Gixu. Postat Octombrie 25, 2007 Share Postat Octombrie 25, 2007 Salut,de ceva timp tot imi bat capul cu un credit si ma uit lung la o serie de motoare...Imi plac atat ss-urile cat shi custom-urile...Dar sa trec la subiect...un sportster nou costa putin sub pretul unui vulcan nou,shadow nou,intruder nou...etc...de aici shi dilema,de ce sa aleg o copie in locul originalului? Chiar shi pe piata sh preturile sunt sensibil asemanatoare...la pret de vulcan...poate un pic mai mult orice pasionat putand sa achizitioneze un sportster 883...chiar shi d 1200 cu putin noroc shi usor customizat...Stiu...nu e la fel de masiv,de bling bling...dar are inca acel ceva ce nu poate fi gasit la nici o concurenta... asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
utzelu Postat Octombrie 25, 2007 Share Postat Octombrie 25, 2007 Pe langa criteriile subiective (gen look, sunet, marca) iti recomand sa incluzi si niste criterii obiective care te pot ajuta la departajare (daca scorul la subiective e egal ): 1. Costuri: + cost de achizitie + disponibilitate service autorizat in zona/orasul in care locuiesti (include si profesionalismul, stoc de piese) + costuri de intretinere (tarif/ora la service, intervale de service specificate de producator plus ce operatiuni se fac) 2. Tehnologie (daca te intereseaza capitolul) + ce zic testele despre modele - in caz ca nu le poti testa + performante + tinuta de drum + frane + racire aer vs. apa + injectie vs. carburator + jenti turnate vs. spitze (camera de aer vs. tubeless) + comfort (inclusiv nivelul de vibratii) 3. Altele + forumuri dedicate modelului - gasesti o gramada de informatii utile acolo, inclusiv manuale de service, etc. + piatza aftermarket (daca te intereseaza sa-l customizezi) Cam atat imi vine in minte deocamdata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
roadking Postat Octombrie 25, 2007 Share Postat Octombrie 25, 2007 to be or not to be....., exact asta e parerea mea. alege HD Tehnic: a. au injectie b. suspensii ok si faptul ca au amortizoare spate stg/drapta ii confera o tinuta mai buna de drum decat genul softail. c. consum super ok. d. zgomot absolut inconfundabil datorat solutiei ''biela in biela'' patentul Harley. Mai sunte uele copii jap care incearca sa imite sunetul prin intreruperea aprinderii. e. posibilitati inimaginabile de customizare f. motor de cursa lunga fara radiatoare de apa si alte zone sensibile. Si nu in ultimul rand e ORIGINALU'. Orice ai alege numai sa iti placa tie... nu noua Respect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
circel Postat Octombrie 25, 2007 Share Postat Octombrie 25, 2007 Salut,de ceva timp tot imi bat capul cu un credit si ma uit lung la o serie de motoare...Imi plac atat ss-urile cat shi custom-urile...Dar sa trec la subiect...un sportster nou costa putin sub pretul unui vulcan nou,shadow nou,intruder nou...etc...de aici shi dilema,de ce sa aleg o copie in locul originalului? Chiar shi pe piata sh preturile sunt sensibil asemanatoare...la pret de vulcan...poate un pic mai mult orice pasionat putand sa achizitioneze un sportster 883...chiar shi d 1200 cu putin noroc shi usor customizat...Stiu...nu e la fel de masiv,de bling bling...dar are inca acel ceva ce nu poate fi gasit la nici o concurenta... asfalt uscat acel ceva e un service scump? --- Mesaj completat în 25 Oct 2007 22:49 ------------- b. suspensii ok si faptul ca au amortizoare spate stg/drapta ii confera o tinuta mai buna de drum decat genul softail. pe asta n-am mai auzit-o... poate ai vrut sa zici confort. tinuta de drum, din contra! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
roadking Postat Octombrie 26, 2007 Share Postat Octombrie 26, 2007 [<small>--- Mesaj completat în 25 Oct 2007 22:49 -------------</small><br/> pe asta n-am mai auzit-o... poate ai vrut sa zici confort. tinuta de drum, din contra! cred e vorba de experienta. confortul si tinuta de drum in conditii de sosea nu de circuit ca e doar un chopper nu:-)) in momentul in cate te inclini pe curba ai 2 puncte ale suspensiei care lucreaza in faze diferite si mentin roata pe asfalt, pentru confort, siguranta si tinua de drum. La un softail ai amortizorele sub cadru cu o cursa mai mica etc. Si Dyna si Turing-urile si V rod au amortizoare laterale. Si am uitat de transmisia finala pe curea fara intretinere si murdareala. respect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Octombrie 26, 2007 Autor Share Postat Octombrie 26, 2007 Recunosc...la treaba cu costurile after buy nu m-am gandit,iar in privinta exclusivitatii nu m-ar deranja nici o "basculanta" ca a lui carcel...Am facut o singura tura in germania cu una stock shi m-a innebunit acceleratia super violenta pt clasa ei...Recunosc...Haeley e mai mult imagine,prestigiu shi nu in ultimul rand sunet 5-6000 poate reusesc sa pacalesc banca sa-mi dea...dar 12000...pt BASCULANTA... nu cred...Asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
utzelu Postat Octombrie 26, 2007 Share Postat Octombrie 26, 2007 Recunosc...la treaba cu costurile after buy nu m-am gandit Iti dau un exemplu de costuri after buy si de diferente intre marci: un set de placutze de frana spate la Ducati-ul meu costa 25 eur. La Honda CBF600 a prietenului meu: 43 eur. Filtrul de aer Ducati: 12 eur. Filtrul de aer CBF600: 35 eur. Preturi de la dealer... Si toata lumea de aici zice ca service-ul Ducati e scump Deci in functie de marca/model poti avea costuri si duble de intretinere... Acu' iti mai ramane sa-ti faci temele bine inainte de a te hotara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.