generatie, cu un simplu costum de piele si o casca oarecare, mergeau curajos pe "circuite" de piatra cubica, pentru pura placere de a pilota:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 weeks later...

Cineva trebuia sa mosteneasca si la noi din familie pasiunea lu' bunicu.

Nu stiu exact unde sa fi fost motiovul????? sub mine???.....in spatele meu????(glumesc,sunt sora si verisoarele mele)

post-25430-1265359860_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salutare,

 

Ma numesc Petre,am 16 ani si sunt din Motru si vreau sa pun cateva poze cu bunicul meu(Dumnezeu sa-l odihneasca),motociclist acum 30 de ani.

Numele bunicului meu era Ion Caracaleanu din pacate nu am putut sa-l cunosc personal acesta decedand pe ce ii placea cel mai mult-motocicleta.

Din pacate nici marca nu pot sa vi-o spun.Era tatal a 3 copiii.

Ia parasit pe data de 29 iulie 1983 intrand cu motocicleta sub un camion marca Roman cand se intorcea de la munca(lucra la mina Lupoaia)fiind obosit nu a observat camionu si intrand din plin in el murind mai tarziu la spital din cauza rupturi de coloana si multiple lovitori la cap.

In poze bunicul meu este in stanga iar pe motor fiind verisorul lui,fata cea mica,tatal meu Ion in stanga.

Cam atat am avut de zis despre el,Dumnezeu sa-l odihneasca in pace.Din pacate sunt singurul din familie care sa decis sa duca traditia motoarelor mai departe celorlalti verisori placandu-le "conservele".

Tatal meu a fost foarte marcat de aceasta intamplare cu bunicul si a decis sa nu continue pe aceasta cale.

Eu in schimb doresc sa ii pastrez Amintirea Vie si sa urmez calea motociclismului deoarece simt ca imi place si ma reprezinta si doresc sa am amintiri frumoase.Lunile acestea(primavara-vara sper) voi incepe scoala pentru A1,cel mai probabil in Drobeta Turnu Severin.

Iata si pozele.

Scuze pentru neclaritatea lor dar din pacate altele mai bune nu am.

post-53809-1268607718_thumb.jpg

post-53809-1268607742_thumb.jpg

post-53809-1268607751_thumb.jpg

post-53809-1268607759_thumb.jpg

post-53809-1268607766_thumb.jpg

Editat de ghost rider01
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

ma bucur ca va plac pozele.

inca una cu o reprezentanta Harley din 1915, si a 2-a cu locomobilul presedintelui SUA de pe atunci: 40 hp generati de aburi!

post-24809-1270400024_thumb.jpg

post-24809-1270400047_thumb.jpg

Editat de dr.mengele
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

15 martie 1987 ,intr-o "padure" din centrul Bucurestiului.

Mesaj completat

.

Mesaj completat

Zilele trecute am gasit filmul ( negativul),dupa douazeci si trei de ani si azi am scanat toate fotografiile pe care le-am facut atunci in martie '87. Unele din foto si eu le-am vazut prima data acum pentru ca nu le-am scos pe hartie foto pe toate la vremea aceea.

Pe cross-ul de 250 in actiune, cascadorul-actorul Ghyuri Busoiu sau dupa cum ii mai spuneau prietenii Ceango-motor. ( a jucat in mai multe filme, "Am fost 16"..,"Colierul de turcoaze".., "Undeva in est"..etc.)

Eu cu alti doi prieteni dadeam ture in ziua aceea cu o mini-moto de 49 cmc,pe care o cumparasem in 1985. Erau rare mopedurile de genul ei la vremea aceea in Romania.

 

In ziua cand am facut fotografiile, la un moment ii admiram motocicleta si el a raspuns " da,dar tu cu un litru de benzina te plimbi toata ziua,eu nu cu asta mare" Ghyuri,era foarte de treaba,de nota 10. A vrut sa ajute pe unul din prieteni care isi dorea sa cumpere un cross de 250.

 

Ultima data cand m-am intalnit cu el a fost in iulie 1989 in piata Romana,la semafor, eram cu un cz de cross de 125 ( imprumutat) si el se oprise din drum ( era pe jos ) auzind zgomotul specific al corss-ului.

 

Fotografii din 15.03.1987

post-56000-1270679081_thumb.jpg

post-56000-1270679116_thumb.jpg

post-56000-1270679171_thumb.jpg

post-56000-1270679876_thumb.jpg

post-56000-1270906762_thumb.jpg

post-56000-1270906776_thumb.jpg

post-56000-1270906783_thumb.jpg

Editat de Aran
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce vremuri... stia tot motociclistul ce este ala ,piston, biela,una alta, nu cum am eu un amic a mers pe vitezana cateva luni, iritat , suparat rau de tot ca a facut pana , CICA: "Cum este posibil? Ca doar cauciurile sunt pline cu cauciuc"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Strabunica-miu pe ceea ce cred ca este o motocicleta Victoria dar nu KR35 si asta dupa o sigla de pe alta poza. Poza este cu putin inainte de razboi.

