Jump to content

Recommended Posts

Vad doua fotografii identice la doi user-i diferiti cel putin cu numele

 

...A drequ si acra e pielea pe tine !

 

Macar pentru munca depusa de Aran

puteai sa-ti moblizezi pozitiv nuronu...

 

Da ce-i de mirare ?!...

 

Pe acest site sunt multi care nu sunt in stare sa recunoasca subiectele moto sau sa construiasca ceva in domeniu...

A ajuns o mana de frustrati sa faca din motociclism.ro o cloaca si din VETERANII ADUNAREA un can-can de periferie...

 

Este adevarat ca, nici exprimarea mea nu este tocmai pe intelesul activistului...

Reiau:

 

Multumesc frumos Aran pentru ca, prin pozele postate mi-ai oferit posibilitatea

sa fac si eu un flash-back de suflet, in istorie, cu tema:

 

Cu modestie,

1934 carnetul tatalui si 1968 carnetul fiului.

 

Pentru Aran si pasiunea lui,

STIMA !

Edited by Dan Nastase
Link to post
Share on other sites
  • Replies 192
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

De ce exista aceleasi fotografii in ambele posturi ? :D Credeam ca este EXTREM de simplu si pe intelesul tuturor de ce exista in ambele posturi aceleasi fotografii.

D-nul Nastase ,nu este singura postare in care desi spuneti ceva LOGIC, clar ,nu toata lumea intelege ideea.

Ati prezentat in acest mod anul de cand tatal dvs. a obtinut permisul de conducere.Toata stima D-nul Nastase.

 

In anul 1965, cine intra intr-un magazin universal precum cel din foto, putea sa vada ,sa cumpere, motoreta din imagine, motoreta Carpati :P

Mesaj completat

MZ-uri, Manet, Jawa

Bucuresti, pe Bulevardul Magheru, in parcarea aflata vis-a-vis de cinema Patria,anul 1968.

( Se observa o masina avand la numarul de inmatriculare indicativul PL. Intre anii 1968-1969, pentru Ploiesti se folosea indicativul PL)

Mesaj completat

.

post-56000-1288091238_thumb.jpg

post-56000-1288103540_thumb.jpg

Edited by Aran
Link to post
Share on other sites

Trebuie remarcat (inca) sistemul sovietic de inmatriculare !

 

Colegii mei de generatie isi aduc aminte cu mare satisfactie cum am invins sistemul,

prin perseverenta, inteligenta, si argumente, determinandu-i pe ”tovarasi”

sa renunte la inestetica, inutila si periculoasa placa de numar de pe aripa fatza !

 

La multi kilometri frumosi !

 

post-882-1288110115_thumb.jpg

Anii 50 -70. Numar pe aripa, sursa foto: Aran.

Link to post
Share on other sites

"Pe acest site sunt multi care nu sunt in stare sa recunoasca subiectele moto sau sa construiasca ceva in domeniu...

A ajuns o mana de frustrati sa faca din motociclism.ro o cloaca si din VETERANII ADUNAREA un can-can de periferie..."

Si nu va place domnul meu? Doar dumneavoastra alimentati cloaca cu frumoase si elevate frustrari...

Numai bine va doresc cu sinceritate,indiferent cat de acru ma considerati!

Link to post
Share on other sites

Regula de aur:

 

Cand combati sau sustii ceva, o faci in cunostinta de cauza, cu obiectivitate si argumente !

 

Sa auzim numai de bine !

Mesaj completat

@tuning:

Prin iterventia ta insinuanta de aici in legatura cu pozele carnetelor de conducere

si afirmatia ta total eronata din VETERANII ADUNAREA in legatura cu veridicitatea persoanelor implicate

nu faci decat sa te situezi, gresit, de partea demolatoare.

 

Dovedeste personalitate, capacitate de sinteza si justete, nu merge de-a valma cu haita care te starneste

si ai puterea sa recunosti cand gresesti !

 

Regula de aur:

 

Cand combati sau sustii ceva, o faci in cunostinta de cauza,

cu obiectivitate si argumente !

 

Sa auzim numai de bine !

Link to post
Share on other sites

Nu stiu cati din motociclistii de azi stiau de existenta A.R.M.A. ( Asociatia Romana a Motociclistilor Amatori).

