blue_nightwishX Postat Octombrie 23, 2009 Share Postat Octombrie 23, 2009 (editat) Fiabilitatea lasa mult de dorit + piese mai scumpe decat la KTM . hai nu zau ? Editat Octombrie 23, 2009 de blue_nightwishX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
g3o Postat Octombrie 24, 2009 Share Postat Octombrie 24, 2009 da fiabilitatea lasa de dorit, trebuie sa ii schimbi cauciucu de pe spate si uleiu )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Octombrie 25, 2009 Share Postat Octombrie 25, 2009 Daca tii o mobra doar 6 luni - 1 an, poti sa scapi doar schimbandu-i cauciucurile si uleiul. Dar asta nu inseamna ca e fiabila. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_nightwishX Postat Octombrie 26, 2009 Share Postat Octombrie 26, 2009 (editat) da fiabilitatea lasa de dorit, trebuie sa ii schimbi cauciucu de pe spate si uleiu )) comploooot ,sabotaj ..... sariti lumeee Mesaj completat Daca tii o mobra doar 6 luni - 1 an, poti sa scapi doar schimbandu-i cauciucurile si uleiul. Dar asta nu inseamna ca e fiabila. ma tu ce-ai ? si tu faci complot ? alooou ,lume ..astia ma saboteaza vino pe la coclau ,ca s-au mai facut ceva modificari te alerg ? Editat Octombrie 26, 2009 de blue_nightwishX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Octombrie 27, 2009 Share Postat Octombrie 27, 2009 comploooot ,sabotaj ..... sariti lumeee Mesaj completat ma tu ce-ai ? si tu faci complot ? alooou ,lume ..astia ma saboteaza vino pe la coclau ,ca s-au mai facut ceva modificari te alerg ? Nu o luati ca pe o jignire ... ca nu este cazul... Mesaj completat da fiabilitatea lasa de dorit, trebuie sa ii schimbi cauciucu de pe spate si uleiu )) Ai tinul macar una din scuterele/motocicletele din profil mai mult de 6 luni ? sau mai mult de 5-6000 km ? ... sa vezi atunci ce inseamna sa bagi bani in motociclete !!! Kit lant+anvelope+placute frana+ulei+alte consumabile sar lejer de 250 € ! (asta in cazul in care nu ie anvelope second cu 10€/placute de frana nituie/ulei Floriol) Si daca ai bafta de vreo defectiune ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_nightwishX Postat Octombrie 27, 2009 Share Postat Octombrie 27, 2009 Nu o luati ca pe o jignire ... ca nu este cazul...Mesaj completat Ai tinul macar una din scuterele/motocicletele din profil mai mult de 6 luni ? sau mai mult de 5-6000 km ? ... sa vezi atunci ce inseamna sa bagi bani in motociclete !!! Kit lant+anvelope+placute frana+ulei+alte consumabile sar lejer de 250 € ! (asta in cazul in care nu ie anvelope second cu 10€/placute de frana nituie/ulei Floriol) Si daca ai bafta de vreo defectiune ... n-o luasem ca pe o jignire insa daca nu ma adresasem tie si normal ca n-ai priceput aluzia daca nu ne cunoastem ) nu am tinut mai mult de 1 an o motoreta insa cam cu fiecare am facut minim 15.000 km daca nu mai mult motoarele pe care le-am avut pana acum am avut grija sa le cumpar cat mai noi de aceea nu am avut probleme cu ele cat despre consumabile au vazut cea mai buna atentie cat au stat la mine spre exemplu :am avut un drz 400 acum 1 an si ceva in care bagasem cam 1500 euro(jante excel,evacuare,etc) , bani cu care altii mai isi luau o alta motocicleta poate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Octombrie 27, 2009 Share Postat Octombrie 27, 2009 motoarele pe care le-am avut pana acum am avut grija sa le cumpar cat mai noi de aceea nu am avut probleme cu ele Atat eu cat si florinelu, ne refeream la g3o. Dar oricum, faptul ca o motocicleta noua tine fara probleme in primii 3000 - 4000 km nu inseamna ca e fiabila. De asemenea, fiecare intelege ce vrea prin "probleme" si fiecare