A mai fost proprietarul unei motociclete BMW cu care a avut si un accident cand i-a dat jos atasul.

post-4291-1271103860_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

15 martie 1987 ,intr-o "padure" din centrul Bucurestiului.

Mesaj completat

.

Mesaj completat

Zilele trecute am gasit filmul ( negativul),dupa douazeci si trei de ani si azi am scanat toate fotografiile pe care le-am facut atunci in martie '87. Unele din foto si eu le-am vazut prima data acum pentru ca nu le-am scos pe hartie foto pe toate la vremea aceea.

Pe cross-ul de 250 in actiune, cascadorul-actorul Ghyuri Busoiu sau dupa cum ii mai spuneau prietenii Ceango-motor. ( a jucat in mai multe filme, "Am fost 16"..,"Colierul de turcoaze".., "Undeva in est"..etc.)

Eu cu alti doi prieteni dadeam ture in ziua aceea cu o mini-moto de 49 cmc,pe care o cumparasem in 1985. Erau rare mopedurile de genul ei la vremea aceea in Romania.

 

In ziua cand am facut fotografiile, la un moment ii admiram motocicleta si el a raspuns " da,dar tu cu un litru de benzina te plimbi toata ziua,eu nu cu asta mare" Ghyuri,era foarte de treaba,de nota 10. A vrut sa ajute pe unul din prieteni care isi dorea sa cumpere un cross de 250.

 

Ultima data cand m-am intalnit cu el a fost in iulie 1989 in piata Romana,la semafor, eram cu un cz de cross de 125 ( imprumutat) si el se oprise din drum ( era pe jos ) auzind zgomotul specific al corss-ului.

 

Fotografii din 15.03.1987

mini mini miniii,, o daaa...... am avut si eu un mini prin 95 achizitionata.chiar ca era o raritate pe vremea aia. atrageam priviri .. mi-au trezit amintiri pozele. :love:
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
Foarte frumoase poze. Si eu am crescut alaturi de un monstru sacru ca sa ii spun asa. Vasile Szabo a fost multiplu campion la motociclism si automobilism. A murit anul trecut inainte de ziua mea de nastere. Un mare om, cel mai bun prieten al tatalui meu. Au crescut impreuna, au visat, si-au crescut copii impreuna. Din respect pentru tata care i-a fost copilot a decis sa treaca la cursele de motociclism dupa ce tata s-a retras. Motocicletele insa au fost o mare pasiune si pentru el si pentru tatal meu. Am crescut in atas si ziua cand a plecat din familia noastra ultima motocicleta a fost poate ziua cand tata a realizat ca trebuie sa se maturizeze. :D A fost un campion si poate putini din motociclistii de azi au auzit de el. A trait frumos si periculos, a fost un rebel, asa cum poate suntem si noi azi. E foarte frumos ca mai exista topicuri de genul asta. Promit ca o sa pun si poze, insa nu o pot face fara acordul familiei lui, chiar daca aceste poze imi apartin mie si parintilor mei. Sunt insa amintiri atat de frumoase si cum aschia nu sare departe de trunchi, probabil ca aceasta pasiune va ramane in familie de-a lungul mai multor generatii. Pustiul meu deja imita perfect ktm-ul. Iar de cate ori aude o motocicleta pe strada urla tata.... :P Cine mai are povesti si poze pls. Sunt multi ca ei si e frumos din cand in cand sa ne aducem aminte de cei care au deschis drumurile.

Pentru cei ce vor sa citeasca mai multe despre Vasile Szabo (Lozi) aveti linkul de mai jos.

 

http://www.acr.ro/_6/217/A-murit-Vasile-Szabo.htm

 

@maimutzica, mi-l amintesc foarte foarte bine pe alergatorul Vasile Szabo. In anii '70 parca in fata casei pe strada Ostasilor,un Alfa-Romeo "aranjat" pentru curse. Acum am aflat ca a murit,citind numele lui in postarea ta apoi am intrat pe link-ul indicat si l-am vazut si in fotografie. Era vecinul din stanga casei ...in dreapta la doua case distanta locuia un alt sportiv cunoscut bine in anii '60..'70 in lumea motociclismului,alergator la Motocross,Dirt-Track....D-nul Cucu

locuieste in continuare acolo. Era o zona animata tare strada aceea..zona aceea ;)