Eu pana ieri nu aveam habar :laugh: ca inca din anii '30 exista A.R.M.A.

@Automobilia ca de obicei ne incanta cu imagini unicat si informatii deosebite.

Foto Emblema A.R.M.A. si cateva informatii.

 

Citez: "placheta emisa in anul 1944 de A.R.M.A., Asociatia Romana a Motociclistilor Amatori, cu ocazia implinirii unui deceniu de activitate. Infiintata ca o alternativa la Moto Clubul Roman, dupa aparitia unor divergente in interiorul M.C.R., A.R.M.A. are o mare contributie la dezvoltarea motociclismului romanesc, concurenta in domeniul organizarii de competitii crescand atat numarul acestora cat si calitatea"

 

...si pentru aceasta emblema,o precizare "Membrii le montau pe motociclete, sub far, fixandu-le de inelele respective, o sa caut o fotografie"

Asteptam sa vadem si o astfel de fotografie :D

 

 

In Romania exista o intensa activitate moto inca din anii '20-'30.

Multumim pentru contributia @Automobilia la pastrarea vie a istoriei nu numai auto ci si moto din Romania

Respect!

Mesaj completat

MCR = Moto Club Roman infiintat in 15.03.1923

post-56000-1288379603_thumb.jpg

Edited by Aran
Link to post
Share on other sites

Inceputurile competitiilor moto

in LUMEA NOUA

 

http://www.statnekov.com/motorcycles/chapters.html

Link to post
Share on other sites
Inceputurile competitiilor moto

in LUMEA NOUA

 

http://www.statnekov.com/motorcycles/chapters.html

 

"Pioneers of American Motorcycle Racing " Interesante informatii,relatari si fotografii. Multumim pentru link!

 

"Colegii mei de generatie isi aduc aminte cu mare satisfactie cum am invins sistemul,

prin perseverenta, inteligenta, si argumente, determinandu-i pe ”tovarasi”

sa renunte la inestetica, inutila si periculoasa placa de numar de pe aripa fatza !"

Placa numar pe aripa fata,foto din 1966.

post-56000-1288599310_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Eu cand aveam 15 ani si ma visam mare motocrosist, de altfel si eram "motocrosistu lu' peste". La vremea aceea ne numeam "juniori" si alergam la clasa 50 cmc cu Mobre modificate (care pe unde putea). Fotografia este facuta in 26 Iulie 1978 pe traseul de motocross de pe dealul Muscel (faimos la vremea aceea) din Campina Jud. Prahova. Motorul l-am urcat cu ajutorul prietenilor pe copac si apoi m-am urcat pe el in gluma.

post-55268-1289716144_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites
.... l-am urcat cu ajutorul prietenilor pe copac si apoi m-am urcat pe el in gluma....

...aici nu mai este gluma :goodposting: instantaneu din anii '80 de la testele pentru zbor cu decolare verticala la care au fost supuse Mobrele

Mesaj completat

Gheorghe Busoiu (actor-cascador) in 1987 cu motorul lui.

Mesaj completat

In foto 2 G. Busoiu

Mesaj completat

Motorul pe care participa la spectacole de cascadorie pe stadioane,in anii '87..'88...

post-56000-1289736613_thumb.jpg

post-56000-1289750077_thumb.jpg

post-56000-1289750414_thumb.jpg

Edited by Aran
Link to post
Share on other sites
Mesaj completat

In foto 2 G. Busoiu

 

 

Am vazut fotografia nr.2 si am remarcat ca poarta ochelari marca "Okula", asa ca nu pot sa nu-i arat pe ai mei.

I-am cumparat in 1986, cu mare greutate, de la un smecher din Bucuresti, asa ca i-am pastrat cu mare grija (ca amintire) pana in ziua de azi.

 

Iata-i !

post-55268-1289827534_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites
....ochelari marca "Okula", asa ca nu pot sa nu-i arat pe ai mei.

I-am cumparat in 1986, cu mare greutate, de la un smecher din Bucuresti, asa ca i-am pastrat cu mare grija (ca amintire) pana in ziua de azi.

Iata-i !