intelege ce vrea prin "fiabilitate". Daca consideri totul: de la cabluri de ambreiaj / acceleratie, rulmenti, tacheti, supape, lant de distributie, placi de ambreiaj, carburator, etc. ca simple consumabile care trebuie schimbate la 2000 - 3000 de km, atunci toate mobrele sunt fiabile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_nightwishX Postat Octombrie 27, 2009 Share Postat Octombrie 27, 2009 Atat eu cat si florinelu, ne refeream la g3o.Dar oricum, faptul ca o motocicleta noua tine fara probleme in primii 3000 - 4000 km nu inseamna ca e fiabila. De asemenea, fiecare intelege ce vrea prin "probleme" si fiecare intelege ce vrea prin "fiabilitate". Daca consideri totul: de la cabluri de ambreiaj / acceleratie, rulmenti, tacheti, supape, lant de distributie, placi de ambreiaj, carburator, etc. ca simple consumabile care trebuie schimbate la 2000 - 3000 de km, atunci toate mobrele sunt fiabile. cred ca vorbiti amandoi in necunostinta de cauza fara sa stiti personal pe acest user "geo" pe mine nu ma ia gura pe dinainte sa vorbesc aiurea fata de o persoana care n-o cunosc . oare voi pe ce va bazati cand scoateti asemenea afirmatii ? doar pe informatiile scrise la profil despre o persoana ? hai calare pe capre ca ne intindem la vorba prea mult pe urma si nu e cazul ne vedem in trafic , sa fiti cuminti , da ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rotila Postat Octombrie 27, 2009 Share Postat Octombrie 27, 2009 Dar de la ce v-ati luat copii?......."fiti cuminti" vorba lu' "nightwish" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Octombrie 27, 2009 Share Postat Octombrie 27, 2009 Deci pentru ca la o motocicleta sa ii "uzezi" uleiul si cauciucul spate probabil trebuie sa ii "dai in gura" ! Daca se schimba si cauciucul fata sau placutele de frana probabil ca utilizatorul stie sa si franeze.... Cand vorbim despre fiabilitate fecem referire la costurile de achizitie/intretinere si exploatare pe o perioada de timp suficient de lunga astfel incat sa se treaca prin toate etapele. Faptul ca in 100 de ore de functionare a unei motociclete din 2007 nu au fost probleme mecanice nu insemna ca este fiabila. O prima reparatie capitala (piston+garnituri+distribuitie+consumabile motor+manopera) sare binisor la 5-600 euro bani pe care la vanzare nu ii mai recuperezi. Deci se poate considera ca la cca 2 ani de exploatare normala bagi in motocicleta pe langa achizitie cam 1000 euro care inseamna cam 20-25% din pretul de achizitie. Plus ca nu este o motocicleta cautata pe piata (accesul greu la piese ex. FE600 -1998) si in cazul unei eventuale revanzari se pierde foarte mult. Husaberg este KTM exact asa cum LOGAN este Renault... tehnologie experimentala sau cu costuri de productie amortizate care se vinde sub alt nume decat al producatorului initial. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_nightwishX Postat Octombrie 27, 2009 Share Postat Octombrie 27, 2009 (editat) ma abtin ...ai mintea odihnita si n-are rost 5-600 sute de euro .. .wow .. o avere , iti dai seama ? Mesaj completat Deci pentru ca la o motocicleta sa ii "uzezi" uleiul si cauciucul spate probabil trebuie sa ii "dai in gura" ! Daca se schimba si cauciucul fata sau placutele de frana probabil ca utilizatorul stie sa si franeze.... Cand vorbim despre fiabilitate fecem referire la costurile de achizitie/intretinere si exploatare pe o perioada de timp suficient de lunga astfel incat sa se treaca prin toate etapele. Faptul ca in 100 de ore de functionare a unei motociclete din 2007 nu au fost probleme mecanice nu insemna ca este fiabila. O prima reparatie capitala (piston+garnituri+distribuitie+consumabile motor+manopera) sare binisor la 5-600 euro bani pe care la vanzare nu ii mai recuperezi. Deci se poate considera ca la cca 2 ani de exploatare normala bagi in motocicleta pe langa achizitie cam 1000 euro care inseamna cam 20-25% din pretul de achizitie. Plus ca nu este o motocicleta cautata pe piata (accesul greu la piese ex. FE600 -1998) si in cazul unei eventuale revanzari se pierde foarte mult. Husaberg este KTM exact asa cum LOGAN este Renault... tehnologie experimentala sau cu costuri de productie amortizate care se vinde sub alt nume decat al producatorului initial. vorbesti prea mult din carti draga posesor de dr 350 despre noile modele de motoare din 2007 in sus a caror valoare de 4-5-6000 eur iti depaseste puterea financiara dedicata motoarelor eu nu stau prea mult in curte cu un motor ( de regula maxim un an il tin daca nu cumva mai iau altul ) tocmai de aceea daca imi merge bine 1 an cat am grija de el inseamna ca e ok ca fiabilitate pt mine ce-oi vrea sa ies la pensie cu el acuma ? la anu urmeaza modelu nou si tot asa oricum ma bate gandul si la un 2 timpi pe langa husabergul asta Editat Octombrie 27, 2009 de blue_nightwishX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Octombrie 28, 2009 Share Postat Octombrie 28, 2009 prefer sa ma consider banca din parc si sa cedez primul ... Mesaj completat Bafta la cumparare ! 1. Faptul ca sunt posesor DR 350 nu ma face mai motociclist (sau om) decat un posesor de IJ. Valabil si pentru Tine. 2. Husaberg nu face 2 timpi ceea ce a fi un impediment serios ... 3. In cazul in care iei inca o motocicleta (probabil alt producator) ai grija sa nu faci iarasi o pasiune pentru un singur producator. 4. Chiar esti dezamagit de Husaberg de iti vine sa iti iei altceva dupa 3 luni ??? Si sa stii ca este de foarte mare PROST GUST sa te lauzi cu CE si CAT ITI PERMITI financiar. Sper ca nu esti din categoria care scoate telefonul si cheile de la masina la vedere cand poarta o discutie. Eu personal prefer sa inchei postarea in acest topic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_nightwishX Postat Octombrie 28, 2009 Share Postat Octombrie 28, 2009 prefer sa ma consider banca din parc si sa cedez primul ... Mesaj completat Bafta la cumparare ! 1. Faptul ca sunt posesor DR 350 nu ma face mai motociclist (sau om) decat un posesor de IJ. Valabil si pentru Tine. 2. Husaberg nu face 2 timpi ceea ce a fi un impediment serios ... 3. In cazul in care iei inca o motocicleta (probabil alt producator) ai grija sa nu faci iarasi o pasiune pentru un singur producator. 4. Chiar esti dezamagit de Husaberg de iti vine sa iti iei altceva dupa 3 luni ??? Si sa stii ca este de foarte mare PROST GUST sa te lauzi cu CE si CAT ITI PERMITI financiar. Sper ca nu esti din categoria care scoate telefonul si cheile de la masina la vedere cand poarta o discutie. Eu personal prefer sa inchei postarea in acest topic. daca taceai filozof ramaneai , iar cedarea bancii din parc n-o consider a fi facuta din moment ce te-a mancat limba sa postezi intocmai ca husaberg nu produce 2t , vreau si alt motor pe langa asta care e un pic cam puternic pentru hard enduro si inclina spre rally-raid(asta nu inseamna ca nu sunt multumit de el, ba dimpotriva) consider ca un 300 exc ar fi perfect nu ma laud cum ai zis tu , insa nu-i o rusine sa ai si bani in ziua de azi ca sa-ti permiti sa schimbi un motor la 6 luni -1 an sau sa-ti mai iei si altul pe langa asta daca te descurci la fel de bine si in off-road pe cat comentezi pe aici , jos palaria Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.