Mesaj completat

In fotografiile din vremurile de altadata, cu strada Ostasilor,nu am gasit nici un instantaneu in care sa fie surprinsa acea Alfa-Romeo a lui Vasile Szabo,dar am gasit aceasta foto in care apare un Opel Manta al unui alt vecin. Exact in acel loc putea fi vazuta parcata si acea Alfa a lui Vasile Szabo preparata pentru curse. Gardul vizibil in stanga era al scolii generale nr.201,actualul Liceu Cervantes. In curtea scolii 201,am facut "primii pasi" :) pe doua roti ...cu prima mea bicicleta..aveam cativa ani...daca tot vorbim de strada Ostasilor ,privind in foto in plan putin mai indepartat, cam unde aparea a doua masina parcata tot pe stanga,locuia cineva care se ocupa de circulatia rutiera si a avut multe emisiuni la TV legate de circulatia rutiera...D-nul Virgil Vochina...tot pe strada aceasta locuia o familie de japonezi cu ocazia aceasta puteam sa mai vedem si modele noi ale marcilor japoneze ...erau reprezentantii ziarului AKAHATA PCJ ( Partidul Comunist Japonez)...la 4 ani se schimbau si venea o alta familie de japonezi...ne faceam prieteni japonezi care invatau romaneste :P...Nu mai exista animatia acelor ani in zona aceea. Ca sa revin la tema moto,adaug si o poza cu motocicleta si un fundal cunoscut multora sunt sigur ...dincolo de acel gard din fundal era un "obiectiv" care avea in titulatura " cel mai mare din Romania"...stadionul "23 August"..nu mai exista acolo ...sa vedem ce va fi.

post-56000-1277045818_thumb.jpg

post-56000-1277045825_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
prima mea poza calare pe Jawa unui vecin :laugh:

 

@DHL de mic hotarat pe motoare :drink: In ce an este facuta poza?

 

Motociclist de la 25 de ani - motocicletele pasiunea lui - mai jos "flash" din 1979.

Printre altele facea si Zidul mortii - State

post-56000-1281986350_thumb.jpg

Editat de Aran
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@DHL de mic hotarat pe motoare :baldy: In ce an este facuta poza?

 

 

 

Poza este facuta prin 1977-1978.

Din septembrie voi fi tatic. Asa ca o sa am ce sa pozez pe KLE-ul meu, sa arate si ea peste 30 de ani urmasilor cu ce fiare umblam noi in 2010.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Indicativele placutelor cu nr. de inmatriculare din Romania.

Ismail, Caliacra,etc :P

Extras (foto) paginile 20-21 din permisul unui motociclist al anilor '20. Permisul de conducere contine 40 de pagini ocupate in cea mai mare parte de regulamente,legislatia acelor vremuri.

Mesaj completat

Referitor la "claxon" articolul 22 :P de la pagina 23 a permisului de conducere.

 

Termenul automobile includea si motocicletele.

post-56000-1283341083_thumb.jpg

post-56000-1283342179_thumb.jpg

Editat de Aran
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...

Mesaj completat

Publicatie din anul 1933 "5 ani de motociclism" cuprinde in cele 107 pagini,fotografii,clasamente ale anilor 1928-1933,activitatea competitionala moto din Romania cat si cursele internationale la startul carora motociclistii romani se aliniau, fotografii si prezentari ale celor mai importanti motociclisti din lumea competitiilor pe doua roti.

Nicolae Ionescu Cristea ,un mare campion la motociclism si un talentat scriitor,a marcat inceputurile carierei sale de succes si implinirea unui deceniu de la fondarea Societatii Sportive MOTO-CLUB ROMAN prin aceasta carte,in anul 1933.

 

Mesaj completat

Moto-Club-Roman (Primul Club Moto?) a luat fiinta in 15 martie 1923.

In 1925 se concura (si) la proba denumita 500metri lansat.

Medalia decernata in anul 1925 de catre Moto-Club-Roman pentru aceasta proba,totodata vedeti si viteza obtinuta ;)

 

 

Mesaj completat

Cum arata un P&M Panther,marca a motocicletei de 499cmc.,care a castigat proba.

 

Mesaj completat

...

post-56000-1283424984_thumb.jpg

post-56000-1284384218_thumb.jpg

post-56000-1284386296_thumb.jpg

post-56000-1284386306_thumb.jpg

post-56000-1284387653_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Stimate Aran,

 

Cu mare bucurie am privit cele prezentate aici de tine

dar cu osebire fotografiile permiselor de conducere !

 

"Functia", numele si anul dat de exemplu pentru emiterea exemplarului respectiv...

corespunde cu anul in care "respectivii" au obtinut carnetul !

 

Ma straduiesc sa vin si eu cu fotografii de epoca.

La multi kilometri frumosi !

 

post-882-1287230330_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...