 

Da :goodposting: Imi amintesc ca erau trei modele de ochelari de la "Okula"

Desi Gyury Busoiu apare in multe pelicule cinematografice,constat ca fotografiile cu el sunt foarte rare si probabil ca singurele fotografii cu motorul lui de cross sunt acestea de pe filmul pe care l-am facut in urma cu 23 de ani. Era pasionat de motocicleta aceasta care totodata era proprietatea lui.

 

Tot din anii '80 vedeti si o Mobra Hoinar :blink: a unui prieten,noua-nouta,inca neinmatriculata,cumparata iarna si scoasa in probe direct in zapada :D...

post-56000-1289850110_thumb.jpg

Edited by Aran
Link to post
Share on other sites

Eu cu la "ghidon' cu fratele meu in spate in 1965. Motoreta "Carpati" poreclita si "Capra" a fost a unui unchi care a pastrat-o pana prin anii 80 dupa care a vandut-o (pacat). Cand m-am facut mai mare m-a invatat s-o "calaresc". Avea doua viteze ce se schimbau la mana (maneta de ambreiaj se rotea in jos-1 si in sus-2; la mijoc-liber). A fost prima fierotanie cu doua roti pe care am mers singur, cred pe la 14 ani.

Placuta de inmatriculare arata ca inca nu existau judete. PL insemna raionul Ploiesti.

post-55268-1289918657_thumb.jpg

Edited by SorinSenior
Link to post
Share on other sites
Eu la "ghidon' cu fratele meu in spate in 1965. Motoreta "Carpati" ....

Placuta de inmatriculare .... PL insemna raionul Ploiesti.

 

Tare foto ! :goodposting: dupa cum tineai ghidonul si pozitia hotarata ,era deja un semn clar ca aveai sa nu mai lasi motoarele :blink:

Edited by Aran
Link to post
Share on other sites

Anii '50.

"Baletul" motopolitiei italiene:

 

http://www.koreus.com/video/ballet-motard-police-italie.html

 

:goodposting:

Link to post
Share on other sites
Anii '50.

"Baletul" motopolitiei italiene:

 

Impresionanta sincronizarea! :laugh: .....este o dovada clara ca a existat si o alta "epoca" ....fara haos :)

comparativ cu haosul mondial al "epocii" actuale :laugh:

Mesaj completat

Mobra 1973

Mesaj completat

Militia ;)

Mesaj completat

Motociclete cu volan.

BMW Isetta ,dupa numarul de inmatriculare "46 CT..." este o motocicleta cu volan :)

Incepand cu minutul 8.30 apare si in acest film din 1971.

 

post-56000-1290177754_thumb.jpg

post-56000-1290178405_thumb.jpg

post-56000-1290350419_thumb.jpg

post-56000-1290350487_thumb.jpg

Edited by Aran
Link to post
Share on other sites

Mz 125 an de fabricatie 1967. Mai bine zis : ce a mai ramas din el.

INTREBARE : S-ar putea numi asta "burn-out" ?

 

Edited by SorinSenior
Link to post
Share on other sites

Moto Familia Nastase:

Al doilea carnet de conducere al Seniorului si prima Licenta Sportiva FRM al mostenitorului !

 

Scuze pentru calitatea fotografiilor !

 

post-882-1290451879_thumb.jpg post-882-1290452728_thumb.jpg

 

La multi kilometri frumosi !

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Prin amabilitatea domnului Daniel Murczko,doua fotografii din anii '50.

 

Foto 1. "Poza este facuta in fata cofetariei Liliacul (azi magasinul Liliacul), locatie de unde se dadea si startul cursei, circuitul avand urmatorul traseu: cofetaria Liliacul, pompieri(intoarcere), Sala Studio(intoarcere), cofetaria Liliacul(final).

 

Incepand de la dreapta la stanga: singurul in viata este dl. Romanecz Iuliu (azi in varsta de 91 de ani,plin de viata si in ziua de astazi, folosea o motocicleta DKV de 250 cmc)

 

Foto 2 : ,Raliul Moto Sighet- Baia Mare

Cursa se tinea la inceputul anilor' 50 si pornea din Sighetu M.(Locul Targului) urmand traseul: Sighet-Gutin-Baia Mare.

 

Cine poate sa contribuie la identificarea motocicletelor (marcilor) este rugat sa o faca.

 

Salutari

post-56000-1291398732_thumb.jpg

post-56000-1291398982_thumb.jpg

Edited by Aran
Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...